Nem törődtek a hatalmas sérvvel

2016.04.08. 05:09

31000_no-fajdalom-menstruacio-gorcs-625-d00027e6052e4dbed2e80.jpgMár gyermekfej nagyságú volt, amikor az általános sebészeten is azt mondta a szakorvos, hogy nem probléma, nem kell operálni.

Tisztelt Cím!

 

Röviden leírom a történetemet. Jó magam is egészségügyben dolgozom, sőt, az említett kórház  dolgozója voltam (Kecskeméti Kórház). Decemberben derült fény arra, hogy zsákvesém alakult ki, januárban megoperáltak. Ki kellett venni az egyik vesémet, melyet laparoszkópos eljárással távolították el. 

 

3 hét múlva hasi sérvem kezdett kialakulni. Visszamentem az operáló orvoshoz, azt mondta, hogy ez nem nagy baj, átküldött egy hasi ultrahangra, ott is azt mondták, hogy ez semmi. Nem hagyott a dolog nyugodni, mert napról napra egyre nagyobb lett.

 

 31000_no-fajdalom-menstruacio-gorcs-625-d00027e6052e4dbed2e80.jpg

 

Már gyermekfej nagyságú volt, amikor a z általános sebészeten is azt mondta a szakorvos, hogy nem probléma, nem kell operálni. Lementem Szegedre, a transzplantációs osztályra és láss csodát: valóban gyermekfej nagyságú hasi sérvem lett, az előző műtét hegében nyitott sérvkapuval......

 

Április 20-án operálnak. Természtesen nem Kecskeméten, hanem Szegeden.

 

Üdv: Bella

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2016.04.08. 11:53:37

Hát, én a helyedbe nem dolgoznék tovább abban a kórházban. Egyébként javulást, vigyáz, nehogy kiújúljon.

Sol Durka 2016.04.08. 12:24:31

Magyarországon szörnyű rosszul diagnosztizálnak (tisztelet a ritka kivételnek) és ha a saját kórházi kollégájukkal bánnak így az orvosok, mire készüljön egy kívülálló beteg?! Ez egyértelműen a veszélyeztetés kategóriája, és talán az orvosi műhibáé is. Balla nincs könnyű helyzetben, de - már más betegek miatt - sem szabad ezt annyiban hagyní ezt a majdnem tragédiát. Én konzultálnék egy egészségügyi joggal foglalkozóval, hogy mit lehet tenni.

Javulást kedves Bella!

Mad Mind 2016.04.08. 13:08:31

Az én sérvemre 4 éven keresztül mondták, hogy nem kell műteni, miközben már rettegtem, nehogy valahol tüsszentsek, mert olyankor majd elájultam a fájdalomtól. Aztán megállapították, hogy a sérvkapu születésem óta nyitva van és már rég meg kellett volna operálni. 26 voltam akkor.
Jobbulást.

élhetetlen 2016.04.08. 14:17:15

A régi szép idők! Még negyven évvel ezelőtt, egy falusi kórházban, karácsony előtti napon megműtött a főorvos (hasi sérvvel), hogy ne kelljen sokat hiányoznom a suliból. Ugye, ünnepeken akkor is mindenki hazament, és megállt az élet, kb. egyedül voltam a kórházban, de mire véget ért a téli szünet, mehettem suliba.

szabidoki 2016.04.10. 13:09:49

Laparoszkópos műtét után gyerekfejnyi sérv amit 3 hónap után meg is operálnak... Aham...

Terézágyú 2016.04.11. 14:23:20

Néha mészárosok műtenek. Néha takácsok. Mint Hatvanban.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása