Kétszer kellett fizetnia jogsi meghosszabbításért?

2011.04.12. 14:00

Tisztelt Praxis blog!


Nagyon pipa vagyok, gondoltam beszámolok önöknek a velem történtekről, okulásul azoknak, akik szintén naivak és figyelmetlenek, mint jómagam. Történt, hogy a jogsim lejárt és bár nem vezetek napi rendszerességgel, úgy döntöttem, mégis meghosszabbítom. Az ilyenkor szokásos procedúrát a hátam közepére sem kívántam, de úgy gondoltam, mindenképp megújítom.

 


Évek óta nem voltam orvosnál, mert nem voltam beteg, ráadásul épp nem is volt háziorvosom, mert egy évvel ezelőtt költöztem az ország egyik feléből a másikba, ezért az első éppen rendelő doktorhoz mentem a bajommal. Kedvesen fogadott, meghallgatott és mondta, hogy semmi akadálya a dolognak. Meg is történtek az ilyenkor megszokott vizsgálatok, szem, vérnyomás,stb., minden rendben volt, alkalmasnak talált a doktor úr a vezetésre. Megkaptam a papírt és kifizettem 4000 forintot és rohantam is haza.


Másnap bementem az okmányirodába a papírral és dobtam egy hátast. Közölték ugyanis, hogy fáradjak az egyik ablakhoz és ott szíveskedjek befizetni ismét csak 4000 forintot. Nem értettem, mi van, mondtam, hogy már az orvosnak kifizettem a pénzt. Most ők néztek úgy, mintha kísértetet láttak volna. Mondták, hogy egy fillért sem kellett volna adnom, mert náluk kell befizetni az illetéket. Ne tudjátok meg, milyen káromkodást csaptam, persze csak magamban. Jól rászedtek, kétszer fizettették be velem a meghosszabbítósához szükséges illetéket.


Felhívtam telefonon az orvost és "megköszöntem neki" a kedvességét, lehet, hogy kissé kivetkőztem magamból, de tényleg mérges voltam. Azért az nem semmi, hogy a figyelmetlen embereket milyen könnyű átverni, köztük engem is. Nem a pénz összege dühít alapvetően, hanem hogy rezzenéstelen arccal szab tarifát valaki olyan dologért, amelyért gondolom amúgy is megkapja a térítést. Azt javaslom mindenkinek, hogy legyen körültekintőbb. Legközelebb biztos, hogy nem az említett orvoshoz fogok menni, ha ne adj Isten szükségem lesz rá.

 

 

 

 

Van egy sztorija a magyar egészségügy helyzetéről? Megváratták, félrekezelték, megalázták, vagy ellenkezőleg, csupa jót tapasztalt? Küldje el történetét a praxisblog@yahoo.com címre, vagy használja megújult kórházértékelőnket!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IrishOak 2011.04.12. 14:25:09

@sárga nyúl:
No pont ezt akartam írni:-)
Kedves panaszos - tessék bocsánatos elnézést kérni a dokitól!

IrishOak 2011.04.12. 14:26:20

@Káin:
Gondolom jó fej akart lenni az orvos.. és az "öreg" tarifát kedvezményezte neki.

IrishOak 2011.04.12. 14:34:01

Orvosi alkalmassági vizsgálat díja 2011. január 1-től az alábbi kormányrendelet alapján:

336/2009. (XII. 29.) Korm. rendelet
a térítési díj ellenében igénybe vehető egészségügyi
szolgáltatások térítési díjáról szóló
284/1997. (XII. 23.) Korm. rendelet módosításáról

2. számú melléklet 3. pontja
Gépjármű-vezetői alkalmassági vizsgálat térítési díja:

a) ha 40. életévét még nem töltötte be:
aa) első fokon 6800 Ft
ab) másod fokon 10100 Ft

b) ha 40. életévét betöltötte, de a 60. életévét még nem érte el:
ba) első fokon 4500 Ft
bb) másod fokon 6800 Ft

c) ha 60. életévét betöltötte:
ca) első fokon 2300 Ft
cb) másod fokon 4500 Ft

......................
Az illeték pedig 4000 ft, az okmányirodában pengetendő:-D az új 'műanyaglapért

El is mondtam mindet amit lehet tudni erről.
A doki tényleg nagyon segítőkész volt!

Laliath 2011.04.12. 14:39:40

@IrishOak:
a posztból nem derül ki a posztoló kora, így akár 40 feletti is lehet. Aztán a végén kiderül, hogy ő lóg a dokinak 500 HUF-fal :)

qbr 2011.04.12. 14:46:46

Kiváncsi vagyok, hogy ír-e olyan kommentet a poszt írója, hogy felhívta az orvost, és elnézést kért-e tőle mind a saját tévedéséért, mind a hangnemért.
Vagy ez már derogál, mi? Ha a másik hibázik, leüvöltöm a fejét, de ha kiderül, hogy mégiscsak én hibáztam, akkor felejtsük el a dolgot?

El Visco Stello (törölt) 2011.04.12. 14:48:21

Amiért az orvosnál fizetett a posztoló, azt a papírt /vélemény/ meg is kapta. Anélkül az okmányirodában szóba se állnak vele.

Káin 2011.04.12. 14:48:46

De 4000 sehogy sem jön ki....Érdekes. Nem értem.

El Visco Stello (törölt) 2011.04.12. 14:54:20

@Káin: Hogyne jönne ki?
Kap a doki 4 rugót és intézi okosban.

IrishOak 2011.04.12. 14:57:39

@Káin:
Úgy hogy a tarifák most változtak.
eddig 6000 és 4000 volt.
Gondolom a dokinak nem jutott eszébe a változás, és a sok éves tarifát használta.

Úgyhogy Laliathnak pontosan -hogy igaza van!:-DD

@El Visco Stello:
:-DDD úgy-úgy; jól 'tecccen mondani kedves:-D

Káin 2011.04.12. 15:09:26

@El Visco Stello: Úgy érted zsebbe?Gondolom itt is van elszámolás...

Bikli néni 2011.04.12. 15:11:12

Na, éppen jókor jött ez a poszt, én is most intézem a héten ezt a vackot.
Egyébként megvan a probléma, csak elsiklott fölötte mindenki. Nem az orvos szúrta el, hanem az ocsmányirodában nem tudnak rendesen kommunikálni.
Azt kellett volna mondani, hogy tisztelt ügyfelünk, van az orvosi igazolás díja, meg van az illeték, két külön költség. Ehelyett azt mondták, hogy az orvosnál nem is kellett volna semmit fizetni. WTF?!
De ha már itt tartunk, mesélje el valaki légyszi, hogy hogy működik a meghosszabbítás :) Orvosi papírral meg a régi jogsival be kell csattogni az okmányirodába, ott is lejattolni, és ennyi?

Laliath 2011.04.12. 15:21:24

@Bikli néni:
ocsmányiroda (ez tetszik) részéről ott a pont, ők beszéltek hülyeséget a posztolónak.

Ami a hosszabbítást illeti, ha nem változott, akkor igen, ennyi. Legalábbis férjuram jogsiját még ezzel a metódussal adták ki újra. Ráadásul 5 év helyett 10-re érvényesítették, de ugye ne szólj szám, nem fáj fejem :)

IrishOak 2011.04.12. 15:22:38

@Bikli néni:
Igen , konkrétan...ebben a sorrendben.
(kell személyi meg lakcímkártya is, de csak megtekintésre)

Azt még meg kell tudni mondani, hogy hány évre is kéri az ember, mert ez a okmányos ügyintézőknek nem szokott önállóan menni,papírból sem:-D de egyébként nem bonyolult:-))
Aztán az átvételnél meg ellenőrizni, hogy milyen dátumok vannak rajta!!Mert a jogosítvány érvényessége az orvosi igazolás dátumával egyezik meg + 10év. és nem a kártya kiállításának dátumával! (No csak azért szólok, mert engem büntettek már meg ilyenért a rosszkedvű útonállók.)

Bikli néni 2011.04.12. 15:49:48

@IrishOak: Jaja, én is abban a hitben voltam kb. egy hónappal ezelőttig, hogy júliusig érvényes a jogsim, aztán kiderült, hogy valamikor novemberben lejárt :s

El Visco Stello (törölt) 2011.04.12. 16:04:06

1. Vesz az ember a dokitól egy véleményt, amennyiért adja.
2. Beregisztrál bármelyik okmányirodába és foglal időpontot. (lehet elsétálni is, csak nagy szívás)
3. okmányirodában lecsekkolják a papírokat, uzsgyi pénztár, majd vissza fényképezkedni. Megkérdezik, hogy az okmány érvényessége azonos legyen-e az egészségügyi érvényességgel. Akkor egy dátum van. Ha nem, akkor az egészségügyi annyi, amennyi. Az okmányé meg a személyazonossági okmányokéra vonatkozó szabályok szerint annyi, amennyi. Megkérdezik, hogy befáradsz-e érte, vagy postázzák? A befáradás fárasztóbb, de gyorsabb.

Laliath 2011.04.12. 16:06:51

@El Visco Stello:
gondolom a postázós megoldás függ az adott iroda leterheltségétől is. Nekünk a szig, a lakcím és utána a jogsi is megérkezett beadástól számított egy héten belül.

Circus 2011.04.12. 16:14:25

@Laliath: iroda leterheltsége ellen javasolnék egy bármilyen kisvárosi irodát, ahol el tudod sütni, hogy miért pont ott intézed, miért nem lakhelyeden. Pesti létemre vidéken dolgozom, ott intéztem, összesen vártam (összes okmányt ott cseréltem, személyi, útlevél, jogsi, forgalmi) 30 percet a többszöri ügyintézés alkalmával.

Miután a megfejtés megszületett, csak annyit fűznék hozzá - szegény doki. Eszembe jutott az a bizonyos vicc, amikor a sünike elindul kölcsönkérni a róka gereblyéjét...

hoel 2011.04.12. 16:44:48

A fenti poszt klasszikus esete annak, amikor valaki, khm... információhiányban szenved( ld még tudatlan+ ostoba), nem néz utána a dolgoknak inkább üvöltözik és posztot ír. Hát... gratula a szerzőnek!

Alikam 2011.04.12. 17:08:34

Én azt nem értem, hogy egyáltalán miért kell befizetni több ezer forintot a dokinak?

Akkor mire van a TB?

Borcsika 2011.04.12. 17:08:55

Jajj istenem.... Vajon hány éves lehet a posztoló? Magában dühöng, ahelyett, hogy kérdezne. Különben is, mit hisztizik. Olcsón megúszta. Bunkóvári Gedeon! El tudom képzelni a hangnemet, amivel a dokinak beolvasott. Én azt ajánlanám Okostojásnak, többet ne menjen ahhoz a dokihoz, met lehet, hogy csak a torka fog fájni, mégis hashajtót ír fel neki. Hozzáteszem, jogosan.

Rotoxis 2011.04.12. 17:20:05

@Alikam: Arra, hogy írgyon a doktorur Kalmapirint, ha nádhás vagy.

Jogsiér meg akkó mész, ha egésséges vagy. Vágod?

flea 2011.04.12. 17:20:41

@Bikli néni: nekem az lenne a halk tippem, hogy az okmányirodában vagy hülyeséget beszéltek, vagy nem. Ami a poszt-toló fejébe belefért abból, amit ott hallott, na az már garantáltan hülyeség. :)

Bikli néni 2011.04.12. 17:22:31

@Alikam: Valószínűleg azért kell fizetni, mert a jogosítvány nem kötelező, az mindenkinek a saját kénye-kedve szerint van. Nyilvánvaló, hogy nem azért fizeti az a nagyon kevés ember a tébét, hogy abból úrijózskák jogosítványát lehessen finanszírozni. Az elemi dolgokra sincs pénz... Fegyvertartás meg hajózási (vagy mi a neve) vizsga ugyanígy pénzbe kerül, megjegyzem, tök jogosan.
(Mondjuk azt nem tudom, miért pont 6800 forint, és hogy ez hogy jön ki. Mert egy mezei vizsgálat + vérvétel, ha ezért mindig 6800-at kapnának a háziorvosok a biztosítótól, már Kánaán lenne, gyanítom.)

Alikam 2011.04.12. 17:30:46

@Bikli néni: na látod, én is ezt kérdeztem, hogy tételesen írják le mi kerül 6800 forintba.

A válasz az volt, hogy a törvényben ennyi szerepel.

"Nyilvánvaló, hogy nem azért fizeti az a nagyon kevés ember a tébét"

Mint pl. én a munkáltatói oldallal együtt havi több tízezret.

Tudod mi egy szimpla B kateg.-es orvosi vizsgálat? 5 perc, szem + vérnyomásmérés. Ennyi.

Na nehogy azt mond, hogy ezt nem lehet kigazdálkodni.

@Rotoxis:
Vágom de ha mondjuk jogsi alatt elküld vizeletvizsgálatra, akkor volt egy időszak amikor viszont azért meg a 300 forintos vizitdíjat kellett befizetned. Szóval ha van rajta sapka ha nincs.

El Visco Stello (törölt) 2011.04.12. 17:31:32

@Alikam: Azért kell fizetnem, mert nem akarom a másét is fizetni.

Alikam 2011.04.12. 17:36:37

@Rotoxis: Amúgy nem hinném, hogy a TB csak betegekre korlátozódik. Nyugdíjt is kaphatsz egészségesen, annak is egy jó része a TB alapból megy, szóval ez nem is érv.

Dr Kangörény 2011.04.12. 17:37:07

A jogosítványhoz, fegyvertartási engedélyhez, repüléshez, búvárkodáshoz szükséges orvosi viszgálatokat nem finanszírozza a tb, nagyon helyesen. Ez nem kockázatközzösségen alapuló ellátás finanszírozás, hanem egyéni igény.
Nem is új találmány, piszok régóta így van.

flea 2011.04.12. 17:39:04

@Bikli néni: az én háziorvosom anno azt mondta, hogy ha tehetné, akkor visszautasítaná az ilyen vizsgálatokat. Menjenek vele máshoz. Ugyanis állítólag annyira sok a külön papírmunka vele, hogy fajlagosan rosszabbul jár, mint ha mással foglalkozik.

Alikam 2011.04.12. 17:44:01

@Kangörény_: tehát fizessek, hogy fizethessek...igen, ez tényleg helyes.

A nyugdíj az akkor mi a szent szar?

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.04.12. 17:50:54

El lehet ballagni a dokihoz, bocsánatot kérni és kifizetni neki még 5 kilót!
És tessék kicsit jobban tájékozódni a világ dolgairól mielőtt faszságokat írunk! Világos?

TamásD 2011.04.12. 17:50:54

Tekintve, hogy egyértelmű hülyeségről van szó az írásban, szépen kérném a blog szerkesztőjét a poszt címének megváltoztatására (legalább a helyesírási hibát is kijavíthatja egyúttal), legalább egy kérdőjel becsempészése erejéig. Az már csak hab lenne a tortán, ha az index hülye szerkesztői is elolvasnák a posztot, mielőtt harácsolós orvos történeteként kirakják a címlapra.

Bikli néni 2011.04.12. 17:59:43

@Alikam: Mint mondtam, épp most kezdtem intézni a jogsim meghosszabbítását. Már az asszisztensnőn sem jutottam tovább, mert prezentáljak neki egy évnél fiatalabb vérvétel-eredményt (volt, de nem találom, tehát vérvétel jön...), menjek el szemészetre (jó, majd talán a héten sikerül), bónuszban, ha valakinek van valami állandó betegsége, akkor a szakorvoshoz is el kell zarándokolni a véleményért. És ha ezek mind megvannak, akkor bemehetek a dokihoz a nemtommire (bár egy EKG-t beígértek).
Megmondom őszintén, engem nem a pénz része zavar jobban, hanem, hogy ez piszok macerás. Gondolom, a dokinak legalább ennyire.

/-PEP-/ 2011.04.12. 18:03:22

Kedves Pos(z)ter!
Ha van kedved, Guglizd be:
2. számú melléklet a 284/1997. (XII.23.) Korm. rendelethez

Alikam 2011.04.12. 18:07:06

@Bikli néni: hát alapban nekem nem volt ennyire macerás. Vizelet kellett, de csak azért, mert új dokihoz regisztráltam.

Gyanítom ez is egyéni elbírálás, meg életkor függvénye.

jágör68 2011.04.12. 18:07:41

Persze má' megin a zorvos dolgozott zsebre, aztá' abbó' építi a villáját meg veszi a zAudi A8- astot!
Ja meg hogy térítik neki.
Ja, az OEP- finanszírozás 2002 óta csak csökkent- főleg a háziorvosoknál.
Az infláció meg vagy 35% volt azóta- tessék csak a benzinárakra gondolni.
Sőt még ha az egészségügy technológiai inflációját vennénk, az még úgy minimum 500% lenne.
Persze ezért nem is csinálnak sokmindent a HO- k. Veszteségesen minek csináljon:
24 órás Holtert
24 órás vérnyomásmérést
terheléses EKG-t?
Mer ugye ez mind "nem pézkérdés".
Meg "jár"

Bikli néni 2011.04.12. 18:10:20

@Alikam: A szemészeten én is meglepődtem, azt hittem, azt ott helyben meg lehet csinálni. A szakorvosi szakvélemény is újdonság, most vezették/vezetik be, hogy kell minden vacakról szakorvosi vélemény.
Életkort annyiban veszik figyelembe, hogy minél idősebb valaki, annál rövidebb időre adják ki az alkalmasságit.

Bikli néni 2011.04.12. 18:13:12

@jágör68: Szerintem itt senki nem gondolja egy jogsira, hogy az "jár". A posztoló se gondolt volna olyat, hogy lehúzták, ha nem mondanak neki hülyeséget az okmányirodában, illetve nem érti félre az ott hallottakat.

A problémát eleve nem értem. Az orvosi rendelők várójában (eddig akárhányban megfordultam, mindenhol) minimum 2 példányban ki van ragasztva, hogy minek mennyi az ára. Felnőtt embernek pedig vannak okmányai, még ha első jogsit csináltatott volna (de nem), akkor is tudnia kellett volna, hogy az ilyen igazolványokért bizony illetéket kell fizetni.

Mi az a Holter?

pöndörödő macskafülszőr 2011.04.12. 18:16:35

A posztoló tipikus példája annak, amikor a hülyeség bunkósággal párosul. A google kb. 2 perc keresés alatt kiírja, hogy külön díjas a doki és külön az iroda, és valóban a doki még kevesebbet is kért az aktuális tarifától.

Gratulálok a posztírónak...

El Visco Stello (törölt) 2011.04.12. 18:54:51

Normál esetben egy HO ismeri a páciens összes problémáját(az enyém igen) ezért látatlanban is ki tudja állítani a véleményt. A szememmel nem volt tisztában, de egy "álljon a csaphoz, olvassa a középső sort-tal" ezt is elintézte. Nettó 8 perc.

Körömcsiga 2011.04.12. 19:11:45

Szerintem is durva dolog 4000-et elkérni 6800 helyett! :)

csak ugy 2011.04.12. 19:28:04

2005 ben lecsereltem a jogsimat angliaban potom 50fontert.
Cirka 35 evig ervenyes, az uj lejarati datuma 2040....

Magyarorszagon a kapzsi allam a hivatalnokok es a markat tarto halapenzes tehet egy szivesseget....

70eves koromig egy kanyi vasat nem fognak latni tolem jogsihosszabbitasert...

Viszlat...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.12. 19:28:13

nalunk ez ugy van -eppen mult heten voltam- hogy bementem
kaptam sorszamot, igazolni kellett, hogy amerikai vagyok /jogsi+SSN/
aztan beleneztemn ilyen gepbe, ami az asztalon volt, hogy latom -e a betuket
aztan lefotoztak, tegnap megjott
minek ehhez orvos?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.12. 19:35:02

de most egesz komolyan egy vernyomasvizsgalat ki deriti alkalmas vagyok-e vezetni?
egy szemvizsgalathoz doki kell?
hat bazze vagy el tudom olvasni vagy nem

Irkutszk 2011.04.12. 19:36:42

@Alikam: Az orvosi vizsgálat ára nem a vér/vizelet levétele miatt kerül olyan sokba, hanem azok laborvizsgálatai okán.

Sokorai_Atala 2011.04.12. 19:52:16

Nekem rokonfélém volt az orvos, aki csinálta, de nem lehet "okosba", mert neki le (be) kell jelenteni, tehát be kell szednie a pénzt, vagy bukja. Mindkét helyen fizetni kell valóban.

Képviselőné Háztartásbeli Andrea 2011.04.12. 20:05:01

Legközelebb biztos, hogy nem az említett orvoshoz fogok menni, ha ne adj Isten szükségem lesz rá.

Jelentkezz át máshoz, mert a fejpénz nála marad!

szabidoki 2011.04.12. 20:27:31

@Alikam: ennyi erővel azt is lehetne mondani, hogy miért kell fizetni a teszkóban a szalámiért, mikor minden mást már kifizettél, nem igaz, hogy nem tudják kigazdálkodni...
Szánalom, hogy egyesek nem fogják fel, hogy a tb-fizetéssel nem vette meg az orvost kilóra, hanem előfizetett egy szolgáltatáscsomagra, ami jelen esetben a jogosítványhoz szükséges orvosi vizsgálatot nem tartalmazza, azért külön kell fizetni.

alekab 2011.04.12. 20:57:09

@Képviselőné Háztartásbeli Andrea:
"Jelentkezz át máshoz, mert a fejpénz nála marad!"
Elképzelem, hogy a kolléga zokogásban tör ki, amikor megkapja a kikérőt, hogy ezután nem kapja a havi 160 HUF-/százhatvanwazzenemazsebébehanemszuperszuperbruttoacégszámlájárawazze/ üresfejpénzt.
Még 1x: Jó könyvelővel ez évi 900 HUF kiesés a zsebből. Ki nem Sz@rja le az összea tapírt ennyiért?

csak ugy 2011.04.12. 21:20:09

@szabidoki: OK fizetni kell erte....

De keremszepen 5evente? tejeljek egy halom ingyenelonek.. orvosnak, onkormanyzatnak, allamnak... es termeszetesen erre ramegy 1-2nap szabim is!!!

Nekem ne magarazza meg senki, hogy hat a vezeteshez fontos ilyen surun az egeszseget vizsgalni stb stb...

Igen fontos...
De mas orszagban miert adnak 35 eves alkalmassagot??

Szoval Mo-agon lehuzaas szaga van ennek az egesz kitalalt proceduranak.....

most voltam otthon 3 hete.
kb 1 evben egyszer megyek.
de nagyon ugynezki eleg is...

amint 'tolvaj' foldre tettem laban azonnal az elso meteren lehuztak hegyeshalomnal...
budos paraszt szorostalpu magyarok...

autopalyamatricza ara a volt hatar egy kisbodejaban kiirva nagybetukkel
- 1650ft..
- OK kerek egyet...
- 1950ft lesz
- de de 1650 van kiirva!
- olvassa el a kisberus szoveget!!
- minden matriczahoz regisztracois dijat kell fizetni +300ft..

halisten van mibol kifizetni...
igaz egy evvel ezelott mikor benzinkuton vettem nem volt +extra dij
es mint kesobb kiderult nincs is regisztracios dij...
csak a hatarnal felallitott fabodegaban...
hogy egyszer gyujtana ra rajuk valaki a kutriczat..

szoval ezek a budos paraszt gorenyek mindenkit lenyulnak mar a hataron...

megyek inkabb mashova eltapsolni a lovem...
orban kiraly meg a tobbi lehuzos geci fulladjon bele sajat mocskaba...

Nos ezert es ilyenek miatt nem lesz otthon normalis elet...
mert aki beteszi a labat azt is eluldozik ilyen finom atbaszasokkal
:):):)
extra adok, korrupcio, lehuzas, atbaszas, mutyi... stb

Alikam 2011.04.12. 21:25:30

@szabidoki: igen, nem fogom fel öcsém. Amikor a fizum 40%-át elviszik az adók meg járulékok, igen, sorry, nehezemre esik elfogadni,hogy ezen felül még minden szarért ami állami szinten megy fizetnem kell.

Most már nehogy megmagyarázd, hogy ez így van rendjén.

Szolgáltatáscsomag, ne ez volt az eddigi legjobb. Meg az előfizettem rá. Ekkora marhaságot is rég olvastam, ez járulék és adó! Ez nem olyan, hogy előfizetsz rá vagy sem.

Nincs benne, hát azt vettük észre, köszönjük a felvilágosítást. Akkor mi van benne? És nehogy azzal gyere, hogy ilyen műtét meg olyan műtét, meg nyugdíj, mert ez lószar. Mindenhol, kiv. a nyugdíjat ami meg elég ingatag és igazságtalan tejelsz.

Na adja az Ég de majd ha egyszer dokira lesz szükségem és tartja a markát a hálapénzért elmondom neki, hogy ez a szolgáltatáscsomag része, de ha elbasz valamit kitöröm kezét lábát, oksa?

jágör68 2011.04.12. 21:45:39

@Alikam:
Csak neked és a hasonló primitíveknek:
vastagbor.blog.hu/2010/10/25/lerajzoltak_tanart_orvost_nem_verunk

Amúgy meg a 40%- ból mindössze 9% EÜ- járulék. És mivel 3,8 millió fizet- vagy nem- abból 10 milliónak nem járhat minden a születéstől a végtelen élethosszíbítgatásig (Bodzások, csövesek, semmit se fizetők veszik leginkább igénybe az EÜ-t, mert a szociális problémákat is ráb@sszák az egészségügyre cakk-pakk).
Reklamálj állambácsinál. Az adó- és járulékcsalóknál. ENSZ- nagykövetnél. De ne az egészségügyet b@asztassad már te is...

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2011.04.12. 21:50:26

@csak ugy: Szerintem ez a hozzászólásod nem az országot jellemzi, hanem téged.

EmpatiaTolerancia 2011.04.12. 21:56:06

@Bikli néni:

Holter monitor: egy napra rád tesznek egy "mini EKG"-t, így 24 óra hosszat rögzíti a szived elektromos tevékenységét. Nem nagy, lehet vele mindent csinálni, csak mosakodni nem :( 24 óra múlva program plussz kardiológus kiértékeli. Nekem írni kellett azokat az időpontkat, amikor valami rendellenest véltem érezni. Ezeket az időpontokat is összevetik a monitorozás adataival.

EmpatiaTolerancia 2011.04.12. 22:08:44

@EmpatiaTolerancia: megint lehagytam, hogy természetesen azt is fel kellett jegyezni, hogy éppen mit csináltam amikor rosszul voltam, és hogy konkrétan mit éreztem.

alekab 2011.04.12. 22:10:37

@jágör68:
Hátha a Neked nem hisznek:

www.oep.hu/portal/page?_pageid=35,32921&_dad=portal&_schema=PORTAL

A lap alja:
Alapdíjak és országosan összesített teljesítményadatok havi bontásban
A közzététel ideje: 2011. március 30.

Funkcionális analfabétáknak ecccerűen
- pont-forintérték az alapellátásban:

2002 November 166,347
December 166,524

2003 Január 166,538
Február 166,541
Március 167,153
Április 166,332
Május 163,848
Június 163,869
Július 163,955
Augusztus 164,263
Szeptember 163,837
Október 161,901
November 161,977
December 160,743

2004 Január 160,395
Február 160,507
Március 160,140
Április 160,425
Május 160,650
Június 159,969
Július 159,813
Augusztus 160,146
Szeptember 160,968
Október 164,881
November 164,854
December 164,650

2005 Január 164,700
Február 164,555
Március 164,187
Április 163,875
Május 163,648
Június 163,366
Július 163,737
Augusztus 166,560
Szeptember 166,565
Október 163,773
November 162,811
December 162,604

2006. Január 163,433
Február 163,117
Március 163,143
Április 163,102
Május 163,184
Június 163,379
Július 163,253
Augusztus 162,391
Szeptember 162,457
Október 163,375
November 163,234
December 164,175

2007. Január 164,275
Február 163,336
Március 162,206
Április 163,604
Május 163,261
Június 162,764
Július 163,661
Augusztus 163,673
Szeptember 164,158
Október 163,183
November 162,448
December 162,900

2008. Január 162,976
Február 162,317
Március 163,369
Április 162,936
Május 163,116
Június 163,198
Július 163,150
Augusztus 163,739
Szeptember 163,782
Október 163,099
November 162,422
December 162,925

2009. Január 163,781
Február 163,210
Március 161,274
Április 163,595
Május 164,112
Június 163,457
Július 163,686
Augusztus 164,393
Szeptember 162,097
Október 156,257
November 159,225
December 161,316

2010 Január 162,278
Február 162,689
Március 161,097
Április 162,289
Május 163,063
Június 162,276
Július 163,595
Augusztus 163,418
Szeptember 161,875
Október 161,961
November 160,409
December 161,232

2011 Január 160,689

TIK-TAK-TIK-TAK-

alekab 2011.04.12. 22:13:30

@alekab:
Fröcsi Öcsik, fel-e fogjátok-e, hogy-e mi-e ez-e?

TIK-TAK-TIK-TAK

csak ugy 2011.04.12. 22:14:07

@Dr. Morcz:
csak nezzel szet mi megy korulotted!!
te benne vagy, benne elsz a resze vagy...
mar eszre se veszd, sot termeszetes lehet szamodra...
Vagy neked is vaj van a fuled melett?? szoval:
- tartod a markod...

Ez Magyarorszag, veled egyutt!!!

Figyeld meg!
ki, kit, mikor, hogyan lop, csal, hazudik parszaz forint vagy parezerert kuncsorok es adja fel tisztesseget....

szakadj ki abbol a fertobol 1 evre....

Szerintem nem tudsz otthon ugy elni, hogy naponta egyszer ne talakoznal "lehuzos" szituval!! soroljam!!
- parkoloor,
- BKV,
- BKV utasai,
- jegyelado, (bkv, mav, autopalya matricza)
- jegyellenor,
- benzinkutas,
- kiszalito,
- beszallito,
- fuvaros,
- taxis,
- rendor
- vamos
- orvos
- cegvezeto
- politikus......

bocsanat szova mertem tenni hogy loptok csaltok hazudtok mas ember karara!!!

tudom aki esetleg tisztesseges annak ez rosszul esik....
de az orszagkepet azok alakitjak akik problemat okoznak az odalatogatoknak...
vagy esetleg ott ceget alapito es mukodtetni kivanok szamara.. stb stb...

Akinek nem ige ne vegye magara...

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2011.04.12. 22:24:23

@csak ugy: Szerintem ez IS Magyarország, nem vitatom, hogy van korrupció, lehúzás, primitívség stb. Egyáltalán nem könnyű itt élni. Szerencsére nem CSAK ez van. Te meg úgy teszel, mintha mindenkire igaz lenne. Ez szerintem nem túl differenciált gondolkodást tükröző álláspont.

csak ugy 2011.04.12. 22:35:57

@Dr. Morcz: sajnos igy kell tennem mert kulonben ha latjak, hogy "lama" vagyok azonnal le is huznak :):)

Szerinted aki odamegy es az elso meteren atveressel talakozik az, hogy gondolkozzon?

Mo-ra menni mar szinte egy extrem tulelo kalandtura!...
az elobb felsorolt szituk miatt :):)

Raadasul mindehez az allam meg aszisztal is!!
Jobbnal-jobb lehuzos ertelmetlen torvenyeivel...
pl. 5evente napokat eltapsolni es egy kalap penzt fizetni egy jogositvany hosszabbitasert...
es meg hany ilyen van??

nem vagy esznel mar szivatnak is....

Mo-ot csak annak ajanlom aki ilyenre vagyik...
Aki meg nyaralni pihenni szeretne az inkabb menjen a vilag mas normalisabb helyere vagy tengerpartra....

Ha teheti:
Mo-t meg nagyivbe kerulje ki...
Ha nem:
Akkor a hatar elott tankoljon es nagyon gyorsan utazzon at rajt...
meg se alljon...

sajna ez van....

Bikli néni 2011.04.12. 22:42:30

@csak ugy: Végigolvasva ezt... miért jöttél "haza"?
@EmpatiaTolerancia: Köszi szépen!

Bikli néni 2011.04.12. 22:44:42

@alekab: Őszinte leszek: én nem tudom, mit jelentenek ezek a számok... Elmagyarázod?

tódór piroska 2011.04.12. 22:57:49

@Dr. Morcz: Nem olyan rossz ez az ország, és egyre jobb lesz (feltéve, hogy az ilyen "csak úgy" féle alakok mind elhúznak innen)

sárga nyúl 2011.04.12. 23:12:51

@Bikli néni: A tik tak-ot kérdezte... A számok a fejpénzt jelentik.

@alekab: Ez valóban nagyon kevés, de ez nem arra szolgál, hogy amikor a beteg épp nem beteg, tehát nem megy rendelésre, akkor fenn lehessen tartani a fejpénzekből a céget, rendelőt, asszisztenst, stb.? Feltételezem csak fizetnek valami pénzt akkor, ha a rendelésen megjelenik valaki, akár csak gyógyszert írat? Bizonyos betegszám felett csak megéri ezt csinálni. Ú j a gyerekorvosunk, megvette a régi praxisát, valami oka gondolom volt rá! Nem hiszem, hogy a célja a gyors éhhalál volt.
Én egyet nem értek, magyarázd már el légyszi. Miért nem csinálsz magánpraxist? Itt Budapesten szerintem jól mennek a magánrendelők.

@Alikam: Azért az ritka, hogy valaki előre bemondja a tarifát. Dilettánsok meg minden szakmában vannak. Te nyilván kitöröd a kezét-lábát a kőművesnek is, ha odébbrakja a falat, mint ahogy elképzelted.
Azt javaslom, hogy ha ráérsz két végtag eltörése közt, hogy számold össze családtagjaid és ismerőseid közt a különböző segélyen élőket, nyugdíjast, gyereket, majd azokat, akik fizetnek járulékokat. Utána lehet osztani és szorozni. Ezután már csak azokat kell leszámolni az ismerőseid közt, akik dohányoznak, isznak, kreatív extrém sportoknak hódolnak, és egyéb módon károsítják az egészségüket, valamint a TB kasszát. Így egészen pontosan számszerűsítheted, hogy kiknek fizeted a TB-jét.

ideasz 2011.04.12. 23:32:12

Idióta.

366/2010. (XII. 30.) Korm. rendelet a kötelező egészségbiztosítás ellátásairól szóló [...] a térítési díj ellenében igénybe vehető egyes egészségügyi szolgáltatások térítési díjáról ...

3. Gépjármű-vezetői, belvízi hajózási szolgálati és belvízi kedvtelési célú vízijármű-vezetői alkalmassági vizsgálat, III. és IV. osztályú tengeri kedvtelési célú tengeri vízijármű-vezetők időszakos és soron kívüli alkalmassági vizsgálata
a) ha a 40. életévét még nem töltötte be:
aa) első fokon 6 800 Ft
ab) másodfokon 10 100 Ft
b) ha a 40. életévét betöltötte, de a 60. életévét még nem érte el:
ba) első fokon 4 500 Ft
bb) másodfokon 6 800 Ft
c) ha a 60. életévét betöltötte:
ca) első fokon 2 300 Ft
cb) másodfokon 4 500 Ft

pont.

alekab 2011.04.12. 23:32:39

@Bikli néni:
Nem is kell érteni. Nézd a trendet!

43/1999. (III. 3.) Korm. rendelet

az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól

12. §(4)

a) 0-4 év közötti bejelentkezett biztosított után 4,5 pont 1 év

b) 5-14 év közötti bejelentkezett biztosított után 2,5 pont 1 év

c) 15-34 év közötti bejelentkezett biztosított után 1,0 pont 3 év,

d) 35-60 év közötti bejelentkezett biztosított után 1,5 pont 2 év,

e) 60 év feletti bejelentkezett biztosított után 2,5 pont 2 év.

/Az összeget növeli a fix díj, a területi pótlék, csökkenti az ún. degresszió. Ez nem a zorvos fizetése by kálmánolga, hanem a praxis (cég) bruttó bevétele/

alekab 2011.04.12. 23:37:11

@sárga nyúl:
matek feladat:
1700 fős körzet,
évi 9500 megjelenés /zorvos-beteg találkozás/
Mikor jönnék ki jobban? Most, vagy akkor, ha csak a megjelenők perkálnának mon'nyuk 800 HUF-ot.
Volt már nálad mosogép szerelő? Netán biztosítási ügynök?
Láttál már ügyvédet közelről?

BKV reszelő 2011.04.13. 05:40:55

@Káin: Te semmit nem értesz, de ez nem érdekes....legfeljebb neked.

Mágia 2011.04.13. 06:54:47

@Alikam:

"Amikor a fizum 40%-át elviszik az adók meg járulékok, "

Teccettek volna nem fülkeforradalmat csinálni, hanem megnézni, hogy kire a szavazatot ráadni, és ha nem volt arra érdemes jelölt, akkor teccettek volna az asztalt addig csapkodni, amíg lesz arra érdemes jelölt.

A fizudnak egyébként nem a 40%-át viszik el az adók, hanem sokkal többet, ha mindenféle adót, áfát és illetéket beleszámolsz.

Mágia 2011.04.13. 07:02:32

@tódór piroska:

Egyre jobb lesz ez az ország?

Nem mondod...

Éppen most készülnek felfegyverezni alkotmányos jogba foglalva boldog-boldogtalant, onnan már csak egy nyusziugrás a polgárháború és a rendkívüli állapot.

Szerintem ebben az országban az emberek 85%-ának fogalma sincs se arról, hogy miféle állapotok között próbál túlélni, hogy miféle érdekek játékszereként élik a napjaikat és arról se, hogy hová vezet az az út, amin éppen járunk.

És nagyjából le se szarja.

Nem én vagyok, hanem én 2011.04.13. 07:38:46

@Circus:
Nem a róka kéri kölcsön a medve fűnyíróját?... :)
Ez a poszt meg... Hát... Nem gondoltam volna, hogy mindig van lejjebb és lejjebb... Lassan már jó lenne azért elérni az árok fenekét...

csak ugy 2011.04.13. 07:40:12

@Bikli néni: "giga" mennyisegu penzt amit megkeresek azt viszem haza, hogy otthon a sok tetuladat fizessem belole...
a fent felsorolt korrupt "polgartarsaidat"

valamint a csaladomat kiszopolyozo a magyar allamnak is jusson belole...

meg a sok korrekt tisztessegesen viselkedo szarrago bankot eltartsam...
- raffi sajat automatajaban torteno egyenleg lekerdezes = 50ft?????
ezt gusztustalansagot???

szoval ezert csak evente 1X is eleg :):):)

Lehet nagymellenyyel vedeni azt a szemet szardombot amit otthon kialakult az elmult 20 evben...
De lassan be-latjatok nincs igazatok :):)

A vilag masik felen is magas elvonas van 50% ot tejelnek az emberek de van egy olyan erzesuk, hogy kapnak is erte valamit...
- korrekten mukodik az egeszsegugy
- nem huzza le az allam folosleges szabalyokkal
- normalis elet van gyugdijjaskorban
- normalis a "bkv" es nem dragabb mint otthon!
stb stb....

csak egy kis apro pelda:
helyi adofozeto az onkormanyzati uszodaban 2.5eu-ert vehet belepot ha nem rezidens akkor 3.5...
eves berlet 150eu..

ugyanez pl a kondorosi uszodaba:
1450ft vagy eves berlet 115E ft..

kerdemen hova megy a penz??

Az ilyen felallas jellemzi Mo-t minden teruleten...
Vedjetek csak... biztos meghalalja :):)

Nem én vagyok, hanem én 2011.04.13. 07:49:29

@Bikli néni:
Na, akkor elmondom, hogy miért ez a macera. Azért mert vannak olyan állampolgárok (nem rólad van szó), akik egészségesek és 2 jogosítványhosszabbítás között nem mennek el orvoshoz. Na, ekkor jön a meglepi: már szemüveg kell, cukor van a pisiben, baszki, valami bazi nagy tapintható daganat nő a hasban... Meg az ilyenek...

@Alikam:
Úgyhogy nem 5 perc a jogsihosszabbítás és nem csak egy vérnyomásmérésből áll, hanem a szemészeti vizsgálat mellett gyakorlatilag teljes belgyógyászati és neurológia fizikális vizsgálatot is takar. Már persze ott, ahol rendesen végzik.
De neked már korábban is mondtam, hogy buta vagy. Ez sajnos azóta is így van. Bár az is lehet, hogy szimplán csak troll vagy...

Nem én vagyok, hanem én 2011.04.13. 08:09:27

@hagyma:
Olvasd el, ezt a kommentet: @miklos.rabai:
Na, ezért van Magyarországon orvosi vizsgálat a jogsi hosszabbításához.

sárga nyúl 2011.04.13. 08:43:12

@alekab: Az elég egyértelmű, hogy én is jobban jönnék ki, ha ahelyett, hogy a piaci trendnek megfelelően csökkenteném a cégem bevételeit képező árakat és díjakat, inkább megemelném. Ám ebben az esetben nem lenne bevételem. Mondjuk én nem is vagyok abban a helyzetben, hogy nagyon sokan rám lennének szorulva. (De milyen isteni lenne már megszavaztatni a néppel, hogy nem keresek elég jól, hadd legyen már drágább ez meg az, sőt, ne is kelljen odaadnom...)
A privát praxisban alkalmanként nem 800-at, hanem 8000-et kérhetsz el.
A mosógépszerelő, a biztosítási ügynök és az ügyvéd hogy jön ide??????? Arra gondoltál, hogy szakmát váltasz?

jágör68 2011.04.13. 08:51:38

@alekab:
És hány háziorvosi praxis betöltetlen?
Úgy nem nagyszám 1-2 Ft- tal több kártyapénzt kiszámolni fejenknént.
De csak hogy egy példát mondjak neked és az értetlenkődknek:
Csehországban kb 3000 milliárdot költenek egészségügyre, mégis nemrég 4000 orvos akart lelépni.
Nálunk 1300 milliárdot. Lakosság nálunk kicsit több.

Alikam 2011.04.13. 09:23:54

@miklos.rabai: tudjuk, rajtatok kívül mindenki buta, meg hülye. Még jó, hogy ti vagytok és kihúztok minket a szarból. Igazából sokáig azt hittem, hogy az egészségügy kerékkötője a mindenkori kormány, de aztán az ilyen posztokat olvasva rá kellett jönnöm, hogy maguk az orvosok azok. Nektek jó ez a zavaros, lehet benne halászni.

Komplett neurológiai meg belgyógyászati vizsgálat:)Pfff, ja persze. Olyat mondj, amit már meg is tapasztaltam, ne olyat mai a papíron így meg úgy van.

@sárga nyúl: Nem a kőműves érdekel. Itt arról értekezett a kolléga, hogy a TB egy szolgáltatás-csomag fedezete. Akkor most kell hálapénzt adni vagy sem? elfogadhatod-e vagy sem?

Összeszámoltam, senki nem él segélyen, egy nyugdíjas van, 40 évig gürcölt. többinek bejelentett munkahelye, gyerek sajnos még nincs.

Úgyhogy gyanítom a te tébédet fizetem.

@Máгia: te miféle fülkeforradalomról beszélsz? Ha nem tűnt volna fel a rendszerváltás óta így van.

Alikam 2011.04.13. 09:27:46

@miklos.rabai: nem is engedném, hogy itt kommenteljetek. Ez kb. olyan mint az EON-osoknak irkálni, hogy milyen drága az áram. Ők meg folyamatosan megmagyaráznák, hogy miért meg stb., csak azt nem, hogy ők 90%-os kedvezménybe kapják.

Ti nem is látjátok kívülről az egészet, elvagytok az ismerősök, meg hálapénzek kis mesevilágában. Nem tudom, dolgoztál valaha versenyszférában?

2011.04.13. 09:31:03

@csak ugy: A lehúzás nem magyar találmány, csak itthon is alkalmazzák.

Nem én vagyok, hanem én 2011.04.13. 09:32:09

@Alikam:
LOL... :) Rám ne számíts! Én ugyan nem foglak kihúzni a szarból... :)

Imádom ezt a blogot, néha tényleg jókat lehet röhögni!... :)

Circus 2011.04.13. 09:34:51

@miklos.rabai: az a folytatás, ahogy továbbadja a megszerzett ismereteket :)

Amúgy meg szerintem mostanában tipikus, hogy első felindulásból leírjuk a sirámunkat, nem gondoljuk át, aztán meg már futunk az igazunk után, ha kiserül, hogy benéztük. Persze most, hogy kb az egész világ az átverésről szól... www.life.hu/sztarszerzok/20110411-ilyen-a-ferfi-ha-lemegy-bekaba-muller-peter-irasa.html )

Circus 2011.04.13. 09:44:18

@miklos.rabai: nem feltétlenül rólad írt a felindult olvtárs, de azért az igaz, hogy bizonyos esetekben kicsit bicskanyitogatóan lekezelő hangnemű kommentek/reakciók születnek 'bennfentesektől'. Akad példa bőven - nem az ilyen posztoknál, persze :)

sárga nyúl 2011.04.13. 10:02:09

@Alikam: Az enyémet biztos nem, mert vödörrel öntöm a pénzt az államkasszába. Neked mindenesetre elég különleges ismerősi-rokoni hálód lehet, ez valószínűleg a korodból adódik. Rövidesen meg fog változni, a nyugdíjasok száma és a gyerekek száma emelkedni fog, ez már csak így szokott lenni.
Én szoktam adni időnként ajándékot vagy hálapénzt. Mikor hálás vagyok. Ha nem vagyok hálás, akkor soha. Nekem sajnos nem adnak...

jágör68 2011.04.13. 10:04:42

@Alikam:
Nem azért de a versenyszféra maximum az alvállakozók és a munkavállalók ki nem fizetésben, lehúzásában versenyzik ebben az országban.
Számla nélkül.
Eltűnős tintával.
Túlszámlázással.
Feketén.
Maximum szürkén.
Ennyit Madzsarisztánról. Menthetetlen. Posztkommunista, rablókapitalista kleptokrácia. Meneküljön innen, aki csak tud!

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.13. 10:08:40

@Alikam:
arról sem miklos.rabai sem a tb kassza nem tehet, hogy az orvosod/aid úgy kérik el a pénzt tőled, hogy az érte járó szolgáltatást nem végzik el.
gondolom, te sem veszkődtél érte, hogy elküldjenek laborba, meg belgyógyászhoz, hanem örültél, hogy dejógyorsan sikerült elintézni.

mielőtt belémkötnél: az én háziorvosom végigcsinálja a protokollt.

csak ugy 2011.04.13. 10:20:22

@jágör68:
egyetertek es vissza se nezzen...
esetleg 20 ev mulva ujra megprobalni...
de ha hataron megint lehuzassal probalkoznak azonnal visszafordulni!!!
:):):)

tódór piroska 2011.04.13. 10:23:11

@Máгia: Rajtunk is múlik, hogy milyen (lesz) ez a gyönyörű (és nem k...a!) ország. Végül is ez a hazánk. Én is jártam több alkalommal is USA-ban, Kanadában, Skandináv országokban, németbe, spanyolba, olaszba, angolba stb. Látom a különbséget, esetenként még az okát is tudom. De az egyenesen undorító, hogy nagypofájú-nagyképű szarházi alakok külföldről mocskolják az országot és a benne élőket. Csak óvatosan jegyzem meg, hogy Te is valami hasonlót írtál ribinek (répának).

csak ugy 2011.04.13. 10:24:57

@Babette_:
nos latod akkor mire jo ez az egesz?

LEHUZASRA

mert akkor ertelme nincs!
Nem egyszerubb akkor a vilag masik felen?
En kaptam 35 ev ervenyesseget...
Nem akarnak ezzel lehuzni 5 evente!!

Ha meg bajom van vagy beteg vagyok akkor megyek az orvoshoz es nem hasznalom feleslegesen 5 evente az egeszsegugy forrasait...
(persze fizetve erte)

csak ugy 2011.04.13. 10:29:05

@tódór piroska: kedvesem nem megy maskep csak ha ezek a "nagypofájú-nagyképű szarházi alakok külföldről"
baszogatnak benneteket, hogy ugyan csinalni kene mar valamit...

Mert magatoktol??

Csak bologattok az aktualis hatalmon levo zsebettomo kiskiralyoknak
aztan megmagyarazzatok a nagypofajuaknak, hogy ez igy van jol
:):):)

Mágia 2011.04.13. 10:44:27

@tódór piroska:

Teljesen egyetértek veled.

Aki már elment innen, az ne járjon vissza ugatni. Az, ha segíteni akar, akkor találja ki, hogyan, milyen módon, milyen csatornákon tudja úgy megszólítani azt a réteget, amelyiknek a gondolkodását jobb irányba akarja terelni, hogy eredménye is legyen a munkájának.

Ehhez a beugatás nem módszer.

De én egyelőre itthonról ugatok, azt és olyan módon, ahogy jónak látom. Mert megérdemlem... izé... jogom van hozzá... jár...

2011.04.13. 16:34:31

@Máгia: Nyilvános blogon mindenki onnan ugat ahonnan akar és olyan stílusban, amit jónak lát... és amit a moderátor elbír.

Mágia 2011.04.13. 17:48:22

@Turchi:

Sajnos ezt nem értik azok, akik folyamatosan engem mártogatnak a moderátoroknál privát mailekben :)

2011.04.13. 21:50:39

@Máгia: Tényleg?? :-))Nem gondoltam, hogy a háttérben ilyen nagy a mozgás. Hogy én miért nem írtam még soha a moderátoroknak !? Mondjuk azt sem értem, miért veszik egyesek ilyen véresen komolyan, hogy egy idegen a neten mit írogat. A többségnek kialakult véleménye van, amin úgysem lehet változtatni.

bájgúnár 2016.06.08. 16:21:15

Engem az a hülyeség bosszant hogy elmész laborba kiderűl a cukrod 7 és az orvosod cukorbetegnek titulálva elkűld diabetológiai szakrendelésre.Vársz pár hetet mire rád kerűl a sor.A diabetológus megnyugtat ez nem cukorbetegség de azért blabblabla..Szóval feleslegesen elcsesztél pár napot és időt mire végre megkapod a papírt hogy OK lehet tovább jogsid.Csak azt nem értem a sok hülye politikusnak miért nem kell 4 évente mentális állapotukról igazolást beszerezni.Hiszen az egész országot tönkre tehetik sőt háborúba ránthatják!
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása