Rozmaringos fetás pizza

2012.10.17. 14:00

u 1362.jpgExtra ropogós és nagyon finom, ráadásul gyorsan és könnyen elkészíthető.

Valamelyik vasárnap azt éreztem, ha nem ehetek pizzát, meghalok. Na jó, azért nem ilyen véresen komoly a dolog. Sok időm nem volt, ezért egy expressz receptet vettem elő. Keleszteni 10 percet is elég és mehet is forró sütőbe. A szósz hidegen készül, extra gyors és finom. Ebben az esetben csak sajt és gomba került rá, de egy pohár hideg tejjel, limonádéval fogyasztva mennyei volt. Extra ropogós és nagyon finom lett.

 

Tészta: 20 dkg DW 50%.al csökkentett szénhidrát tartalmú liszt ,5 dkg zabpehelyliszt, 5 dkg hajdinaliszt, 1 ek sikér, 2,5 dkg élesztő, csipet édesítő, 1 kávéskanál só, 2 kis ág friss rozmaring levele apróra vágva, frissen darált bors, 2 dl langyos víz, 2 ek olívaolaj

 

Dagasztjuk, és 10 percet hagyjuk letakarva pihenni.

 

Paradicsom szósz hidegen:  1 kis doboz aranyfácán paradicsompüré, 2 ek olívaolaj, só, bors, édesítő, oregano, bazsalikom,1 gerezd átnyomott fokhagyma. Feta sajt és mozzarella ízlés szerint,v ékony szeletekre vágott gomba. 

0100.jpg 

Tésztát 4 részre osztottam és lepényeket nyújtottam.Sütőpapírra tettem,szósszal megkentem,rátettem a feltétet és 250 fokon 12 perc alatt megsütöttem.

 

Béres Andrea

 

www.edesenegeszsegesen.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása