Udvariasak és előzékenyek voltak velem

2012.09.10. 08:45

good-doctor.jpgAzt kívánom, jöjjön el az az időszak, amikor gazdaságilag annyira felemelkedünk, hogy elégedettek lesznek az orvosok és betegek egyaránt.

A Szent János Kórház fölötti Tudő Klinikáról beszélek, ugyanarról, amit egy nőbeteg lánya írt le. Én pontosan az ellenkezőjét tapasztaltam, most is nyár van és szabadságolások.  A docens a.átadott  helyettesének és abszolút kulturált módon bemutatott minket egymásnak, itt is felvetődött a tumor és a tükrözés lehetősége, nagyon körültekintően láttak el. Nem tudnak hetekre elmenni szabadságra, max. 10 napot töltenek távol. Igen amikor ultrahangos vizsgálatra került sor, felkészítettek, hogy sokat kell majd várni, mert egy osztályos orvos csinálja, aki hol az osztályon van, hol beteget vizsgál az ambulancián, hol ultrahangot, mert erre nincs külön ember.

 

Évtizedeken keresztül romlott az egészségügy, a keresőképes lakosságnak legalább 15-20 %-a nem fizet TB-t, mert mi állampolgárok az otthoni ilyen-olyan szerelésnél javításnál nem kérünk számlát, így ők legfeljebb a kötelező minimumot fizetik be, de ha nincs bejelentett vállalkozás, akkor semmit. És ugyebár mindenki elvárja szociális alapon a maximális kiszolgálást. Tőlem ötször elnézést kértek a várakozásért, és udvariasak és előzékenyek voltak a laborban, az EKG és egyéb területeken is. Nem ijesztgettek, amit kellett közölték. Az előző hozzászólásban a hölgy az édesanyjáról beszélt, 1 híján én is 70 éves vagyok. Nem voltam bent fekvő, ambulánsként kezelnek. A Az USA-ban és Európa nyugati államaiban azt a szolgáltatást kapják, amire a járulékokat befizették.

 

Tehát nem teljeskörűen. Azt kívánom, jöjjön el az az időszak, amikor gazdaságilag annyira felemelkedünk, hogy elégedettek lesznek az orvosok és betegek egyaránt. Nem vagyok orvos, egy átlagos állampolgár vagyok. Köszönöm a Tüdő Klinika dolgozóinak a helytállását.

 

 Cs.Mné

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SusanneF 2012.09.10. 12:45:06

Kedves Posztoló!
Nagy dolog,hogy ennyire elégedett,és gondolom,ez nem egyszeri nalkalomnak a véleménye.
Legyen minél inkább így,és ne csak ott,hanem bárhol,ha ellátásra szorul.
Szerintem ne emlegessük Amerikát,ott az egész élet más,csakúgy,mint Nyugat-Európában....
Az ellátás,emberi hozzáállás,partnernek tekintése a páciensnek,ha az említettekhez hasonlítjuk,néhol még gyermekcipőben sem jár.
Igazán elégedett lehet,ha ennek szikráját sem tapasztalta eddig!

Jó egészséget,szép,betegségmentes mindennapokat kívánok!

SusanneF 2012.09.10. 12:47:33

Ja,amúgy 12 éve néhányszor én is megfordultam ott,és szintén nagyon elégedett voltam az ottani alapossággal,a doktornő kedvességével,óvatosságával-kismama voltam-.
Azóta nem kellett oda mennem,de őszintén remélem,nem sokat változott az akkor tapasztaltakhoz képest!:)
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása