Ribancnak nevezett a nőgyógyász
Nem tudtam elfogadni, amikor kvázi ribancnak nevezett a vizsgálat után az orvos, amiért elkaptam egy fertőzést.
Tisztelt Praxis!
Egy nő életében az egyik legfontosabb ember a nőgyógyásza. Igazi bizalmon alapuló pozíció. Nekem sajnos elég sok idő kellett, mire sikerült megtalálnom azt az orvost, aki betölti ezt a szerepet. Előtte elég kellemetlen élményeim voltak a nőgyógyászokkal kapcsolatban, mondanom sem kell, kivétel nélkül SZTK, TB által finanszírozott rendelésen értek ezek a rossz tapasztalatok. Egy közülük igen kirívó volt, ezt szeretném megosztani az olvasókkal.
Körülbelül 2 évvel ezelőtt tavasszal történt, hogy munkahely váltás miatt költöznöm kellet. Az ország nyugati szegletéből egyik napról a másikra Budapestre kerültem. Persze mikor legyen nőgyógyászati problémám, ha nem akkor, amikor amúgy is fenekestül felfordult az életem. Sikerült ugyanis összeszednem valami nyavalyát, amelyet most nem részleteznék, a lényeg, hogy kénytelen voltam felkeresni új lakóhelyem szerinti szakrendelést. Mentem volna én magánrendelésre is, ha lett volna kihez, ahhoz meg nem volt elegendő időm, hogy alaposabban feltérképezzem a budapesti nőgyógyászokat, vagy utána olvassak a neten, kit ajánlanak. Így felkerestem a körzeti nőgyógyászt.
Mivel minden új volt, nem éreztem teljesen komfortosan magam, de a várakozás közben arra gondoltam, hogy a vizsgálat után jobban leszek és kapok gyógyszert, másrészt legalább hosszú idő után újra kipróbálom a nem fizetős rendelést. Ez utólag nagy hibának bizonyult. Azt még benyeltem, hogy elég faragatlan stílusban tessékeltek be a rendelőbe és azt is, hogy mogorván, lekezelően beszélt hozzám a doktor úr, mindig azt szoktam mondani, hogy a lényeg a szaktudás és a gondos ellátás, nem pedig a mézesmázos stílus, Dr. House sem véletlenül népszerű. Viszont azt már nem tudtam elfogadni, amikor kvázi ribancnak nevezett a vizsgálat után az orvos, amiért megfertőződtem. Azt meg pláne nem, hogy úgy beszélt velem, mint egy buta kis fruskával, 31 éves fejjel nem annyira tolerálom, ha elkezdenek oktatni, pláne arra, hogy ne feküdjek össze mindenkivel. Leginkább pedig azért, mert az élet úgy hozta, hogy egy balesetben 28 éves koromban elveszítettem a férjemet és az eset történtekor már 3 éve nem voltam úgy együtt senkivel.
Szépen felvilágosítottam a doktor urat a helyzetről, aztán a lehető leggyorsabban távoztam is és azóta sem jártam nála, de nem is fogok, az biztos. Nem elég, hogy megalázott, feltépte a sebeimet, de miután elmondtam neki, hogy téved, annyit sem mondott, hogy elnézést. Néha úgy érzem, egyes orvosok olyan magas lovon ülnek, ahonnan a beteg számukra már csak egy pici pontnak látszik. Miért jó bunkón viselkedni, másoknak kellemetlenséget, fájdalmat, bosszúságot okozni? Én nem voltam sem udvariatlan, sem rátarti, igyekeztem egyrészt együttműködőnek mutatkozni, másrészt mindenben segíteni a munkáját. Nyilván, nem fizettem külön a vizsgálatért, mert úgy gondolta, teszek egy próbát, mi jár nekem a befizetett TB után, sajnos olyan kevés, hogy többet biztos nem megyek. Azóta szerencsére már van jó nőgyógyászom, nála ilyen nem fordulhat elő, de akkor is kiakasztó ez a 2 éves történet, sokszor eszembe jut még mindig. Nem is igazán bosszant már, csak a bizalmam veszett el egy kissé.
Zsuzsanna
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
töpörtő 2015.02.17. 10:27:15
reepach 2015.02.17. 10:40:49
Zsuzsanna (nem részletezett) fertőzése kapcsán a nőgyógyász nyilván STD-re gondolt, amit promiszkuitással társított. Ez esetben legfeljebb annyit tehetett volna (ha már félre diagnosztizálta az esetet), hogy bőr és nemibeteg gondozóba irányítja a beteget. Ezt is természetesen tapintatosan, nem lekezelő, megalázó módon.
A történtekre nincs mentség. Zsuzsanna pedig tegye túl magát a tényleg felháborító eseményen, szerencsére vannak normális, empatikus, jól felkészült szakemberek. Még a nőgyágyászok között is.
defné 2015.02.17. 11:20:43
Nincs igazad @töpörtő:,mert egy ilyen negatív élmény miatt sok nőbeteg évekig nem keresi fel a nőgyógyászatot,halogatja a szükséges vizsgálatot ami óriási rizikó ma.Nekem is volt hasonló "élményem" évekkel ez előtt,hónapokig halogatom ha mennem kell,pontosan ezért.
Tempus.Anh 2015.02.17. 11:21:03
Na, akkor, az ott afrodiziákum és a csaj talán még imádja is.
Lekurvázni valakit sértés, mérgében sem veti oda egykönnyen az ember.
A pasik ezzel szemben a "lator" jezőt büszkén viselik és csődörségük bizonyítékaként tűzik kalapjuk mellé. Meg kell becsülni, mert nem tart hosszú ideig :)
Más íze-bűze van a "hímringyó" kifejezésnek, az felvet egyéb árnyalatokat is.
Itt viszont NEM volt leribancozva a posztíró, ugyanis ez a "kvázi" szó azonnal elveszi a sértés élét és a legtöbb, amit kifejezhet, egy ráutaló szókombináció lehet. Valamire célzott ugyan a nőgyógyász, de a párbeszéd szövegét a posztoló nem írta le konkrétan, tehát nem tudhatjuk, milyen szövegkörnyezetből volt kiemelve.
A poszt címe tehát sarkított.
A jó nőbányász amúgy keresett és megbecsült személy.
Ahogy mondani szokás, a nők egy rész mindent megtenne azért, hogy legyen gyereke, egy másik része pedig azért, hogy ne legyen.
Ennek a csikicsukinak kulcsfigurái pedig maguk a nőgyógyászok.
Mindazokon túl, hogy ők annak a testrésznek a beható ismerői/kezelői, amin a világtörténelem tengelye pörög.
Tempus.Anh 2015.02.17. 11:39:32
Ettől a páciens az első esetben még nem habzsoló haspók, a másik esetben pedig nem bárcás.
Tolerancia és értő párbeszéd kérdése az egész.
anitám83 · http://kep.ivpicture.hu/223232.t.jpg 2015.02.17. 11:44:10
Tempus.Anh 2015.02.17. 11:50:47
asztalosani 2015.02.17. 11:54:38
talán meg kellene tanulni olvasni: zsuzsa írta, hogy megtalálta már a nőgyógyászát, akiben megbízik.
majd ha 60 leszel szívesen lennék ott amikor egy vastag csövet feldugnak a hátsódba és mindenféle rihe-rongynak elmondanak csak úgy merő szórakozásból, vajon te akkor hogyan is fogsz majd viselkedni?
és igen, sokszor eljátsszák ezt a TB-s orvosok, csak azért hogy magánrendelésre menjél [mindegy kihez], így tb-s keretek között kevesebb beteget kelljen nekik megvizsgálni/ellátni
asztalosani 2015.02.17. 12:00:11
és ilyenkor fel sem merült bennük, hogy éppen munkaidőben vagy, vagy éppen utaznál, dolgod lenne és talán azért sietnél :(
de, jól tetted :)
biztosan fájt az annyira neki :)
tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2015.02.17. 12:20:02
mnika88 2015.02.17. 12:26:59
Könyörgöm,csak szőke,kék szemű ne legyen...
Nem tudom,nekem sosem lesz életem egyik legfontosabb embere a nőgyógyász,ahogy Zsuzsa írta.Miért lenne az??Évente 1x ha felkeresi az ember.Jó,ha bajunk van,többször,de attól még nem válik ez számomra egy mély,komoly kapcsolattá,hiába intim a viszony.:)
tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2015.02.17. 12:31:05
7 nőgyógyászom volt 6 aki hez soha többé, 1 semleges, mire végül egy tündéri, kedves, és segítőkész doktornőt találtam. Köszi, nem szeretek kísérleti nyúl lenni.
Tempus.Anh 2015.02.17. 12:31:58
Egy vicc:
Nő és pasi az ágyban, csupaszon.
A nő: "- Drágám, kérlek súgj a fülembe valami piszkosat!"
A pasi: "- Konyha..."
she_wolf 2015.02.17. 12:44:50
A nőgyógyászat különösen kiemelkedik ebből a szempontból, mert nagyon nem mindegy, hogyan talál egymásra a beteg és az orvos.
Amennyiben az eset úgy történt ahogy a posztban szerepel, eléggé elítélhető az orvos viselkedése.
Bár mindenhol, de egy nőgyógyásznál valóban a türelem és ennek nyomán a sikeres párbeszéd az alapja a prosperáló együttműködésnek.
A fenti esetben ott csúszhatott el a dolog, hogy a beteg egyéb körülményeit nem ismerve hozott ítéletet az orvos, és azt nem tartotta magában, ezzel is még kellemetlenebb helyzetbe hozva a betegét:(
Remélem, hogy a poszter bizalma helyreáll az azóta megtalált orvos segítségével, a korábbi rossz élményt pedig el tudja majd felejteni.
she_wolf 2015.02.17. 12:50:53
Pedig az:) Mély, komoly kapcsolat. Mert neki mindent illik elmondani, és ez nem mindenki számára olyan egyszerű, mint azt mondani a traumán, hogy: doki, félreléptem, bedagadt a bokám:)
És ha a traumán azt mondják, hogy legközelebb én legyek alul, az nem olyan, mintha a hűségemet, vagy évek óta tartó érintetlenségemet figyelembe nem véve azt mondja a lukász, hogy ne tespedt promiszkuitásban éljem az életemet:)
mnika88 2015.02.17. 12:54:53
Ez pontosan így van!Nekem is mondta már a nőgyógyászom mosolyogva,hogy néha azért pihenjek is.:) Akkor kvázi nimfománnak titulált,de értettem a poént,el is vicceltük a dolgot.:)Igen,nem mindegy hogyan mondják ezt,milyen éllel stb.Ha a hölgynek rosszul esett,akkor lehet,h bántón mondta,nem tudom.
mnika88 2015.02.17. 13:03:03
Igen,lehet,mások vagyunk.Én simán beszélek velük bármiről,engem nem zavar.A vizsgálat már igen,de az más tészta sztem.:)) Hiába mondja:"lazulj el és gondold azt,hogy a barátod csinálja" Erre a szintre nem egyszerű eljutni,ugyanis egy normális kapcsolatban nincs se gumikesztyű,se kacsa,se kolposzkóp.:D
reepach 2015.02.17. 13:03:46
A gasztroenterológus hasonlatod akkor állná meg a helyét, ha a kolléga egy vegetariánus, sovány, aktuálisan diétázó emberről tételezné fel, hogy állandó alimentáris kihágásban él, és kioktatná arról, hogy nem szabad reggeltől estig zabálni, különösen a füstölt húsoktól és véres hurkától tartózkodjon ezentúl!
she_wolf 2015.02.17. 13:15:34
Én akkor voltam córeszban, amikor szülészeten melóztam:)
Akkor volt nőnemű nőgyógyászom. Sem előtte, sem utána. A mostanihoz '96 óta járok, rövidesen befejezi a praktizálást:(
Tempus.Anh 2015.02.17. 13:45:02
A "nemi partner óvatos megválasztása, a nemi érintkezés higiénéjének betartása" és a "ne dugj mindenkivel, te ribanc" közt azért nagy a különbség.
Nőről pedig ember legyen a talpán, aki megállapítja, hogy van-e valakije vagy nincs.
Azt szokták mondani, hogy csak az a nő foglalt, akin épp fekszenek.
Bocsánat :)
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.02.17. 14:12:11
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.02.17. 14:12:48
Tempus.Anh 2015.02.17. 14:13:07
Azonkívül arra is gondolnunk kell, hogy nem csak Salma Hayek-ek és Angelina Jolie-k fekszenek a kezeik alatt, hanem egy elég vegyes kategória, azon túlmenően, hogy ott és akkor a tűzvonalban mindenre gondolnak, csak arra nem, hogy épp mire szolgál egy pasi számára ama testrész.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.02.17. 14:16:58
Tempus.Anh 2015.02.17. 14:34:17
n3spr3ss0 2015.02.17. 14:40:39
mnika88 2015.02.17. 14:51:10
Nem vagytok százasok! :D
Amúgy a villanykörtét hogy magyarázta meg??Mert a kólásüveget megértem (nem mintha,na,érted).De a villanykörtét??
Tempus.Anh 2015.02.17. 14:54:59
Tempus.Anh 2015.02.17. 14:55:37
benőjenő 2015.02.17. 15:00:54
she_wolf 2015.02.17. 15:02:19
Miért érted meg a kólásüveget, és miért nem a villanykörtét? Tanultál anatómiát, voltak a suliban szemléltető ábrák is, ha visszaidézed....bár igaz, hogy ha a villanykörtét "benyeli", akkor az már minimum nagyon koraszülés, de egy kólásüveget eltüntetni...azt már tényleg csak vájár tudja elővarázsolni:D
she_wolf 2015.02.17. 15:04:08
Diplomatikus, sokatmondó válasz. Dagad a szügyem, büszke vagyok:)
Tempus.Anh 2015.02.17. 15:15:20
mnika88 2015.02.17. 15:27:02
Kólásüveget,sörösdobozt már láttam úgy:) Az nem nagy kunszt,nyilván nem mindegy kinek,hova,milyen mélyen...de ebbe ne menjünk bele.:D Viszont egy rohadt villanykörte?Mi van,ha szilánkosra törik ott bent??Vagy elég megrepednie.Úgy kihúzni basszus.De ciki lehet ezzel kórházba menni.:))
benőjenő 2015.02.17. 15:31:38
Mérges 1234 2015.02.17. 15:32:49
ügyvédek, politikusok az már smafú.... ????
Én tavaly beszoptam jártam orvoshoz eleget, egy nagyon fura orvoshoz, aki nagy meláknak nevezett, meg azt is mondta menjek már a picsába, meg hasonlók. De én mondom nem sértődtem meg, mert amúgy rendes volt, foglalkozott a bajommal, jobban mint én.
Nem kell mindent olyan véresen komolyan venni. De persze a nőgyógyó az bizalmasabb terület.
beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.17. 15:36:14
" erre a doki azzal fogadott, ha nem kurvalkodnek akkor nem lenne ilyen surgos. Ekkor mar a kezemben volt a boritek"
A helyes válasz az lett volna, hogy ha a doktor úr nem lenne ekkora ordas paraszt, akkor ezt a borítékot megkapta volna :D
odamondó 2015.02.17. 15:36:25
-a bunkó aki érti mit csinál
-a kedves figyelmes diploma nélküli kamudoki
Csak azért kérdezem, mert szerintem nem jófejkedni járunk orvoshoz.
FionaG 2015.02.17. 16:18:50
Egyébként több nőgyógyásznál is jártam már, magán és nem magán rendelésen is, általában jók a tapasztalataim.
A nőgyógyász pedig szerintem is a legfontosabb orvosok közé tartozik egy nő számára, hiszen a legintimebb testrészünk gyógyítását bízzuk rá.
Végül pedig megjegyezném, hogy amikor olyan gyakran hallani arról, hogy milyen gyakori a méhnyakrák és emlőrák, amelyek korai stádiumban jól gyógyíthatók, akkor éppenséggel nem kéne elvenni a nők kedvét az orvoshoz járástól.
Pepibubó 2015.02.17. 16:21:10
Tehát a bunkó orvos a jó orvos? Érdekes. Nekem pont fordított a tapasztalatom. Az kétségtelen, hogy vannak szakterületek, ahol a humán kapcsolat kevésbé számít. A nőgyógyászati pont nem ilyen.
A költői kérdésre : Miért jó bunkón viselkedni, másoknak kellemetlenséget, fájdalmat, bosszúságot okozni?"
Miért szereti a hal a vizet?
Mert hal. A bunkó, az meg bunkó, akármilyen papírja van.
Alick 2015.02.17. 17:28:16
mnika88 2015.02.17. 18:44:06
Fontos szerintem is,hogy jó legyen az a nőgyógyász,de nem a legfontosabb emberek egyike az életünkben,nem? Mert szerintem minden nőgyógyásznak te csak egy beteg vagy a sok közül,azt sem tudja sokszor hova tegyen.
Nem tudom,ha belegondolok kik számomra a legfontosabb személyek,nem jut eszembe a nőgyógyászom,holott remek ember és szakember,de csak egy orvos.
anitám83 · http://kep.ivpicture.hu/223232.t.jpg 2015.02.17. 18:51:18
min 2015.02.17. 18:51:33
Lehet poénkodni egymással egy bizonyos fokú ismertség után de nem egy sosem látott beteggel. Ez ebben a formában nettó köcsögség és a hölgy helyében jól szájon vágtam volna ezt a díszpéldányt.
5perc 2015.02.17. 18:54:00
Tempus.Anh 2015.02.17. 19:02:11
dr_itzek (törölt) 2015.02.17. 19:33:44
EZAZ 2015.02.17. 20:34:40
SZTK-s nőgyógyásznál egyszer voltam, aznap kb. 3-4 órát álltam a zuhany alatt sírva és kb. egy hétig nem volt kedvem az akkori barátom közelségéhez (egyébként napi 24 órában). Elég f@szkalapok tudnak lenni.
A posztolót nagyon sajnálom. Nagyobb borzalmat nem sokat tudok elképzelni, mint amin keresztülment és ezt pont egy ilyen barom miatt kell újra felelevenítenie és átélnie, aki méltatlan arra, hogy kiadja magát neki.
Sajnos túl sok nőgyógyásszal találkoztam, akiket még egy elefánt közelébe sem engednék (az elefántot félteném!), de a mostani előtt pl. azt sem kell szégyellnem, ha elsírom magam előtte.
EZAZ 2015.02.17. 20:41:01
Hogy menjen el valaki orvoshoz, ha ilyentől kell rettegnie, hogy megalázzák? Ilyenkor jön az, hogy próbálja az ember kitalálni, hogy mi baja van és kúrálni saját magát. Ez egy ilyen esetben eléggé kockázatos szerintem.
EZAZ 2015.02.17. 20:43:01
Tempus.Anh 2015.02.17. 20:47:22
Tempus.Anh 2015.02.17. 20:52:17
Akit ez "sért" az vagy nagyon buta vagy túlontúl rosszindulatú.
Ennek semmi köze se a meghalt férjhez, se a 31 éves szende hajadon széplelkéhez (ja, ahhoz nyilván eléggé idős és érett, hogy kikérje magának a "kioktatást")...
Szó se volt leribancozásról.
Farizeusság, nő a neved...
Bocsánat a valóban egyenes jellemű nőktől.
EZAZ 2015.02.17. 21:35:16
she_wolf 2015.02.17. 21:50:53
Eegen...a vellanykörte nem edzett biztonsági üvegből készül ugyebár, de el nem tudom képzelni, hogy juthat ilyesmi valakinek az eszébe:))
Annak másmilyen doki kellene.
she_wolf 2015.02.17. 22:19:34
Ha szigorúan vesszük, akkor egyetlen orvos, egyetlen szakterületen sem ítélkezhet(ne) a beteg fölött. Nem az a dolga ugyanis. Véleménye lehet, amit vagy tartson meg magának, vagy írja le a Praxisban:) Tanácsot is adhat -és nagyon jó ha ad-, a többi már a páciensen múlik.
De a nőgyógyászok valóban külön kasztot képeznek az orvostársadalmon belül. Kiindulva abból, hogy van páciens aki ugyanúgy keresi fel a nőgyógyászát, mint a belgyógyász háziorvosát egészen addig, aki még a férje előtt is szemérmes, és csak setétben, hálógúnyában, migymás:) Mert nem is hinnéd hogy a mai felvilágosult korban mennyien feszengenek még egy mammográfián is, mert jujj, le kell venni a melltartót:)
Ha pedig valami diszkomfort költözik a bugyigóba, akkor világvége van. Mert le kell vetkőzni, juj, még a férjem/barátom sem látott így kitárulkozva, mert úristen, most egy vadidegen oda fog nyúlni.....szóval félelem, szorongás bőven van.
Az orvosok egy része pedig ránéz a betegre, meghallgatja a panaszt, és még mielőtt a vizsgálat befejeződne megalkotja a maga véleményét diagnózis felállítása helyett, vagy mellett. Ami vagy helytálló, vagy nem. Egy kíméletlen, személytelen nőgyógyászati vizsgálat nagyon mély nyomot tud hagyni a nőben, a beteggel szemben eleve előítélettel viseltető orvos pedig kárt okoz benne.
A lelki sebek ellen pedig nem használ a gyógypuszi. Pláne, ha nincs is aki adjon, mint a poszter esetében is:(
És valóban nem kell ahhoz ordas kurvának lenni, hogy az ember megcsípjen valami kellemetlen izét akár. Uszoda, strand vs. természetes vizek. Mióta tózni járunk már vagy ezer éve nem voltam nőgyógyásznál fertőzés miatt, míg korábban nyaranta azért előfordult.
EZAZ 2015.02.18. 06:05:33
asztalosani 2015.02.18. 07:50:27
:)
ismerek egy kis csajt: szőke hosszú hajú, kék szemű, tudod olyan barbie baba arcú hölgyemény, kicsit alacsony is és nagyon szép mosolya van.
ja, igen, a felsorolásból majdnem kimaradt, hogy az elmúlt években a katonaságnál megedződött és olyan hangja és kiállása lett, hogy betojsz ha meghallod a folyosó végéről :D kíváncsi lennék, mi lenne, ha ...:D
amúgy az ilyeneket kamerával is fel lehetne venni, és kitenni, majd miután a kedves dr.-nak a magán páciensköre megcsappan kissé elgondolkozna a viselkedésén. :D
Csibészgyerek 2015.02.18. 09:07:20
További szép reggelt mindenkinek aki megérdemli. :)
kispotzak 2015.02.18. 10:17:30
Valaki magyarázza már meg, hogy miért annyira meglepő és gyanús, ja, és mért kiált pszichológusért, ha egy betegségekkel, gyógyítással kapcsolatos blogon, ahol a posztolók megosztják a többiekkel a tapasztalataikat, ott az egyik posztoló 2 (vagy fél, vagy 15 stb) éves történetet ír le...?
Minden alkalommal, amikor vki egy hétnél régebbi sztorival jön elő (mert most találta meg a blogot, mert most jutott eszébe megírni, mert úgy gondolja, h másnak is érdekes stb stb), tuti van legalább egy irtó okos és fifikás kommentelő, aki rávilágít, hogy a posztoló valójában pszichiátriai eset, hiszen ennyi idő után posztol. Egy eü sztorit. Egy eü blogon. Gyanúúús!
kispotzak 2015.02.18. 10:22:42
Egyébként ha a nő fontosnak érezte az orvos célzásai, megjegyzései után elmondani, hogy 3 éve halt meg a férje, és azóta most élt először szexuális életet, akkor legalábbis valószínűsíthető, hogy igenis elhangzott egy egyértelmű utalás, még ha az nem is konkrétan a "ribanc" szó volt.
asztalosani 2015.02.18. 10:34:48
+2 BIG LIKE
kár hogy nem lehet like-olni a hsz-okat!
ne nagyon emészd magadat, ezek mindig ezt csinálják! volt már olyan aki hangfelvételt linkelt be, azzal is gondjuk volt, volt olyan hogy filmet töltöttek fel a yt-ra, akkor meg a személyiségi jogokkal jöttek. ezeknek semmi nem jó, és mindig mindenkinél jobban tudják azt hogy mikor kivel mi történt és mi hangzott el, még a panaszos helyett is, aki viszont ott volt...
katemi 2015.02.18. 11:15:56
Dorinda41 2015.02.18. 11:52:40
1. Mi köze hozzá? 2. Ő fogja eltartani? 3. Ő fogja felnevelni?
A gyermekeim egyébként jó anyagi körülmények között, magániskolákban és külföldön tanulva nőttek fel. S igen, köszönik jól vannak és mind a négyen boldogok. A legfiatalabb és a legidősebb között 18 év a korkülönbség. Ebben az évben pedig végre nagymama leszek. De. Ha az orvos valami ilyesmit mer kérdezni akár a lányomtól, akár a menyemtől biztos lehetsz benne, hogy én, az abszolút nyugis, kiegyensúlyozott, soha életében senkit nem bántó nő, bíróság elé fogok kerülni, mert biztos nekimegyek a drágának és kikaparom a szemét és kiszedem a haját.
Mókus ős 2015.02.18. 12:43:33
U.i.: A címet a szerkesztő adja, tahókáim, nem a posztoló.
Tempus.Anh 2015.02.18. 13:35:11
Tempus.Anh 2015.02.18. 13:45:11
Ha én azt mondom valakinek, aki nőgyógyászati vizsgálatra jelentkezett nálam, hogy a nemi partnerek megválogatása, a promiszkuitás elkerülése, a nemi együttlét alatti védekezés a STD ellen az illető hasznos, abban nincs benne az, hogy ő válogatás nélkül cserélgetné a nemi partnereit, de még az sem, hogy ezt ellenszolgáltatásért tenné.
Ugyanígy mondhatnám azt is, hogy a közös WC használatakor tekerje körül az ülőkét WC-papírral, vagy előlről hátrafele törölje ki vécézés után, vagy a bugyit cipőben ne húzzon fel, ha ezeket még nem tanították meg neki, amikor meg kellett volna.
A rossz kisgyerek-habitust ("én semmit sem csináltam, nem vagyok rosszkölyök, engem ne dorgáljanak") pedig valahol a negyedik évtized elején (31 éves, tehát feltételezhetően már érett agyú nő) ki kellene nőni.
Tempus.Anh 2015.02.18. 13:46:47
[c] 2015.02.18. 13:50:39
Aha. És az miért oly magától értetődő, hogy a páciens volt felelőtlen, hogy mindjárt ki kell osztani?
A piruló, szende, felelősségteljes monogám is a nőgyógyászati rendelőben találhatja magát, elég hozzá, ha a partnere viszont nem bizonyult annak (felelősségteljes monogámnak tudniillik).
[c] 2015.02.18. 13:57:02
Tehát, ha nincs ráírva a homlokára, akkor a helyes eljárás az orvostól az, hogy feltételezésekkel él?
[c] 2015.02.18. 14:00:15
Nem értem, rólad van szó a posztban? (Nyilvánvalóan nem, csak az a fránya kognitív disszonancia...)
[c] 2015.02.18. 14:06:11
Tempus.Anh 2015.02.18. 14:25:44
Audiatur et altera pars, hallgassuk meg a doktort is, mielőtt pálcát törnénk fölötte.
A csaj ahelyett, hogy örült volna, hogy a szatyrából csöpögő undormánytól megszabadították, visszaköpköd az orvosra, hogy márpedig őt ne oktassa, mert ő nem, mert ő dehogy, stb.
[c] 2015.02.19. 15:13:42
Azt, hogy "hallgattassék meg a másik fél is", minden ilyen történethez oda lehetne írni - teljes joggal egyébként, de ennek nem kellene odáig fajulnia, hogy a levérírót by default hazugnak vagy képzelgőnek tekintjük (ld. "Szó se volt leribancozásról.").
swiss blend 2015.02.19. 15:53:48
Élő példának tudnám neked mutatni egy pár napja @EZAZ:ártatlan hozzászólását,mely arról szólt,hogy van egy kedves idős főorvos ismerőse,aki ingyen vállal munkát valamelyik egészségügyi intézményben,mert a kórháznak nincs pénze stb.stb.
Erre fel megjelent a színen a túlképzett,és a blog hivatásos betegutálója dr.csakmotyogok akinek sikerült a posztot teljes mértékben átalakítani,sértegetni a @EZAZ.-t persze próbáltam elmagyarázni neki,hogy nem úgy van az ami..és olvasson már értelemszerűen,na meg a stílusából vegyen egy kicsit vissza,nekem is nekem esett.
Még mindig kitartok a véleményemnél,hogy tök részeg volt,na mindegy.:D Látom most te szenvedsz a másik hivatásos betegutálóval aki szintén nagyon szereti kiforgatni a kommenteket.
Sok szerencsét!!
Tempus.Anh 2015.02.19. 17:32:16
és meghaltam.
Tempus.Anh 2015.02.19. 17:35:00
Ilyen alapon bárki bárkiről bármit mondhat.
Bocs, hogy szkeptikus vagyok, különösen akkor, ha egy becsületsértéssel való megvádolás ugyancsak a becsületsértés kategóriájába tartozik.
asztalosani 2015.02.19. 18:22:19
na akkor játsszuk le! :)
kérdés1:
mi a jó édes francokat tudnál te elfogadni bizonyítékként, hm?
csakmotyogok 2015.02.19. 18:51:02
reepach 2015.02.19. 19:54:07
"ezért megszűnt itt az ésszerű eszmecsere . Miatta és a többi nicke miatt.Szerencsétlen ember "
Többször is visszafogtam magam, és az ő színvonalán, óvódásnak is érthetően, kedvesen magyaráztam neki, amire ismég csak a tőle megszokott primitiv, tudálékos, kötözködő módon reagált.
Komolyan nem tudom eldönteni, hogy tényleg ennyire hülye, vagy csak direkt széttrollkodja a blogot.
swiss blend 2015.02.19. 22:09:07
Nyugi semmi közöm nincs @asztalosani:-hoz és a vitáihoz sem,bár olvastam már tőle érdekes hozzászólást is a kötekedésén és a makacsságán túl is.
Neked meg kedves dr.@csakmotyogok: gratulálok,hogy valakivel sikerült megfogalmaztatni egy érthető hozzászólást.Miután ez tőled nem megszokott,így feltűnő jelenség ezen a blogon.
Már megint félrebeszélsz drágám (mint általában) Én nem "beszólogatni" regisztráltam,hanem a kedvességéről híres Tempus.Ahnak egy förtelmesen undorító írására akartam válaszolni,de ez regisztráció nélkül nem ment.Vedd a fáradságot és ismételten kérlek,hogy érthetően olvass,ha már kutakodsz visszamenőleg utánam.AZ alkohollal mint írtam semmi gondom,ellentétben veled.Vagy talán erős gyógyszereket szedsz? Esetleg mindkettő játszik?
Te sikeres ember lennél? Hol? Miben? Két értelmes szót nem tudsz leírni arany anyám,nem hogy sikerekkel dicsekedhess.Itt lehet sikeres vagy a saját köreidben,mert a meleg szarig felnyalsz mindenkinek,akin fehér köpeny van és ezt sokan szeretik is.
Ésszerű eszmecserét pontosan az ilyenek miatt nem lehetséges itt folytatni,mint például te vagy aki folyamatosan a betegeket szidja/átkozza/hibáztatja sőt fenyegeti sok esetben.
Hogy ki a szerencsétlen ember,akinek se kutyája,se macskája,sem rendes munkája azt itt senkiről nem lehet megállapítani.Rólad sem.Te is azt írsz ide amit akarsz,és én is és mindenki.Én nem tartom kizártnak még azt sem,hogy te egy magadra maradt öregedő nő vagy,aki unalmában (meg hát hogy legyen valami "rangod" is itt)fontos egészségügyi dolgozónak adod ki magad,aki tökéletesen tisztában van mindennel.(Úristen)
De ahogy olvastam tőled egy-egy röffenést,vagy ha tetszik inkább böfögést,a szókincsed nem egy agyoniskolázott emberre vall,ha tetszik ha nem.És ennek semmi köze a számítógép bármelyik programjához,vagy bármi egyébhez.
ui: Szóval nyugi asztalosani és én nem vagyunk egy személy,bár olvastam a találgatásokat amik teljesen hidegen hagytak.
Inkább Tempus Ahnt kérdezzétek meg Ő hány nick nevet regisztrált már a biztonság kedvéért,ha netán Despota megint dühbe gurulna.:D:D
she_wolf 2015.02.20. 06:11:01
Kettejük esetében ne azt nézzétek, hogy mit írnak, hanem hogy hogyan írják:) A hibáink sokat elárulnak rólunk. Egy egészséges pszichéjű ember megvezetheti a többieket játszásiból. De az nem, aki flash-sel ír:) Szerintem az egyenlő a buktával, és nekem ezért nincs több nickem, noha csábító játék. Nyilván a kb. harmadik írásomnál kilógna a lólábam:))
she_wolf 2015.02.20. 06:18:19
Tempus-Anh azért regelt új nick-kel, mert nem igazán kedveli, ha betapasztják a száját:) Megértem, én sem szeretem. Lehetősége és joga adott hozzá, miért ne tenné/tehetné meg? Én is megtenném hasonló esetben azzal a különbséggel, hogy rögtön tudatnám, ki vagyok:)
Én egy prcig sem hittem, hogy azonos lennél a másik említett kommentelővel.
És mint írtam is korábban, itt szerintem mindenkinek megvan a maga csontja....
Tempus.Anh 2015.02.20. 13:12:20
she_wolf 2015.02.20. 13:55:38
Akkor a szemed előtt hullik atomjaira, mi egykor szép és jó volt. Nagyon sajnálom:(