Elszúrták a melleimet

2011.06.29. 06:00

Tisztelt blog!

 

Azért írok önöknek, mert sajnos részem volt egy orvosi hibát elszenvedni, ugyanis elrontották a melleimet egy plasztikai beavatkozás során.Először is valamit szeretnék előre letisztázni. Amikor azt írom, hogy elszúrták, akkor nem arra gondolok, hogy nem lett jó a méret, vagy a forma, vagy hogy esetleg nem szimmetrikus. Igaz, hogy ezek is elszúrások lennének egy plasztikai sebésztől, de nálam ettől sajnos sokkal komolyabb volt a helyzet.

 


Hetekig jártam a honvédba minden másnap, mert az elfertőződött gennyet nyomkodta ki belőlem. Aztán mikor már látta hogy reménytelen, újra megműtött, és hosszú hetekig 2 csővel és palackkal éltem együtt amibe a nyirok, meg a különböző váladékok gyűltek. Ez a harmadik műtét után volt. Jelölgetnem kellett minden nap, hogy mennyi trutyi jön ki. Nem részletezném, hogy abban a pár hétben milyen volt az életminőségem, a párom végig mellettem állt, de gondolom borzalmas látvány lehettem a palackjaimmal.


A hangulatom szintén mélyponton volt, borzalmasan féltem, hogy mi lesz ennek a vége, és el voltam keseredve. Aztán mikor végre kihúzta a csöveket, pár hét után éreztem, hogy most is gond van. Eredetileg azért mentem plasztikai sebészhez, hogy szép melleim legyenek. El lehet képzelni, hogy nézett ki a heg, 3 műtét után. Kb 10 cm hosszú és 2 cm széles vörös volt, borzalmasan ronda. Lelkileg padlón voltam, főleg hogy tudtam ismét gond van. Közben az orvosom végig azzal áltatott, hogy minden rendben, pedig tudtam hogy nem. Kerestem egy másik orvost, de nem tudtam, hogy kihez fordulhatnék. Végül Németországban kötöttem ki. Nem részletezem, ki kellett mindkét implantátumot venni, 4 hónapot várni, míg teljesen meggyógyulok, aztán jöhetett az újabb műtét.


Természetesen minden rendben volt, rögtön ébredés után éreztem, hogy ezúttal minden rendben lesz, hiszen egy mellnagyobbító műtét, kellő odafigyelés mellett tulajdonképpen egy nagyon egyszerű műtét. Azokban a hónapokban szörnyen féltem, nem tudom mi lett volna, ha munkahelyem lett volna. Hónapokig vigyáznom kellett magamra, meg minden másnap kötözésre mennem. Egy esés, egy rossz mozdulat nagyon veszélyes lehetett volna.

 

Van egy sztorija a magyar egészségügy helyzetéről? Megváratták, félrekezelték, megalázták, vagy ellenkezőleg, csupa jót tapasztalt? Küldje el történetét a praxisblog@yahoo.com címre, vagy használja megújult kórházértékelőnket!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bikli néni 2011.06.29. 20:16:04

@Mária: Tudom, hogy lehet bármennyi újat regelni, csak reménykedtem, hogy van valami radikálisabb is, és szerintem ezt te tudod itt a legjobban :)

@adamantium: Köszönöm a további felvilágosítást!
(Most hirtelen eszembe jutott az a pár évvel ezelőtti CSI rész, amikor egy szilikonmelles nő meghalt vmi hajón, és a pasiját gyanúsították a gyilkossággal. Aztán a végén kiderült, hogy abba halt bele, hogy a frissen műtött cicijének kissé mellbevágó élmény volt találkozni a szél által meglóbált vitorlarúddal. Az ütközéstől a szilikon kiszakadt, és a belőle kifolyó anyagtól - már nem emlékszem, hogy volt pontosan - a nő meghalt. Mi ebből a tanulság: szilikonmellel senki ne menjen hajókázni :D)

Bikli néni 2011.06.29. 20:17:26

@El Visco Stello: VISCOOOOO! Mondtam én :)) (megvan a mai legőszintébb mosolyom! igaz, emberem még nem ért haza... :P)

Bikli néni 2011.06.29. 20:19:47

@sárga nyúl: "Nekem több ismerősöm is megcsináltatta a műtétet, és lám, olyan pasit bírtak összeszedni, aki megfelelő életszínvonalat biztosít nekik és gyermekeiknek."
Na és mondd, az ismerőseid az így összeszedett pasikkal boldogan élnek? Most ezt minden irónia nélkül kérdezem. Én nem élnék együtt egy pasival sem, akit nem szeretek, csak azért, mert pénzeszsák, de nem vagyunk ugyanazok.
(Az ismerőseidet továbbra is kérdezem, nem nyilatkoztam róluk.)

belekotyogok 2011.06.29. 20:26:10

@Bikli néni: mondjuk ez érdekes kérdés, attól is függ, hogy milyen családi háttérrel indulsz. Illetve hogy milyen elvárásaid vannak és mit tartasz fontosabbnak. simán el tudom képzelni, hogy egy gyerekkorban rendszeresen nélkülözésben felnőtt ember előbbre helyezi az anyagi biztonságot a lángoló szerelemnél.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.06.29. 20:28:23

Nem olvatam végig az összes kommentet, de az alábbi kérdéseim merültek fel:

1., Vállalkozási szerződés köttetett-e az orvossal?
2., Szakszerűen felszerelt privát műtőben volt az eset vagy a doki két helyreállító műtét közben valamelyik kórházban végezte el a beavatkozást?
3., Nyugta, számla készült-e az átadott pénzmennyiségről?
4., Beperelted-e hibás teljesítésért a dokit?

epres négercsók 2011.06.29. 20:29:04

@SzJ1982: Véleményt szabad nyilvánítani, de ez itt nem egy kocsma, a stílust ennek megfelelően tessék megválasztani.

sárga nyúl 2011.06.29. 20:30:16

@Bikli néni: Csak eggyel tartom a kapcsolatot, a többiek nem érik el azt az agyi szintet, akivel érdemes beszélgetni... :DDDDDDD Viszont az az egy, akivel összejárunk, ő nagyon szépen él a férjével, családjával, más plasztikai műtétje is volt, én úgy gondolom, hogy mind indokolt, és ez egy formája annak, hogy ad magára. Egyébként nem kőgazdagok, dolgoznak mindketten, normális életszínvonalat biztosítva a gyerekeiknek.
(Ha az fb alapján nézem az iq light szilikonozott ismerőseimet, boldognak tűnnek. Na de mint tudjuk, a látszat csal.)

SzJ1982 2011.06.29. 20:31:32

@epres négercsók: Ezer bocsánat, komolyan. Való igaz, nem egy kocsma, és rendszeres olvasóként tényleg elnézést kérek. Ugyanígy, rendszeres olvasóként mondom, hogy ez talán nem a legmegfelelőbb poszt ide. Aki hülye, haljon meg...

VaTi 2011.06.29. 20:36:44

@El Visco Stello: Visco! Te izé! Hon kujtorogtál? Imádkoztunk itt neked, hogy térjél vissza :)

Bikli néni 2011.06.29. 20:38:28

@belekotyogok: Ez változó, valóban. Meg kinek mire van igénye.
Aki esetleg látta a Vissza a jövőbe c. örök klasszikus második részét, amikor az alternatív 1984-ben Marty mamája a Biff felesége... na, valami ilyesmi rémlett fel bennem.

@sárga nyúl: Ha az ismerősöd jól érzi így magát (és nem arról van szó, hogy magának se meri bevallani a boldogtalanságát), akkor az tök jó. Mi számít amúgy egy plasztikai beavatkozásnál "indokoltnak"?

Bikli néni 2011.06.29. 20:39:38

@VaTi: Jó munkát végeztünk (adj egy pacsit!) :DD

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.06.29. 20:43:15

@sárga nyúl:" Nekem több ismerősöm is megcsináltatta a műtétet, és lám, olyan pasit bírtak összeszedni, aki megfelelő életszínvonalat biztosít nekik és gyermekeiknek." Nahát, tényleg csak ez kell hozzá??? Csináltatok műcicit és akkor lesz egy hurrá pasasom aki mindent biztosit nekem??Nhát, de buta vayok. Hát igy is lehet?

VaTi 2011.06.29. 20:43:50

@Bikli néni: csak visszaríttuk :)
De azért csak a cickós posztra bírt visszagyönni :)

2011.06.29. 20:46:24

@El Visco Stello: anyámnak ilyen mellei lennének mint az itt kommentelő lányoknak, sosem jöttem volna le az anyatejről...!

El Visco Stello (törölt) 2011.06.29. 20:47:20

@VaTi: @Bikli néni: Ha már kikerült a zindexre a poszt gondoltam benézek. Ezt a témát szokják kajálni a népek.
...egyébként mintha hájjal kenegetnének:)))

Bikli néni 2011.06.29. 20:50:04

@El Visco Stello: Félsz bevallani, hogy hiányoztunk, mi? :)

VaTi 2011.06.29. 20:51:33

@ReignOfdark: vizuális típus lennél?
@El Visco Stello: nem is olvastad az elmúlt napokat? Itt ríttunk Biklivel. Kórusban, többszólamban. Cseszhetjük. Csak a mellekre jöttél :) De most már ne tűnjél el.
Én ma estére lépek :) Álmokat mindenkinek. (jajj, Reign...:) )

Bikli néni 2011.06.29. 20:53:46

@ReignOfdark: Na, balzsamozd még egy kicsit a jelenlévő leányok lelkét :)

2011.06.29. 20:54:04

@VaTi: Még életemben nem találkoztam olyan emberrel, aki azt mondta volna, hogy ő nem vizuális típus. Álmok... ugyanmár, ez valóság - ma éjjel két szép mell mellé fekhetek le, amiket a világ legjobb nője hordoz a mosolya alatt :-)

Amúgy ha lehet választani a cicik és az éneklés közt, én is a melleket választom!

Bikli néni 2011.06.29. 20:54:52

@VaTi: Ó, pedig nem is tudja, nekünk milyen van... lehet meglenne a nagy coming out, többet nem menne sehova :DD

El Visco Stello (törölt) 2011.06.29. 20:55:09

@Bikli néni: Erről szó sincs. Csak nem akarom szétoffolni ezt az érdekfeszítő, mármár társadalmi problémát.
Vissza a cicihez. Egy cici csinálhat mindent: rezeghet, himbálózhat, lenghet, loboghat, csak könyörgök, ne lötyögjön.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.06.29. 20:56:41

@Bikli néni: na, mivel én már nem férek be a balzsamozandó leánylelkek kategóriájában, el is megyek aludni.

2011.06.29. 20:57:11

@Bikli néni: A helyzet az, hogy az itteni nő kommentelők 100%-a csinos a képek alapján :-)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.06.29. 20:58:29

@El Visco Stello: egy pill...te figyusz, az a mell ami loboghat, az hogy hogy nem lötyöghet??

Bikli néni 2011.06.29. 20:59:32

@batgirl: Na, most valami rosszat mondtam? :(
@ReignOfdark: Valóban, ez nagyon kedves tőled!
Visco, tök mindegy, miért vagy itt, itt vagy, és ez a lényeg :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.06.29. 21:05:03

@Bikli néni: Dehogy is, nyugi, :)csak már igen régen nem vagyok leány:)))

El Visco Stello (törölt) 2011.06.29. 21:05:54

@batgirl: Úgy, hogy nincs benne lötty. Lötyögni folyadék szokott érzésem szerint.
Persze nem vagyok nagy szilikonszakértő, de szerintem abban a tasakban szilikonolaj van.

sárga nyúl 2011.06.29. 21:15:20

@batgirl: Tényleg. Mindent bele! A cicibe. :)

sárga nyúl 2011.06.29. 21:22:47

@Bikli néni: Van neki sok baja, mint mindenkinek 40 fölött, de legalább jól néz ki és a családját tekintve minden rendben van.
Nagyon egyszerű, ami egyértelműen ronda, mondhatni visszataszító, annál indokolt a plasztika. Persze nem kell TB finanszírozni, de ha valakinek fussa rá... és nem fél az altatástól...

Bikli néni 2011.06.29. 21:28:24

@batgirl: És? Én hetven éves nőről is állapítottam már meg, hogy szép... Szerintem ez nem csak életkor függvénye. Én ismeretlenül is megelőlegezem, hogy életkorodtól függetlenül is szép nő vagy!

2011.06.29. 21:28:50

Én úgy érzem, a vita elment kicsit abba az irányba, hogy miért ment oda. Függetlenül ettől adamantium leírta, milyen hibákat,(többet is) gondol a műtét utáni kezelésről, és én inkább ezt tartom lényegesnek.

sztrugackij 2011.06.29. 21:38:25

@ave: Nekem bejön!
Viszont társat nem mell alapján választok.
Akkor most mi van?

laposmacska 2011.06.29. 21:47:04

Mekkora szerencse, hogy nem volt munkahelyed... Párod nyilván nem hagyott el, végül is az ő pénze van benned... :D

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.06.29. 22:21:12

Annyira tudtam, hogy elkezdikekézni a postolót a parasztok... de ő a hülye, hogy leír egy ilyen témában egy postot.

Circus 2011.06.29. 22:47:40

@sagia77: ez nem a homár, itt (még)(bár a fenti kommentcunami után...) megpróbáljuk más szemszögből nézni a dolgokat.

Amúgy tényleg igaza van a reklamációval, ha a konkrét eseményt nézzük, de mi lemerültünk pszichológiailag az OK keresésére.

MetálFater (törölt) 2011.06.29. 22:54:26

Várom már, hogy agyat mikor kezdenek el plasztikázni, hogy néhány libának több esze legyen...

Mellesleg, én például kimondottan rühellem a gumimellű luvnyákat, mert az a véleményem, hogy aki a mellét plasztikázza, az hosszútávra sem társnak, sem feleségnek nem való!

Természetesen ez alól egyetlen kivétel van: esetlegesen egy emlőrák esetén, a mell eltávolítása után, egy esztétikai műtét. Az jogos...

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.06.29. 23:03:12

Én jó dolognak tartom a mellnagyobbító műtéteket, valamint a punciberetválást is: hagy legyen csak minél divatosabb mindkettő, így ugyanis érvényesülhet az evolúció: kihullanak az életképtelen barmok, nekem meg maradnak a valóban jó nők. Hehe.

hipokrita 2011.06.29. 23:17:33

Mint férfiember, undorítónak tartom a gigászi, meglottyadó, lógós CSÖCSÖKET, a kedves, formás keblek SOKKAL szebbek. A legrosszabb az, ha valaki az előbbieket hajszolva még műtteti is magát.

A dologról az jut eszembe, mint amikor egy hasonló szindrómában szenvedő nő nagyobb segget akart, és olcsósítani kívánta a műtétet = elment valami kuruzslóhóz, aki szépen meg is növelte a fenekét. A módszer ipari szilikon befecskendezése volt... na, az is begyulladt, meg a nő meg is halt, de legalább nagy seggel távozhatott el. :)

ebedli 2011.06.29. 23:32:36

Próbájátok meg a leggúnyosabb, legmegvetőbb hangszínt képzelni ehhez:

HHHHAAA-HHHAA-HA-HAA-HAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Kívánom, hogy minden plasztikáztató, szilikonnal tömött agyatlan kurtizán így járjon.

Büszke_troll 2011.06.30. 03:35:13

Öröm ennyi jóérzésű proli kommentjét olvasni.

T-akonypunpa 2011.06.30. 05:44:31

@VaTi: Ha a faxid csak a mellet látja egy nőben, akkor örülj neki, ha megszabadulsz tőle. A beteges asztalszomszédodnak pedig ne dőlj be: egy normális férfi viszolyog a gumimellektől.

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.06.30. 06:07:37

darwin-nak már megint igaza volt, az agyatlanok jobb is, ha nem szaporodnak, inkább műmellekkel és hasonló nyalánkságokkal kötik le a nyilvánvalóan drága idejüket.

himpellér 2011.06.30. 06:46:54

Mellműtét? Ma? Ez már a régmúlté. Van cipzáras műmell. Az az igazi!Próbáld ki!(Ha csúszópénzt adsz, kaphatsz tépőzárast)

himpellér 2011.06.30. 06:49:39

Azért fejlődik az ország elvtársak! Nem gondoltuk volna harminc éve, hogy egy ötkor kelő, hatra dolgozni járó proletár asszonynak ez legyen ma a legnagyobb gondja.

dbeata 2011.06.30. 07:42:07

Szasztok!

Azért én ekézném egy kicsit a dokikat is, akik már gyakorlatilag Frankenstein-eket gyártanak egyes hiszékeny emberekből. Teszik ezt a lóvéért, és nem azért, hogy az a szerencsétlen jól nézzen ki. Nem tudom, hol a határ, mi az a pont, amikor azt (kellene mondani) mondja a doki, hogy ezt már nem csinálom meg. Hja kérem, sokkal inkább pénzes plasztikai sebész, mint tisztességes munkanélkülivé válna az ember.
Amúgy meg, tényleg inkább homárra való a poszt. Ez egy fogyasztóvédelmi (rém)történet.

Zis4 2011.06.30. 07:44:05

Nem az a tény idegesít, hogy luxusra költ úgy, hogy még munkája sincs, hanem az, hogy még henceg is vele.

dbeata 2011.06.30. 07:46:13

Az egyik rokonom három gyerekszülés után megcsináltatta a melleit. Addig keresni kellett... :-) De azért szoptatta őket! Helyes kis B ciciket rakatott be és igaza volt. Ez egy helyes "alkalmazása" a plasztikai sebészet nyújtotta lehetőségeknek.
Ami engem illet, teljesen hidegen hagy a téma. Nem (csak) a cicikkel hódítok (hódítottam volt). Sokkal inkább hiszek abban, hogy fejben kell elintézni bizonyos önértékelési dolgokat. Ha ott nem sikerül, nem fog a műtőasztalon sem.

adamantium 2011.06.30. 08:08:11

@dbeata: bocsáss meg, de a plasztikai sebész az egy magán doktor, tehát a beteg saját akaratából megy oda és a saját akaratából műtteti meg azt a testrészét amit ő akar, innentől kezdve a sebész nem vonható felelősségre azért, hogy a beteg frankensteinné akarja műttetni magát, úgy ahogy a burkoló sem felelős azért mert te lila járólapot akarsz lerakatni a házadban

Moan 2011.06.30. 08:24:42

Höhö.... Vicces sztori: "mert megérdemli". :)))
Na de félre a tréfát. Tényleg úgy van ahogy azt valaki korábban írta: A nagy mellű nők kicsit akarnak, a kicsi mellű nők meg nagyot. Sosem tudtam még rájönni miért. :) De az biztos, hogy a férfiak közül van aki a nagyot és van a ki a kicsit szereti.
Tehát a vicces az egészben az,hogy amikor egy nő átoperáltatja a mellét, akkor pont ugyanannyi "hódolót" veszít, mint amennyit nyer a beavatkozással. :)))

Moan 2011.06.30. 08:27:41

Ja... eszembe jutott egy régi Sziámi dalszöveg részlet:
"Hibátlan test, sebzetlen lélek, Már rég nem lehet igazán cél."

Oleg Gontar 2011.06.30. 08:32:52

" Azokban a hónapokban szörnyen féltem, nem tudom mi lett volna, ha munkahelyem lett volna. "

Lolll

dbeata 2011.06.30. 08:47:09

@adamantium: Ne haragudjon, doktor úr, de vitatkoznom kell! A felelősség az orvosé is! Ő is letette a Hippokratészi esküt, és a ne árts! rá is vonatkozik! Egyes esetekben csak ő láthatja előre, hogy valami rosszabb lesz, mint volt.
Úgy, ahogy az abortuszt is megtagadja egyes orvos (lelkiismereti okokra hivatkozva), úgy a túlzásokat is meg kéne hogy tagadja!

blah 2011.06.30. 09:01:44

gáz ha valakinek csak ez javít az önértékelésén... a másik dolog, hogy soha nem voltam oda a műmellekért, nálam rontja a természetes kontrasztot, volt olyan csajom aki ezen parázott de sikerült lebeszélnem.

Augustin 2011.06.30. 09:03:15

"Én,férfi létemre át tudom érezni azt a szenvedést, amit mondjuk strandoláskor érezhet a szerencsétlen,a sok átlagos,vagy éppen tökéletes mellű nő között."

Ez számomra értelmezhetetlen. ma már olyan jó bikinifelsőket lehet kapni, hogy nem látszik bennük sem a lapos, sem a lógós mell. Ha monokinizni akar az asszonyka, akkor van baj.

Én kösz, nem kérnék a plasztikai műtétekből, de szerintem a pénzéért jár neki a jobb mell. Kifizette.

adamantium 2011.06.30. 09:19:59

@dbeata: ne haragudjon már de ha magácsk ezzel a szöveggel jön akkor megvan a véleményem magácskáról. ez a buta ember fegyvere, az emberek 99%-ának fogalma sincs miről beszél amikor azt a bizonyos elavult esküt emlegeti, ha aszerint élnénk akkor az összes epe, veseköves meghalna, mert hát:
"És nem fogok vágni még kőbetegségben szenvedőket sem"
az össze gyerek megszületne, elvégre nem lenne magzatelhajtás, nem lenne antibébi, óvszer:
"nem fogok adni nőnek sem magzatelhajtószert"
és ne felejtsük el:
"adassék meg nekem,hogy boldogan élvezhessem az életet és hivatásomat"
(vagy angol verzióban: "may I enjoy my life and practice my art, respected by all men and in all times") - érdekes módon ezt magyarországon tendenciózusan mindig elfelejtik.
a lényeg: nem kellene az orvosok irányába kötelező mintaképként felhozni ezt az eskűt ha eleve nem akarjuk, hogy a fele be legyen tartva, az állam nem akarja, hogy a vége be legyen tartva, de az orvosok azok aztán szigorúan tartsák be a maradék egyharmadot.
a hozzászólásra konkrétan: van plasztikai sebész és van szépségsebész, ez utóbbi amerikában nem is mindig rendelkezik orvosi diplomával. magyarországon nagyon etikus a plasztikai sebészet, a konkrét esetre vonatkoztatva úgy emlékszem a konszenzus az, hogy 800 ml-nél nagyobb implantátumot nem tesznek be, amerikában ez 2000ml de braziliában akár 10 literest is betehetsz, ott nincs etikai korlát. egy sebész meg csak olyat vállal el ami nem rontja a portfólióját ha jól jön ki, mivel minden nem jöhet ki jól így aztán vannak elb@szott esetek

Zagyas 2011.06.30. 09:30:26

Azért nem kevés irigy ember jár ide, aki saját vélt, vagy valós nyomorán úgy enyhít, hogy hangot ad az "úgy kellett neki" véleményének. Száni.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2011.06.30. 09:43:35

Aki azért megy orvoshoz, hogy jobban nézzen ki (kivéve ha betegségek, balesetek nyomait tüntetteti el), annak az agyi képességei a bányabéka seggének a szintjét sem érik el.
Ha ezt még közzé is teszi, az már tényleg a szőke nő kategória!

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.06.30. 09:45:37

munkahelye hónapokig nincs.
nagy csöcsöt varrat magának.
németországba megy plasztikai sebészetre.

az ilyen ne picsogjon, hanem szenvedjen büszkén.

pizzaboy 2011.06.30. 10:20:04

Ááááá biztos, hogy nem kamuposzt? Műmell, meg:

"nem tudom mi lett volna, ha munkahelyem lett volna."

Tipikusan olyan, hogy erre ugrik mindenki(én is majdnem), de aztán elkondolkodtam...

Ha nem kamuposzt, akkor szeretnék érdeklődni, hogy mennyi lenne 1 órára, és mi számít extrának? Köszi!

adamantium 2011.06.30. 10:28:43

@Fot L' Mondó: a tieid is bizonyára ott vannak vagy még mélyebben, ha nem vagy képes felfogni, hogy bizonyos az átlagtól eltérő testi adottságok egyesekben oly mértékű vélt vagy valós problémát keltenek, hogy műtét nélkül életük egy tragédia.
most gondold bele egy gyönyörű szép fiatal nő akinek nagy elálló lapát fülei vannak, vagy óriási kampós orra, vagy egy bibircsók a homloka közepén, vagy az egyik melle 3 szor akkora mint a másik. ne ítélkezz olyanok felett akiknek a helyzetében nem voltál soha.
természetesen a jelentős részük az személyiségi probléma, vagy kényelmi probléma de ne minősítsd az értelmi képességeiket. pl angela merkelből soha nem lett volna kancellár ha olyan orra van mint woody allen-nek, vagy akkora füle mint dumbo-nak

tunketiko 2011.06.30. 10:35:52

@Bikli néni:

"Mária, KÖNYÖRGÖM, írd már le ide nekünk (vagy a bloggazdának, bánom is én), hogyan lehet IP-cím alapján kitenni valakit a fenébe... "

Ugyan én nem Mária vagyok, de annyit mondhatok, hogy IP cím alapján fura lenne valakit kitiltani. Az IP címek sajátossága, hogy változnak számos szolgáltatónál ma már (kivételek akadhatnak). Ami ma a téged idegesítő emberhez van hozzárendelve, lehet egy hét múlva ugyanaz az IP cím, pont a tiéd lesz. Lakossági ügyfelek esetében ma már nem nagyon alkalmaznak állandó IP címet. Az én jelenlegi szolgáltatóm is sűrűn cserélgeti.

A szolgáltató tudja, hogy mikor kié az adott IP cím, és ha pl. rendőrségi feljelentés...stb. bármi van, akkor az internet szolgáltató köteles kiadni, hogy kié volt az az IP cím épp akkor (ami még mindig nem bizonyítja, hogy konkrétan az előfizető garázdálkodott a gépén, ha mások is használják ugyanaztt a gépet, de leszűkíti a kört).

Azt, hogy index fórumról nick név alapján, vagy IP alapján tultanak-e ki valakit, azt nem tudom. Nick alapján logikusabb lenne (igaz, benne van a pakliban, hogy beregel másikat). De ha IP cím alapján tiltják ki, akkor lehet egy ártatlan is megszívja másnaptól, ha másnap meg övé lesz az az IP cím...

A sűrű IP cím szolgáltató általi cserének meg értelme van, mert pl. ha te csak olvasgatsz valamit, egy honlapot rednszeresen (de nem lépsz be, nem regisztrált vagy, regsztráltként az összes komment...stb. előszedhető), nem fognak tudni indokolatlanul nyomonkövetni arra nem illetékesek, nem fogják tudni feltérképezni netes szokásaid...stb. Összegészében ez az ügyfél védelme lehet (szerintem).

egerészölyv 2011.06.30. 10:49:16

Szegénykém, vastag tanulópénzt fizettél. Reméljük, korosztályod tanul az esetedből.

(A lányok egyfelől észveszejtő áldozatokat hoznak azért, hogy egy centivel szebbek legyenek, másfelől ha ez sikerül nekik, annál nagyobb kéjjel mondanak nemet. Erre megy ki az egész?)

tódór piroska 2011.06.30. 10:50:41

@El Visco Stello: @VaTi: @Mityu "aljanép" MG: @MetálFater: @hipokrita: @pizzaboy: @mekeke: @Alf: @ave:
(Bocs, ha kihagytam néhányat)

Mégsincs minden veszve, amíg hasonló, normális gondolkodású (ráadásul még jó humorral is rendelkező) emberek vannak...

egerészölyv 2011.06.30. 10:53:06

@tunketiko: öntsünk tiszta vizet a pohárba.

A komolyabb fórumok már a regisztráláskor megnézik az IP-címet. (Azt hazudják, hogy erre képtelenek.) De nem önmagában at IP-cím alapján döntenek, hanem a miriádnyi IP-cím-behatároló ingyenszoftver valamelyikével. Így ha valaki, aki nem tetszik a fórumgazdának, a Baross térről regisztrál, akkor a Nefelejcs utca és a Bezerédj utca között senkinek nem fogadják el a regisztrációját. Ha valaki tiltakozik, akkor esetleg azt írják neki, jaj, bocs, ellustáskodtuk. De nagy valószínűséggel semmit.
Nem saját kútfőmből írom, a CHIP-ben vagy hol ezt alaposan kivesézték.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2011.06.30. 10:54:42

@adamantium: bla-bla-bla...
Anélkül, hogy ÉN meg (el?) akarnám ítélni a TE szellemi képességeid, megjegyezném, hogy abszolút szuverén jogom úgy megítélni az embereket, ahogy akarom! Majd, ha elkezdem haj(bőr?)színük után táborba zárni őket, akkor pampoghatsz nekem! Addig is, igenis elítélem azokat, akik a külsejük átalakíttatásával akarnak (jutnak?) előbbre, ahelyett, hogy az adott (legyen az bármily csekély is) szintű tehetségüket használnák fel... Ezek között rettentő kevés, akinek a teste olyan, hogy az emiatt kialakuló gátlások érdemben befolyásolnák az életét...
Esetünkben, a delikvens maga jelenti ki, hogy "mellnagyobbító" műtét volt. Hacsak nem a kurva egy fajtája (pl. útszéli, callgirl, sztriptíz- vagy rúdtáncos, stb.), a munkájához biztosan nem kellett neki a nagyobb mell, ergo csak ahhoz kellhet, hogy büszkén mutogassa ("kirakja"). És megint az észbeli képességeknél vagyunk: nem vall túl nagy intelligenciára a más tollakkal ékeskedés...

tunketiko 2011.06.30. 11:04:59

Hogy a poszthoz is írjak konkrétan. Nem az a lényeg, hogy miért kapott szilikont, hanem, hogy elcseszték az első műtétjét.

Ebből a szmepontból mindegy, hogy azért, mert átlagos melle van, és nagyobbat szeretne, vagy azért mert átlagtól sokkal kisebb van neki, és normálisan szeretne kinézni.

Egy mellműtét amúgy pszichésen csodákat tehet valakivel.
Személy szerint csak olyat ismerek csak, aki szilikont nem tetetett be, hanem "csak" felvaratta. Mivel szoptatás után "spániel fülek" lettek a melléből. Ezt egy 28 éves nőnek tragédia megélnie. (Vannak, akiknek viszonylag szép marad szoptatás után is a melle, de az övé tényleg nagyon csúnya lett). De úgy tudom, neki TB is állt belőle, de részleteiben nem tudom. Szóval biztos valamilyen szinten indokolt volt. A mellműtéte után viszont kivirágzott, visszatért régi kedve, ismét vidám, fiatal nő lett, nem takargatni igyekezett nyakig zárt ruhákban magát. Mert előtte ezt csinálta, állandóan takargatta a melleit pl. vagy keresztbe tette a karját előtte, vagy úgy tartotta a táskáját, újság nélkül ki se ment, van, hogy azt tartotta maga elé. Pszichésen teljesen padlón volt. És egy 28 éves nőnek a "spániel fül-nagymamás cici" nem az akategória, amibe szívesen beletörődik, főleg, hogy amúgy szép formás teste van. Vele csodákat tett a mellműtét...

Azt kevésbé értem, hogy tökéletes testű fiatal lánykák miért akarnak szilikont, de lehet, őket frusztrálja. Ha beruház rá, akkor pedig nagyon gáz, ha végül elcseszik a műtétjét.

Mária 2011.06.30. 11:12:48

@egerészölyv:

Miért hazudnák azt, hogy képtelenek rá? Nem csak hogy megnézik, de a log file-ban el is tárolják :)

Régebben a sima bloghu blogger a sima admin felületén is látta a hozzászólók IP címeit, de aztán amikor a legutóbbi frontend-fejlesztés volt, kivették az admin felületről ezeket az adatokat. Gondolom azért, mert csak a helyet foglalta, de a bloggernek úgyse kellett semmire.

Ha valaki elég kíváncsi, van egy pár ingyenes szoftver, aminek a mérőkódját beteheti a blogja kódjába és gyönyörködhet a látogatói IP-címében és egyéb adataiban. IP címet is lehet tiltani vele úgy, hogy ne lássa a statban, de komolyabb ingyenes szolgáltatóknál, vagy fizetős tárhelyszolgáltatóknál alap, hogy IP címet tilthass és azzal tartsd távol a nem kívánt látogatókat.

De ezt még a szolgáltatók is kiírják, hogy nem javasolt lehetőség, és a Google sincs odáig az olyan oldalakért, ahol ezt csinálják.

Letiltani viszont IP alapján nem lehet egy-egy felhasználót, mint konkrét személyt. Egyrészt, mert bár technikailag megoldható lenne, a blogger nem kap olyan felületet, ahol az IP címet bejelölhetné, másrészt meg, egy publikus IP mögött nem csak egy felhasználó van.

A fix IP cím mögött is sokan lehetnek, a dinamikus IP mögött meg pláne, így ha letiltod a címét, vagy a tartományát annak a felhasználónak, akit rühellsz, akkor nem csak őt tiltod le, hanem még elég nagy számú másik embert is, akik nem érdemlik meg.

Mária 2011.06.30. 11:18:01

@tódór piroska:

Ez mi, kérdezném tisztelettel?

Follow Thursday?

:)

adamantium 2011.06.30. 11:19:28

@Fot L' Mondó: tudod rólad az a plakát jut eszembe amelyiken szerepel 4 agy. az első 3 alá az van írva: fehér, fekete, sárga, az utolsó sokkal kisebb alá meg az, hogy rasszista. te is rasszista vagy mert elítélsz egy lelki problémákkal küzdőnépcsoportot. nem a te pénzeden, nem a te adódból növelte meg a mellét. egyébként nem csak a kurvák növelik meg a mellüket, láttam én már olyan anyukát akinek szoptatás után a B-s melle helyén lett két apró szottyadt bőrtáska, van ilyen postpartum involutioja a mellnek, csak úgy nézem te túl sok "ilyen" nőcikét nézhetsz ha egy életszerűbb helyzet nem bír eszedbe jutni.
idegen tollakkal ékeskedés, ha itt tartunk a ruha is az, akinek van pénze annak telik armani öltönyre, azt is lenézed? vagy van gyűrűd, fülbevalód? van akinek nem telik rá, akkor te is idegen tollakkal ékeskedsz vagy csak egyszerűen irigy vagy?

tunketiko 2011.06.30. 11:41:10

@egerészölyv:

"Így ha valaki, aki nem tetszik a fórumgazdának, a Baross térről regisztrál, akkor a Nefelejcs utca és a Bezerédj utca között senkinek nem fogadják el a regisztrációját."

Ha te üzemeltestz egy honlapot, az IP cím alapján nem tudod meg az előfizető nevét, azt csak az internet előfizető szolgáltatója tudja, és csak rendőrségi megkeresésre adhatja ki. Ha kiadja egy mezei honlapüzemeltetőnek, akkor tudtommal törvénytelenséget követ el!

IP címből a hely látszik, pl. hazánk, vagy angliai...stb.- de ezek látogatottsági statisztikákhoz kellenek csak.

Egy komolyabb honlap üzemeltető pedig tudja, hogy nick regisztrációkor nincs értelme IP címen sokat rugózni (mivel nem jelenti azt, hogy később is azt az IP-t használja, ugyanaz a nick).

Egyrészt mert változik az IP cím, akár naponta az internetszolgáltatónál, másrészt ugyanaz a személy beléphet a saját lakásából is, de a szüleiéből is (és ezek is változó IP címek), illetve ha nincs letiltva, akkor a munkahelyéről is (cégeknél többnyire állandó IP cím szokott lenni).
Sőt, ugyanaz a delikvens be tud lépni Pécsett is, meg Nyíregyházán is, és ez mind különböző IP cím lesz akkor. Telesen értelemtlen lenne IP címhez kötni nick neveket...

Tovább árnyalja, ha egy előfizető van valahol, de használja ugyanazt a gépet 5 ember...stb., akkor aznap ugyanarról az IP-ről mindegyikük a saját dolgait intézi a neten.

Nem olyan könnyű valakihez konkrét IP címet ragasztani kommenteléshez. Sőt, inkább butaságnak tűnne egy honlap üzemeltetőtől.

Nickes regisztrációkor számukra az email cím inkább a lényeg, mert az viszonylag állandó, azon elérhető a delikvens, ha csak regisztrációhoz hozta létre azt az adott mail címet is. Mert amit beállít, mindig arról fog belépni, bárhonnan is lép be helyileg. Nem véletlen arra mailre küldik elvesztett jelszót...stb. Egy mezei honlapüzemeltető nem tudja mely személy áll a regisztrált nick és mail cím mögött valójában. De ha van egy regisztráció, ahhoz egy mail cím, és ahhoz több nick van párosítva, akkor a honlapüzemeltető azt nyilván láthatja, hogy az a nick amúgy ugyanaz a személy. Tehát logikailag így ki lehet tiltani több nick-et, mégis ugyanaz. De ha tök új regisztrációt hoz létre, más mail címről, akkor nehezen lenne már összekapcsolható honlap üzemeltetőnek érdemben...

Az internetszolgáltatól viszont mindig kikérhető évekre visszamenőleg, nem tudom mennyi, talán 2 vagy 5 évre?, hogy adott IP cím éppen mely előfizetőé volt (emailnél is mindig megnézhető, mely IP-ről küldték).

Szóval a neten a névtelenség csak álnévtelenség. A hatóság sok mindent ki tudna deríteni mezei felhasználókról, ha akarna. Infomókusok talán jobban eltudják rejeteni magukat...stb.?! De hatóságokat hétköznapi emberek szájkaratéi úgysem érdeklik ;)

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2011.06.30. 11:49:36

@adamantium: Nem tudom észrevetted-e, de TE például, folyamatosan személyeskedsz, elítélsz! Egyéb hozzászólásodban is olvastam... Meglehetősen álszent dolognak tartom, hogy valaki másokat elítél azok hozzáállása miatt... miközben tükörbe nem nagyon néz... Én legalább vállalom, hogy nem bírom a hivalkodó, magamutogató embereket. Ha már mindenáron ki akar tűnni, tűnjön ki a tehetségével, a tetteivel. Tapasztalatom szerint, aki a külsejével akar kitűnni, annak egyéb komolyabb értéke nem nagyon akad... Figyelmedbe ajánlom a poszt íróját. Ha szoptatás miatt kellett volna korrekció, biztosan írta volna...
Nem érdekel, aki szoptatás után csináltatja meg a melleit, az sem érdekel, hogy kinek az adójából (mellesleg, igenis rengeteg esetben elsütik a "mellnagyobbító" műtéteket a TB terhére...)
"...csak úgy nézem te túl sok "ilyen" nőcikét nézhetsz..." szimplán csak az utcán járok...
Újfent hangsúlyozom, hogy mit gondolsz, a legkevésbé releváns számomra. Gondolni azt gondolok, amit akarok, és amíg nem teszek gondolataim megvalósulása felé, addig senkinek semmi köze hozzá, miként vélekedek. Nem ártana, ha előbb kicsit Te is magadba néznél, mielőtt másoknak ajánlgatnád...

tunketiko 2011.06.30. 11:51:32

@tunketiko:

"Telesen értelemtlen lenne IP címhez kötni nick neveket..."

Viszont előbbi kommentből következik, ha valaki nem nick-el lép be, hanem csak olvas egy adott oldalt, a honlap üzemeltető büdös életben nem fogja tudni összekötni, hogy ugyanaz a személy, vagy nem ugyanaz olvassa-e az oldalát. (Nick-es belpéssel látja a belépésből).

Viszont egy keretet ad neki, hogy aznap hány látogatója volt. Ha ugyanaz az IP húszsor lépett be, akkor ki tudja szűrni, hogy az valójában csak 1 IP, nem feltétlen 20 különböző látogató...stb. De statisztikázhat, hogy mi érdekli...stb., csavarhatja.

Viszont a látogatójára, ha másnap másik IP címet oszt ki a szolgáltató, akkor a honlap üzemeltető megint csak arra a napra tud statisztikát készíteni, nem tudja összekötni, hogy vajon ugyanaz olvassa-e aki előző nap (és ez jól is van így, mert semmi köze hozzá). De ha regisztrált az olvasója, akkor viszont fogja tudni a regsiztrációból, nickből ... de nem aszemélyt, hanem ez is csak egy statisztikai, hogy xy nick tegnap is, ma is meglátogatta...stb. De a regisztrálás már a felhasználók önkéntes netes adatszolgáltatása ;)

adamantium 2011.06.30. 12:21:56

@Fot L' Mondó:
először is személyeskedés: a rasszistákra jellemző tulajdonság, hogy fel vannak háborodva ha fellépnek ellenük, ez természetes.
másodszor: TE egy olyan posthoz szólsz hozzá ahol indulásból nem is a szilikon a fő gond, hanem a műtéti következmények, és elkezded ócsárolni az összes olyan embert aki valamilyen szépészeti beavatkozást hajt végre magán, ez nyilván nem személyeskedés a post írójával szemben, hisz csak mily véletlen, hogy ő is ebben a helyzetben van.
ki mondta, hogy aki megműtteti magát z hivalkodó, magamutogató? lehet, hogy addig ki se mert menni a házból, ez a műtét által lesz teljes élete, az a magamutogatás ha meg meri mutatni magát valakinek mert addig nem merte, igazad van nézőpont kérdése
mit jelent számodra, hogy kitűnni? az emberek nagy része aki plasztikai műtétet hajt végre magán pont egy olyan tulajdonságát korrigálja amivel eddig kitűnt az emberek közül
én sebész vagyok, hidd el a rengeteg amiről te álmodsz az nagyon kevés, még akinek mastectomia után kell mellimplantátum az is keményen megküzd a bürokráciával egy ingyen műtétért: mellnagyobbítást amúgy se lehet csak úgy elsütni, mellkisebbítést, vagy mellfelvarrást még hagyján.
én is járok az utcán de a környékünkön nem élnek "a kurva egy fajtája (pl. útszéli, callgirl, sztriptíz- vagy rúdtáncos, stb.)" csoportba tartozók, vagy még nem vettem észre, de majd figyelek.
én nem vagyok rasszista így nincs mit magamba nézzek, próbállak téged jobb útra téríteni de úgy nézem hiába

Ugyandehogy (törölt) 2011.06.30. 16:23:49

@Irkutszk: megvolt, kész a félévem:)
huhh.

Irkutszk 2011.06.30. 16:27:33

@Babette_: Gratula :) Most már szabad maratoni kommenteket írnod :P

sztrugackij 2011.06.30. 16:30:49

@Fot L' Mondó: "csak ahhoz kellhet, hogy büszkén mutogassa ("kirakja"). És megint az észbeli képességeknél vagyunk: nem vall túl nagy intelligenciára a más tollakkal ékeskedés"

Mert ugye azt minden hülye tudja,hogy milyen szoros összefüggés van az intelligencia és a mellnagyobbításra való hajlandóság között!

Az is közismert,hogy ügyvédnők,tanárnők,bírónők,professzor asszonyok semmi pénzért nem vállalkoznának mellműtétre!

Sőt,ezeknek az emberekre a csúnya,sárga fog jellemző,hiszen intelligens ember nem ékeskedik nem természetes fogsorokkal,és nem mutogatja büszkén a mosolyát!

Ugyandehogy (törölt) 2011.06.30. 16:33:11

@ReignOfdark: nos, ezt elmondtam a képemen szereplő csajoknak, a fülüket se billentették rá:DDD

Büszke_troll 2011.06.30. 17:00:10

@adamantium: hagyd, semmi értelme, a hozzászólók többsége olyan mint az átlag ember, idióta.
Mert kérdem én, mi jelentősége annak, hogy a posztíró mivel foglalkozik, kitartott feleség, szalag melletti munkás asszony vagy vezérigazgató. És annak sincs, milyen beavatkozást csináltat magán, hogy nőgyógyászati magánrendelésre ment antibébi tablettát íratni, hogy gyermekáldás nélkül is kefélhessen mint a nyulak vagy szívműtétet végeznek rajta.

Szolgáltatást kapsz amiért fizetsz. Persze lehet, hogy az átlag kommer szart se fizet a tb-be vagy magánrendelésre, de ez legyen az ő baja, meg persze a normálisan fizetőké.

Az orvos elvállalt egy beavatkozást. Teljesen mindegy, hogy ezt magánrendelőben vagy a jézus szive állami kórházban. Nyilvánvaló, hogy a műtét nem járt átlagon felüli kockázattal, hiszen akkor vissza kellett volna utasítania a beavatkozás elvégzését.
Ennek ellenére beütött a krach, amit az orvos nem jól kezelt, hiszen nyilván nem szórakozásból fut valaki Németországig kezeltetni magát.

Ebből az átlaghülye kommentelő annyit fog fel, hogy "megműttette a csöcseit a luvnya".
Gratulálok.

sárga nyúl 2011.06.30. 17:08:49

@Büszke_troll: A katasztrófa az, hogy ezt némely orvos is így gondolja.

dbeata 2011.06.30. 18:28:36

@adamantium: Már megbocsásson magácska most védeni kívánja a mundér becsületét? Akinek nem inge, ne vegye magára. Valójában általánosítottam, és nem feltétlenül magyar helyzetre gondoltam, bár körülnézve és a Geronazzo Mária esetét tekintve felmerül a kérdés, hogy normális-e az orvos, aki ilyen beavatkozást végrehajt... De nemzetközi szinten talán még szomorúbb a helyzet, és lehet, nem csak azért, mert kicsi ország vagyunk, hanem ott ahogy írta, mások az előírások, az etikai kódex, ehhez nem értek, de Jacko orra, meg a hasonló túlkapások minimum elgondolkoztatóak. Amúgy nem kell lebutáznia valakit, elég, ha a véleményével nem ért egyet. Ahhoz, hogy normális stílusban kommunikáljon, nem kell orvosi diploma. De ha nem tanulta meg, csak az orvosi szakmát, akkor sajnálom.

Rivero 2011.06.30. 18:47:51

@ReignOfdark:
Link láttán következő cikk téma: Elrontott zsírleszívás története...

adamantium 2011.06.30. 19:06:53

@dbeata: hol is butáztam le valakit? vagy legalábbis magácskát?
mindenki védi a mundér becsületét, de jelen esetben pont a szép vagy normális kinézethez való jogot védtem

sztrugackij 2011.06.30. 20:20:29

@adamantium: "jelen esetben pont a szép vagy normális kinézethez való jogot védtem"

Csatlakozom!

adamantium 2011.06.30. 21:11:30

ránk is vonatkozik majd vagy itt hatékony a moderálás?

2011.06.30. 21:18:13

@adamantium: Érdekes infó, még nem láttam, de valahol érthető. Kérdés, mi lesz a következménye.

sztrugackij 2011.07.01. 00:54:55

@adamantium: "ti erről mit tudtok?

Szóra sem érdemes.Egy jobboldali, konzervatív párt kétharmados többséget szerzett a parlamentben.

adamantium 2011.07.01. 05:27:10

@sztrugackij: jobboldali párt baloldali nézetekkel :D

VaTi 2011.07.01. 05:42:50

@sztrugackij: ha ezek egyszer megértik a Bánk bánt, azt is betiltják...

VaTi 2011.07.01. 05:46:50

Upsz, az ILYEN kommentek miatt vezették be egyébként. Ez olyan zsenánt nekik. Következő intézkedés az ütemes taps újrabevezetése a mozi előtti filmhíradó után. Szedjétek majd ki nyugodtan csajok...:) Csak a miértre próbáltam válaszolni :)

sztrugackij 2011.07.01. 10:47:07

@adamantium:
"-Te,nem ismersz meg?
-Nem,én!
-Isten bizony?
-Ha mondom!
-De hisz annak idején együtt lőttük a
pártházat!
-Mikor?Melyiket?
-Hát,mikor melyiket!
Hofi

Ha már hallottad(hallottátok),akkor bocs!

mákonya 2011.07.01. 10:50:00

@sztrugackij:
Még nem ismertem, de....., :-D :-D

cenzorilla 2011.07.01. 14:37:59

@adamantium:

Igyekszünk ahogy eddig is. :)

Circus 2011.07.01. 15:44:02

@sztrugackij: miért van az, hogy az öreg minden egyes, akár 30-40 évvel ezelőtti poénja, még ma is ugyanúgy aktuális?

szerintem a kommentelés betiltása vagy mi, az csak a velvetre érvényes, azért meg nem sírok annyira... illetve mégis... soksok trollnak marad egy rakat felesleges ideje meg energiája...

sztrugackij 2011.07.01. 20:36:47

@Circus: Ez a blog annyira nem célpont nekik.
Majd elválik mi lesz.
A politikai témájú blogokon már régóta lehetetlen a párbeszéd.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása