Levél - Ellátva 1500 napra, 1 doboz inzulinnal

2012.09.26. 09:51

inzulin.jpgMindezek váltották ki ellenérzéseinket tevékenységével kapcsolatban melyeket tetézett azzal a gúnyos megjegyzésével, hogy "lehet másik háziorvost választani!"

Tisztelt Erzsébet kistérségi tiszti főorvos!
 


Tájékoztatását elfogadhatatlannak tartom az alább felsoroltak miatt. Az ügy kivizsgálása ugyancsak elfogult volt H. Dr.-nő tevékenységével kapcsolatban, mert:


- a jó orvos-beteg kapcsolat kialakítása érdekében semmit sem tett, sőt lehetőséget sem adott nekem,

 


- nem csak keddi napokon rendelt a nevezett intézményben, mint intézményi háziorvos, hanem más napokon is, például 2012.07.30.-án s, amikor végre bejutottam hozzá,

 


- a heti rendelési időben is bejuthattam volna rendelésére, ha úgy rendel, ahogy Ön írta - 4 órában! - de ez nem így volt, mert 9.30-tól 11.00-ig volt az intézményben!

 


- ezen túlmenően gyógyszerreceptjeimet 1 hét késéssel kaptam meg, amikor gyógyszereim már elfogytak,

 


- magánál tartotta friss laboreredményemet, kardiológiai ambulánslapomat melyek állandóan velem kell, hogy legyenek súlyos, krónikus betegségeim - 5 féle! - miatt,

 


- kérésemre kiírta 18 féle gyógyszereimet a jogosultság ellenőrzése nélkül, közgyógyra annak jogosultsága ellenőrzése nélkül,

 


- több receptet hibásan, többletmennyiségben, "ellátva 1500 napra" 1 doboz inzulinnal!,

 


- nem kaptam beutalókat a szakorvosi kötelező vizsgálataimhoz - urológia, diabetológia, hematológia és a kötelező féléves kontrollra, CT vizsgálatra sem,

 

 

- nem ellenőrizte az étkeztetésben a diéták meglétét,

 

 

- nem ellenőrizte az idősek gyógyszerelését.

 

 

Felvetéseimre azt mondta, hogy a Dialízis állomáson jó kezekbe vagyok, a szakorvosok szeptemberig szabadságon vannak, ezt követően ad beutalókat. Figyelmen kívül hagyta az időpontkérések 3 - 6 hónapos időtartamát a vizsgálatokig!

 

 

Mindezek váltották ki ellenérzéseinket tevékenységével kapcsolatban melyeket tetézett azzal a gúnyos megjegyzésével, hogy "lehet másik háziorvost választani!" Mi viszont az intézményben, helyben akartuk megkapni a háziorvosi gondozást ahol ezért is fizettünk!

 

 

Mindezen panaszaink mellett tájékoztatásából kimaradt még, hogy egyet-nemértés esetén hová fordulhatunk panaszaink elégtelen kivizsgálása okán?

 

 

Kérem a fentiek szíves tudomásulvételét.

 

 

Tisztelettel: Ferenc.

Együttműködő partnerünk a Gránátalma Szépség- és Egészség Központ

gránát.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serfecs (törölt) 2012.09.26. 13:27:20

A Praxist minősíti, hogy copy+paste-tel leközli ezt a rakás sz@rt.

dzsemes bond 2012.09.26. 14:13:04

@Babette_: és mi ez a kain féle blog?

Irkutszk 2012.09.26. 16:20:16

A poszt értelmezhetetlen, csak cinikus megjegyzések jutnak róla eszembe.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2012.09.26. 20:34:53

A tegnapi poszthoz akartam kommentelni, de nem tudtam. Tudja valaki, hogyan lehet?

Dr.laikus PhD 2012.09.27. 08:08:41

@miriamele:

Sajnos sehogy.
Aki felrakta a blogra, rakott egy pontot (nem Despota), vagyis neki átment.
Én is próbáltam egy technikai pontot rakni, de nekem sem műxik. :((

Ugyandehogy (törölt) 2012.09.27. 09:40:24

@miriamele: én azt se tudom már, melyik poszt melyik, ebben a zűrzavaros blogkinézetben.

Dr.laikus PhD 2012.09.27. 10:15:36

@Babette_:

Ahogy láttam a fejlesztő levelét, istentelenül elégedett ezzel a fércművel.

Összetévesztette a szezont a fazonnal azt hiszem.

A felület egy cég reklámozására alkalmas, de arra amire mi használnánk arra egyértelműen nem.

Remélem Despi nem beteg, helyettese van, de azt hiszem valamit nem tud. Saját jogosultsága van írni is, csak nekünk nincs... ;)

qbr 2012.09.27. 11:27:53

Azt hiszem ez a levél egy idősotthonban élő idős férfi második panaszlevele, amit egy tisztifőorvos válaszlevelére írt

A pontokról
- Ez szubjektív, kommunikációs kérdés
- Ezt nem pontosan értem, de ha jól deduktálok, és a következő ponttal összekapcsolom, a lényeg az lehet, hogy a doktornő heti 4 órát rendel az intézményben, de ezt két napra szétbontva, míg a tisztifőorvos heti 1x4 óráról tudott. Ez egy adminisztrációs hiba lehet
- A problémát értem, de az nem egyértelmű, hogy ki a hibás. Lehet a beteg is, ha későn ment receptért, lehet az orvos is, ha elment mondjuk szabadságra és nem gondoskodott a helyettesítésről
- a betegnek kérésére ki kell adni a betegség dokumentációját. (bár nincs rossz helye ezeknek az orvosnál)
- ez így egy elég ronda árulkodás - kér egy szívességet az orvostól, majd beköpi. Ráadásul honnan tudja, hogy nem ellenőrizte a jogosultságot?
- elírás, kérdés, hogy a patikus elfogadja-e (valószínűleg igen)
- urológiára nem kell beutaló, és szerintem a diabetológiára csak előszörre, később már nem (de ebben nem vagyok biztos). Hematológiát nem tudom, CT-t pedig inkább a szakorvos rendelje el, úgyis ő fogja az eredményét megkapni.
- a diéták meglétének ellenőrzése nem a háziorvos dolga
- az idősek gyógyszerlésének ellenőrzése: ez nem teljesen érthető, mire vonatkozik, ismerni kellene hozzá az intézmény működését.
- nem pontosan értem ezt, de azért az az orvos döntési joga, hogy mikor és hova látja jónak beutaló adását. Ha ezzel elégedetlen a beteg, valóban más háziorvost kellene választania

2012.09.27. 21:40:36

@Dr.laikus PhD: Én meg a patikus poszthoz írtam egy jó hosszút, átment, aztán eltűnt. Szóval valami nagyon nem kerek.

2012.09.27. 21:47:34

Ez a poszt meg eléggé kusza. Hiányzik a történet eleje, így csak következtetni lehet, mi volt az előzmény. A recepteket mindig ellenőrzöm, az van-e rajta, ami kell. Ha hibáznak, bizonyára nem direkt teszik. Ez a jogosultság ellenőrzés megemlítése meg tényleg pofátlanság, ahogy már írták is, ráadásul nem is vagyok benne biztos, hogy a posztoló látja-e, tudja-e mikor, hogyan ellenőrzik ezt. Panaszra a betegjogi képviselőhöz lehet fordulni. Nem tudom a címzett az volt-e.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása