Ordított és káromkodott a nőgyógyász

2014.05.30. 09:13

Frustrated-Doc.jpgMegalázó, sértő volt nagyon és teljesen ok nélküli a kirohanása. De ha még úgy is lett volna, ahogy a doktor úr beképzelte (de nem így volt), akkor az feljogosítja arra, hogy k**-nak nevezzen és ordibáljon velem?

Tisztelt Praxis!

 

Friss tapasztalatokat szereztem az egyik budapesti nőgyógyásszal kapcsolatban. Már többször jártam nála, ezen alkalmakkor semmi negatívat nem tapasztaltam, de ezúttal mintha elgurult volna a gyógyszere, vagy nem is tudom, de teljesen kikelt magából és nem hogy orvoshoz, de emberhez sem méltó módon viselkedett. Nem hiszem, hogy bármiféle magyarázat elfogadható lenne arra, hogy kiabált és trágár módon beszélt velem, mert nem adtam rá okot.

 

Azért mentem hozzá, mert a menzeszem teljesen kiszámíthatatlan, hol késik, hol előbb jön meg és az utóbbi időben volt olyan is, hogy kétszer is megvolt egy ciklusban. Ennek a miértjére szerettem volna választ kapni, de úgy látszik nagyon rossz napot foghattam ki, mert vizsgálat nélkül távoztam végül. Pedig tényleg korábban jó tapasztalataim voltak róla és sosem jártam fizetős rendelésen, mert nem éreztem szükségét. Viszont ezek után erősen elgondolkodtam rajta, ott legalább biztos nem viselkednek így senkivel a pénzéért.

 Frustrated-Doc.jpg

Annyi volt a kirobbantója az esetnek, hogy a doktor úr valószínűleg nem hallotta, hogy köszöntem, vagy nem akarta hallani. Pedig köszöntem, ahogy minden egyes alkalommal, ha belépek valahova. Halkan beszélek, az igaz, de nem vagyok sem udvariatlan, sem bunkó. Nem tudom nem hallotta-e tényleg, vagy szándékosan keresett valamit és valakit, akin levezetheti a feszültségét. Rámförmedt és elkezdett kiabálni, hogy már megint egy k*** aki nem tud köszönni. Válaszolni sem volt időm, mert mondta tovább a sértéseket és azt mondta, tűnjek el, majd akkor menjek vissza, ha megtanultam köszönni. Őszintén szólva teljesen leblokkoltam, majd miután ezt újra megismételte, teljesen megszégyenülve kimentem.

 

Mi mást is tehettem volna egy ordibáló, sértegető idegbajossal, aki ok nélkül nekem esett? Most kezdjek magyarázkodni? Szerintem kifejezetten kereste az okot, hogy valakin jól kitöltse az összegyülemlett dühét és én voltam ott kéznél. Mindenesetre megalázó, sértő volt nagyon és teljesen ok nélküli a kirohanása. De ha még úgy is lett volna, ahogy a doktor úr beképzelte (de nem így volt), akkor az feljogosítja arra, hogy k**-nak nevezzen és ordibáljon velem? Nem hinném…

 

Egy rossz tapasztalat teljesen meg tudja ingatni az embert. Az biztos, hogy ehhez az orvoshoz soha többet be nem teszem a lábam, nincs szükségem arra, hogy a rossz napjainak én legyek a céltáblája ahelyett, hogy a dolgát végezné és gyógyítana.

 

 

Legyen itt az Ön hivatkozása és logója, vagy rendeljen tőlünk további hirdetési felületeket. A részleteket megtalálja legfrissebb médiaajánlatunkban.

10233390-empty-blank-emblem-badge-shield-logo-insignia-coat-of-arms.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gál Ilona 2014.05.30. 09:33:03

Talán közmunkásnak még elmegy,de orvosnak nem!

zunuke 2014.05.30. 10:51:42

Ez most komoly?.. Kedves poszter most tényleg itt lenne a helyed.

she_wolf 2014.05.30. 11:42:28

Nem vagyok egy uccuneki típus, de ilyenkor felkeresném a betegjogi képviselőt, és panaszt tennék. Tekintve hogy a poszter többször járt már az említett orvosnál (eddig semmi gond nem volt, viszont most nem elhanyagolható probléma miatt kereste fel), számomra érthetetlen, hogy az orvosból miért most akart kibújni a jó modorra nevelés késztetése:( Arról nem teszek említést, hogy nőgyógyászhoz eleve feszengve megy a nők többsége, pláne, ha "megkergül" a ciklusa:( Arról meg pláne nem, hogy ez mennyi komoly betegség tünete lehet.
(természetesen itt sem ismeretes, mit mond erről a másik fél)

Sokan fognak ezért utálni, de én már csak ilyen vagyok, hogy leírom:) nagyon jó dühkezelési metódusok vannak, és egy orvosnak sem szégyen igénybe venni őket;)
Poénkodást félretéve az én véleményem az, hogy ilyesmit egy orvos a beteggel szemben, egy rendelőintézetben nem engedhet meg magának.
(Hallottam már szülészt a vajúdó nővel ordibálni, és akkor is, most is azt mondom, teljesen jogos, és érthető volt a reakció. Ez nem az az eset.)

Rebelde 2014.05.30. 12:42:29

Az orvos egy nagy tahó volt,tiszta sor, de azért cérna jánosné is kiállhatott volna magáért legalább egy kikéri magának mondattal és rávágja az ajtót. Aztán betegjogi képviselő stb.

she_wolf 2014.05.30. 13:08:55

@Rebelde: "cérna jánosné":D tényleg kiállhatott volna (vagy kiálthatott volna?) magáért, majd miután belőtték egymás hangerejét, lehetett volna épületesebb dolgokkal is foglalkozni úgymint: anamnézis, vizsgálati irányok és módszerek, beutálók írása, ecetetrá....

csak néha benézek ha marhaságot látok 2014.05.30. 13:14:59

Dg: Apenia dolorosa chronica decomp. l.u. szerintem legalábbis

mildi 2014.05.30. 13:43:01

@csak néha benézek ha marhaságot látok:
mármint kinek a diagnózisa, a poszteré vagy a dokié?

Boka1 2014.05.30. 13:55:32

Orvosok? Ugyanmár! A beteg! Az igen! :D

A fickó nem azért paraszt, mert orvos, hanem, mert a paraszt, ha délben kel fel, akkor is paraszt marad. Sőt, hogy még egy Hofi idézettel éljek: Magyarországon az egy főre eső bunkók száma 2 fő...

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.05.30. 14:25:22

Legközelebb, ha ilyet látsz, kivisítasz a váróba, hogy lekurvázott a doki, aki nem hiszi, kérdezze meg őt, lehetőleg azonnal.

Majd ráhívod a rendőrt, a várakozó betegek szeme láttára.

FASZAGYEREK2 2014.05.30. 15:11:53

Újabb hihető, címlapos történet a méltán mértékadó Praxis blogon, amivel kapcsolatban véletlenül sem merülhet fel a kamu és a klikkvadászat gyanúja.

Posztolónak sajnos megint olyan internete van, amivel csak emailt tud írni és csak a blog.hu-ra, a kommentelés már tilos nekije.

Egyébként még mindig jobb ez így, mintha tényleg ennyi szánalmas ember lenne, aki ennyire nincsen képben, kihez kell fordulni, ha problémája van: a Praxis / Munkahelyi terror stb. bloghoz vagy a betegjogi képviselőhöz stb.

Rebelde 2014.05.30. 15:24:53

@mig54: hát nem tudom, ha a nőgyógyász úgy köszön vissza, hogy na megint egy tapló kurva valahogy vonakodnék a további kontaktustól...

sunabajnok 2014.05.30. 15:34:19

Közfeladatot ellátó vagy nem, én bemostam volna neki, és le is köptem volna.

Ráérek 2014.05.30. 15:36:37

Megint egy kommentszámgeneráló kamu-poszt...?

LOL

she_wolf 2014.05.30. 16:38:26

@Rebelde: Első hozzászólásom megírásakor abból indultam ki, hogy nehogy az legyen megint, hogy a posztert agyalja mindenki és lehetőleg kivétel nélkül.
Azt némileg kétlem, hogy az orvos a "kurva" szót használta volna. Engedtessék meg nekem, hogy feltételezni merjem valakiről aki egyetemet végzett, hogy a könnyűvérű, ledér hölgyekre használatos kötőszót be tudja helyettesíteni egy kevésbé használatos, ám jelentésében legalább annyira pejoratív jelzővel:)

Ellenberger ha a kurván kívüliek mind igaznak bizonyulnának, akkor ismételten csak némi dühkezelési bigyóra mászkálnék szabadidőmben egy arra szakosodott emberhez a nőgyógyász helyében. Vagy "face to face", ki üvölt nagyobbat? Az is lehet egy fajta terápia:)

@FASZAGYEREK2:
A poszter általában nem szokik idefele császkálni, nehogy belefusson egy kellemetlen tasliba:( Én még legalábbis nem nagyon láttam olyat (mióta ideesz a fene talán 2 volt?), hogy minden igyekezete ellenére itt kötött volna ki:(

megvalaszolok 2014.05.30. 17:29:21

Na jó, ez a poszt tuti kamu. Vizsgálat nélkül senkit nem mernek elküldeni....
Szóval a kamuzást be lehetne fejezni.

zunuke 2014.05.30. 20:15:02

Poszter sehol...
Nekem is kezd olyan érzetem lenni,hogy ez nem történt meg.Valahogy olyan hihetetlen,hogy egy nőgyógyász a rendelőbe belépő beteget ezzel a "kedves" üdvözléssel fogadná.Képtelenség.

she_wolf 2014.05.31. 07:57:11

@zunuke: Már te is? Ez már a világvége:)
Valaki olyasmit javasolt, hogy az itt kommentelgető orvosok igazolják(!) az üzemeltető felé, hogy ők valóban hús-vér orvosok, nehogy valami pszichopata ossza itt az észt orvosbőrbe bújva. Hajam téptem az ötlettől, viszont ha ezt bevezetnék, akkor joggal követelhetnék az itt kommentelők, hogy az üzemeltető igazoltassa a poszterrel a poszt igazságtartalmát. Agyrém....

@sunabajnok: Én csak leüvöltöttem volna a fejéről a hajat, lehetőleg úgy, hogy a kint várakozók minden betűt kristálytisztán halljanak. Aztán vagy képesek vagyunk együttműködni, vagy úgy rácsapom az ajtót, hogy tokostól szakad ki:P
És majd aztán betegjogi képviselő:) Még soha nem volt vitám sem(!) egyetlen orvossal sem, így nagyon nehéz az ilyesfajta posztokból bármit is elhinnem. (Azt sem tudom, hány lába van egy betegjogi képviselőnek:D) De ez az én bajom:)

2014.05.31. 08:48:51

Mondjuk bunkók tudnak lenni az egyetemet végzettek is, ha olyan kedvük van,csak kevésbé jellemző.
Az orvosok közt meg inkább az arabok a nyersebbek.De ez is csak nekünk magyaroknak furcsa.
Mert itt az orvostól levárja a beteg a maximális empátiát és folytonos sajnálkozást.
Szerintem legyen inkább jó orvos,mint kedves nyálas.
Gyógyítson ha kell.

she_wolf 2014.05.31. 10:30:47

@Diorella Queen: Egyetlen arab dokihoz volt szerencsém, még gyerekkoromban:) Ő aranyos volt, mindig vártam a kórházban, hogy mikor jön. Mindig mondott valami vicceset, pl. hogy vándor vakbelem van, és olyan furcsán beszélt magyarul:))
Ezt az empátia dolgot sosem értettem, biztos bennem van a hiba:( Miért elvárás az orvosoktól, hogy a betegségem miatt sajnálgasson, meg megtörölje a taknyos orromat, ha eltört a mécses? Tökéletesen egyetértek veled, Diorella:)
Az orvos diagnosztizáljon (jól!), és kezeljen, ha szükséges.
Nálam piros pont, ha van humorérzéke:)

acka1 2014.05.31. 13:47:01

@mig54: Itt vagyok, ragyogok :). Igaz a fáradságtól, de jelen :)

Huhh szép kis vircsaft lehetett ez a jelenet.
Én tuti lekiabáltam volna a fejét, aztán ,,mint aki jól végezte volna a dolgát ,, elmentem volna a betegjogi képviselőhöz és bejelentem. Sőt, ha tényleges volt a k ...a szó használata, akkor még becsületsértésért is felelt volna a bíróság előtt.

she_wolf 2014.05.31. 14:12:05

@acka1: Örülök Neked:* Nem volt vircsaft, a poszterben meghűlt a vér, szerintem másik nőgyógyász után kutakodik. Ha minden úgy volt ahogy leírta, akkor jól teszi.
Ha minden igaz, ami a posztban áll, akkor jó lenne, ha tényleg találna egy jó szakembert, aki megállapítja, hogy miért tombol ilyen kiszámíthatatlanul a menstruációja. Egy abrasio választ adhat.

acka1 2014.05.31. 14:33:12

@mig54: ezek után én is kutakodnék másik nőgyógyász után.

Remélem hamar kiderül a poszter baja, és gyorsan elfelejti ezt a közjátékot.

she_wolf 2014.05.31. 14:43:08

@acka1: Ha jól értelmeztem a korábbi posztokhoz írt kommenteket, akkor nőgyógyász is járt már itt:) Jó lenne, ha ő is megszólalna. Iccaka majd írok neked, jó?:)

Kovács Nóra Anna 2014.05.31. 15:37:11

Kedves poszter, nem akarlak bántani, DE: lehetsz halk szavú, de köszönéskor beszélj érthetően és hangosan, akkor elkerülöd az ilyen helyzetet.
Viszont: a doki viselkedésére nincs semmi indok!!!

2014.05.31. 20:43:15

@acka1: Ugyan.
Nem lehet minden sértődéssel ügyvédhez szaladgálni,mert akkor mikor dolgoznánk?

acka1 2014.06.01. 09:00:46

@Diorella Queen: Az ügyvéd mentes időkben ;) :)

she_wolf 2014.06.01. 09:07:56

@acka1: Off! Nem jött be:( Este 11 körül eldőltem, mint egy darab fa, reggel 7-ig Álomországban jártam:) Ma pótolom, remélem:)

Jut eszembe! Nincs valami olyasmi fórum, ahol az ügyvédeket lehet agyalni?

acka1 2014.06.01. 10:10:18

@mig54: Ráér :) Egészségedre az éjszakai jó alvást :) Mi reggel fél ötkor keltünk, hogy kétszer elázzunk.... Amikor elindultunk a vízpartra, és visszafele, mert ott is esett :( Most egy forró paradicsomlevessel vigasztalódom :) .

kacaj hangosan 2014.06.03. 18:39:11

Mit reagalt volna arra az orvos, ha felemelt hanggal visszauvoltozom neki, h velem igy ne beszeljen... es kozben kozelekedek fele teljes mellbedobassal... Szoval ertitek, ilyen 2x nagyobb kinezet a vegen..

Vajon arra mit reagalt volna? De oszinten? Valszeg ramhivtak volna a rendoroket... XD

Irkutszk 2014.06.04. 14:13:10

@reepach: Pedig olyan lelkesen elképzeltem egy hisztiző tinédzsert a billentyűzet mögött...
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása