Sajtmártásos sertésszelet spenótos kuszkusszal

2012.11.10. 18:00

1.89.jpgEgyik nap Piroska barátnőm készített egy sajtmártást. Na, hát persze nekem is kellett csinálni le ne maradjak. Igazán gyors ebédre volt csak időm. 30 perc alatt megvoltam és nagyon fenséges, finom volt.

A körethez 1 bögre kuszkuszt egy jénaiba öntöttem és ráöntöttem 2 bögre forró húslevest, sóztam,borsoztam és összekeverés után letakartam. A sertéstarját már előző este bepácoltam egy sómentes fűszerkeverékbe és lefedve 1 éjszakát hagytam a hűtőbe. Teflonban pirosra sütöttem.

 


A sajtmártáshoz 1,5 dl főzőtejszínbe belereszeltem 2 marék sajtot.1 marék parmezán és 1 marék trappista sajt. Só, bors, 1-2 löttyintésnyi fehérbor, frissen reszelt szerecsendió került bele. Ezt összeforraltam és kész is volt.

 1.89.jpg


Annyi volt még hátra, hogy a csíkokra vágott friss spenótot 1 teáskanál kókuszolajon, 1 gerezd reszelt fokhagymával megfuttassak és a kuszkuszhoz keverjem.

Nagyon ízlett nekünk. Biztosan újra felbukkan majd a konyhában, de tuti más formában.

 

Béres Andrea

 

edesenegeszsgesen.hu

© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása