Pénzt nem várt el senki

2010.12.05. 15:31

Tegnap sajnos elmaradt a beharangozott pozitív bejegyzés, amelyért én vagyok a felelős. Össze-vissza bénáztam valamit, ezért nem a megfelelő időpontra állítódott be a poszt. Hamut hintek a fejemre és akkor most pótolom az elmaradást. Következzen egy levél a Bethesda kórházról, csak pozitívan.

 

Kedves Despota,

 

közkívánatra küldöm az alábbi pozitív posztot a Bethesdáról.


Előzetesen nagyon aggódtam fiam vízsérv műtétje miatt, mivel a gyermek enyhén autista, és előre nem volt látható, hogy hogyan reagál az altatószerekre.


A műtétet megelőző aneszteziológiai vizsgálat kiterjedt a gyermek autizmusából adódó érzékenységeire is, a doktornő fantasztikusan alapos volt és kedves. Az aneszteziológiai javaslatot teljesen egyénre szabta, lefoglalta az ágyunkat a legjobb kórteremben, engedélyezte, hogy elvigyük a kicsit a műtőig.

 


A műtét napján még reggel 7-kor ihatott a fiam, utána pedig igen gördülékenyen mentek a dolgok. A műtét simán lement, a nővérek csodálatosan viselkedtek, a szoba közepén ÁLLVA figyelték a frissen műtött gyerekeket, akit épp betoltak közvetlen a műtét után, annak az ágya mellett 10-15 percig is álltak, és figyelték, minden rendben van-e. Az aneszteziológus szólt, hogy műtét után lehet, hogy rossz lesz az ébredés, de ez nálunk csak annyiban jelentkezett, hogy fájdalmai voltak a kisfiamnak, amire kértem fájdalomcsillapítót, utána már kutya baja se volt. Délután már haza is jöhettünk. Összefoglalva: mindenki nagyon kedves és szolgálatkész volt a műtősfiútól (minden gyerekhez vidáman beszélt, kedveskedett) a nővéreken át (mikor ébredéskor sírt a gyerekem, még egy kisautót is hoztak vigasz gyanánt, míg hat a fájdalomcsillapító) az aneszteziológusig és a sebészig.

 

Az autizmust pedig mindenki tudomásul vette, mindent kérdeztek, hogy mit lehet, mit nem. (Azért azt hozzáteszem, hogy a kisfiam nagyon enyhén autista, és sokkal jobban-kooperatívabban viselkedett, mint a neurotipikus gyerekek.) Egyet viszont nem értek: mikor jött a nagyvizit, egységesen minden szülőt kiküldtek a szobából, minket is, autizmus ide vagy oda. Szerencse, hogy pont elaludt a gyerek, mert ettől biztosan megijedt volna, ha észreveszi, hogy bejön egy csomó fehérköpenyes idegen, a szülei meg sehol. (Ha nem alszik, nem mentem volna ki. Egyébként nem vizsgálták, csak megbeszélték az eseteket.)


Pénzt nem várt el senki.


Sajnos a műtétet követően számos kisebb probléma akadt, ami miatt hetente mentünk az ambulanciára a sebészünkhöz (pl. kilökődött a felszívódó varrat). Ott is kifogástalan kedvesség fogadott minket minden alkalommal, sőt, még a fájdalmasabb beavatkozások után ajándékot is kapott a kisfiam (egy kisautót és egy plüsskutyát) a dicséret mellé, miszerint hős volt.


Korábban már voltunk a Bethesda sürgősségi osztályán is kétszer 3 napot, ott is minden rendben volt, alapos orvosok, korrekt nővérek. Érdekes módon ott is ki akartak küldeni nagyvizitkor, nem mentem ki, tudomásul vették. Éjjelre az első alkalommal nem tudtak biztosítani ágyat a szülőnek, mert teltház volt, másodjára kaptam. A kórház nagyrészt fel van újítva, úgyhogy a tisztasággal és a körülményekkel sincs gond, ráadásul az udvarban van egy kis játszótér, kis tóval, benne teknősbékával… :)


Üdv.,

Sárga nyúl

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

health 2010.12.05. 16:02:23

Azért küldik ki nagyvizitkor a szülőket a szobából, mert az egyik gyerek problémája nem tartozik a másik szülőre. Ahol egyágyas mamás szoba van, ott bent maradhat a szülő is.

sárga nyúl 2010.12.05. 16:05:59

@health: Igen, én is erre tippeltem, de ezt valahogy mégis meg kellene oldani, hogy az egész kicsi gyerekeket (az egyik alkalommal az egyik kicsi szobatársunk csupán 1,5 éves volt) ne kelljen egyedül hagynia a szülőnek.
De ez aztán a legkevesebb. Tényleg nagyon gyerekbarát az egész.

Irkutszk 2010.12.05. 16:10:55

A Bethesda kórházban én is voltam egyszer, 11 évesen eltörtem a karomat, és az volt az ügyeletes. Nincs összehasonlítási alapom, miszerint jobb volna, mint a többi kórház, azalatt az ébren töltött mintegy másfél óra alatt én gyerekként teljesen meg voltam elégedve. Egyedül az ijesztett meg, mikor máshol ébredtem, mint ahol elaludtam, de ez a félelmem is elszállt, mikor Édesanyám hangját hallottam, illetve arca megjelent felettem.

sárga nyúl 2010.12.05. 16:14:03

@Irkutszk: Összehasonlítási alapom nekem sincs, csak egyszer voltunk a Heim Pál ügyeletén, ahol szintén nagyon rendesek voltak. Csak sokat kellett várni, és azok az emberek... mármint a várakozó szülők... Kb mint a Hős utcában alkonyatkor.

apolka11 2010.12.05. 16:30:22

@sárga nyúl: Örülök a posztnak, a Bethesda szerintem is elsőrangú hely, már a felújítás előtt is az volt, nagyon jó a nővérek, orvosok hozzáállása, szinte még nem hallottam rá panaszt és velünk is igen emberségesen bántak, mikor bent voltunk.

Más gyerekkórházat nem ismerek közelről szerencsére, de szakrendelésen a Madarásszal is maximálisan elégedett voltam, na a Heim Pállal kevésbé, ott irdatlan a tömeg, s múltkor a kardiológián a papírunkra azt írták (a gyerek nyugtalansága miatt nem készült EKG"---ezt csak kint vettem észre, hozzáteszem nem volt nyugtalan, ezerszer átbeszéltük a szitut, stb.---szóval csak kifogás volt. Na, ez nem tetszett.

Leroi 2010.12.05. 16:31:23

@sárga nyúl:
Köszönjük a posztot.
A Református Egyház kórháza, ha jól tudom. Én eddig csak jót hallottam róla(egy itteni korábbi posztot kivéve).

health 2010.12.05. 16:45:09

@sárga nyúl: Én is híve vagyok annak, hogy bent lehessen a szüő a gyerekével. Ha azonban összehasonlítjuk a mostani heyzetet azzal, hogy nem is olyan régen csak meghatározott időpontokban lehetett bemenni, méghozzá csak rövid időre, azt hiszem, elfogadható, ha a vizit idejére ki kell menni a szülőnek.

sárga nyúl 2010.12.05. 16:53:37

@health: Persze, nem is azt mondom, hogy elviselhetetlen az a pár perc, csak épp minket már egy jó félórával előbb elkezdtek kiterelni a szobából, minthogy odaért volna a főorvos. A kis szobatársunk papája ki is ment, a kisfiú meg azonnal elkezdett kimászni a rácsos ágyból (jó nagy volt a gyerek, 2 évesnek is beillett), életveszélyes volt ahogy lógott a szeren, vissza is hívtuk az apját. Ilyesmire is gondolni kell.

Dr.laikus PhD 2010.12.05. 17:29:45

@Leroi:

Még nem volt az egyházé, akkor is ennyire jó és emberséges hely volt.

Csodásak voltak. Nekem volt összehasonlítási alapom.
Kincs volt a számunkra.

crane63 2010.12.05. 17:37:56

Pár éve unokámat kezelték a Bethesdában egy kutyaharapás miatt. (hála Istennek enyhe sebesülés volt, nyoma sincs már). Felnőttekkel, gyerekekkel egyaránt kedvesek voltak. Nagyon gondosan ápolták a kislányt.

health 2010.12.05. 17:55:55

@sárga nyúl: Gyerekosztáyon alapvető feltétel, hogy az akár csak rövid időre is magára hagyott gyerek ne tudjon kárt tenni magában. (Minden gyereket a korának és a mozgásának megfelelő ágyban kell elhelyezni.)

sárga nyúl 2010.12.05. 18:44:49

@health: Korának megfelelő volt az ágy, de úgy látszik ez egy extra ügyes gyerek volt.

health 2010.12.05. 18:51:55

Akkor a szülőnek kell ezt jelezni a felvételkor, mert az sehol nem várható el/oldható meg, hogy a gyerek egy pillanatig se maradjon egyedül. Egy nővérre is több gyerek (több szobában) jut, s még ha ott is van a szülő, néha neki is el kell menni. Szóval mindenkinek szemfülesnek kell lenni egy ilyen minimanónál.

sárga nyúl 2010.12.05. 18:56:45

@health: Az apjában szerintem fel sem merült, hogy ilyen ügyes a fiacskája. :)

health 2010.12.05. 19:00:21

@sárga nyúl: Félelmetes, amit ezek a törpék képesek produkálni! Aztán meg felnőnek, s csak akkor jön a haddelhadd :)

SusanneF 2010.12.06. 08:48:22

Igaz,hogy évekkel ezelőtt történt,de az én kislányomra-aki Mirjám-azt mondta a nővérke,hogy akkor a fütyit a viz.gyűjtő zsákba teszi anyuka....
Ezt egy református kórházban tudni illene,hogy Ő nem kisfiú...!
Azonkívűl a gyerekek-nemcsak az enyém orra akkor lett leszíva,amikor kértük,és nem a nővér figyelt rá...
Keresztyénibb lelkülettel kellene itt viselkedni alapvetően szerintem,tisztelet a kivételnek..!!:)

Dr.laikus PhD 2010.12.06. 09:37:25

@SusanneF:

A fenntartó az egyház.
Nővérke hitetlen és nincs tisztában a bibliai nevekkel.

Mindenkinek nem lehet minden jó. :((

Én tényleg csak szuperlatívuszokban tudok beszélni róluk. Bent voltam egész nap, én ápolhattam a fiam, ha kellet tanács, segítség megkaptam.
Lehetett mesét olvasni a többinek akiknek a szülei nem tudták megoldani az egész napos bent létet.
Vittem mesés könyvet én is, nővérek abból olvastak a kicsiknek.
Legkisebb unokahúg azon az osztályon feküdt pár hete - még volt Benedek összes

Nem tudom mekkorák az igények, de azért nem rabszolgák a nővérek, ha mama bent van elvárhatják, hogy támasz legyen és ne láb alatti számon kérő fúria.
Szólni kell orrszívóért és megcsinálni.
Sokkal kevésbé ijed meg a gyerek, mintha egy idegen nyűvi őket.

sárga nyúl 2010.12.06. 10:07:44

@Dr.laikus PhD: Ez pontosan így van.
Nem beszélve arról, hogy a legtöbb nővér határon túli magyar, ki tudja, hogy arra milyen nevek a gyakoribbak.
Én is kértem csövet az orrszívóhoz, az ágy mellé volt bekötve, akkor szívtuk, mikor akartuk.

serfecs (törölt) 2010.12.06. 19:41:40

Hátborzongató, hogy nemcsak a vérképünk, de a gyerekeink is hasonlóak (enyém ADHD-s, de vizsgálják Asperger irányába, mert nagyon nem egyértelmű).

Irkutszk 2010.12.06. 19:48:48

@panni75: Elnézést, ha bárkit megbántok ezzel a hozzászólással, de keressünk még száz ilyet, és publikáljuk mint hajlamosító tényezőt!

serfecs (törölt) 2010.12.06. 19:52:49

@Irkutszk: ha ennyire unatkozol... Én inkább arra gondoltam, hogy milyen kicsi a világ.
Bár nekem már azt is mondták, h tudat alatt büntetem magam és azért rossz az egészségem. Simán lehet, én hiszek pszichoszomatikus tünetek létében.

sárga nyúl 2010.12.06. 19:57:52

@panni75: Az... :(
@Irkutszk: Mi is tudjuk, hogy ezek nem a vashiánytól meg a refluxtól vannak. :)) Milyen egyszerű lenne az élet. :)

Irise 2010.12.06. 20:13:11

@panni75: Nagyon sok felfedezes szuletett abbol,hogy kivancsi emberek elkezdtek ilyen statisztikat csinalni, pl. mennyire jo a gyerkoc matekbol,ha anya cigizik.
Es minden uj info errol a teruletrol nagy segitseg lehet a kesobbi betegtarsaknak es csaladjaiknak. :)

Irkutszk 2010.12.06. 20:23:47

@panni75: Nem kell "hinni" a pszichoszomatikus tünetekben, mert bizonyítottan léteznek ilyenek. Miért ne lehetne (hipotézis), hogy a vashiány és a reflux miatt szedett gyomorsav termelést csökkentő tabletták okozta rosszabb oxigén ellátottság (bizonyított), illetve rosszabb tápanyag felszívódás (bizonyított) okozza a babák ilyetén tüneteit?

Mivel nem tudjuk, mi okoz autizmust/Asperger szindrómát (és még egy csomó minden mást), ezért szerintem igenis volna alapja egy efféle kutatásnak. Ez nem unalom kérdése, hanem kíváncsiság, és beállítottság kérdése. Ha pedig nem lennénk kíváncsiak, akkor még mindig a fán csücsülnénk.

sárga nyúl 2010.12.06. 20:46:56

@Irise: Tudjuk. :) Csináljuk is ezt az ötletelést a hoxa autizmus topicjában. (Mármint nem Panni75-el, hanem másokkal.)
@Irkutszk: A refluxos tünetek nekem csak a terhesség utolsó hónapjában jelentkeztek, és akkor is csak éjjel vettem be néha Renniet. Úgyhogy attól biztos nem lehet. Egyébként meg elég jól lehet tudni, hogy mi okozza. A gének. Legalábbis Czeizel doktor ezt állítja. (Valahol van a neten erről egy video, nem mentettem el, egyszer néztem csak meg, és azóta se találom. :( )

Irkutszk 2010.12.06. 20:56:26

@sárga nyúl: Mondjuk, hogy OK, a gének okozzák. És melyik? És aztán a következő kérdés: Hogyan?

Dr.laikus PhD 2010.12.06. 21:02:57

@sárga nyúl:

Nem találom azt a blogot, ahol egy apuka nagyszerű eredményeket ért el speciális étrenddel.

Nem akarok hülyeségeket írni, de keresem már napok óta és nem jut eszembe hol olvastam a harcát.

sárga nyúl 2010.12.06. 21:35:19

@Irkutszk: Na ezért kellene az a bizonyos video, mert pont ezt mondja el. Nem nagyon emlékszem, de valami olyasmi, hogy több génen van elváltozás, valami hosszabb, mint kellene. Teljesen változatosan ráadásul, minden autistánál máshol. Örökletes. Annak, hogy a második gyerek is autista legyen egy családban, annak egy nagyságrenddel nagyobb az esélye, mint azokban a családokban, ahol nincs autista.

sárga nyúl 2010.12.06. 21:37:56

@Dr.laikus PhD: Tudom melyikre gondolsz, a diétát ki lehet próbálni nagyon súlyos esetekben, hátha történik tőle valami, amúgy szerintem többet árt, mint használ. (Tej és liszt mentes diéta szokott egyébként a "varázsszer" lenni.)

Irkutszk 2010.12.06. 21:53:43

@sárga nyúl: Esetleg a telomer régió hosszabb? Csak tippelek.

És miért ilyen változatos? És az, hogy az a régió hosszabb (kódoló vagy nem kódoló szekvenciáról van szó?), az hogyan befolyásolja a kódoló régiók működését? Rengeteg kérdés, és minél többet válaszolunk meg, annál több lesz.

sárga nyúl 2010.12.06. 22:07:11

@Irkutszk: Igen, valami telomerről volt szó, meg több szekvenciáról. Én kérdezni sem tudok, annyira nem értek hozzá, jó lenne, ha kommentelne Czeizel doktor is.
Megpróbálom megint előkeríteni azt a filmet, de nem ígérek semmit.

Irkutszk 2010.12.06. 22:20:47

@sárga nyúl: Oh, elnézést, nem akartalak zavarba hozni a kérdéseimmel. Arra szerettem volna csak rávilágítani, hogy kutatni mindig minden területen lehet még. Olyan nincs, hogy vége.
A telomer a kromoszómák végén lévő "üres", nem kódolt szekvenciák. Van egy elmélet, miszerint a sejtek öregedése ebben van kódolva, mert minden sejt osztódáskor rövidebb lesz ez a szakasz. (Ez azért van így, mert az az enzim, amelyik másolja a DNSt, csak egyik irányba, és csak folytatni képes a szintézist, elkezdeni nem, tehát amikor készül a másolat, az elején lesz egy pár kihagyott nukleotid.) És minél rövidebb a telomer régió, annál öregebb a sejt (mivel annál több osztódáson ment keresztül). Dolly halálát például azzal magyarázták/azért féltek a klónozástól, merthogy az a testi sejt már valamennyire "elöregedett", sokkal rövidebb a telomer régiója, mint az ivarsejteknek.

sárga nyúl 2010.12.06. 22:54:03

@Irkutszk: Pontosan erről van szó. videoklinika.hu/video/erdekessegek_az_autizmusrol
Megtaláltam... csak akarni kell. :)
Valahol kommentelték ezt a videót, onnan emlékeztem a telomerre, meg a szekvenciára.
Persze, kutassanak, de az ebből azért egyértelműen kiderül, hogy homeopáthiával meg diétával az okok ellen tenni nem lehet.

Irkutszk 2010.12.06. 23:12:18

@sárga nyúl: Az okokat gyógyítani én egyetlen egy helyen tudom: a fertőzéseknél az antibiotikum (antivirális szerek, antimikotikumok).

Érdekes a videó, köszönöm szépen. Persze magát az eredményeket nem mondja el :D Csak azt, hogy két génről azonosították, hogy genetikai módosulása okozza az autizmust. Mindenesetre igen fontos eredményeket említ, örülök, hogy ilyen fázisban van már ez a kutatás :)

serfecs (törölt) 2010.12.07. 07:22:30

@Irkutszk: hm, én azt hittem, csak poénból írod... :-)
Nem szedtem amúgy semmilyen gyomorsavcsökkentőt a terhesség alatt (igaz, antibiotikumot végig szedtem, de ez nem ide tartozik), szóval ez nem közös pont. Én is elsősorban a genetikában hiszek, gyerekként nekem is voltak olyan dolgaim, amiről most azt mondanám, h talán adhd (mondjuk közelébe sem értem a kölöknek), én is O2hiánnyal születtem, ilyesmi.

serfecs (törölt) 2010.12.07. 07:28:28

A másik pedig, de ez messzire visz: olyan vékony a határ az enyhe adhd és a normális között, a súlyos adhd és az autizmus között, és mindkettőhöz egy csomó részképességzavar társul, nagyon összetett dolog ez, első lépésként el kéne fogadni, hogy ezek a zavarok valósak és Makarenkov nem mindenre megoldás, ahogy a depressziós emberen sem segít, ha azt mondogatják neki, szedje végre össze magát és nézze az élet jó oldalát :-)

sárga nyúl 2010.12.07. 08:11:27

@panni75: A súlyos ADHD és az autizmus közt?????? Az én gyerekem sok minden, csak nem hiperaktív.
Jó példák! :)))

serfecs (törölt) 2010.12.07. 09:50:28

@sárga nyúl: ez egy jó példa arra, hogy milyen tévhitek élnek a hiperaktivitásról :-) A hiperaktivitás vezető tünete általában nem a túlzott aktivitás, hanem a figyelemzavar.
Sok autisztikus tünet figyelhető meg adhd-s gyerkőcökön: merev ragaszkodás bizonyos dolgokhoz, ok nélküli, "ahogy jött, úgy el is múlt" dührohamok, beszéd-problémák... Ahogy ezek a tünetek nem húzhatók rá minden autistára, úgy nem jellemzőek minden adhd-sre sem, de egy elég nagy részükről elmondható.
Itt van egy jó kis poszter, én is úgy kaptam mailben egy szagembertől, elég szemléletesen mutatja az adhd-asd összefüggést: adh-disorder.blogspot.com/2010/01/adhd-vs-asd-autizmus.html

Irise 2010.12.07. 11:34:48

A kisbetegeim közül nekem mindig a ténylegesen fogyatékos (elnézést,ha valakit ez rosszul érint) autistákkal könnyebb bánni,mint az ADHD-sekkel. Szerencsére nem tudom,hogy melyik lehet a szülő számára a megterhelőbb.

Panni, Sárga Nyúl. Irkutszk, nagyon jó volt olvasni a beszélgetéseteket, sokat tanultam belőle, köszönöm!

Irkutszk 2010.12.07. 13:09:52

@Irise: Szintúgy. De tudod, jó pap is holtig...

sárga nyúl 2010.12.07. 13:14:40

@panni75: Nagyon érdekes táblázat, még emésztenem kell. Rosszul fogalmaztam, túl általánosan, úgy értettem, hogy rá nem jellemzők az ADHD tünetei egyáltalán. Magyarán pl nagyon jó a figyelmi koncentrációja, 3x annyi ideig feladathelyzetben marad, mint egy NT kortárs. De természetesen ADHD-ben nem vagyok otthon, nyilván mindenki ahhoz ért leginkább, amivel nap mint nap találkozik. Rá egyébként nagyon sok auti tünet se illik, nem dührohamozik, abszolút rugalmas, nem bírja a monotóniát. De a beszéd... azt kilőtte rendesen nála a génhiba. Pedig a beszédértése elmegy. De tanulmányozom még ezt a táblázatot, mert lényeges dolgokra világít rá.
@Irise: Azt hiszem, valóban az autikkal könnyebb, a hoxán meg blogokban így olvastam.

serfecs (törölt) 2010.12.08. 12:38:03

@sárga nyúl: Ez érdekes! Hogy merült fel az autizmus? A beszéd miatt?

sárga nyúl 2010.12.08. 12:48:00

@panni75: Már egészen korán nyilvánvaló volt. Még nem volt másfél, amikor már feltűnt, hogy nagyon rákoncentrál az apró részletekre, undorodik a homok, sár és hasonlók érintésétől, és nagyon erősen kereste a vizuális ingereket. Először arra tippeltem, hogy szenzoros zavar, de mikor nem indult be a beszéd, akkor világossá vált, hogy nem csak ennyi. Nálatok miért merül fel, hogy határon van? Hogyan oldjátok meg az iskolát?

serfecs (törölt) 2010.12.08. 15:38:38

@sárga nyúl: Ami először gyanús lett, hogy olyan miatt dührohamozott, hogy pl otthon nem tudja a táskáját arra a lépcsőfokra tenni, amelyikre szokta. Aztán vannak olyan dührohamai, amikor tényleg látszik (csúnya ilyet egy szülőnek leírnia), hogy elmentek otthonról. Dühöng, bömböl, lila a feje, nem lehet lenyugtatni. Aztán egyik percről a másikra lenyugszik és fogalma sincs, hogy mi történt az előző percekben (tudja persze, ha rákérdezünk, elmondja, de a viselkedése olyan gyökeresen megváltozik, mintha tényleg nem lett volna dühroham). Aztán a beilleszkedési képtelensége, mert mindenkivel türhőn beszél (mikor Dr House-t nézünk férjemmel, sokszor összenézünk, hogy basszus, ez a mi gyerekünk, csak nagyban), a beszédértés-beszédészlelés, ami 5-6 éves szinten van jelenleg (9 éves lesz). Ezek mind ráhúzhatók mindkét zavarra.

sárga nyúl 2010.12.08. 21:54:00

@panni75: Remélem jó helyen vizsgálják, mert az ilyen nem vegytiszta eseteket könnyen benézik. De nem is a diagnózis a lényeg, hanem a kiképzés, hogy hogyan tudjátok kezelni. Az iskolában nem okoz gondot a beszédértési nehézség?

serfecs (törölt) 2010.12.09. 08:49:43

@sárga nyúl: jaj, az iskolás kérdésre nem válaszoltam: persze, van gond, nem kapja meg azt a segítséget, ami elő van neki írva, küzdünk emiatt a sulival rendesen.
Fejlesztést elsősorban most logopédustól kap, a pszichiátert sajnos csak addig látjuk, amíg felírja a Stratterát, illetve mostmár annyit sem :-( Kéne egy jó szakember, de nemigen van időm új után szaladgálni, így lassabban megy ez is.

sárga nyúl 2010.12.09. 10:31:39

@panni75: ADHD-ben nem tudom, mennyire vannak otthon, de egy csomó szakembert ismerek auti témában, valószínűleg vállalnák a fiadat. Ha budapestiek vagytok, akkor megadhatom az elérhetőségeket privát üziben.

Irkutszk 2010.12.09. 13:20:24

@sárga nyúl: Örülök neki, hogy ilyeneket lehet olvasni ezen a blogon.

sárga nyúl 2010.12.09. 14:08:53

@Irkutszk: Tulajdonképpen írhatnék egy pozitív posztot auti témában, de azt hiszem azért ez nem tartana akkora érdeklődésre számot.

Irkutszk 2010.12.09. 16:46:48

@sárga nyúl: A segítségnyújtásra gondoltam, ahogy egymást próbáljátok támogatni saját tudásotokkal-tapasztalataitokkal. Követendő példát mutattok bárki számára.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása