Pozitív poszt - Amikor az orvost és a nővért nem érdekli, mennyi az idő

2012.09.14. 08:44

images.jpgA testem meggyógyult, és a lelkem is könnyebben veszi az akadályokat így, hogy ennyi kedvességet, és együttérzést kaptam.

Kedves Praxis blog!

A történetem nem túl hosszú, de mindenképpen pozitív.


10 hetes terhes voltam, amikor vasárnap délután elkezdtem görcsölni,és pecsételve vérezni, ezért úgy döntöttem, hogy felkeresem az SE II. számú női klinikát, hogy vizsgáljanak meg. Területileg nem oda tartozunk, és nem is volt ügyeletes, csak az orvosom dolgozik ebben az intézményben, ezért telefonon jeleztem az érkezésemet. Délután fél 5-kor értünk oda, 20 perccel később a kezemben volt a diagnózis, mely szerint a magzat elhalt, értesítették az orvosomat, aki másnap reggel elvégzi a beavatkozást. Felajánlották, hogy maradjak, én azonban saját felelősségemre hazamentem. Éjjel 2-kor pokoli fájdalomra ébredtem, és a vérzésem is erősödött, ezért taxit hívtunk és visszamentünk. Ugyan az az orvos fogadott kedvesen, aki 7 órával korábban megvizsgált. Felkísért az osztályra, újra megvizsgált, és elmondta, hogy megindult a spontán vetélés. A nővérke lemosdatott, felvette az adataimat, és megmutatta az ágyamat. A fiatal, de fáradt orvos lement a szülészetre, mert éppen valaki életet adott egy kisbabának, majd visszajött, és a vérzést kritikusnak ítélte ezért hajnali fél 6-kor elvégezte a műszeres befejezést.


Mind az orvos (aki ki tudja mióta ügyelt már, de gyanítom, 24 órája) mind a nővérke, de a beteghordó, és a műtős asszisztencia is emberségből és szakértelemből kiválóan vizsgáztak. Sehol egy rosszindulatú megjegyzés, vagy kioktató mondat. Számukra egyetlen dolog volt fontos, a munkájukat tisztességgel elvégezni, függetlenül attól, hogy hány óra van, vagy hogy mióta vannak ügyeletben.


Reggel fél 8-kor az orvos bejött hozzám, ellátott jó tanáccsal, és telefonszámmal, hogy hívjam bármikor, ha problémám adódik, tekintettel arra, hogy az én fogadott orvosom konferencián van, és nem ugrasztható. Szerettem volna honorálni a kedvességét, de nem fogadta el, cserébe annyit kért, jövőre találkozzunk egy emelettel lejjebb, a szülészeten.


A testem meggyógyult, és a lelkem is könnyebben veszi az akadályokat így, hogy ennyi kedvességet, és együttérzést kaptam. Sok helyen hallottam már, hogy a Klinika futószalag. Lehet, hogy így van, de én nem ezt tapasztaltam. Sem most, sem az első gyerekem születésekor.
Köszönöm nekik!

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macska69 2012.09.14. 11:23:10

Lányok-asszonyok, a kötelező 2-5 gyerekünket innen már tudjuk, hogy hol kell megszülni. Köszönjük az információt a posztolónak és bő gyermekáldást! :))

Irkutszk 2012.09.14. 14:57:59

Keserű-édes a poszt. Ilyenkor mit lehet mondani? Részvéttel gratulálok?

Sok szeretet a következő babához!
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása