Én csukhattam le halott férjem szemét

2012.02.29. 10:35

2012.02.13. hunyt el a férjem, az intenzíven egy vidéki városban.
A kórházból telefonált a doktornő, hogy a férjem válságos állapotban
van. Be is mentem, közölték velem, hogy a terápiára sem reagál a
szervezete, bár mi előfordulhat. A folyóson várakoztam. Régóta beteg
volt, és nagyon rossz állapotba vitte be a mentő. Pár óra múlva be is
következett a halál.

 

 

Tekintettel arra , hogy hamvasztás lesz / szerintem az ilyen temetés személytelen / kértem had búcsúzhassak el tőle a kórházi ágyon , nekem fontos volt. Én csukhattam le a szemét . Patológiára le kellett vinnem a papírját, más városban halt meg az
Édesanyám ott is így volt. Én ebben nem találok semmi különöset, bár
nem vagyok fakír.

 

A patológián is el lehet búcsúzni a szeretteiktől egy szál virág , és gyertya kíséretében, ha az osztályon nem tudtam volna elbúcsúzni, biztos éltem volna a lehetőséggel. Természetesen koporsós temetésnél más. Sajnos az anyagiak közrejátszanak a
temetésnél. Gondolom nem csak én gondolkodom így.

 


Az intenzív osztály doktornőjének az őszintesége, segítőkészsége,
részvéte nagyon jó esett. Nem mindig volt ilyen tapasztalatom a hosszú
évek alatt. Szeretteinktől az utolsó találkozás nagyon fontos, a
búcsúzás mert ha ez nem történik meg , míg élek önvád gyötörne miért
is nem tettem meg. Lelki megkönnyebbülés volt részemre, hogy volt ilyen
lehetőségem. Akiknek ezek a dolgok nem adatik meg, biztos nagyon rossz
élményben van részük.
 

 

 

Van egy sztorija a magyar egészségügy helyzetéről? Megváratták, félrekezelték, megalázták, vagy ellenkezőleg, csupa jót tapasztalt? Küldje el történetét a praxisblog@yahoo.com címre, vagy használja megújult kórházértékelőnket!

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VaTi 2012.02.29. 10:52:19

Részvétem a férjed elvesztése miatt. Örülök, hogy emberséggel találkoztál egy ilyen nagyon nehéz helyzetben. És sok embernek példa lehetne, amilyen egyszerű méltósággal viseled a fájdalmadat. Sok erőt kívánok.

SusanneF 2012.02.29. 13:12:15

Sok erőt kívánok kedves Posztoló!
Nagyon emberi lehet,ha sikerül méltóképpen búcsúzni szerettünktől,és ebben az intézmény is partner,ahol ápolásra szorul.
Bárcsak mindig,mindenhol így lehetne...!

Rivero 2012.02.29. 17:54:47

Őszinte részvétem.

macska69 2012.02.29. 18:12:09

Őszinte részvétem.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása