Négy hét a szépség és egészség oltárán - I. rész

2012.09.11. 08:31

phoca_thumb_l_ultratone 6.jpgAz az átkozott narancsbőr, ugye? Mindenkinek van, mindenki szégyelli, szinte lehetetlen megszabadulni tőle. Vagy mégsem?

Az egészséges életmód és alakom megőrzése mindig olyan értékek voltak számomra, amelyekért érdemesnek tartottam a folyamatos küzdelmet. Rendszeresen járok fitness terembe, lovagolni, igyekszem odafigyelni, mit és mennyit eszek, szívesen kipróbálok minden újdonságot, és ami beválik, azt hasznosítom is. Ezért is örültem annyira, amikor Despota felhívott és elújságolta, lehetőségem nyílik részt venni egy 4 hetes kezeléssorozaton a Gránátalma Szépség- és Egészség Központ jóvoltából. Egy pillanatig sem hezitáltam, már napokkal az első kezelés előtt benne volt a zabszem a fenekemben, kíváncsian olvasgattam, milyen földi örömök várnak majd rám. Kedd délutánra beszéltünk meg az első, ismerkedő órát, de az ismerkedésből rögtön a mély vízbe dobtak, viszont az is hamar kiderült, küzdelemről szó sem lesz.

 phoca_thumb_l_led hangulatfenyek 10.jpg

A Gránátalmát nagyon könnyen megtaláltam és mivel hamarabb érkeztem a megbeszéltnél, sétáltam egy kicsit a rakparton. Megcsodáltam a Parlamentet, elintéztem néhány telefont, remek ráhangolódás volt, máskor is korábban megyek majd.  Négy előtt pár perccel már nem bírtam magammal és úgy döntöttem, nem várok tovább. A honlap alapján volt némi fogalmam, hogy néz ki a stúdió. nem is csalódtam. Minden új és tip-top, barátságos színek, hangulatvilágítás, ami csak kell. Bea az ajtóban fogadott, kedvesen hellyel kínált a konzultációs szobában és megbeszéltük, milyen kezeléseket szeretnék kipróbálni és mi az, amit ő javasol. Alakformálás, masszázs, különféle stresszoldó és kozmetikai kezelések közül választhattam. A változatosság kedvéért épp nem voltam feszült, kozmetikusnál is jártam a napokban, úgyhogy első körben az alakformálás mellett döntöttem, az sosem árthat az ember lányának. Heti két alkalomban maradtunk, hiszen a rendszeresség itt is kifejezetten fontos és egyáltalán nem elhanyagolható tényező.

 

 

Az az átkozott narancsbőr, ugye? Mindenkinek van, mindenki szégyelli, szinte lehetetlen megszabadulni tőle. Vagy mégsem? Bea elhelyezte a lábaimon és a hasamon a géphez tartozó tapadókorongokat és belecsaptunk a lecsóba. Elsőre kissé furcsa érzés volt, ahogy a trofikus jelformákat használó készülék elkezdte „rángatni” , stimulálni mély és olyan izmaimat, amelyekről addig fogalmam sem volt, hogy egyáltalán léteznek. Kicsit csípett, bizsergető volt, de nagyon hamar hozzá leehet szokni, sőt, az első 5 perc után már igen kellemesnek volt mondható. Fél órán át tartott ez a kezelés, szinte azonnal úgy éreztem, minden porcikám feszesebbé vált, de Bea itt is figyelmeztetett, ne egy kezeléstől várjam a csodát, a rendszeresség a lényeg.

 

 phoca_thumb_l_nyirokmasszazs 3.jpg

Pár perc pihenőt követően következett a második felvonás. Nem volt hangulatom egy szokványos, kényeztető masszázshoz, de Bea megnyugtatott, itt nem erről lesz szó. Az orvosi és szépészeti szakirodalmak régóta foglakoznak a nyirokkeringés jelentőségével és annak javításával, hiszen annak bizonyítottan szoros kapcsolata van nem csak az immunrendszer működésében, de a narancsbőr és testsúly szabályozásában is, így a nyirokmasszázs szintén beleillett a képbe. Átmentünk egy másik terembe és egy futurisztikus csodamasina tárult a szemem elé. Egy szkafanderszerű ruhába kellett belebújnom (12 kamrás ruha applikátor), amely hozzá volt csatlakoztatva egy computerhez. Az overall fokozatosan felfúvódott, egészen a lábujjaimtól a derekamig, majd elernyedt. Ez a folyamat erőteljes hatást gyakorol mind a nyirok- mind a vérkeringés élénkítésére, miközben aktiválja az immunrendszert és az anyagcsere-folyamatokat, javítja a vérkeringést, ezáltal a sejtek táplálék- és oxigénellátását is. Elsőre ez is furcsa érzéssel töltött el, megdöbbenésemben el is nevettem magam, de amint megnyugodtam, elengedtem magam és lazítottam, teljesen kikapcsolt. Hallgattam a háttérből szűrődő kellemes zenét, pozitív gondolatok jártak át, úgy elröppent ez a fél óra is, hogy szinte észre sem vettem.

 

Ezek után kényelmesen összekészültem és még jó 10 percet beszélgettem Beával, aki ellátott néhány jó tanáccsal is. Biztatott, hogy mozogjak, sportoljak nyugodtan, igyak sok folyadékot és megbeszéltük a következő alkalmat, amelyről szintén beszámolok majd Nektek. Remek nap volt, már alig várom, hogy újra mehessek!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása