Három orvos, három különböző diagnózis

2011.04.07. 06:00

Kedves Praxis blog!


Régóta olvasom a blogot, hasznosnak tartom, sok mindenről változtatta meg a véleményem, és írtam is már a blogra, most kivételesen nem egy pozitív történetet osztanék meg, vagyis a történetnek még nincs vége, inkább egy kérdést szeretnék feltenni. Mit lehet tenni akkor, amikor az ember 3 különböző orvostól hall 3 különböző véleményt?

 


A történet a következő. Elég hosszú ideig, versenyszerűen tornáztam. Miután abbahagytam pár évig folyamatos állómunkát végeztem. 3 éve megszületett a kislányom, akkor kezdődtek nagyjából a panaszaim, mostanában stagnál. Vagyis, folyamatosan rossz... Mindkét térdem rendszeresen fáj, nem tudok hosszabb ideig állni, hosszabb ideig behajlított lábban ülni (vagy épp nyújtott helyzetben), vagy keresztbe tenni őket. (A hosszabb idő mondjuk negyed órát jelent) A futás is problémás, illetve ha olyan napom van amikor kicsit többet gyalogolok, estére bedagad, és fáj is.


Első körben, háziorvos, beutaló a körzeti szakrendelőbe, ortopédiára, ahol a 70-es nagyon kedves bácsi szerint semmi baja a lábamnak, csak többet pihenjek, és esténként polcoljam fel. A vizsgálat abból állt, hogy megfogta, hajlítgatta, és kb ennyi. Nem igazán hagyott nyugodni a dolog, lévén, hogy 20-as éveim elején járok, nehogy már ennek így kelljen lennie.


Következő kör magánrendelő, alaposabb vizsgálat, és kikérdezés, majd műtét lehetőségének felvázolása, mondván "belenézünk, mi is van odabent." Mert hogy magándokibácsi szerint biztos a porcokkal lesz a gond, és akkor laparoszkóppal azt ő gyönyörűen megoldja.Kicsit tartok a műtéttől, megmondom őszintén (nyilván ha muszáj akkor muszáj) de úgy gondoltam, adok egy utolsó lehetőséget, egy harmadik orvosnak, hátha van valami alternatív kezelési módja, hogy elkerüljük a műtétet.


Harmadik orvos egy ismerős ismerőse, szintén kedves, szintén alapos, mármint ami a fizikális vizsgálatot illet, mert több nála sem történt. (Nem tudom szükséges lenne e) Az ő véleménye szerint a térdkalácsomat a helyén tartó tok (?? vagy valami ilyesmi, nem emlékszem egészen pontosan) elég laza, ezért mozog ki a térdkalácsom jobbra-balra, és ez okozza a fájdalmat. Valamint szerinte is van porc-probléma is, amire porcerősítőt írt fel, és 1 hónap múlva menjek vissza.


Szóval fogalmam sincs kire és miért pont Őrá hallgassak. :) Tudom, megérdemlem, minek mentem el 3 orvoshoz is...:) Mit tehet ilyenkor az egyszerű ember, aki nem ért ehhez, csak szeretne a fájdalomtól megszabadulni? :)


Minden véleményt szívesen olvasok, és a kommentek között válaszolok is bármilyen kérdésre! Előre is köszönöm!!

 

 

Van egy sztorija a magyar egészségügy helyzetéről? Megváratták, félrekezelték, megalázták, vagy ellenkezőleg, csupa jót tapasztalt? Küldje el történetét a praxisblog@yahoo.com címre, vagy használja megújult kórházértékelőnket!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erika László 2011.04.07. 06:40:52

engem is erdekel a tema - helyesebben a baratnomet - ugyanis hasonlo fajdalmakkal kuszkodik es neki is ossze-vissza beszelnek.

ahany orvos, annyi diagnozis.

serfecs (törölt) 2011.04.07. 07:15:10

Ugyanezzel kuzdok en is, nekem is az a diagnozis, h a combcsontom kulso butyke laposra kopott, (szinten versenysport) ezert a terdkalacsom nem marad a helyen, hanem csuszkal oldaliranyban. 1993 ota elek egyutt ezzel, nagyon lassan romlik, kibirhato.
Es ahhoz kepest, h a Sportkorhazban anno terdprotezissel fenyegettek meg, eddig meg hozza sem kellett nyulni. Nagyon erzekeny mindket terdem, pl ha vki megkocogtatja szembol a terdkalacsomat, sirni tudnek a fajdalomtol.

Egy kis kiigazitas a vegere, laparoszkoppal a hasadba neznek maximum, de ezt majd ugyis megkapod vkitol, aki csak kotozkodni jar ide :-)

El Visco Stello (törölt) 2011.04.07. 07:18:28

Nem vagyok orvos, ugyanolyan egyszerű ember vagyok, mint Ön. Egyszerűen gondolkodok. Szerintem az egyszerű medoldások felől kell az egyre bonyolultabb felé haladni. Én megcsinálnám a porcerősítő kúrát, de csodát nem várnék tőle. Ön a tornázással olyan igénybevételnek tette ki az izületeit, ami más embernek egy élet alatt sem jön össze.
Ha a porcerősítés nem hoz javulást, akkor mindenképpen képalkotás, képalkotás és képalkotás. A fizikailag is belenézünk az csak ezután jöhet.
Egyébként terheletlen állapotban mindenki térdkalácsa lazán ide-oda csúszkál.
Biztos vagyok benne, hogy lehet javítani az állapotán, de hogy a problémája élethossziglan jelen lesz, az majdnem biztos.

Mágia 2011.04.07. 07:55:18

Lehet, hogy kimaradt az infó, hogy a posztoló a versenyszerű sport abbahagyása, majd a terhesség után hány kiló pluszt szedett fel és milyen tempóban?

Lehet, hogy ezt viselik rosszul az egyébként is elhasználódott ízületek?

Fearzone 2011.04.07. 07:55:30

Tizeneves koromban kezdodott hasonlo temaju kalvariam. Orvostol-orvosig, volt aki lebaxott, hogy szimulalok(persze azert nem tudtam neha felkelni sem, csak legordultem az agyrol) 100 rongenkep stb.Nekem is mondtak, hogy bele kellene nezni a terdembe, en is ellenkeztem, majd egy baleset miatt bele kellett nezni, es akkor derult ki, hogy porclagyulasom van.Kuraszeruen porcerositot szedek, es mar csak ritkan faj, de mar akkor sem olyan intenzitassal mint regen.
Egyebkent 1 honap alatt nem sok hatasa van a porcerositonek, es nem is 3 fele diagnozis volt, mert a papan kivul mindenki a porcra gyanakszik.
Hja es meg1 en baromir afeltem a mutettol, es hat nokent attol, hogy huszonevesen oriasi hegek lesznek a labamon, ocsmany lesz stb. 2db kb fel cm-es seb van a terdemen, szinte nem is lehet latni.Annyira nem para mutet :)

hokuszpok26 2011.04.07. 07:55:44

Én hasonló cipőben jártam 28 évesen, szülés után pár héttel kezdődtek a panaszaim (nem ment a lépcsőzés, nem tudtam behajlítani a térdemet, állandó erős fájdalom). Házi orvos (urológus, általános orvos) Donna por-t írt fel, fizikális vizsgálat és szakorvosi beutaló vagy vélemény nélkül. Én inkább magán reumatológiára mentem, fizikális vizsgálat után, elküldtek vérvételre, térd uh-ra és röntgenre, addig a doki semmit nem javasolt. A képalkotó eljárásokkal megállapították, hogy mindkét térdben kórós folyadék, egyik térdben Baker ciszta, és mindkét térdben a porc erősen kopott. Utána Condrosulf tabletta és Donna por durva adagban, beutalás 10 alkalommal speciális térdtornára, és napi minimum 1 óra biciklizés, és ha nem használ akkor műtét.
1,5 hónap alatt rendbe jöttem, szerintem addig amíg képalkotó eljárással meg nem nézik a térdedet, addig nem állíthatnak fel diagnózist, és ajánlhatnak kezelést.

Krilla 2011.04.07. 08:03:19

Szintén nem orvos,sőt...Olyasmit írtak esetleg a leleteiden,hogy (bocs,ha nem jól írom)chondromalacia patellae?Nekem az van hasonló tünetekkel,bár nem sportoltam.Fiatal korban megjelenő betegség,elég nagy az előfordulási aránya és épp sportolóknál gyakoribb.(nekem úgy 19 évesen,akkor dagadt cipóra először,csak akkor nem mentem orvoshoz,csak évek múlva)Én annyit vettem észre,hogy eleinte csak dagad és akkor szúr,ha lépés közben kicsit is kitér a lábam oldalra,később mindig.Emlékeim szerint csak kézzel vizsgálták,bár röntgenre elküldtek és enyhe csípőficamot találtak(nekem bal oldali inkább a probléma).Előtte csuklószorítóhoz hasonló térdszorítót használtam,mikor az nem volt elég,akkor mertem az orvoshoz menni.Ún.patellafixet kaptam,elég volt fél órát-órát használni,hihetetlen jó.(rücskös felületű szilikongyűrű egy nagyon erős gumírozott szorítóban,oldalában műanyag valamikkel,amik térdben hajlanak,de a fordulást akadályozzák.)Emellé pedig porcerősítőt.(kopásom is van)Ezt az eszközt csak ortopéd szakorvos írhatja fel.Ha ez a te betegséged is,szerintem kérdezz rá annál az orvosnál,akinek leginkább bízol a véleményében.Ha nem ez,akkor is rákérdezhetsz,segítene-e az állapotodon.
Jaaa,eleine én is reumatológiára jártam,az ott felírt gyógyszerek nem segítettek,az ortopédián egyből "jó kezekbe kerültem".Hát annyi biztos,hogy nekem is tizenpár éve megvannak a tüneteim,de ritkán kell a patellafixet használnom,a glükozaminos gyógyszerből viszont félévente kéne egy-egy kúrát csinálnom,míg élek.Akinek általános kötőszöveti gyengesége van(köznyelven sérvhajlam és laza ízületek)annál is könnyebben előfordulhat.

Abban nem tudok tanácsot adni(és nem is szeretnék),melyik orvosban bízz...

Műtötték régebben ismerősöm térdét,porctörés miatt.Ő is laparoszkópnak mondta,de most rákerestem,artroszkópnak hívják azt amivel a térdet műtik.(neki hiába nézték röntgennel,ultrahanggal,csak a műtőasztalon látszott a pontos baj)

Nem én vagyok, hanem én 2011.04.07. 08:15:11

@El Visco Stello:
Még is van értelme ennek a blognak... Ezt én sem mondhattam volna szebben...

@Máгia:
És ez is tök jogos kérdés.

Júliusban avatják Hatodévest, ti is ott lesztek?... :)

radiologus.hu · http://www.radiologus.hu 2011.04.07. 09:20:26

MR vizsgálat, ami előbbre vinne.

Egyébként meg lehet csinálni az artroszkópiát is, diagnosztikus céllal, úgy, hogy ha találnak valami eltérést, akkor azt egyből meg is gyógyítják.

adamantium 2011.04.07. 09:30:34

ez a 3 diagnózis azért nem annyira különböző.
kedves betegnek úgy tűnik lateralizálódó térdkalácsa van, ami azt jelenti nem a középvonalban fut hanem kissé kintebb. artroszkópia meg a tok külső bemetszése a megoldás (lateral release), de ez csak egy feltételezés.
első fázis a fizikális vizsgálat a legfontosabb, ezzel képet alkothatunk a térd stabilitásáról és a beteg panaszairól, itt már felmerülhet pár betegség gyanúja.
első fázisban alapból csontos problémákat keresünk: térd kétirányú+térdkalács axiális (esetleg defilé) ajánlott. ha nagyon X vagy O lábú a beteg akkor érdemes egy speciális felvételt elkészíteni: teljes alsó végtag terhelés alatt (erre sajnos kevés helyen van lehetőség magyarországon) de nagyon jól lehet szögeket mérni rajta.
ha továbbra sem egyértelmű a panasz eredete akkor MRI javasolt (én mindenképpen szoktam javasolni több mint fél éve fennálló vagy bizonytalan eredetű panaszoknál).
az eredmények birtokában meg el lehet dönteni, hogyan tovább. elég a gyógytorna vagy artroszkópia kell vagy valami komolyabb (pl tengelykorrekció)

2011.04.07. 09:33:01

@miklos.rabai: Én megyek, ha küld meghívót mailben! :-D Te jössz?

Nem én vagyok, hanem én 2011.04.07. 09:48:32

@ReignOfdark:
Persze, ha küld zsét a repjegyre is... :)

radiologus.hu · http://www.radiologus.hu 2011.04.07. 09:54:05

@miklos.rabai:

Egy külföldön dolgozó, jól menő orvos ne garasoskodjon egy vacak repülőjegyen! :-))))

2011.04.07. 09:54:09

A poszthoz annyit tudnék hozzátenni a többiek javaslatain kívül, hogy: reggelente fáj-e, és mozgatásra enyhül-e a fájdalom? A stagnálás mit jelent, hidegre-melegre jobban lesz-e? Más ízületek fájnak? Kullancscsípés volt-e a terhesség körül? Milyen a fogak állapota (fájdalommentes gyulladás is okozhat ízületi panaszokat!).

A legközelebbi vérvételnél rheumás és autoimmun panelt kéne kérni (szívesen begépelem, ha kell), de ha anatómiai oka van, akkor @El Visco Stello: @radiologus.hu: és @adamantium: kommentjeiben ott a lényeg... :-)

Hkd90 2011.04.07. 09:54:12

Én küldtem a levelet, köszönet érte, hogy ilyen gyorsan megjelent, és köszönmö a válaszokat is! :)
A fontos kérdésre válaszolva, 17 évesen hagytam abba a napi szintű versenysportot, a kislányom 3 évvel később született, 47 kilóval kezdtem a terhességet, 60 volt a vége, 55 kilóval jöttem haza a kórházból :) Azóta stabilan tartom a 48-at, bár jó lenne felszedni néhány kilót, de ez nem megy sajnos.
Még egyszer köszönmö a válaszokat, hasznosak, tisztább már a kép! :)

2011.04.07. 09:55:16

@radiologus.hu: Biztos kell neki az ő Hatodévesére... :-)))
Hazautazik, és utána mit adna neki? Teszkós konyakmeggy, csak hogy ne ölje meg a romantikát? :-P

Káin 2011.04.07. 09:55:38

@Hkd90: Tyű, akkor nem vagy valami súlyos egyéniség :). Csak viccelek, remélem meg lesz a probléma forrása és javul a helyzeted is.

Hkd90 2011.04.07. 10:08:34

@ReignOfdark: Reggelente általában nem fáj, csak ha hosszabb- rövidebb ideig ülök, állok. De utána mozgatásra jobb. Hideg időben télen, ha nincs mondjuk a nadrág alatt harisnya, hamarabb megfájdul. Kullancs nem csípett, a fogaimmal tudtommal nincs probléma.:)

El Visco Stello (törölt) 2011.04.07. 10:23:11

Biztos voltam benne, hogy túlsúly nem játszik:)) ...sem XO láb. Bár az O kicsit szanszos:))) Bocs, nem a szó esztétikai értelmében.

Bikli néni 2011.04.07. 10:32:39

@miklos.rabai: Én is jövök, ha meghív :DD
Összedobjuk neked a pízt repjegyre? :P Aztán kész is a blogtali :))) Többiek is jöjjenek, mekkora flash lenne már! :)

Poszthoz: itt vannak az illetékes okos doktorok, úgyhogy már nem is mondok semmit. Úgyis mennem kell... szép napsütéses napot :)

2011.04.07. 10:33:20

@Hkd90: Akkor ha lehet, a következő vérvételnél kéne beszélni a kezelőorvossal, hogy kérjen anti-CCP -t, RF -et (rheuma faktor), CRP -t (C-reaktív fehérje), vérsüllyedést és AST -t (antistreptolizin titer). Ha jó eredmények jönnek, azzal ki lehet zárni a juvenilis és szeptikus arthritist.

Egyébként ezek a tesztek a képalkotás meg a többiek által írt vizsgálatok mellett csak kiegészítő jellegűek.

Jobbulást!

Káin 2011.04.07. 10:33:22

@Bikli néni: Nekem is a blogtali jutott eszembe, mókás lenne :D.

Káin 2011.04.07. 10:36:02

Mellesleg (aztán lehet lehurrogni, ha van rá igény) ez a poszt azért nagyon tetszik nekem, mert azt a funkciót tölti most be a blog, amelyet szerintem kellene.Persze annak is van értelme, hogy a panaszáradat idekerül, mert ha hiszitek, ha nem, van egyfajta visszatartó ereje, de ez a tanácsadás dolog nekem tetszik.

Káin 2011.04.07. 10:37:09

@Káin: Még annyi, hogy sajnos én tanácsokkal nem tudok szolgálni, de örömmel olvasok ilyesmiket.

Hkd90 2011.04.07. 10:55:29

@Káin: Egyetértek, és köszönök minden hozzászólást, tanácsot, legalább nem teljesen bután megyek vissza az orvoshoz legközelebb!:)

Laliath 2011.04.07. 11:09:54

Hkd90:
nem vagyok orvos, de hasonló problémám volt/van. Nekem sajnos az összes ízületem laza. Önmagában ez nem okoz fájdalmat, de lehet problémaforrás. 15 éves voltam, amikor egy rossz lépésnél az elcsúszó térdkalács beszakította az egyik oldalon az ízületi tokot. Engem akkor pár napon belül artroszkóppal műtöttek - be kellett vágni a másik oldalon is a tokot, hogy a térdkalács vissza tudjon illeszkedni. Utána még 5 évet verseny-sportoltam vele.
Ha végül ilyen műtétre kerülne a sor (remélem, nem fog, és találnak a problémádra más megoldást), akkor nem kell félni tőle. Gyors, könnyű eljárás; akár altatás nélkül is végezhető. Nem hagy komoly nyomot és "viszonylag könnyű" felépülésii idő követi.

Ha valóban laza ízület az ok, akkor viszont érdemes arra felkészülni a jövőre nézve, hogy ha terveztek még babát, a második terhesség is meg fogja viselni a térdedet. Ez az egyik legjobban terhelt ízület, mindkét várandósságom alatt érezhető volt a hatása a testsúlynövekedésnek és a súlypont eltolódásnak.

Mihamarabbi gyors és könnyű gyógyulást.

adamantium 2011.04.07. 11:12:49

@Hkd90: az, hogy hosszabb ülés során megfájdul a térded arra utalhat, hogy a térdkalács és az ennek megfelelő combcsonton elhelyezkedő ízületi felszín közt van a baj. ekkor a térdkalács nekifeszül a combcsontnak és a sérült porc miatt fájdalmat okoz. hasonló fájdalom jelentkezhet lépcsőzés során is. ezt a kórképet okozza egy idő után a lateralizálódott patella is

NeeKoL 2011.04.07. 11:40:01

Én most vagyok 24 éves, 10 év versenyszerű sportnak köszönhetően (??) már mindkét térdemet műtötték, a fent említett chondromalatia patellae és társai miatt, bár nekem nem csak a térdkalácsom, hanem a combcsontom végéről kopik a porc. Se a Dona, se a Condrosulf nem használt, pedig a dupláját kellett szednem az ajánlott adagnak. A műtét óta sem vagyok 100%-os, sosem leszek az, de már tudok aludni a fájdalomtól, és ez is valami.
A biciklizés valóban sokat segít!

adamantium 2011.04.07. 12:34:17

@NeeKoL: ezektől a szerektől nem kell azért olyan sokat remélni.
azt kell tudni, hogy az üvegporc az örök és megismételhetetlen. tehát a szervezet nem képes azt újratermelni, ami van az csak kopik.
persze a kopást lehet lassítani.
a DONA, Proenzi3 meg hasonlók erősítik a meglevő porcot.
A symvisc és hasonló ízületbe adható injekciók meg csökkentik a viszkozitást és ezáltal csökkentik a kopást

bauchi 2011.04.07. 15:41:17

Nagyon tudok most csodálkozni.
Sok kiváló és világszerte ismert orvos itt a blogban sem ismerte fel,hogy a betegnek hypochondermalatia-ja van,ami a patella laternális magica-ját károsan befolyásolja és még a képalkotást is képes megszüntetni és ezáltal jobb oldali túlsúly jön létre a térdizületben.Ez tovább terjed a csípőre,majd a gerincre és kész.A gerincrefektetetésnek annyi.

sashimi 2011.04.07. 17:14:33

dr Knollt javasolnám. Nem olcsó, de ő a legjobb térdszakértő, akit találtunk.

www.drknoll.hu/

Irkutszk 2011.04.07. 17:20:09

Ha versenyszerűen sportolt: www.osei.hu

bauchi 2011.04.07. 17:50:50

Megint el kell menni orvoshoz.Amikor a századikat is láttuk,akkor már tuti,hogy nagy a baj.

El Visco Stello (törölt) 2011.04.07. 17:58:18

@bauchi: Inkontinens vadászblézer legyek, ha egy betűt is értek belőle!

Mágia 2011.04.07. 19:22:12

@El Visco Stello:

Ha a gerincre fektetést se érted, akkor neked tényleg annyi :)

aladdin 2011.04.07. 20:15:58

nem vagyok orvos, szóval nem biztos hogy ami nekem bejött, jó másnak is. régóta fájt és be volt dagadva a térdem, néha ha nagyon fájt kaptam gyulladáscsökkentőt...stb
aztán egyszer a nyakam és a vállam miatt elmentem kiropraktőrhöz (budán a kis rókus utcába) és észrevettem, hogy miután helyreropogtatott elmúlt a térdfájásom is. csak 3-4 alkalommal voltam, nem heti 2x 3 hónapon keresztül ahogy javasolta (kicsit sokba került volna)
most 2 év elteltével egy szülés után megint készülök

Leroi 2011.04.07. 20:23:40

Hosszú ideig versenyszerűen tornázott, aztán évekig állómunkát végzett, 3 éve megszületett a gyereke, de ő még mindig a huszas évei elején jár, mennyi idős lehet ez a hölgy, vajon?

Ööööö...térdet laparoszkóppal...talán inkább artroszkóppal...

"...de úgy gondoltam, adok egy utolsó lehetőséget, egy harmadik orvosnak, hátha van valami alternatív kezelési módja, hogy elkerüljük a műtétet."

Ő ad egy lehetőséget...
Egy utolsót...
Ja...

Mágia 2011.04.07. 20:35:21

@Leroi:

Ezt írta kommentben:

"17 évesen hagytam abba a napi szintű versenysportot, a kislányom 3 évvel később született"

Húszévesen szült, ennek 3 éve, ezt a posztban írja, akkor most 23 éves.

Szerintem ebben most nincs semmi rosszindulat, csak "laza" stílusban fogalmazta meg a problémát.

Ha ma bele akartam volna kötni valamibe, akkor abba kötöttem volna bele, hogy az ortopéd szakorvosról azt írta, hogy "70-es nagyon kedves bácsi".. :)

A relativitás elmélete szerint ugyanis akit egy 23 éves nő hetvenes bácsinak néz, az valójában nem lehet több, mint egy korán őszülő 50 éves :)

De nem szóltam egy rossz szót sem, nem szóltam...

Irkutszk 2011.04.07. 20:46:26

@Leroi: A versenyszintű tornán a 17-18 évesek már az 'öreg' vagy 'kiöregedett' kategória :( Ha látod mondjuk olimpián a tornászlányokat, ők úgy 12-13 évesek lehetnek :( Persze, mindenki sportoljon, amihez tehetsége és kedve van, de azért tizenéves korára kiöregedett, izületi problémákkal küzdő sportolónak lenni számomra... nem egy életcél. Szegény kislányok (és kisfiúk, természetesen)

Leroi 2011.04.07. 20:57:34

@Máгia:
De gondolj csak bele, egy 50-es nőt hány évesnek néz egy 23 éves srác...

Bikli néni 2011.04.07. 21:01:47

@Leroi: OFF Írtam neked mélt. ON

2011.04.07. 21:09:40

@Káin: "Nekem is a blogtali jutott eszembe, mókás lenne :D. "
Én már ismerek személyesen innen 1 tagot, egy másikkal meg néha levelezünk. Jó ez a blog, amikor éppen nem egymás nyakát nyiszálják. Én El Visco Stello-ra lennék nagyon kiváncsi :-)), és persze másokra is. A mai téma és a hozzászólások értelmet adnak a blognak.

Mágia 2011.04.07. 21:10:23

@Leroi:

Hehehe.. hát még egy 23 éves nő...

Lazán rátesz egy tízest a kalkulációjára, merő jóindulatból :)

Erika László 2011.04.07. 21:55:42

@Turchi:

ezen en is melysegesen elcsodalkoztam, h a mai poszt iroja nem kapott koveket... :)

scopolamin 2011.04.07. 21:58:10

@Turchi: Én is reá, és adamantiumra :)

Bikli néni 2011.04.07. 22:01:37

@Turchi: Blogtalit abszolút támogatom!! Csak a földrajzi távolság a probléma... Nem baj, majd megyünk Miklóshoz, hátha a csoportos repjegyet ákkcijósan adják :P
Én is nagyon szeretnék már egy csomó embert személyesen megismerni.

El Visco! Javíts, ha nagyon hülyeséget beszélek, de te nem a déltepsiben dolgozol...? Mert ha igen, veled könnyen össze tudok futni :D

El Visco Stello (törölt) 2011.04.07. 22:21:44

@Bikli néni: Ez a déltepsi úgy terjedt, hogy itt a blogon egy orvosnak látszó tárgyat súlyos szakmaiatlanság okán megszóltam és ő barátilag azt javasolta, hogy neki egy kazánfüttő a déltepsiből ne ugasson.
Mivel a kazánfűtőt tisztességes foglakozásnak tartom, - ráadásul műszaki pálya, ami hozzám közel áll - ezt a dolgot lerendezettnek tekintem.

Leroi 2011.04.07. 22:22:43

@Bikli néni:
:*
Köszönöm szépen, válasz ment!

Bikli néni 2011.04.07. 22:39:50

@Leroi: Köszönöm, update-válasz ment részemről is! :)

Bikli néni 2011.04.07. 22:40:43

@El Visco Stello: Bocs, tényleg valami ilyesmi rémlett bennem is, ne haragudj!! (laposkúszik)
Ettől függetlenül, blogtali?? Emberek?!

adamantium 2011.04.07. 23:34:01

@Irkutszk: úgy tudom egy ideje világversenyeken nem indulhatnak 14 évnél fiatalabbak, persze az ázsiai országok képviselői előszeretettel hamisítják a születési bizonyítványokat, nem is olyan régen bukott le egy asszem észak koreai leányzó

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.08. 06:02:43

@Bikli néni: én nem hiszem, hogy egy kazánfűtő olyan sokat utazik, hogy a gyereket ki kelljen kérnie az iskolából:)))

scopolamin 2011.04.08. 10:07:32

@Babette_: Úgy emlékszem, TE laksz hozzám legközelebb.

2011.04.08. 11:59:00

@Bikli néni: Hatodéves avatása végülis fix dátum, én szívesen megtapsolom! :-)
Pesten lakik a párom családja meg jópár haver is, szóval nekem a szállás sem gond.

Hatodéves ugye SOTÉ-s?

Bikli néni 2011.04.08. 13:03:09

@ReignOfdark: Na legalább találkozunk végre személyesen is :D
Azért lehet nem ártana erről megkérdezni Hatodévest is :DDD (Valami azt súgja, hogy akkor inkább a családjával lenne, diplomaosztó az ember életének legszebb napja...)

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.08. 14:48:47

@scopolamin: nem tudom, ki avgy, nem tudom, hol laksz, nem tudom, hogyan jött ez ide.

2011.04.08. 15:03:54

@Bikli néni: Az idei év nagyon diplomaosztós: tesóm, párom, elég sok ismerős... úgy látom azért, hogy az ünneplő tömegnek mindenki örül :-)

Ja igen, én is kíváncsi vagyok több emberre is!

2011.04.08. 17:31:37

@Bikli néni: "Ettől függetlenül, blogtali?? Emberek?! "
Benne lennék ! :-)

scopolamin 2011.04.15. 00:21:51

@Babette_: OK, akkor nálam a képzavar. Felejtsd el.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása