Így lettem skizofrén

2015.10.27. 08:50

ohheyjreed.jpgA történet 23 hónapja kezdődött, amikor célponttá váltam a lakásmaffiának, szervezett bűnözéshez kapcsolódóan. Egy ismerősöm kávéval kínált meg, senki nem gondolna rosszra, magamat sem tudom emiatt hibáztatni. Utólag okosabb az ember! Nos a kávéban volt valami, amitől kába állapotba kerültem.

A tortenet 23 honapja kezdodott, amikor celpontta valtam a lakasmaffianak, szervezett bunozeshez kapcsolodoan. Egy ismerosom kaveval kinalt meg, senki nem gondolna rosszra, magamat sem tudom emiatt hibaztatni. Utolag okosabb az ember! Nos a kaveban volt valami, amitol kaba allapotba kerultem. Ez az allapot olyan volt, hogy eszembe sem jutott, hogy hu most en el vagyok kabitva, menekulnom kellene, mert itt valami keszul. Ismerosom hazavitt, a lepcsokre mar nem tudom, hogyan mentem fel, forgott velem a vilag. Szerencsetlensegemre a gyermekem nem volt otthon, innentol szabad volt a palya, az ismerosom azt csinalt velem, amit akart. Meg kiabalni sem jutott eszembe, olyan allapotba kerultem. Hasra fekudtem az agyon ruhastol, kicsivel kesobb tuszurast ereztem hatul a nyakam es vallam kozti reszen. Ekkor jutottam el odaig, hogy tiltakozzak, nem akarok semmilyen injekciot, de itt mar keso volt. Azzal magyarazta, hogy igy majd ellazulok, kulonben is felet sajat maganak adta be, ugyanazzal a tuvel szurta belem a masik felet. Heroin volt. Ekkor elkezdodott a vallatas. Hol a penz? Kerdes hangzott el, mire csak annyit tudtam valaszolni, hogy nekem nincs penzem. Ordibalt, hogy hazudtal!! Sosem mondtam, hogy nekem penzem lenne! Akkor elveszem a lakasod, ez volt a valasz.

 

Innentol kezdve igazi vallatas kovetkezett. Tobbszor kertem, amennyire erom engedett, hogy hagyjon beken, de ő tokeletesen elvezte a szerepét. Mindenrol kivallatott, ami csak letezik. Anyagi helyzetemen kivul, csaladom, rokonaim anyagi helyzete, kinek mi a betegsege, ki hol tartja megtakaritott penzet. Rokonaim felsoroltatasa kovetkezett nev, helyseg, utca, hazszam, telefonszam, auto rendszam alapjan.Mi a pin kod a bankkartyamnak, milyen jelszokat hasznalok interneten. Az osszes ismerosi koromet kikerdezte nev szerint, kivel milyen kapcsolatban allok, van- e rendor ismerosom, milyen orvosokhoz jar a csalad, rokonsag. Valamikor e kozben kaptam egy masodik injekciot is par cmrel arrebb az elsotol, majd kesobb egy harmadikat is, aminel mar ordibalt, hogy ne izegjek, mozogjak, mert beletorik a tu. Ez a harmadik mar felcsuszott a nyakamra. Talan szerencsem, hogy nem utoeret talalt? Ekkor mar mindent tudott rolam egeszen gyerekkoromtol kezdodoen, az egesz elettortenetem, hibaim, gyenge pontjaim. Kertem, hogy hagyjon, nem hagyott. Azt kiabalta, hogy minek valtam el a ferjemtol. Miert? - mondtam, akkor ezt kell csinalni? Ekkor elmondta, hogy bunszovetkezetbe kerultem, a haverjaival ezt szoktak jatszani, egyedulallo, ingatlannal rendelkezo ferfiakat es noket celoznak meg, mint ahogy engem is, elore kitervelten, celpont voltam. Rendor, orvos, ugyved, apolo haverok mind ezt jatszak az aldozatokkal. Altalaban tarskereso oldalakon szedik aldozataikat. Hiba teszek barmit is, elveszik a lakasom, szuleim lakasat, penzet, foldjet, mindent. 2 evre bezarat es mire kijovok senkim es semmim nem lesz, kiirtja a csaladot. Gyogyithatatlan beteg leszek, nem birok majd intezkedni, rakos is leszek, egesz eletemben gyogyszert kell, hogy szedjek majd es soha nem fogok tudni dolgozni. Nem lesz penzem, amibol fenntartsam magam. En ezt nem hittem meg talan nevettem is rajta, hiszen soha semmilyen betegsegem nem volt, teljesen egeszseges voltam. Hogy csinalod? kerdeztem, mire azt valaszolta, hogy azt az anyja tudja, o iranyit, o adja a penzt mindenre. Mindent el tud intezni, ok szelhamosok. Ahogy lesznek az esemenyek korulottem, ugy fogok egyre jobban megbolondulni. Neki mindenre kulon embere van, akiket az anyja fizet.

 

Mai nap mar tudom, hogy lehet ezt emberekkel megcsinalni, ugy, hogy semmi bizonyitek, semmi gyanu, tanu ne legyen. Kormonfontan, elore kitervelve minden egyes apro reszletet. Profi, gyakorlott szinten, igen lehetseges!

 ohheyjreed.jpg

 

Ekkor meg nem volt eleg, hogy mar mindent tudott rolam, sorban kikerdezte, hogy mitol felek a lakasban, milyen esemenyektol, allatoktol, karambolrol, keselesrol beszelt. Elmondta, hogy ezutan fogom nezni ha utcara lepek, hogy kovetnek- e, mert figyeltetni fog. Pontosan elmondta, hogy 2014. februarjatol indul az egesz musor, akkor mar nem fogok tudni dolgozni, korhazba kerulok. Barhova megyek az orszagban, megtalal. Mivel bizonyitekom nem lesz ellene, hiaba fordulok rendorseghez. Egesz eletemben nem hagy beken, csak akkor menekulok meg, ha kulfoldre menekulok. Nagyon beteg leszek, ha nem kezeltetem magam meghalok, de nem engedi, hogy kezeljenek! Neki annyi penze van, hogy barmit el tud inteztetni, hiaba fordulok birosaghoz, az anyja az ugyeszsegen dolgozott regen, a pert ha lesz is ok nyerik. De per sem lesz. Sok minden elhangzott meg, mindent nem gyozok felsorolni, de irasom kozben majd csatolom a hianyossagokat. A napi tortenet vegen feher ragacsot nyalatott velem, mondvan, hogy emlekezzek vissza majd jol mindenre. (Lsd???) Elhangzott: " itt vege az eletednek!"

 

Ekkor mar azt kertem, inkabb oljon meg most, hogy mindazt a borzalmat at kelljen elnem, amit felsorolt. Itt mar szo volt a gerincem seruleserol is, de ezt majd kesobb. Rohogott, hogy nem ol meg, vegig fogja nezni, ahogy szenvedek. Elo musorban!

 

Megkerdezte, hogy mit fogok ezutan csinalni, de hiaba soroltam fel, hogy atiratom mas nevere a lakast, elkoltozok, szuleimet elkoltoztetem, felelem a vagyont, mindenre azt mondta, hogy mar keso barmit is tennem, mar bekerultem a bunszovetseg halojaba, nem menekulok. Ha felelem a vagyont, akkor pedig egyszeruen csak megol, mert sokat tudok. Egy papirt nyomott elem, hogy irjam ala a szerzodest. Milyen szerzodest? kerdeztem, de nem valaszolt, ordibalt, hogy irjam ala, alairtam, de hozzatettem, hogy birosag ezt nem fogadja el, mert normalis allapotomban nem igy irok.

 

Az injekcioknak igy visszagondolva kulonbozo hatasai voltak, mikor mire volt szuksege, vagy csak ugy igazitotta a kerdeseit, nem tudom. De emlekszem, hogy ellagyult allapotban kicsikarta belolem azt a mondatot, hogy vigyel mindent, neked adom. Amikor rokonsagommal, ismeroseimmel valo kapcsolatomrol beszeltetett, akkor pedig kifejezetten gonosz voltam, ha jol emlekszem mindenkiben a hibat lattam, rosszakat mondtam. Ennek annyi a jelentosege, hogy jo par embernek a kapcsolataimbol, szerintem hangfelvetelen lejatszotta, amiket mondtam roluk, hogy ezaltal elforduljanak tolem.

 

Nos ezek utan nem tudom mi tortent, vagy sokkot kaptam, vagy csak a sok injekcio hatasara, de elaludtam. Masnap delutan ebredtem fel...Es az egeszbol semmire sem emlekeztem!!! A gyermekem hazajott,, kerdezett valamit, kis nyavogo hangon tudtam csak valaszolni neki. Ismerosom nem tunt el a lakasbol, gondolom orzott, nehogy eszembe jusson drogtesztre menni.

 

Harmadnap dolgozni mentem, nem emlekeztem semmire, csak fura allapotba kerultem. Nem tudtam mi bajom van! Depresszio, felelmek. Karacsony kovetkezett... Nem voltam jol,de nem betegseg volt, hanem valami mas. Szuleim mar ekkor kerdeztek mi bajom, de nem tudtam ra valaszolni.

 

Ismerosommel nem beszeltem ezt kovetoen ha jol emlekszem kb masfel hetig, majd szilveszter elotti napokban jott oda hozzam, hogy az anyja azt kerdezi, mi van a kettonk kapcsolataval. Nekem meg ekkor sem volt se kep, se hang a tortentekrol. Nem is talalkoztunk, a szilvesztert egyedul toltottem, fura allapotban voltam.

 

2014. januarjaban 2-3 hettel az eset utan, mar emlekkepek ugrottak be a tortentekrol, de meg csak kepek, foszlanyok, kezdtem kapisgalni, hogy valami nem stimmel. Ekkor a nyaki reszen hatul 3 seb volt, ami nem akart gyogyulni, de meg ekkor sem emlekeztem ra, hogy az injekcio helye, amelyek elfertoztek es nem akarnak begyogyulni. Ekkor kezdtem figyelni, mi a fene tortenik velem. Ismerosommel kb meg 4 szer talalkoztunk januarban, mindig hozzajuk csalt el, mondvan, hogy az anyja, nagyanyja beteg, nezzem meg oket. Nem tudtam, hogy ez is a tervhez tartozik!

 

Ekkor mar az ismeros es az anyja szajabol ugyanolyan mondatok hangzottak el, mint elkabitasom idejen, sot az anyja haloinget, kontost akart adni, ha korhazba kerulok, arra az esetre. Nem ertettem a dolgot, meg mindig nem tudtam mirol van szo! Probaltam figyelni miket mondanak, de ugy kanyaritottak mindent, hogy semmire nem jutottam. Az anyja foldhivatalra celozgatott, meg , hogy a fia elad mindent, ok pedig felelik. Gondoltam, oke, azt csinalnak amit akarnak, nekem ahhoz mi kozom. Tobbszor elhangzott, hogy az anya az ugyeszsegen dolgozott valamikor.

 

Kb. ekkor januarban kerulhetett sor a bealtatasomra, szinten kave altal, + valami, de nem tudom mi, ami szerintem mutetekhez hasonlo altatasos allapotot hozott letre nalam, mert csak annyira emlekszem, hogy utest es talan rugast kaptam a gerincemre, ahogy fekszem az agyon es nagyon fajt. Kertem is, hogy ne bantsanak mar, de erre azt a valaszt kaptam, hogy minek jottel ide, tudtad, hogy veszelyes! Reggel megint csak nem emlekeztem semmire sem, nem volt fajdalmam, beinjekcioztak. Fenykepet mutogatott a telefonjan arrol, hogy vernyomasmero van a karomra csatolva es fekszek az agyon.

 

Januarban meg dolgozni jartam, de munka kozben sorban jottek elo az emlekkepek, emlekszem, volt olyan, hogy valamiert dadogtam is! Januar utolso elotti heteben szinten ismerosom magukhoz hivott( ekkor voltam ott utoljara), az anyja egy elore elkeszitett bonbont adott a kezembe, ( holott egy talban az asztalon volt tobb is). Szerencsetlensegemre meg ezt is megettem! A bonbon ukrajnabol szarmazhatott valoszinuleg, nagyon fura keseru, kocsonyas allagu volt. Megtapadt a gyomromban, majd masnap szabalyosan ereztem, hogy szetterul ott, lefutott egeszen a vesemig. ( Lsd???? Ujbol?) Nos valami volt a bonbonban, mert ettol kezdve vilagosult ki a kep, percrol percre elkezdtem mindenre emlekezni, hogy mi is tortent valojaban!

 

Tarkomerevsegem volt es ajulasszeru allapotom, az ereim a csuklomon szinte rezegtek! Enyhe sokkot kaptam, ahogy visszatert az emlekezetem. Szabadsagot kertem rosszulletre hivatkozva. Elso dolgom volt, hogy a Foldhivatalba menjek, betekintest kerni a lakasom tulajdoni viszonyarol, majd irany egy elso utamba kerult ugyvedi iroda ( miert is ne az, akit ismerosom megnevezett, hogy oda menjek majd, mert o is benne van az ugyben). Pszichesen kovettem a beinjekciozott esten elhangzottakat, de talan ösztön is volt benne. 

 

Lakasom egy reszet hugomra irattam, lesz ami lesz alapon, kesobb masik ugyveddel edesanyamra a tobbit, haszonelvezet a gyereknek es nekem. 4 nevre kerult a lakas. Este rendorsegen bejelentest tettem, de mivel a rendor azt mondta, hogy a beinjekciozas ragalmazasnak minosul, inkabb alkohol fogyasztasat irjuk, hat ezt irtuk. Gyorsan mindent akartam egyszerre, csak mentsem a lakast. A rendorsegen ugyanis elhangzott, ha felveszik a bejelentesem es gond akad a lakassal kapcsolatosan, akkor a bejelentes alapjan ok egybol leallitjak az ugyet. Na gondoltam, nekem ennyi eleg egyenlore, csak legyunk tul rajta. A rendor szajabol mar elhengzott, hogy keso barmit is tennem, de ekkor meg ez nem nagyon erdekelt. Hittem, hogy nem keso.  Rendor kerdezi mi tunt el a lakasbol, egy tusfurdot nem talaltam, ezt mondtam is, de erdekes modon, amikor a rendorsegtol hazamentunk tusfurdo a felmosovodorben a felmosorongy alatt megtalalhato volt. Ezt az ido alatt rakta oda valaki, amig gyermekemmel a rendorsegen voltunk. Mivel a drogfogyasztast maskeppen nem tudtam bizonyitani, irany a surgossegi, drogteszt, gondoltam en naivan. Nos ez nem egeszen ugy mukodik, ahogy en kepzeltem. Vizeletminta elobb, amibol valami gyogyszer mar kimutathato. Doki azt mondja, menjunk at a pszichiatriara, ott majd vesznek vert, amibol kimutathato, ha van drog. Nem gondolkodtam, hogy minek is oda atmenni, de atmentunk. Ó csodak csodaja, miert is ne, a pszichiater, aki ugyelt, mar mosolyogva var, biztonsagi ort az ajto ele allitva, hogy ugye tudom, mar nem megyek ki innen? Az egyik tarskereso oldalrol felismertem az orvost fenykepe alapjan, ekkor mar tudtam csobe vagyok huzva, ez az a bunszovetkezet, amirol ismerosom beszelt nekem. 41 evesen egy perc alatt skizofren lettem az orvos altal, mert vervetelt szerettem volna, hogy bizonyitsam, drogot kaptam. Vervetel nem tortent, sokkot kaptam, hogy miert is kell engem bezarni, hiszen semmit nem csinaltam. Elajultam, reggel a pszichiatria agyaban ebredtem fel! Skizofrenia kezelesere hasznalatos gyogyszereket kaptam, amitol kaba voltam, szinte vegigaludtam a benn toltott egy hetet. Az orvos kerult egesz heten, hozzatartozoim nem talaltak, nem tudtak vele beszelni. Mindegy is 1 het mulva kiengedtek, mondvan, hogy 2 evig szednem kell a gyogyszert, skizofren vagyok, amit mondtam a lakasmaffiaval kapcsolatban es a bedrogozasomrol, az nem igaz, csak kitalaltam. Húú! Szuper, a kis rohadek, drogos ezaltal megmenekult, aki mindezt tette velem.

 

Mivel skizofren lettem hirtelen, az azt jelenti, hogy nem vagyok szavahiheto. Isteni, tehat innentol barki barmit is tesz velem, az nem gond, az a lenyeg el vagyok hallgattatva, hiszen beteg vagyok. Nyugodtan csinalhat barki barmit velem, a bolond ugyis en vagyok. 

 

Azt gondoltam, megyek dolgozni egy hetes kenyszerbezarasom utan, de rosszulleteim felerosodtek, nem stimmelt valami, a nyakam olyan volt, mint akit jol kupan vagtak, az ereim tovabbra is huzodtak. Par napot dolgoztam csak, aztan tappenz, mert joforman csak fekudni birtam, fajdalmaim voltak a hatamnak, gerincemnek. Panikrohamok, orvostol orvosig valo maszkalas, koponya ct, nyugtatok, panikgyogyszer... Ez jellemezte ezt az idoszakot. Szerettem volna gerincrontgent, hogy ugyan ha mar hatbavertek nezzuk mar meg mi lehet, hiszen nagyon fajt,de mivel a szamitogepes egeszsegugyi nyilvantartasban az szerepelt, hogy skizofren lettem, igy rafogtak, hogy csak pszichesen faj a hatam, nincs semmi bajom. Latlelet ugrott. Ujbol rendorsegi bejelentes, lakasmaffia temaban, rendorseg nyomozast nem indit....

 

Itt kezdodott a kovetesi idoszak, amikor orvostol orvosig jartam, deritsuk mar ki mi es hogyan, mi bajom. Valoban kovettek tobbszor, bar nem figyeltem tudatosan, de ugy csinaltak, hogy nem lehetett nem eszrevenni. Talan akkor meg az lsd kimutathato lett volna a szervezetembol, talan latlelet megmutatta volna, hogy igenis jol szetvertek a gerincem, de mindez megsemmisult. Nem jutottam elorebb. Mar ekkor el voltam lehetetlenitve. Pszichesen is nagyon megviselt az egesz, belefaradtam, hogy nem jutok semerre. Fajdalmaim nagyok voltak es mai napig nagyok.

 

Mivel a tappenzt kimeritettem, a fajdalmak es felelmek miatt nem tudtam dolgozni, fel kellett, hogy mondjak a munkahelyemen. Azt tudom, ha fajdalmaim nem lettek volna es mai napig nem lennenek, a felelemmel nem torodnek, jarnek dolgozni ugyanugy ha hagynak. De sajnos a fajdalom erosebb.. Ez pedig hozza magaval a felelmet is.

 

A kovetesekkel nem merult ki a megfelemlites, volt par ismeretlen telefonalo, kapucsengo nyomas, kutyauszitas, pókok a lakasban, maghaj bedobva a sarokba, mindez csak azert, hogy lassuk valoban nem hagynak beken. Gazszivargas, mergezesi kiserlet, csak hogy a jelentosebbeket emlitsem. 

 

Elkoltoztunk. Hatha jobb lesz, nincs gaz, tavfutes, nem kell gazrobbanastol felni. A koltozes nem hianyzott az idegeimnek, sem a gerincemnek, de tuleltuk.

 

Nos, hogyan leszek en rakos? Gondoltam, ha mar az lsds esten elhangzott, tuti jon az is, hiszen gerincserules megvan, munkahely mar nincs, most jon a rák.

 

Mivel nagy a fajdalom, rontgenkerelem mas varosban, hatha ott komolyan vesznek.  Kovettek, oke, de nem tudom, hogy miert. Rontgen, asszisztens egy fem szinu golyot raragaszt a lapockamra, miert is?? O jobban tudja. 4 db rontgen kesz, szetperzselt teljesen, utana hanyingerem lett, basszus ez nem olyan volt, mint egy tudorontgen, de biztos ilyennek kell lennie. Nos a golyo helye besebesedett, elol egy barna szinu kor lett a mellkasomon. Szinte perzselt a rontgensugar, kiszaradtam. Elgondolkoztam, a rontgensugar akar elindithat egy rakosodasi folyamatot! Magasabb dozis, mint ami szukseges, egessuk szet a beteget, ugysem tudja bizonyitani. A rontgen nem tavozik a szervezetbol, csak osszeadodik. Szuper, mar nem sok kell a rakhoz, ugyis dohanyzom, kipipalva a rak is. Minden bejott.

 

Folyt.köv.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pierr Kardán 2015.10.28. 12:13:27

A lakásmaffia nem így dolgozik.

Van egy régi ismerősöm, aki "kismaffiózó" lett a témában, az ő terepe a kölcsönadás lakásfedezetre. Ő még a rendesek közé tartozik, senkit sem erőltet semmire, de ha valaki hozzá fordul pénzért, akkor kemény feltételeket támaszt. A feltétel az, hogy a kölcsönkérő lakására kötnek adásvételi szerződést, amit ügyvédi letétbe raknak. Ha a kölcsönkérő nem tudja a kamatokkal növelt összeget időre visszafizetni, akkor előveszik a szerződést és a lakást a kölcsönadó nevére íratják (de mivel az ismerősöm rendes, ezért sose lakoltat ki senkit azonnal, csak egy év múlva).

Amikor beszélgettem az ismerőssel, akkor kérdeztem tőle, hogy nem kocázatos téma neki ez a kölcsönadás lakásbiztosítékkal?

Erre azt mondta, hogy hogyne lenne kockázatos, mindig van egy-két illető, aki összeszedi a pénzt és akkor ő lemarad a lakásról, meg kell elégednie a kamattal :-)

csodalámpa 2015.10.28. 12:18:16

Ritka aljas húzás ezen poszt publikálása a bloggazdától :( Mi volt a célod evvel? Esetleg profilt váltott a blog, és pszichiátriai eseteket, kórképeket ír le?

zünüke 2015.10.28. 12:49:48

A lakásmaffia ügyleteiben nekem is volt némi rálátásom,mivel a házunkban laktak évekig.A valóságban csak egy,maximum kettő ügyvéddel dolgoznak.Rendőr,orvos,kábítószer nem kell ehhez.
A módszerük a következő volt:
Lerobbant talponállókban sürögtek-forogtak reggeltől estig.Ilyen helyeken mindig van és lesz is olyan lecsúszott alkoholista,akinek van lakása viszont pénze az nincs.Össze haverkodnak vele,kiszedik belőle,hogy egyedüli tulajdonos vagy van más is,van-e tartozása,stb.Ha az 'áldozat már a lelkét is eladná egy pár ezer forintért,akkor elkezdik pénzelni 'csak úgy...haveri alapon.A szerencsétlen hamar megszokja,hogy valamennyi pénz mindig van nála ha inni akar,és kezd neki tetszeni a dolog.Ekkor felajánlják,hogy tudnának vevőt a lakására,mert minek "ekkora lakás neki? Jó lesz egy kisebb valahol máshol és még pénze is marad.Itt kezdődnek a gondok.Az addig kapott pénzeket vissza adni nem tudja így belemegy abba,hogy kap egy kisebb lakást és még marad is neki 1-2 millió.Amíg keresnek neki (semmit se keresnek)"másik" lakást addig elhelyezik valami rokonnál sokszor egy matracon a spejzban.A lakást eladatják vele (itt jön képbe az ügyvéd)a pénzt felveszik,valamennyit adnak neki abból is majd ezután úgy elfelejtik mint a szél,hogy egyáltalán létezett.Persze egy idő után menne a szerencsétlen reklamálni de csak ígérgetést kap,a rendőrség meg érdemben nem foglalkozik az ilyen ügyekkel mivel az adás-vételi szerződést aláírta a pénzt felvette (papíron)szóval nincs mit tenni.Nagyjából hét évig laktak a házunkban ezek a szemetek én konkrétan tíz embert ismertem (beszéltem velük)akiket földönfutóvá tettek és akik sehova se tudtak fordulni.Volt olyan eset,hogy már ide a saját lakásukba szállásolták el a lakás nélkül maradt embereket egy időre, aztán kirúgták őket 1-2 hónap múlva az utcára.Tudomásom szerint most is egy olyan 120 négyzetméteres lakásban laknak amit pár ezer forintért szereztek meg egy lecsúszott vállalkozótól.

Almandin 2015.10.28. 14:17:26

Nem zárom ki én sem, hogy elmebeteg a posztoló, de szerintem hihető a történet. Az országban nagyfokú a korrupció, vannak maffiaügyek is. Célpont meg szinte bárki lehet.
Ajánlott olvasmány: Roberto Saviano: Gomorra.
Nemcsak Nápolyban, Szicíliában, Amerikában meg Mexikóban történnek súlyos maffiaügyek. Sokan azt hiszik, hogy ilyesmi "csak a fiolmekben van". Igen ám, de a filmek honnan veszik az alaptémákat? Az életből. (Krimikre, maffiafilmekre gondolok).
Sok embernél önvédelmi mechanizmus, hogy nem akarja elhinni ezeket, mert akkor túlzottan megrendülne a biztonságérzete.

Pentakill 2015.10.28. 14:30:38

@Almandin: a hozzászólók többsège valóban nem hiszi el, de vannak, akik direkt húzzák le a blogot, nehogy tudjanak róla, ilyen is van a valóságban. Volt pár lakásmaffiás áldozat, aki hirtelen a pszichiátrián halálozott el...

FlybyWire 2015.10.28. 15:07:17

@Almandin: szintén az osztályról?

Faszerkezet 2015.10.28. 15:17:28

@Almandin:

" de szerintem hihető a történet"

Akkor te sem állsz messze a posztolótól.

"Az országban nagyfokú a korrupció, vannak maffiaügyek is. Célpont meg szinte bárki lehet."

Ebben van valami. Csak ez még nem teszi hihetővé a történetet.

"Sok embernél önvédelmi mechanizmus, hogy nem akarja elhinni ezeket, mert akkor túlzottan megrendülne a biztonságérzete."

Azért nem hiszik el, mert kismillió helyen bukik a történet. Senki nem azt cáfolja, hogy létezik-e a lakásmaffia. (Valahol olvastál olyatm, hogy valaki azt írja, hogy márpedig lakásmaffia nincs?) Hanem, hogy a hölgy nem a lakásmaffiának, hanem saját betegségének az áldozata (sajnos).

Csak figyeld Pentakill hozzászólását. (ő írta a posztot, és önmagát támogatja 2 nikkel)

"Volt pár lakásmaffiás áldozat, aki hirtelen a pszichiátrián halálozott el..."

Namost erre egy józan gondolkodású, logikus következtetés mi???
Mivel tudjuk, hogy a lakásmaffia áldozatai a való életben olyanok, akiknek se kutyájuk, se macskájuk. És igen, miután kicsalták tőlük a tulajdonképpeni egyetlen vagyonukat és utcára kerültek, majd szembesülnek azzal, hogy amibe keveredtek az ugyan rém aljas dolog, de törvényes, és sehol nem számíthatnak segítségre.... Szerinted nem reccsen meg legtöbbjük??? Szerinted nem kerül pszihiátriára???

Sajnos amíg akadnak emberek akik kölcsönre megvesznek 600.000 forintos talpmasszázst a termékbemutatókon, addig lesznek olyanok is, akik átiratják a lakásukat.

Pentakill 2015.10.28. 15:25:26

@Faszerkezet: akkor hajrá, irasd át a sajátod, takargasd a maffiát, persze mindenki önszántából odadja, aha ez az èletben is így mükszik..

Faszerkezet 2015.10.28. 15:34:46

@Pentakill:

"akkor hajrá, irasd át a sajátod"

Miért tenném? 600K-ért sem veszek talpmasszázst.

"takargasd a maffiát"

Nem takargatom. Idézek magamtól.: "Senki nem azt cáfolja, hogy létezik-e a lakásmaffia. (Valahol olvastál olyatm, hogy valaki azt írja, hogy márpedig lakásmaffia nincs?) Hanem, hogy a hölgy nem a lakásmaffiának, hanem saját betegségének az áldozata (sajnos)."

"persze mindenki önszántából odadja"

Nem önszántából, hanem mert becsapják. Pl, az egyik nagy trükk, a kamu eltartási szerződés. Aláírja a mami, és már sajnos az utcán is ébred.

"aha ez az èletben is így mükszik.."

Igen, sajnos így működik. Lássuk be egyszerűbb, mint bedrogoztatni olyat akinek élő rokonai vannak, majd bevenni a buliba fél kórházat, ügyvédeket, orvosokat.... megszervezni és lebonyolíttani egy ilyen általad felhozott "szervezett zaklatást", hogy megkaparintsuk a hátsótelket.

Bobby Newmark 2015.10.28. 15:35:48

@Pentakill: Nem gondolod egyébként, hogy egy ekkora bűnszervezet leleplezését célzó cikket esetleg olyan emberrel kéne megíratni, akinek ki van még mind a négy kereke?

Mert a poszt annyira egyértelműen egy beteg ember írása, hogy teljesen mindegy mit mond, senki nem fog vele foglalkozni komolyan.
Ha tényleg a leleplezés a célod, akkor talán nem egy zakkant ember zagyvasága mögé állva kéne ezt erőltetned...

De gyanítom, hogy neked sem a maffia leleplezése a célod, hanem hogy megpróbáld racionalizálni a saját skizofrén elmebajod által vetített hasonló hülyeségeidet.

FlybyWire 2015.10.28. 16:03:22

Sajnos a beteg pont attól beteg, hogy nem lehet érvekkel meggyőzni.

Pedig sokan egyértelműen leírták már: amit ők beképzelnek maguknak, annak a megvalósítása irdatlan sok pénzt, időt, munkát, energiát igényelne.
Azaz rengeteg befektetést.

A világon nem létezik, hogy valaki megtérülés nélkül fektessen be. Legyen az anyagi, politikai, bármilyen megtérülés.

Az illető lakásárt ekkora befektetés SOHA nem fogja megérni. Már önmagában sem, de ha még azt is hozzátesszük (ezt is többen szépen leírták), hogy vannak sokkal de sokkal szimplább, olcsóbb ÉS gyorsabb módszerek is, a fenti befektetés icipici töredékéért - akkor végképp elveszik a MOTIVÁCIÓ.

Innen lehet tudni, hogy valaki beteg-e és képzelődik. "Elfelejti", kiesik neki ez a nagyon fontos tény: motiváció nélkül semmi nincs.
A lakásmaffia csak gyenge mankó, egy fokkal a gyíkemberek előtt.

Bobby Newmark 2015.10.28. 16:15:48

@FlybyWire: A pénzzel győzködés nem fog menni, mint meggyőzési irány. Ezen tévképzetek mellett a skizók még pluszban tényleg el is hiszik magukról, hogy ők a világon a legfontosabbak, ezért a pénzügyi faktor, hogy ez bárkinek is meg kéne hogy érje, nem játszik. Mivel ők a világ legfontosabb emberei, ezért nyilván minden pénzt megér az ő zaklatásuk.

Egy racionálisabb érv ugyanerre az, hogy átlagember számára elképzelhetetlenül nagy összegekről is van szó a napi hírekben, akinek van párszáz milliója "tökfelesleges", művészi hülyeségekre például, annak pármillió elköltése egy ember zaklatására semmiség Persze mindez nyilván annak ellenére, hogy annak aki befekteti, a megtérülés a lényeg, de ezt "lentről" nem látni, csak azt, hogy repkednek a százmilliók-milliárdok.

Nazgulking 2015.10.28. 17:00:15

A kommnentelő egyen csokit és igyon vodkát. Csökkentik a sugárterhelést.

tzi 2015.10.28. 18:37:16

@Bobby Newmark: valószínűleg igazad van már ami ezt illeti: "De gyanítom, hogy neked sem a maffia leleplezése a célod, hanem hogy megpróbáld racionalizálni a saját skizofrén elmebajod által vetített hasonló hülyeségeidet. " Viszont ha a tag bármilyen szinten elmebeteg (hát most vagy troll, vagy OPNI-szökevény), akkor teljesen feleslegesen győzködöd. Ugyebár érthető okoknál fogva. Bántani meg minek, nem tehet róla, ha beteg, meg arról se, hogy a betegségének megfelelő dolgokat mondja. Pont ez a betegsége lényege...

A posztot kitenni egyrészt tahóság volt, másrészt szakmaiatlan (már ha egy blog fenntartása beletartozhat az újságírásba bármilyen szinten), harmadrészt kontraproduktív. És nagyon nagy butaság is, mert épp elég előítélet van az emberekben azokkal szemben, aki valamilyen pszichés problémával kénytelenek együtt létezni. Egy olyan világban, ahol már a cigányt sem szabad cigánynak hívni, mert nem elég polkorrekt, igazán tapló viselkedés nevetség tárgyává tenni valakit, aki elég nyilvánvalóan egy teljesen alternatív valóságban él. Gondolom akit érdekel a téma úgyis utánanéz, az "egyszerű ember"-t pedig teljesen felesleges ezzel sokkolni. A többségből elutasítást és félelmet vált(hat) ez ki, teljesen jogosan. A szerző felé pedig megalázó, mert ő nyilván nincs tudatában mindannak, amit az írása jelent a külvilág számára.
Szóval kurva nagy taps a bloggazdá(k)nak, sikerült egy amúgy is kiszolgáltatott, beteg, rettegésben élő emberbe még egyet rúgni. remélem a 20 ezer klikk megérte.

Almandin 2015.10.28. 20:55:00

@Faszerkezet: Én is írtam, hogy elképzelhető az is, hogy valóban elmebeteg a posztoló, viszont sajnos vannak csúnya maffiaügyek is, M.o.-n is. Ezt egy posztból nem lehet megítélni, ahhoz jobban ismerni kellene a posztolót, látni-hallani élőben. Én is ismertem olyan embert, akinek kifejlett téveszméi voltak, szerintem skizofrén volt, de a tanácsomra sem fordult orvoshoz.
Egy internetes bejegyzést szinte soha nem lehet leellenőrizni, hogy hiteles-e, vagy sem. Viszont olvastam több maffia témájú könyvet, valamint láttam maffiafilmeket, és ott is voltak olyan esetek, ahol a maffia az orvossal ölette meg a beteget. Ezek alapján, ha azt nem is jelentem ki, hogy igaz a poszt, de hihetőnek tartom a történetet.
Másrészt diktatúrákban is bevett módszer volt a huszadik században az ellenzékiek elmebeteggé nyilváníttatása és elmegyógyintézetbe záratása, hogy így tegyék hiteltelenné azt, amit mond. Tehát ennek kidolgozott módszertana van. Ezt lehet, hogy átvették a ma szervezett bűnözői.

Almandin 2015.10.28. 21:29:34

@Pierr Kardán: Nagyon "rendes" az ismerősöd, gratulálok! Van egy jó hírem: nyomozók is olvassák a blogokat, lehet, hogy hamarosan beidéznek tanúkihallgatásra.

vajlégy 2015.10.28. 22:54:48

@Almandin: Az írás összeszedetlenségéből, a fogalmazás kuszaságából nagyon jól lehet látni, hogy az azt író mentálisan beteg! Az meg, hogy láttál pár maffiafilmet nem jelenti azt, hogy bármit is tudsz a valódi maffiáról, légy szíves ne keverjük már össze a fikciót a valósággal! Már többen írták itt, hogy a lakásmaffia nem így dolgozik ahogyan a posztoló beszámolt róla, nekik a cél a haszon, nem fognak ennyi energiát pazarolni egy emberre, mikor kevesebb befektetéssel több pénzt tudnak másról lehúzni! Ha valaki józanul gondolkodik akkor belátja, hogy nem logikus egy ilyen történet amit itt olvastunk.

vajlégy 2015.10.28. 22:57:34

@Almandin: Gondolod, hogy van a rendőrségnek kapacitás arra, hogy blogokban anonim módon kommentelő emberek történeteit, hozzászólásait mérlegeljék, sőt meg is keressék őket? (kit?) Hagyjuk már a meséket!

Pentakill 2015.10.28. 23:09:46

@vajlégy: ez nem az eredeti blog, csak átforgatott másolat

vajlégy 2015.10.28. 23:28:14

@Pentakill: Mi a másolat? Ezt már nem értem bocsy!:D

Almandin 2015.10.28. 23:36:28

@vajlégy: Azt már hallottam/olvastam, hogy a NAV már régóta szeret adócsalók után kutakodni a neten, mert sok hülye elárulja a blogokon-fórumokon, hogy adót csalt.
Ha én nyomozó lennék, simán használnám a fórumokat nyomozásra, újabb bűncselekméányek felkutatására. Bűncselekmény gyanúja esetén ugyanis nem véd a nicknév sem, mert a hatóságok kikérhetik a regisztrációs adatokat.
Bűnözők is szívesen használják a netet, főleg a közösségi portálokat. Pl. sokan kiposztolják, mikor mennek nyaralni, ezt a betörők kifigyelik és kipakolják a lakását.

Almandin 2015.10.28. 23:45:49

@vajlégy: A lakásmaffia módszerei állandóan változnak, fejlődnek. Rafinált bűnözők újabb és újabb módszereket találnak ki. Ha egy módszer már ismertté válik, újabbra térnek át, mert azon a vonalon a potenciális áldozat nem védekezik, és még a rendőrség sem ismeri a módszert. Az ötletek tárháza szinte kimeríthetetlen.
Itt van néhány cikk az elmúlt évekből, miket találtak ki:
urbanista.blog.hu/2011/01/02/a_lakasmaffia_modszerei_karddal_fenyegetes_korhazi_noverke_mint_maffiozo_es_amikor_a_bankba_csaljak_
ingatlanmagazin.com/penz-es-jog/a-lakasmaffia-modszerei-es-aldozatai-ime-nehany-konkret-eset/
ingatlanmagazin.com/penz-es-jog/a-lakasmaffia-modszerei-es-aldozatai-ime-nehany-konkret-eset/2/
ingatlanmagazin.com/penz-es-jog/a-lakasmaffia-modszerei-es-aldozatai-ime-nehany-konkret-eset/3/

Pentakill 2015.10.29. 00:02:44

@Almandin: írtam Neked privit, megkaptad?

vajlégy 2015.10.29. 00:09:51

@Almandin: Fú, te nagyon összekevered a közösségi oldalakat és a blogokon való anonim részvételt, a kettő nem ugyanaz! Az, hogy valaki egy fiktív névvel valamit kiír egy blogra, ne is haragudj már hogyan lenne alapos indok egy nyomozás megindítására? Alapvetően a szolgáltatótól sem egyszerű kikérni egy kommentelő elérhetőségét, konkrét bűncselekmény, illetve ügyészségi engedély szükséges, azt meg nem adnak csak azért mert valaki valamit leírt egy blogban! Jajistenem...

Pentakill 2015.10.29. 00:14:39

@vajlégy: nyugi, a maffia megoldja ügyèszsèg nèlkül is ☺

vajlégy 2015.10.29. 00:17:32

@Almandin: A linkeken lévő ügyeknek köze sincs a posztoló által összefüggéstelenül leírt rémálomhoz! Nem tudom mit akartál alátámasztani ezzel? Úgy csinálsz mintha itt senki nem hinné el, hogy van lakásmaffia, és te azt próbálnád bebizonyítani amit senki nem tagadott! Kezd olyan érzésem lenni, hogy vagy szórakozol vagy hasonló kényszerképzeteid vannak mint a szerzőnek.

vajlégy 2015.10.29. 00:19:12

@Pentakill: Milyen maffia az ég szerelmére miről beszélsz? Totál összefüggéstelenül válaszolgatsz random kommentekre, szerintem fordulj orvoshoz.

Pentakill 2015.10.29. 00:19:29

@vajlégy: úgy tünik, mèg mindig nem èrted, ez nem az eredeti blog

Pentakill 2015.10.29. 00:25:24

@Pentakill: az idegessèg èrezhető az írásodból, javaslom te fordulj orvoshoz

vajlégy 2015.10.29. 00:40:08

@Pentakill: Ne haragudj milyen eredeti blogról beszélsz?

pirop 2015.10.29. 03:19:15

@Pentakill: Igen, köszönöm. Ne haragudj, hogy ott nem válaszoltam, mert nem szívesen adtam volna meg Neked az e-mailemet, de tudom, hogy nem kell megmagyaráznom, miért. Együttérzek.
Ezektől a lakásmaffiáktól én is tartok, nagyon óvatos vagyok. Anyagi helyzetemről csak néhány nagyon közeli személy tudhat, mert akár gazdag valaki, akár szegény, a maffiák látókörébe kerülhet. Néha a legkedvesebbnek tűnő ismerős válhat a legveszélyesebbé.

pirop 2015.10.29. 03:19:52

@pirop: Almandin vagyok, csak másik nicken léptem be.

Almandin 2015.10.29. 03:26:39

@vajlégy: Ezt rosszul tudod:
jogtoro.blogspot.hu/2010/04/becsuletsertes-weben.html
Ez ahhoz hasonlít, mint az orvosi titoktartás: alapból köteles az orvos betartani, de a hatóságok felmenthetik, ha tanúskodnia kell.

Almandin 2015.10.29. 03:28:00

@vajlégy: Azt szerettem volna alátámasztani, hogy milyen sokféle elkövetési mód létezik a lakásmaffia műfajában. Amúgy nem érdekel, ha esetleg bolondnak nézel. Ha jólesik, csak rajta.

SZabó Éva 2015.10.29. 10:32:45

Kedves posztoló.
Én hiszek neked. (habár a röntgenes rész hülyeség, nem leszel egy röntgen miatt rákos)

Én is belekeveredtem durva dolgokba, azaz belekevertek. Ez nem lakásmaffia volt, hanem politikai csatározás volt, eszközként akartak felhasználni hogy komprommitáljanak, elmozdítsanak valakit.

Megvolt a bedrogozva vallatás, bedrogozva kínzás, (megtudták melyik állattól félek és csótányt mászattak az arcomon, de nem tudtam mozdulni, kiderítették mire vagyok allergiás és azt is felhasználták rajtam, sőt még durvább dolgok)

Én sem tudom mit adtak be, de az esti, éjszakai kínzások után nem emlékeztem másnap reggel hogy mik történtek...csak évekkel később "jutottak eszembe" De akkor már késő volt.

Megvolt a lakásba mászkálás is, én is ezerszer cseréltettem zárat, ha hazaértem égett a lámbpa, meg volt nyitva a csap, tojás volt a mikróban, vagy ment a mosógép. (egy ismerősöm megkeredett és mondta hogy azért nyitják meg mindig a vizet, hogy sok legyen a rezsi, mert az egyik ilyen vallatás során megtudták, hogy az anyagi dolgok aggasztanak engem a leginkább)

Minden energiával már akkor is skizofrénnek akartak feltüntetni, pl egy ismerősöm küldték hogy beszéljen velem, hogy azért van egy vágás az alkaromon, mert egy chipet ültettek be, menjek vele orvoshoz. Persze kiröhögtem őt és nem mentem orvoshoz, de pl ma már tudom hogy ez a skizók kedvenc kitalációja, hogy chipet ültettek beléjük.

Én is a pszichiátrián kötöttem ki, pedig fogva is tartottak, csontom is törték és meg is erőszakoltattak. Nem vagyok szavahihető, a sok szarságból ami történt velem, könyvet tudnék írni, de minek. Úgyse hinné el senki hogy ez tényleg megtörtént, hanem csak egy beteg elme kreálmánya.

Hogy honnan tudom hogy nem vagyok beteg? Mert megvannak a hegek amiket csináltak velem. Plussz az orvosi adatbázisban át van írva egy adat, hogy én a bal lábamat törtem el gyerekkoromban (nem azt hanem a jobbat). A bal lábamat ők törték el és satuba szorították, két deszka közé, hogy rövidebb legyen egy centivel.

A kávéval kínálás is stimmel, nálam is többsözr volt, hogy automatás kávét adtak, amit megittam, de hát ki fog gyanút, ha egy ismerősöd kínálja, és a saját magának is vett kávét.

Az is stimmel hogy a zaklatott állapotomban én is elhittem, azokat a hülyeségeket, amiket mondtak nekem bedrogozva, de racionálisan gondolkodva már rájöttem hogy az lehetetlen. Ez is arra jó, hogy megfélemlítsenek és betegnek tüntessenek fel, hogy ha beszélsz erről másoknak, akkor hülyének nézzenek.

Tudom én is megkapom a kommentelőktől hogy én is bolond vagyok, de szükségét éreztem hogy írjak neked, hogy hiszek neked...én hiszek. És nem vagy egyedül. Tudnék még durvább módszerekről is mesélni de azt már senki nem hinné el. És tudjátok mit? Lehet tényleg megírom és jó kis könyv lesz.

SZabó Éva 2015.10.29. 10:41:49

@SZabó Éva:

Azt még kifelejtettem hogy a skizofréniára van egy hajlam, amit előhozhat sokminden.
Lehet hogy a posztolóval is ez történt. Bár nem hiszem. Az is lehet hogy valami más miatt pécézték ki, és ez nem is lakásmaffia volt, hanem csak simán tönkre akarták tenni és ebbe beletartozott az is hogy elveszik a lakását. Tőlem is megkérdezték bedrogozva, hogy melyik lenne rosszabb, ha intézetbe kerülnék, vagy ha az utcára kerülnék. Csak mindig azt a választ mondtam, hogy egyik se, így nem tudták meg hogy melyiktől félek jobban. Az utcára szerencsére nem kerülök, mert gazdag a családom, de pl nem kapok munkát ilyen diagnózissal.

Engem állítólag azért választottak ki arra amit meséltem (egy ismerősöm mondta, ugyanaz aki a karomról is beszélt) mert nagyapám skizofrén volt és ez általában öröklődik, ráadásul női ágon leginkább. Így bármikor, amikor nincsen már rám szükség, megkapom a pecsétet a homlokomra, hogy "bolond" és ennyi. A társadalom pedig nem simeri a pszichés betegségeket, elítéli őket, mindegyiket bolondként kezeli, legyen az rögeszmés kényszeres, vagy skizo.

zsebibabi 2015.10.29. 11:05:42

"...általában öröklődik, ráadásul női ágon leginkább."
Így igaz, és nem is annyira ritka.

Faszerkezet 2015.10.29. 11:43:27

CSak érdekességképpen.

Azt eddig tudtuk, hogy bennevannak az orvosok a buliban. Nahde mivan ha szegény zaklatott fogja magát és elmegy magánpaxisba vizsgálatra??? / megerőszakolták.... megnyomorították-eltörték a lábát/

Vagy egy hirtelen gondolattól vezérelve elmegy mondjuk az ország másik felébe orvoshoz...neadjisten külföldre???

Vagy a világon minden orvos bennevan ebbe???

a másik... Milyen ismerőseitek vannak nektek és azok miért az ismerőseitek? Egyik ismerős drogoskávét ad, másik ismerős győzköd, hogy csippet ültettek beléd, harmadik bizalmasan megsúgja, hogy miért csinálják...

Ismét adva van a kérdés. ha velem ilyen történne, és egy ismerősöm odajönne, hogy ezt és ezt azért csinálják mert...akkor alapból adja magát a dolog, hogy bennevan.... És rossz esetben nagyon keményen bántanám.

erol 2015.10.29. 11:43:36

Na kávét sem iszom többet! :)

Pentakill 2015.10.29. 11:44:52

@zsebibabi: egy perc alatt senki nem lesz skizofren, nezz utana, az orvos a diagnozist is csak akkor allithatja fel, ha legalabb fèl ève vannak tünetek. Azzal pedig, hogy drogtesztet akarsz ès nem csináljak meg, nekik van takargatnivalójuk. Ha bemèsz ès rögtön azt mondja nincs drogteszt, mert skizofren vagy, saját magát sem vedi, mert meg ha skizo is vagy, drogteszt akkor is jar!

Pentakill 2015.10.29. 11:48:39

Az pedig megint mas kerdes, hogy ha lett is volna drogteszt, kinek a veret vizsgaljak...hogy kideruljon nincs drog

Pentakill 2015.10.29. 12:02:01

@Faszerkezet: ha az eredeti blogot olvastad volna, nem pedig ezt a masolatot, abban le volt irva, hogy volt maganpraxisban, ahol szepen le is irtak, hogy nincs tèves esze, èrzekcsalodas. Valamint ha a szervezett zaklatasba belelatna mindenki, akkor tudna, ha egy orvos nem partner a zaklatasban, akar sajat maga is zaklatotta valhat, ellehetetlenitik teljesen, választhat..

Faszerkezet 2015.10.29. 12:03:23

@Pentakill:

Az ugye megvan, hogy 4600 forintért rendelhetsz saját magadnak drogtesztet?

De biztos vagyok benne, hogy magánklinikákon is tudnak drogtesztet csinálni.

Pentakill 2015.10.29. 12:05:10

@Faszerkezet: igy van, csak ha Tèged bezárnak egy hètre, egy hèt után mehetsz drogtesztre bárhová, az isten sem mutatja ki

Pentakill 2015.10.29. 12:09:50

@Faszerkezet: aki beleesett a csapdába, fogalma sincs róla, hogy ami alanyi jogon járna, nem kapja meg, ezèrt nem magáncèghez megy, mert oda be kell jelentkezni, időpont stba. Az utcáról nem eshetsz be, kisvárosban pedig lehet magáncèg sincs, mert minek lenne? Nem mindennapos szerencsère a drogteszt.

Faszerkezet 2015.10.29. 12:22:22

@Pentakill:

" Az utcáról nem eshetsz be, "

Dehogynem.

"kisvárosban pedig lehet magáncèg sincs, mert minek lenne? Nem mindennapos szerencsère a drogteszt."

Az megvan, hogy kis világunk nem egy kisvárosból áll? Van busz, vonat, repülő, gépkocsi, stop gyaloglás stbstb...

Tudod ha engem bedrogoznának azért kicsit jobban mozgatna, minthogy egy kisvárost vegyek alapul a lehetőségeimhez.

"gy van, csak ha Tèged bezárnak egy hètre, egy hèt után mehetsz drogtesztre bárhová, az isten sem mutatja ki"

Vannak már drogtesztek amik hónapok mulva is kimutatják a drogokat, pláne ha keménydrog.

Másik kommentedből.:

"ha egy orvos nem partner a zaklatasban, akar sajat maga is zaklatotta valhat, ellehetetlenitik teljesen, választhat.."

És persze ha te elmész 5 különböző orvoshoz, öt különböző városban, akkor majd mindet megkeresik, megfenyegetik, hogy váljon bűnözővé.... És persze mind azzá is válik...

2015.10.29. 12:24:45

Láttam már pár skizot, borzalmas betegség. Nagyon sajnáltam őket.

2015.10.29. 12:27:09

@Faszerkezet: Egy ilyen beteget úgy sem tudsz meggyőzni semmiről.
Fél , retteg, meggyőzhetetlen, kényszeres stb.
Szednie kellene a gyógyszereit, de valószínűleg nem szedi.

Pentakill 2015.10.29. 12:31:03

@Faszerkezet: nos mèg ha ki is derül van drog a szervezetben, akkor sem tudod bizonyítani, hogy nem magadnak adtad be. Tudod ez olyan dolog, hogy mindenre van másik megoldás. Ne kerülj ilyesmibe ès akkor nem kell ezeken agyalnod.

2015.10.29. 12:35:34

@Pentakill: Ha nem szeded a gyógyszered, akkor leszel majd igazán nagy bajban!

Faszerkezet 2015.10.29. 12:39:35

@Pentakill:

OK, tehát bedrogozhattad saját magad... nahde pl, a nemi erőszak.... vagy a lábnyomorítás????

Pentakill 2015.10.29. 12:40:49

@Faszerkezet: nem tudok èrdemben hozzászólni

2015.10.29. 12:45:01

@Pentakill:
Az én agyamban nincs lítiumhiány.

2015.10.29. 12:47:21

@Pentakill: Túl kéne lépned a kényszeres bizonyítási történeteken, végül is már olyan mindegy hogy mikor hol és mennyit drogoztál vagy hogy nyomorították meg a lábadat.
Úgy sem lesz belőle per, tehát a bizonyítékok sem fontosak senkinek sem.
A lakásod biztonságban, neked nincs rákod, el kéne foglalnod valami értelmessel magadat, hogy ne a múlton kattogj mindig.

Pentakill 2015.10.29. 12:47:35

@Diorella Queen: örülök, hogy nem vagy depressziós, bár nem kèrdeztem

2015.10.29. 12:50:42

@Pentakill: Drága.... nekem egyszerűen nincs időm megbolondulni sem.
Ez a helyzet.:)

Pentakill 2015.10.29. 12:51:14

@Diorella Queen: látom nem vagy kèpben, nekem nem nyomorítottak meg semmim, olvass már mindent el ès ne gondold, hogy mert más nickeken is van hozzászóló, az mind a blog írója, vagy akár èn vagyok, lítiumhiányod lehet nincs, de dixleksziád talán

Faszerkezet 2015.10.29. 12:52:10

@Pentakill:

Gondoltam. A téveszméd alapjaiban lyukas kismillió helyen. Te sajnos pont ezért vagy zavart, mert ezeket nem látod be, vagy átsiklasz felettük, esetleg önigazolást gyártasz hozzá.

2015.10.29. 12:55:09

@Faszerkezet: Kíváncsi lennék hogy a lakosság mely körében van nagyobb esély erre a betegségre.
A mindennapi létért küzdők esetében szerintem ez ritkább.
Akiknek több idejük van magukra, azoknál talán több lehet.
De ezek inkább csak kérdések.

Faszerkezet 2015.10.29. 12:58:43

@Pentakill:

Csak alhangon.

Pentakill és egeszsegem ugyanaz a személy. Elég megnézni a hozzászólásaikat.

Tegnap még valamelyik alatt volt egy blog is, ami mára letörlődött, ott volt fenn ez a cikk, csak ott még a folyt. köv után is folytatódott. (Kb ugyanilyen zagyvasággal)

És akkor jön egy ma regisztrált Szabó Éva, aki előad egy tökugyanolyan sztroit, más köntösben...

Bobby Newmark 2015.10.29. 13:04:48

@SZabó Éva: Igen, te is skizó vagy. Fordulj orvoshoz.

"éjszakai kínzások után nem emlékeztem másnap reggel hogy mik történtek...csak évekkel később "jutottak eszembe"

Évekkel később TALÁLTAD KI ezt a sok hülyeséget. Ha nem így lenne, nem nekünk panaszkodnál, hanem a rendőrségnek, és nem most, hanem azonnal, hogy "megerőszakoltattak", meg megkínoztak.

Komolyan elkeserítő, mennyi kezeletlen elmebeteg rohangál szabadon.

2015.10.29. 13:05:07

@Faszerkezet: Ez most teljesen lényegtelen.
A fenti sztoriból a laikusnak lejön mi az ábra.
Ez egy ( véleményem szerint) borzalmas betegség, ami kezelhető valamelyest, ha a gyógyszert rendesen szedi a beteg. Gyógyszerrel képes a társadalommal együtt élni, nem szükséges kórházi ellátás.Ha nem szedi a gyógyszerit a betegsége súlyosbodni fog. Katatón állapotba fog kerülni, az üldöztetések felerősödnek.Félelmében elkövethet bűncselekményeket is.Szednie kellene a gyógyszerit és kontrollra visszajárni a dokihoz.
Továbbá elfoglalnia magát valami értelmes dologgal,ami leköti.

SZabó Éva 2015.10.29. 13:07:22

@Diorella Queen: Nem Pentakill írta le a sztorit hanem én, jó lenne ha megtanulnál olvasni.

A továbblépésről meg annyit...Neked menne? Testileg lelkileg megkínoztak, megnyomorítottak, ellehetetlenytettek, éppen nem vagy halott, de nem kapsz munkát, nincsenek kapcsolataid, olyan mintha nem is léteznél. A nemi erőszak meg a legritkább esetben szól a szexualitásról, a nemi erőszak a hatalomról szól. ÉS hidd el, hogy vannak dolgok, amik igenis megtörténnek, de bizonyítani már nem lehet. Ha át van írva az orvosi dokumentáció, az a hivatalos. Te vagy a hülye ha mást állítasz, ja hogy a jobb láb is el van törve? Hát eltörted és nem mentél el vele orvoshoz. Vagy külföldön voltál vele orvosnál. Mindegy, a lényeg hogy a gyerekkori osztálytársaid tuti nem emlékeznek már rá melyik lábad volt eltörve.

@Faszerkezet: Ha adsz rá pénzt, szívesen elmegyek orvoshoz, akár külföldre is, egyelőre örülök hogy nem halok éhen.

Bobby Newmark 2015.10.29. 13:09:20

@Diorella Queen: Genetika és triggeresemény kell hozzá, pont semmi köze nincs az életvitelhez, életszínvonalhoz.

Bobby Newmark 2015.10.29. 13:11:19

@SZabó Éva: Azért nem kapsz munkát, mert zakkant vagy. Ha elmennél orvoshoz, és kezelnéd a bajod, máris jobb lenne a helyzet. Te alkalmaznál egy kezeletlen elmebeteget? Na ugye.

SZabó Éva 2015.10.29. 13:16:39

@Faszerkezet: Nem vagyok azonos a posztíróval, és azért regisztráltam be, hogy elmondhassam neki, hogy nincs egyedül és van, aki hisz neki. Mert tudom, hogy ez fontos lehet számára.

@Bobby Newmark: Mivel nem ismersz sem engem sem a sztori egészét, sztem nincs rálátásod a dologra, de ítélkezz csak. Ha elmesélném az egészet, szerintem látnád benne a logikát. Tipikus szűklátókörű ember vagy. De amúgy igazad van abban, hogy én sem hinném el, ha nem velem történt volna, szóval nem hibáztatlak, teljesen megértem.

2015.10.29. 13:17:41

@Bobby Newmark: Még nem tanultuk a pszichés betegségeket.
Még csak a vizeletnél és a szarképződésnél tartunk.

SZabó Éva 2015.10.29. 13:18:55

@Bobby Newmark: Honnan veszed hogy nem voltam orvosnál, és nem kapok kezelést? Megint úgy okoskodsz, hogy nem tudsz semmit se. De a semmire hiába kapod a kezelést. Naugye. :)

Faszerkezet 2015.10.29. 13:19:39

@SZabó Éva:

Most jön a pénz? Tehát most az lesz a mentsvár, hogy nem teheted meg?

Rádióhullámokkal nem befolyásolnak véletlenül?

Bobby Newmark 2015.10.29. 13:20:51

@SZabó Éva: Persze, képes lennél lyukat beszélni a hasamba bármikor, ezt elhiszem. De olyan baszdmeg nincs, hogy megkínoznak és bedrogoznak, és csak évekkel később JUT ESZEDBE. Nem lennél teljesen ketyós, belátnád ezt te is.
De nem, te inkább ragaszkodsz a kis világodhoz, mert az nem lehet, hogy veled van a baj, pláne az agyaddal. Olyan nem lehet. Sokkal valószínűbb a nem létező hatású drog, meg hogy rendszeresen nindzsák járnak hozzád kínozgatni, persze.

Nem, babám, azért nem hiszek neked, mert ez VELED SEM történt meg. Akkor kattantál meg, amikor ezek a dolgok "eszedbe jutottak", az volt a pont, amikor elment az eszed.

2015.10.29. 13:23:06

@Faszerkezet: A nanorobotokat se hagyd ki.

Amúgy köcsögség egy beteg emberrel viccelődni.
Lehet hogy a pszichiátrián dolgozókat jobban kéne sajnálnom?
Már nem is tudom.

Bobby Newmark 2015.10.29. 13:23:13

@SZabó Éva: Onnan, hogy ha kapnál, akkor nem lennének ilyen tévképzeteid, meg nem éreznéd szükségét hogy bizonygasd, hogy nem vagy skizó.

Vannak kezelt skizofrén ismerőseim, ők nem tagadják a betegségüket, szedik a gyógyszerüket rendesen, nincsenek tévképzeteik, és normális életük van, van munkájuk, családjuk.

2015.10.29. 13:24:41

@Bobby Newmark:
Ajánlom a Csodálatos elme című filmet megnézni.
Nála okosabb emberek sem hiszik ám el hogy betegek.
A film egyébként nagyon jó.

Faszerkezet 2015.10.29. 13:24:59

@Diorella Queen:

Ezt a hullámfegyvert nem viccből írtam... Utánnakerestem ennek a témának amiről itt szó van.:

www.jogiforum.hu/forum/23/17218.0.0

Érdemes elolvasni....

SZabó Éva 2015.10.29. 13:25:27

@Bobby Newmark: Írtam neked: ha nem velem történt volna én sem hinném el. Innentől kezdve kár kisarkítani, kiforgatni meg kigúnyolni az általam leírtakat, nem fog változni az igazság sem, meg egyikünk álláspontja sem. Részelmről itt le is zártam ezt a "vitát" azaz a személyeskedő és lekezelő beszólásaidra többet nem reagálok.

@Faszerkezet: Nem, nem befolyásolnak rádióhullámokkal, de gondolom most nagyon viccesnek gondolod magadat ezzel a beszólásoddal. :) Hidd el, minden vágyam lenne, hogy lebuktassam ezeket a szemeteket, de már lemondtam róla, hogy ez valaha ki fog derülni.

SZabó Éva 2015.10.29. 13:27:56

@Bobby Newmark: Igen, hirtelen mindenki orvos lett, meg rengeteg skizofrén ismerőse van, akiket ismer már régóta. :) ÉS mindenki nagyon ért a dologhoz.

Bobby Newmark 2015.10.29. 13:31:52

@Diorella Queen: Eheh, lehet, de néha olyan szórakoztató...

Volt egy haverunk, akinek történt egy szerencsétlen fejsérüléses balesete, és bevérzett az agya mindkét oldalon. Amíg a vérömlenyek fel nem szívódtak, olyan volt mint a csóka a Mementó c. filmben. Körülbelül 5 percig voltak emlékei, aztán reset, és megint nem tudta hol van és miért van ott.
Lakótársa benn volt vele egész nap az intenzíven. És ő egy kicsit hozzászokott az állapothoz, és nagyon unta már 843. alkalommal is elmesélni ugyanazt.
Olyanokkal szórakoztatta magát, meg minket, alkalmi látogatókat, hogy kiment a szobából, visszajött, és felvázolt egy szituációt, amit szerencsétlen haverunk zavart állapotában azonnal el is hitt, és reagált rá. 5 percenként el lehetett sütni ilyeneket, hogy:
"Na, most, hogy kórházba kerültél miatta, megadod végre azt a kurvasok pénzt, amivel tartozol nekem?"
"Figyelj, kurvanagy gáz van. Azért vagy itt most kórházban, mert elraboltak az ufók."
"Elestél, beütötted a fejed, és kómába estél. Most 2053 van."

Lehet, hogy bunkóság volt, de hihetetlenül szórakoztató, főleg miután kiderült, hogy komoly baja nem lett, maradandó baja nem lesz, felépül majd teljesen. Onnantól már a bűntudat is megszűnt.

2015.10.29. 13:32:51

@SZabó Éva: Én csak simán nagyon sajnálom az ilyen betegeket, mert láttam már nagyon súlyos állapotúakat is.

SZabó Éva 2015.10.29. 13:38:24

@Diorella Queen: Nekem amúgy nem skizofrénia a diagnózisom, de amíg a kórházban voltam összebarátkoztam skizókkal is. Mesélte az egyik hogy hangokat hall, ha megszólal a kakukkosóra otthon, ami azt mondogatja neki, hogy buta meg hülye.

Most amúgy a posztoló is irracionális sztem pár helyen, de ez simán betudható annak, hogy elhitte teljesen, amit mondtak neki és mindennben önbeteljesítő jóslatot lát. Nem zárom ki hogy beteg, de mint írtam velem is történt hasonló, amit én sem hinék el ha nem velem történt volna. És teljesen megértem azokat, akik szkeptikusak.

Viszont ez szerintem biztos hogy nem lakásmaffia volt, hanem valami más. Más is írta, ilyet titkosszolgálatok csinálnak.

SZabó Éva 2015.10.29. 13:39:23

Bocs a sok elgépelésért

2015.10.29. 13:41:21

@SZabó Éva: Azért ha belegondolunk borzalmas lehet így élni, hangokkal vagy pl azzal hogy törpéket lát valaki a sarokban.Vagy valamilyen rusnya állatokat amiktől pl fél.
Én sem örülnék ha folyton légyfogó pókszázlábúakat látnék a mennyezeten és nem tudnám eldönteni hogy valósak vagy csak képzelődöm.

vajlégy 2015.10.29. 14:03:12

@Almandin: "Azt már hallottam/olvastam, hogy a NAV már régóta szeret adócsalók után kutakodni a neten, mert sok hülye elárulja a blogokon-fórumokon, hogy adót csalt.
Ha én nyomozó lennék, simán használnám a fórumokat nyomozásra, újabb bűncselekméányek felkutatására. Bűncselekmény gyanúja esetén ugyanis nem véd a nicknév sem, mert a hatóságok kikérhetik a regisztrációs adatokat.
Bűnözők is szívesen használják a netet, főleg a közösségi portálokat. Pl. sokan kiposztolják, mikor mennek nyaralni, ezt a betörők kifigyelik és kipakolják a lakását."

Erre a hozzászólásodra válaszoltam azt amire te azt írtad, hogy: "Ez ahhoz hasonlít, mint az orvosi titoktartás: alapból köteles az orvos betartani, de a hatóságok felmenthetik, ha tanúskodnia kell."

Te ne haragudj, de hogyan jön ehhez a hozzászóláshoz az orvosi titoktartás? Szerintem te nagyon összekeverted a kommenteket, mert így semmi értelme a válaszodnak! Nézd meg mi a beszélgetés előzménye!

vajlégy 2015.10.29. 14:14:45

@Faszerkezet: Van még egy blog: kegyetlensors.blogger.hu/
Ebbe is érdemes belenézni.

Bobby Newmark 2015.10.29. 14:24:58

Volt egy idős fazon, még olyan ízes, kilencvenes éveket idéző weboldalon írt sok oldalas agymenéseket... Olyanokkal volt tele, hogy szerinte MINDENKI, akin fülhallgató van, az őutána hallgatózik, és erre neki az volt a bizonyíték, hogy amikor füllhalgatós ember mögé lopózik tömegközlekedésen és rákiált, akkor a fülhallgatós ember összerezzen.

Hát baszki, lehet, hogy én szájba is vernék egy ilyet, aki tökismeretlenül, nyilvános helyen szándékosan ijesztget. Na nem rosszindulatból, csak reflexből...

erol 2015.10.29. 15:14:41

@vajlégy: Ez nagyon durva. Hogy lehet ilyenekre bukkanni?

vajlégy 2015.10.29. 15:41:58

@erol: Itt a blog.hu-n is volt egy blogja, kerestem valamit és ez is a keresések között volt, belenéztem, és atyaég:( Én nagyon sajnálom a hasonló betegségben szenvedő embereket, mert az valami gyalázatos amikor elveszíted a kontrollt az elméd felett...

csak néha benézek ha marhaságot látok 2015.10.29. 17:09:53

@egészségem: a thiopentál a köznyelvben igazságszérumként ismert anyag

Bobby Newmark 2015.10.29. 18:21:11

@csak néha benézek ha marhaságot látok: Ja, csak ha működne, akkor nem kellene Guantanamo.

Draconus 2015.10.30. 00:06:35

@SZabó Éva: "Az utcára szerencsére nem kerülök, mert gazdag a családom, de pl nem kapok munkát ilyen diagnózissal."
vs.
"Ha adsz rá pénzt, szívesen elmegyek orvoshoz, akár külföldre is, egyelőre örülök hogy nem halok éhen."

Szerintem először azt döntsd el, hogy gazdag a családod, vagy éppen nem halsz éhen. E két kijelentés ugyanis - bármily meglepő - igencsak üti egymást. Vagy a családod is benne van az összeesküvésben, és nem adnak pénzt, hogy elmenj külfödre orvoshoz, nehogy kiderüljön az "igazság"?

Pentakill 2015.10.30. 09:01:45

Egyszerűen ez a törtènet arról szól, hogy a mocskos emberek, akik munkával nem tudnak annyi pènzt keresni, amennyit el akarnak herdálni drogra, szerencsejátèkra, mert normális èletre kèptelenek, azok bármire kèpesek, hogy saját gazdagságuk látszatát fenntartsák, mert az a menő. Ettől nagyobbak nem lesznek, lelki nyomoruk meg úgy sem èrdekel senkit.

Faszerkezet 2015.10.30. 09:17:54

@Pentakill:

NEm. Sajnos ez a történet teljesen másról szól.

Mint ahogy te is említetted, ha arról szólna, hogy egyszerűen sok pénzt akarnak keresni, akárcsak bűnözés által, akkor annak egymillió és egy egyszerűbb, és kevésbé rizikós módja van, mint a történetben felvázolt. És nemutolsósorban jóval nagyobb anyagi haszoinnal kecsegtető.

Én tudom, hogy megvagy róla győződve, hogy ez az évszázad összeesküvése, és olyan stabil mint a vatikáni valuta, de kb ezer sebből vérzik a történet...

Lanolin 2015.10.31. 10:29:59

@Faszerkezet: mindenkinek szíve joga, hogy mit hisz ès mit nem, a törtènet figyelmeztetès minden egyedülállónak, hogy ne lehessen ilyet tenni senkivel sem. Nem az èvszázad összeesküvèse, csak eddig jól bevált gyakorlat, amit sajnos nagyon kevesen tudnak. Ennyi ès nem több.

Faszerkezet 2015.10.31. 17:32:34

@Lanolin: Ismét egy egynapos Nick?

csak néha benézek ha marhaságot látok 2015.11.01. 09:44:21

@Bobby Newmark: ott inkább a fullasztásos módszert alkalmazzák előszeretettel

csakegybeteg 2015.11.01. 13:00:30

Nagy a baj, a gyógyszereket szedni kell, és a pszichiátert is rendszeresen látogatni.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása