Hüvelyi ultrahang közben telefonált az orvos
Sziasztok!
Mivel nem volt még nőgyógyászom, ezért a körzetihez mentem.
Otthon csináltam 1 tesztet és terhességet mutatott, de biztos akartam lenni benne, amit láttam, ezért elmentem. Több órás várakozás után behívtak.
Az asszisztens volt ott, elmondtam neki, hogy mi a helyzet. A doktor egy másik szobában éppen kávézott és a számítógép mellett ült. Mondta nekem az asszisztens, hogy vetkőzzem le, mert mindjárt jön a doki.
Levetkőztem, odaültem a vizsgáló székre, és tovább beszélgettünk.
Mondta nekem, hogy akkor biztos van baba.
Közben elment és szólt a dokinak, hogy jöjjön, mert én már várom.
Visszajött és mondta, hogy rögtön jön.
Eltelt 15 perc, de a doki még mindig nem jött. Mikor már egy kicsit ideges voltam, meg ugye le voltam vetkőzve elég furcsán éreztem magam.
Az asszisztens 3x szólt neki mire odajött.
A dokinak is elmondtam, hogy mi a helyzet, megvizsgált.
Erre mondta, hogy azért csináljunk egy hüvelyi ultrahangot is, mert ott jobban látja.
Átmentem egy másik szobába.
Felültem a székre, felvette a kesztyűt, vizsgált, közben megszólalt a telefonja amit persze fel is vett. Én ott ültem, közben ugye az egyik kezével vizsgált a másikkal telefonált. Nagyon megalázó volt!
Az asszisztens oda fordította hozzám a monitort és mutatta, hogy nézzem ott a babám.
A doki elnézést kért tőlem, de akkor is hogy tehet ilyet? Aztán mondta menjek vizsgálatokra, vérvétel, vizelet.
Visszamentem hozzá, de addigra már találtam egy nőgyógyászt és azt el is mondtam neki. Nem is kellett hozzá mennem többet. De ezt a szituációt sosem felejtem el.
Van egy sztorid a magyar egészségügy helyzetéről? Megvárattak, félrekezeltek, megaláztak? Küldd a praxisblog@yahoo.com címre!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
epres négercsók 2010.06.30. 15:12:19
Állítsuk meg a ......... 2010.06.30. 15:14:57
Ezt jó helyre címezted!
Amikor kismama voltam éppen magzatvízvizsgálat közben tolatott be egy fél hadseregnyi hallgató a beleegyezésem és engedélyem nélkül, sajnos akkor már a igen hosszú tűszerű valami bennem volt, nekem akkoriban kardnak tűnt.
Mai eszemmel leugranék a vizsgálóasztalról és elküldeném az anyukájába az orvost.
epres négercsók 2010.06.30. 15:15:47
epres négercsók 2010.06.30. 15:20:31
EMP 2010.06.30. 15:23:31
megitális rózsa 2010.06.30. 15:23:57
Köszönöm, csak azért kérdeztem mert mifelénk egy sincs, és rengeteg nő éppen azért nem megy egyáltalán nőgyógyászhoz, mert nem akarja, hogy vadidegenek "turkáljanak" benne.
Sok ismerősöm például emiatt halt meg, erre is oda kellene figyelni.
Állítsuk meg a ......... 2010.06.30. 15:25:03
Tanulgassák meg azon akitől előre kikérte a gyakorlati előadást tartó orvos az engedélyt.
Nemrég a kolleganőm is hasonló helyzetbe keveredett, de ő már a vetkőzőben meghallotta, hogy orvoscsoport látogat a nővédelemre, visszaöltözött gyorsan és elkérte a személyes okmányait, amit a hőbörgő asszisztencia elég nehezen adott vissza.
yerico1 2010.06.30. 15:28:20
Állítsuk meg a ......... 2010.06.30. 15:30:42
Joske 2010.06.30. 15:35:02
Daihelyon 2010.06.30. 15:35:34
Böff
epres négercsók 2010.06.30. 15:38:01
Bár szerintem, ha igaz is az elmélet, a nődokik nagy része elég hamar kiábrándul, mert nem minden betegnek evidens, hogy a vizsgálatra megfelelően felkészülve (tisztálkodás, nemi élet mellőzése előtte, stb, ugye...) illik menni. Nem lehet valami vonzó munka ilyen embereknél...
Alex3000 2010.06.30. 15:39:21
Daihelyon 2010.06.30. 15:39:32
Már csak az az izzasztó kérdés marad, hogy hol is tanuljanak az orvos jelöltek? Van egy forradalmi ötletem: kutyákon. Aztán miután megkapta a diplomát mehet betegek közzé.
Vagy csak azokat engedjük betegek közzé, akik anyagilag jól állnak, tehát nem kell nekik fizetés. Elvégeztek pluszba egy Kommunikáció szakot is 3+2 évben. Mindenhez értenek, röntgentől kezdve szívműtéten át akár fogat is tudnak tömni. Van 20 év szakmai tapasztalatuk. 25 évesek, megnyerő a mosolyuk és ápolt a megjelenésük.
Daihelyon 2010.06.30. 15:41:26
Nade annyi pénzből, amit ráköltöttetek, ti is vehettek volna egy gépet otthonra, mert amúgy is párossával dobálják az emberek után az UH készüléket.
Állítsuk meg a ......... 2010.06.30. 15:43:36
Ebben tévedsz tudok nődokiról, aki kifejezetten undorítóan viselkedett a vajúdás fájdalmától ordibáló kismamával, mert ő is szült hármat és ha ő kibirta kiabálás nélkül akkor a beteg is fogja be.
Amikor szültem volt egy arab férfiorvos a nőgyógyászaton, na attól mindenki menekült, azt hitte otthon van arábiában, mesélték, hogy úgy bánik a nőkkel, mint az állatokkal.
Daihelyon 2010.06.30. 15:44:19
Ha bluetooth-os fejhallgatóval csinálja és munkájával kapcsolatos és közben nekem is megondja mi a bajom (van-e egyáltalán bajom), őszintén: leszarom, hogy telefonál-e. Csak vizsgáljon meg rendesen. Ha közben egy telefonos szülést is levezet rohadtul nem érdekel.
sabana 2010.06.30. 15:44:48
nem latom mitol vagyunk kibukva, nem vette eszre a gyereket, elvagta az utoeret?
Szerintem akkor, amikor az egeszsegugyet 10000 dolog ragja, egy ilyen poszt kb. rohejes. (mutetekre kell varni honapokat, ez meg vmi telefon miatt rinyal...pofon)
krivics 2010.06.30. 15:47:12
Állítsuk meg a ......... 2010.06.30. 15:47:13
Az orvosok?
Ha lehet ne rajtam gyakoroljanak, ott vagy példának okáért te, vagy éppen egymáson.
Mi olyan oktató intézményhez tartozunk, ahol bármikor befuthat egy csapat hallgató, bujkálunk előlük.
Murderface 2010.06.30. 15:49:20
Nekem SZTK-fogászaton volt olyan, hogy a doki a szájamba matatott, másik rendelőben a másik doki épp fúrta valakinek a fogát, közben a két rendelő közti összekötő ajtó nyitva, és arról pofáztak, hogy ki mit vett a gyerekének Húsvétra. Közben meg elb*szott folyamatosan valamit a tömésemmel, 3.-ra sikerült betömni a fogamat. Azóta nem jártam arra, inkább kifizetem a privát fogdokit.
epres négercsók 2010.06.30. 15:55:40
Hogy egy női orvos meg ilyet mondjon, hogy ő is kibírta kiabálás nélkül... hát egészségére. Én, aki sosem szültem még, tudom, hogy fájhat jobban, fájhat kevésbé, lehet az a gyerek fejjel lefelé, oldalt, nyomhatja valamelyik szervet, lehet két kilós vagy épp négy és fél... Ezekhez az infókhoz aztán nem kell orvosnak lenni.
Arab orvos meg... Én egy párszor találkoztam már arab dokival (többnyire ügyeleten gályáznak), de ők eddig még mindig normálisak voltak. Persze ettől még simán elhiszem, hogy vannak állatok is.
epres négercsók 2010.06.30. 16:01:07
Nézd, autóvezetés közben kifejezetten tilos kihangosító nélkül telefonálni. Ha te mégis megteszed, utána hazaérsz, verheted a melled, hogy ez mire föl tilos, te se okoztál balesetet vele. Csakhogy minden balesetes ugyanezt mondta. A balesetig.
Érted már, mi itt a probléma?
Jah, és minden bizonnyal sosem voltál még nődokinál. Elmondom, hogy néz ki: fekszel egy félig szék- félig ágyszerű valamin hanyatt, a lábaid széttárva egy kengyelben, pont úgy, hogy az orvosnak szemmagasságban legyen az azon a tájékon lévő összes testnyílásod. A helyzet önmagában kellemetlen, mindenki szabadulni szeretne belőle minél hamarabb, nem ott feküdni negyed órát széttett lábbal, amíg az orvos bámul és közben cseverészik valakivel.
ke-cula 2010.06.30. 16:05:31
sabana 2010.06.30. 16:06:33
ruszuf 2010.06.30. 16:06:56
Turboanyu 2010.06.30. 16:18:38
Magyarul: látott már valaki nőgyógyászNŐt? "
Igen, nem is egyet. Amikor teherbe estem azonnal kerestem egy nő nőgyógyászt. Nem is bántam meg, szuper volt! Mindig figyelmes volt (függöny elhúzás, diszkréció - más betegek előtt nem kellett semmit megbeszélni), ilyen telefonálós eset meg sem eshetett volna nála.
Egyszer sem hallottam tőle azt, amit a "kedves" férfikollégáitól: Azt maga nem érezheti!, hanem annyit: Mindjárt megvizsgálom és megbeszéljük mi okozhatja a panaszát.
Sokkal könnyebb volt vele beszélgetni, mint egy pasival aki lehet hogy betéve tudja az orvosi szakkönyveket, de még életében nem menstruált vagy nem volt cisztája, terhességi rosszulléte, stb. Neki mégis hogy hasonlítgassam a fájdalmat,stb? (Jó kedves férfi orvosok, lehet megkövezni, nem érdekel, akkor is százszor jobb volt egy nő nőgyógyásszal a terhességeimet végigcsinálni, mint egy férfivel!!! Egy rákszűrésnél nem érdekel ki veszi le a mintát, de komolyabb probléma esetén csakis nőhöz fogok menni.)
Amikor váratlanul kórházba kerültem a terhesség vége felé, akkor odajött az ágyamhoz egy másik doktornővel, közölte hogy ő most egy hétre szabadságon lesz, ez a kolléganő helyettesíti, bármi problémám van nyugodtan forduljak hozzá, mert tájékoztatta mindenről. Az orvosom egy hetes szabadsága alatt ez a doktornő többször odajött hozzám, megkérdezte hogy vagyok, minden rendben van-e. Amikor visszajött az orvosom, az első alkalommal amikor odajött hozzám, már tudott mindenről ami az egy hét alatt velem történt.
Közben a szobatársaim közül meg voltak akik úgy vadásztak az orvosukra, hogy mondjanak már nekik valamit, meddig kell bentmaradni, milyen vizsgálatok kellenek, stb.
szabidoki 2010.06.30. 16:19:59
Ez már csak egy ilyen szakma, nőgyógyászok pin@n gyakorolnak...
Karipapa01 2010.06.30. 16:23:02
Turboanyu 2010.06.30. 16:26:24
Ebben tévedsz tudok nődokiról, aki kifejezetten undorítóan viselkedett a vajúdás fájdalmától ordibáló kismamával, mert ő is szült hármat és ha ő kibirta kiabálás nélkül akkor a beteg is fogja be."
Szerencsére az én nőgyógyászom nem mondott ilyet, amikor végigüvöltöttem az egész szülést és másnap mondtam hogy bocsi a cirkuszért, akkor csak mosolyogva annyit mondott, hogy semmi probléma, ez még nem is volt igazi műsor, láttam volna a szülészetet előző este.
radiologus.hu · http://www.radiologus.hu 2010.06.30. 16:37:45
"Köszönöm, csak azért kérdeztem mert mifelénk egy sincs, és rengeteg nő éppen azért nem megy egyáltalán nőgyógyászhoz, mert nem akarja, hogy vadidegenek "turkáljanak" benne.
Sok ismerősöm például emiatt halt meg, erre is oda kellene figyelni."
Ismerőseid csak magukra vethetnek. :-(
radiologus.hu · http://www.radiologus.hu 2010.06.30. 16:41:13
Azért, mert a nőgyógyászat műtétes szakma, arra meg nagy átlagban a férfiak alkalmasabbak - az órákig tartó erős szellemi és fizikai megterhelést kevés nő viseli el.
A bőrgyógyászat és a reumatológia meg tipikusan női orvosi szakág. :-)
radiologus.hu · http://www.radiologus.hu 2010.06.30. 16:45:46
1. Aki klinikára vagy oktató kórházba megy, az automatikusan hozzájárul, hogy rajta is tanuljanak az orvostanhallgatók.
2. Ezzel együtt mondjuk a nőgyógyászati ambulancián általában megkérdik a pácienst, hogy megengedi-e a hallgatók jelenlétét. Ha adott esetben ezt nem szeretné, akkor közölheti.
raven_seldon 2010.06.30. 17:10:20
sabana 2010.06.30. 17:11:37
Dr.laikus PhD 2010.06.30. 17:13:50
Felvételnél kellett aláírni a nyilatkozatot, hogy engedem-e.
A kórteremben volt beteg aki nem írta alá, mindig kikerülték, soha nem vitték vizsgálatra hallgatók közé.
Dr.laikus PhD 2010.06.30. 17:17:02
fruktoz 2010.06.30. 17:27:17
megitális rózsa 2010.06.30. 17:36:33
Cuncimokus 2010.06.30. 18:03:22
Nem mentem oda többet.
NemesekErnyo 2010.06.30. 18:26:04
Persze ki lehet kapcsolni naponta 30 ízben is néhány percre, aztán újra vissza.
A technika áldás és átok egyben, minden területen lehet tapasztalni ezt.
mothe 2010.06.30. 18:26:42
NemesekErnyo 2010.06.30. 18:29:00
Káposztakukac 2010.06.30. 18:32:39
mothe 2010.06.30. 18:37:32
ha élet-halál kérdése a telefon, úgyis el fog jutni hozzá, nem kell ennyire mobiltelefon-függőnek lenni. 10 évvel ezelőtt se haltunk bele, hogy nem hívogattuk az orvost a mobilján.
nota_bene 2010.06.30. 18:53:07
A kedves férfikommentezők pedig valószínűleg nehezen tudják átérezni, milyen a hüvelyi ultrahang. :)
A post pedig valóban elég érdekes magyarsággal fogalmazódott.
fruktoz 2010.06.30. 18:59:23
egyebkent az egy fel fokkal kevesbe paraszt verziohoz is volt szerencsem, mikor a dokinak legalabb volt ilyen bluetooth-os fulese, szoval csak az agya volt teljesen mashol, a keze legalabb nem :S
Muster Mark 2010.06.30. 19:00:32
És fel vagy baszva a dokira, mert telefonálás közben ultrahangolt.
Közben meg kinyírod a gyereked.
Hát... talán nem is olyan nagy baj, ha kiszelektálja a fajtádat az evolúció.
Paulybird 2010.06.30. 19:01:09
fruktoz 2010.06.30. 19:11:48
mothe 2010.06.30. 19:19:09
NemesekErnyo 2010.06.30. 20:48:23
Hiába kérdezi meg a nővér, hogy segíthet-e, ha a válasz erre az: hogyne, a doktort adja ide!
NemesekErnyo 2010.06.30. 20:51:02
trimalchio 2010.06.30. 21:00:41
Meglátogattam DrMorcz blogját és ott olvastam, hogy elbcsúzik a praxis szakértésétől. Azt írja a poszt párhuzamosan megjelenik a Praxison is. Én még nem találom. Nagyon tanulságos írás! "Ajánlott olvasmány".
megitális rózsa 2010.06.30. 21:05:42
"rózsa-rózsa.... elkeserítő sötétség...."
Tényleg elkeserítő. Helyesen: Rózsa, rózsa. A kötőjelet nem itt használjuk.
Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2010.06.30. 21:23:41
Ugyandehogy (törölt) 2010.06.30. 21:35:03
aversio avagy pacalfagylalt 2010.06.30. 21:40:01
Mégegyszer: Senkit sem akarok megbántani !!
Gest anyó férje 2010.06.30. 22:40:44
Irise 2010.06.30. 23:23:14
Tudom,hogy úgyis bele fogtok kötni,mert mindenki ismer valakit,akinek a szomszéd térdekalácsának az ánusztörését nem ismerte fel a doki,mert közben telefonált, de...
azért egy rutindiagnosztikát (EKG értékelést, véreredményt, egy-egy egyértelmű rtg-kép kiértékelését) el lehet végezni telefonálás közben. És hát az,hogy UH-gal megmondják,hogy egy komplikációmentes terhesség ott van, vagy nincs, az oké, az orvosnak van hozzá agyi kapacitása,hogy közben más feladatot is elvégezzen.
De,mint mondtam,megértem,hogy a beteg közben kínosan érezte magát.
Irise 2010.06.30. 23:32:12
Hadd mondjak egy példát.
Volt egy mesenteriális trombózisos betegem a jómúltkor. Ez egy akut has,azzonal műteni kell,mert meghal. Az ügyeletes sebész team épp műtött. Felhívtam a sebész szakorvost. Az egyik műtősasszisztens tartotta neki a telefont a füléhez. Megbeszéltük,hogy készíthetem elő műtétre és tolhatják is fel a műtőbe,mert mindjárt kész vannak az előzővel.
Ha nem lett volna elérhető a doki telefonon,akkor
1. várhattam volna,hogy mi lesz, kijön,nem jön, bezavarjak-e valakit a műtőbe,hogy kérdezze meg,mi van már, esetleg az rosszul ad át valamit stb.
2.szervezhettem volna fogadókórházat,ami kurva nehéz,mert mindenütt ágyhiány van...
Érted,miért fontos,hogy elérhető legyen a doki műtét közben is?
Cartman (ex Cartman) 2010.07.01. 00:01:47
OK, csak számomra kérdés, hogy tényleg mindig csak ilyen helyzetben használják-e műtét közben a telefont. Mert ez így tényleg indokolt. De ld. eggyel feljebb a magasan kvalifikált "kollégád" újabb kulturált megnyílvánulását...
Irise 2010.07.01. 00:41:32
Szabidoki megnyilvánulására: valóban magasan kvalifikált kollégám nem volt magyarázós kedvében, és egyszerűen megfogalmazta,hogy mindenki értse,miszerint majd az orvos eldönti,hogy szükséges-e, rendben van-e ez így, és ebben a dologban nem kíváncsi a beteg véleményére. Remélem, jól fordítottam.
Szabidoki ezen véleményável én alapvetően egyetértek, csak én magyarázós kedvemben vagyok.
mothe 2010.07.01. 01:33:30
mothe 2010.07.01. 01:40:47
a bevándorlók pedig nem feltétlenül analfabéták (ez egy nagyon rosszindulatú és ostoba megjegyzés volt). egyébként nem látom be, hogy miért volna baj, ha a következő unokahúgom afgán apától születne. ha kevesen vagyunk, akkor ösztönözni kell a betelepülést. a sok mélymagyar meg szentfazék hajlamos elfelejteni, hogy ezer évvel ezelőtt csak azért nem haltunk ki, mert miután István széttette a lábát az egyháznak, betelepített egy csomó embert. na, azoktól az analfabéta bevándorlóktól származunk mi mindannyian. koppány slepjét (értsd: a magyarok komoly hányada) ugyanis javarészt kiirtották, ha jól tudom.
aversio avagy pacalfagylalt 2010.07.01. 08:32:22
Az unokahúgodnak valamelyik befogadó táborban találhatsz párt. A mélymagyart nem illik bántani- a kenyerét eszed. Isvánnak sem kellett volna mindenkit beengedni.
Szülni kellene , nem mobilt, műcicit, dildót stb.. és egyéb felesleges kacatot vásárolni. Ne keverjük az értéket és az árut , az értékest és az árat !!
_tracky 2010.07.01. 08:43:14
Alázgassák és röhögjék ki egymást, hogy milyen kicsi és töpszli a péló, kicsi a mell, kövér/sovány a csaj, vizsgálják egymást meztelenül a többiek előtt - akkor talán átérzik egy hangyányit, hogy milyen kellemetlen a betegnek, amikor egy hordányi orvos az ember nemesebb testrészét nézi, tapizza vagy épp abban matat.
Ha egy picikét sérülne egy-egy vizsgálat alatt az orvostanulók méltósága, akkor talán emberségesek és együtt érzők lennének a beteggel.
Cartman (ex Cartman) 2010.07.01. 09:07:03
"Szabidoki megnyilvánulására: valóban magasan kvalifikált kollégám nem volt magyarázós kedvében, és egyszerűen megfogalmazta,hogy mindenki értse,miszerint majd az orvos eldönti,hogy szükséges-e, rendben van-e ez így, és ebben a dologban nem kíváncsi a beteg véleményére."
Szép kis eufémizmus. Lényegét tekintve viszont Szabidoki szimplán csak bunkó volt. Szerintem egyébként kár ezekért a megnyílvánulásaiért, mert néha egészen jókat (ráadásul szórakoztató stílusban) is tud írni.
aversio avagy pacalfagylalt 2010.07.01. 09:10:49
_tracky 2010.07.01. 09:16:32
Mi köze a magánéletnek a vizsgálathoz? A vizsgálat akkor lenne kezelhetőbbek, ha pl. megkérdeznék a beteget, hogy bejöhetnek-e az orvostanhallgatók kínosan "szituálódni".
Van bennük empátia, és érzik a másik kiszolgáltatottságot. Bár mindegyikükben meglenne ez a tulajdonság...
Biztos ezért hagyják közülünk néhányan nyitva az ajtót, hogy a folyosóról belássanak, amikor épp urológus/nőgyógyász vizsgálja a beteget.
Turboanyu 2010.07.01. 10:31:43
A kedves férfikommentezők pedig valószínűleg nehezen tudják átérezni, milyen a hüvelyi ultrahang. :)"
A férjemnek még régebben az urológushoz kellett mennie, de ha már ott volt, az orvos megvizsgálta a prosztatáját is. A vizsgálat gyors volt, tisztára mint egy nőgyógyászati vizsgálat: ujjacska be, körbetapi. (illetve még rövidebb is, mert semmilyen szerkentyűt nem dugdostak be neki) Na azt a hisztit amit a férjem utána levágott! Egy hétig olyan képpel járt, mint Szent Johanna a máglyán. Síránkozott, első nap látványosan féloldalasan ült, közben nyafogott hogy őt hogy megalázták, különben sem akarta ezt a vizsgálatot, nem számított rá és nem volt ideje lelkileg felkészülni. Azóta is néha megemlíti mekkora trauma érte és milyen nehezen dolgozta fel hogy őt megerőszakolták. :-)))
Cartman (ex Cartman) 2010.07.01. 10:45:08
Annyiban azért más, mint egy nőgyógyászati vizsgálat, hogy ez tényleg tud utána egy hétig fájni. (Úgy értem, nem csak lelkileg... :) )
mothe 2010.07.01. 10:51:56
egyébként nem vettem észre, hogy melyik mélymagyar kenyerét eszem. de a te számítógéped meg mobiltelefonod nyilván a kertedben nőtt, te határtalanul ostoba életforma, te. :) menj, gyárts le még egy csecsszopót és vedd át a hatalmat a gonosz liberális tömegek fölött. sok sikert! :)
Turboanyu 2010.07.01. 11:13:36
Ááá, az semmiség amikor hüvelyen és közben hasfalon keresztül jól megnyomkodnak egy ökölnyi cisztát, úgy menstruálni hogy kiesik a beled a fájdalomtól, vagy amikor méhszájat tapogatják vagy burkot repesztenek. A szülés meg olyan mint egy hatalmas orgazmus és a nők azért sikongatnak mert annyira élvezik. Hápersze...
Egyébként meg azt olvastam egy aranyérrel foglalkozó honlapon, hogy a vizsgálat nem fájdalmas, csak egy kicsit kellemetlen. Na most vagy ők hazudnak és a popsivizsgálat ugyebár fájhat egy hétig is (ahogy te állítod), vagy igazat mondanak és tényleg nem fáj a vizsgálat, akkor meg milyen egy hetes fájdalomról beszélsz? :-)))
Cartman (ex Cartman) 2010.07.01. 11:23:25
Ezt most nagyon benézted. Eszembe se jutott volna ciszta nyomkodáshoz, burokrepesztéshez, vagy pláne egy szüléshez (és ezt így hogy!?) hasonlítani egy prosztatavizsgálatot.
"Sima" nőgyógyászati vizsgálatot írtam, kontra prosztatavizsgálatot. Ami viszont meg szerintem messze nem ugyanaz, mint egy aranyérvizsgálat...
Turboanyu 2010.07.01. 11:32:45
Cartman (ex Cartman) 2010.07.01. 11:35:50
Szerintem komolyan sántít a példád. Egy elefántnak biztos van annyi esze, hogy messzire elkerüljön egy menstruáló nőt...
Turboanyu 2010.07.01. 11:45:11
Akkor már csak azt nem értem, hogy egyes cikkek a Hogyan dobjuk fel a cekcuális életünket? témában miért javasolják, hogy a nő nyúljon be a pasinak és alkalmazzon prosztatamasszázst, mert az neki olyan jóóóóó.
Cartman (ex Cartman) 2010.07.01. 11:57:28
Ezt én sem értem. Tényleg, mi a jó nektek abban, ha a pasik fenekében turkáltok? Már rég vége a vietnámi háborúnak. Gondolom, nem sokan hordják már ott az órájukat... :)
Állítsuk meg a ......... 2010.07.01. 15:24:48
Na ez jó volt:DDD
Mondjuk az én férjem is nehezményezte ezt a vizsgálati formát, de ő azért nem emlegette hetekig, pedig a hasi műtétje előtt kétszer is megalázták.
Nem kezdtem el neki részletezni, hogy hány alkalommal kellett nekem megszégyenülni nő létemre, úgysem tudják felfogni, csak akkor mikor vesegörcsük lesz, na akkor mondta azt, hogy kb. azt érezte, amit én akkor.
Sajnos azóta már többször szült a férjem, mint én.
adamantium 2010.07.01. 19:18:37
avakannyát 2010.07.07. 18:39:45
szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.07.07. 21:09:54
avakannyát 2010.07.09. 13:35:39
ujjujjuj 2010.07.13. 12:00:08
Mária néni 2010.07.14. 19:53:56
Kíváncsi lennék arra, ha éppen a panaszos nem azon az oldalon van, hanem éppen kireped az óvszereük és akkor ő hívja a dokit. Akkor most arról olvashatnánk egy bejegyzést, hogy milyen bunkó a doki, hogy nem veszi fel a telefont.
Az utolsó 100 komment: