Fejetlenség a Debreceni Egyetem Klinikai Központban

2015.02.06. 10:14

endokrinologiai_nem_onallo_tanszek.JPGSokan csodálják a német szervezettséget, precizitást, de sok területen nem látom jelét, hogy mi magunk is tennénk a szervezettebb környezetünkért, mindnyájunk számára élhetőbb  lakhelyünkért.

Tisztelt Praxis!


Az alábbi írást mellékelem annak reményében, hogy talán tanul belőle az, aki változtatni tud.

A sorsom úgy hozta, hogy szakrendelésre kellett mennem Debrecenbe a Klinikákra endokrinológiai szakrendelésre. Felkészítettek, hogy várni kell,mondották a bennfentesek,hogy az Úr malmai lassan őrölnek.

endokrinologiai_nem_onallo_tanszek.JPG
Azt azért nem gondoltam, hogy ennyire lassan. De nem igazán ezért írok. A rendelő ajtaja felett van egy tájékoztató lámpa, amely arra volna hivatott, hogy a betegek/paciensek tudják, hogy hányas sorszámú betegnél tart a rendelés, nem működött. Sehol sem azon a szinten. Többi szintről nincs információm.


Az a lámpa azért lett kitalálva, hogy ha valaki jön, sorszámot húz, a lámpa pedig jelez, hogy hányadik sorszámú paciens van bent a rendelőben, tudja még hány sorszám van hátra a jelenéséig. Így tudna tervezni, esetleg addig tudna mást is csinálni kikalkulálva az idejét.

 

Mondjuk ki tudna menni a büfébe,vagy újságot venni. Sokan csodálják a német szervezettséget, precizitást, de sok területen nem látom jelét, hogy mi magunk is tennénk a szervezettebb környezetünkért, mindnyájunk számára élhetőbb  lakhelyünkért.

Üdvözlettel:

 

S.I.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CPR 2015.02.06. 10:28:33

A kedves posztolónak soha az életben ne legyen nagyobb baja, mint, hogy nem ég az a lámpa. Ezt a posztot kár volt közzétenni.

Despota 2015.02.06. 10:47:17

@CPR: Megírták,így nem volt kár. Hogy nem annyira nagy horderejű dolog? Lehetséges. Ezt majd ti, olvasók és hozzászólók eldöntitek.

asztalosani 2015.02.06. 12:36:37

"Az alábbi írást mellékelem annak reményében, hogy talán tanul belőle az, aki változtatni tud."

akkor tessék 'mán jelezni ezt a klinika felé.
mi nem tudjuk telepatikusan megjavítani a táblát.

ja és kiegészítés: a rendelői táblán megjelenő sorszámok NEM sorrendben történik többnyire , mint pl.: a postán.

karcsibácsi 2015.02.06. 12:38:09

A beteghívó rendszer - lehet, hogy csak akkor, egy alkalommal, amikor S.I. ott járt - nem működött. Ebből azt a következtetést levonni, hogy fejetlenség van a debreceni klinikákon, nagy butaság.

Más: a bloggazda természetesen azt csinál a blogjával, amit akar, de nagyfokú elfogultságra, vagy, ha jobban tetszik, kettős mércére vall az az eljárás, hogy minden, nekem írt sértést bent hagy, az azokra adott válaszomat pedig törli.
De legyen vele boldog.

mnika88 2015.02.06. 13:46:06

Kövezzetek meg,de én baromira nem értem,hogy hogyan jönnek ide a németek és az ő precizitásuk.A Debreceni Klinika német tulajdonban van talán??A kiégett lámpa miatt?Münchenben is ki lehet égve egy lámpa,sőt,akár kettő is...
Néha úgy érzem egyesek csak azt lesik,mit tudnának beküldeni a praxisra posztnak,már eleve így mennek orvoshoz.Aztán ebből születnek a kiégett lámpás,fésületlen orvosos,csúnyácska nővéres posztok.

2015.02.06. 13:47:45

A lámpa úgy van valószínűleg kialakítva, amikor kigyullad, akkor megnő a hipofízis trophormonjainak koncentrációja a vérben, azáltal a belső elválasztású mirigyek töménysége csökken.
Pavlov reflexei endokrinológiára ráhúzva.
:)
Azért rontották el, hogy kipróbálják, fényvillanás nélkül is megy a dolog.
De így csak az adrenalinkoncentráció nőtt meg.
Ez is egy eredmény.

2015.02.06. 13:48:14

A belső elválasztású mirigyek HORMONJAINAK a töménysége, bocs :)

2015.02.06. 13:49:36

A Debreceni Klinikát kéretik nem vegzálni egy kibaszott lámpa miatt.

Egyetlenegy van belőle és a legjobb az országban.

she_wolf 2015.02.06. 13:52:04

@karcsibácsi:
Egyszer egy beteghordó hibájából lehorzsolódott a karom. Fájt, és még vérzett is, csak úgy ömlött a hurka a kezemből. Minden betegtologató durva és lelketlen. Nem is tudom miért nem tanulnak a svédektől, ők még meg is masszíroznak várakozás közben. Skandalum!:)

Egyébként pedig tegnap találkoztam egy Bélával, aki hüje = minden Béla hüje:)

Tényleg veretes poszt....

2015.02.06. 13:59:05

@mig54: Én is hallottam már "svédmasszázst" végző beteghordóról. Középkorú hölgyön végezte és az illető nagyon hálás volt érte.
Valahogy kitudódott a dolog, mert a nő nem tudta tartani a száját.
De nem a nő volt a szenvedő fél :)

she_wolf 2015.02.06. 14:31:08

@flammenwerfer:
Nem is szenvedett, sőt(!) még hírét is keltette hogy micsoda bánásmódban volt része, mégis örökösen elégedetlenek vagyunk. Nem értem én ezt....lehet, hogy a tantra hiányzik az embereknek:( Lépek mielőtt kipenderítenek, mint a tisztátalan macskát:)

she_wolf 2015.02.06. 14:33:07

@mnika88:
Hogy jönnek ide? Valakire mindig mutogatni, bezzegelni kell, legyen a példa jó, vagy rossz.

mnika88 2015.02.06. 14:58:36

@mig54:
Apukám is Béla volt...(megbocsátok:))
Legközelebb ne olyan hevesen azzal a beteghordóval,aztán nem lesz horzsolás.:D Egyébként rendes gyerekek szerintem,csoportosan megkergülnek,de egyesével jófejek. Én egyszer penderítettem ki vizsgálatról beteghordót,nemrég amikor az appendixemet kiszedték, azt hitte a drága,hogy az ő dolga megszabadítani a pizsimtől a CT-ben... ja és nem adtam pénzt,hogy ilyen kedves legyen.:)

Braincelle 2015.02.06. 15:13:03

@flammenwerfer:
Szerintem azért rontották el, hogy teszteljlék a potenciális praxis bloggerek éberségét.

she_wolf 2015.02.06. 15:17:33

@flammenwerfer:
Isten látja gyönyörűséges lelkem, én aztán nem vagyok egy kocka fazon. De ha orvoshoz megyek, akkor viszek magammal étket testemnek-lelkemnek egyaránt:)
A hajam csomókban tud hullani az olyantól, hogy: mi az hogy megelőztek, csak a szemközti postába ugrottam át, befizetni a csekket?!

Tudna mást is csinálni....lenne tippem:)

she_wolf 2015.02.06. 15:25:00

@mnika88:
Okés, akkor legyen Hümér:) Remélem ezzel nem futok lukra.
És igen, a betegtoligáló a szép testemet tolta a rökamién, és mikor a kollégája után fordult menetközben, akkor úgy nekitolt a falnak, hogy ripityára törött minden csontom:D
Örüljenek, hogy nem jelentettem fel őket, meg nem írtam az emberjogos bíróságnak, hogy részemre busás kárpótlást fizetni szíveskedjenek, mert ez azért mégiscsak hallatlan:D

Neeem...tényleg lehorzsoltuk a karomat (a sebhely meg is fog maradni), és amikor mondtam neki, hogy én is szeretem magát, akkor egy pöttyet beszart szegény:( És mi történt? Benézett a ló az ablakon, nagy jövő:)

Antalbaba 2015.02.06. 15:57:47

A felvillanó számnak kb. semmihez semmi köze. Vegyünk egy "ütődött" beteget. Fejjel ment a falnak félálomban, bemegy a sebészetre - X sorszámmal. Onnan átirányítják röntgenre és az ideggyógyászatra - igen, ugyanazzal a sorszámmal;-) Már elvesztette a fonalat mindenki, jöhet az ájvékolás! Szóval a számból nem vonunk le messzemenő következtetéseket, amúgy meg tapsikolva örülünk, hogy még van orvos aki ellát, az ajtón kívüli technika legyen a legnagyobb probléma:-(

mnika88 2015.02.06. 16:59:43

@flammenwerfer:
Hát nem tudom...Egy-kettő ahogy elrikkantja magát,nálunk is hallani egy szinttel feljebb.Tuti beesnék két szék közé,ha így szólnának,miközben pl.internetbe merülve vizsgálatra várnék.
Maradjon a hangszórós módszer.:)

neduddki21 2015.02.06. 17:21:14

Ez most komoly? Törölték a hozzászólásomat, miért???

Karcsibácsinak írtam annyit, hogy szerintem nem a posztoló vonta le a következtetést - fejetlenség van a klinikán - egy kiégett lámpából, mert nem ő adta a poszt címét. A cím bulváros, félrevezető, semmi köze a szöveghez.

EZ egy vélemény a poszt címéről. Sem személyeskedést nem tartalmaz, sem trágár szavakat. Remélem, csak véletlenül tűnt el, amit írtam. Szeretnék bízni benne, hogy ez nem az a blog, amin csak a tulajdonosnak tetsző vélemények jelenhetnek meg és minden koncepció nélkül törli, amit nem akar látni. Ha mégis, akkor én ebben nem veszek részt. Szeretnék választ kapni.

mnika88 2015.02.06. 17:24:32

@neduddki21:
Nekem akkor nem jelenteti meg,ha más nicknevével vagyok.Pl.engem rendszeresen Migként és Karcsibácsiként azonosít,pedig sosem lépek ki az indapassból.Ha ezt nem veszem észre és írok kommentet,automatice törli.Lehet nálad is történt ilyen.

mnika88 2015.02.06. 17:30:32

@flammenwerfer:
Engem akkor is inkább a hangszóró hívjon be,mint elordítsa magát mellettem egy asszisztensnő.De megegyezhetünk abban,ha majd egyszerre fogunk várakozni egy vizsgálatra(amire kicsi az esély),szólunk,hogy a te neved személyesen,az enyémet hangszóróval mondják be,így mindenki elégedett lesz.:))

karcsibácsi 2015.02.06. 17:49:42

@neduddki21: " Szeretnék bízni benne, hogy ez nem az a blog, amin csak a tulajdonosnak tetsző vélemények jelenhetnek meg és minden koncepció nélkül törli, amit nem akar látni"

De, ez az a blog.

@flammenwerfer: Ez a svédmasszázs-dolog fiatalkoromban történt, és kicsit hajazott Lukas oberlajtnant ordonáncának a hölgyvendég részére nyujtott szolgáltatásaira...

zünüke 2015.02.06. 23:01:50

Idáig moderálás nélkül ment a blog, most meg előkerült a moderátor,( vagy a blogmotor?)és sorra tűnnek el a kommentek.Már így is nagyon kevés,és sokszor érdektelen posztok kerülnek fel,de ha ez továbbra is így megy a blog 1 hónapon belül meghal.
Pontosan a vita volt az (persze normális kereteken belül)ami miatt faxa kis napokig tartó olvasmány volt sokaknak,de ez így egy kalap kaki. :(

Kommentelő k.m.n. 2015.02.06. 23:54:40

Azért ez már tényleg mindennek a legalja, hogy egy ilyen csip-csup történet ekkora címmel legyen beharangozva...
Egy ilyen "felkonferálás" után az ember minimum egy olyan történetet vár, hogy kritikus állapotú betegek rendszeresen elkallódnak a telepen belül és csak évek múlva bukkan fel a mumifikálódott tetemük, amikor az megérkezik a 20 éve megrendelt vizsgálat helyszínére. A túlélők leletezése pedig úgy történik, hogy egy csapat majom megpörget egy nagy szerencsekereket, amire diagnózisok vannak felírva.

Öröm olvasni, hogy ezek szerint az endokrinológia egyik szintjén nem működő betegtájékoztató lámpa miatt anarchia van ott is és pl. az 1 kilométerrel odébb levő sebészeten, neurológián, szemészeten, gyerekklinikán stb... Sőt, ezek szerint még az én munkahelyemen is fejetlenség van, pedig az is több száz méterre van a posztoló által említett "epicentrumtól". Linkelek is egy térképet, hogy a posztoló és bloggazda lássa, hogy hány emberbe/intézménybe sikerült megint belerúgni:
leukemiasgyermekekert.hu/wp-content/uploads/2012/05/deoec_map_1024.gif
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása