Rendelési időben vásárolgat az orvosom

2010.10.21. 08:09

Kedves Blog!

 

A háziorvosomról szeretnék nektek írni. 50 körüli férfi,remek szakembernek ismertem meg. Már több, mint egy éve járok hozzá, szerencsére csak alkalmanként, mert nincs olyan betegségem, amely napi szintű orvoslátogatásra kárhoztatna. Azt vettem észre az elmúlt idő alatt, hogy mindig rettenetesen nagy sor áll az ő rendelője előtt, miközben a rendelőben más orvosok is épp betegeket fogadnak. Ez még teljesen rendben is volna, hiszen azoknál szoktak sokan várni, akik jó orvosok. Azt viszont sosem értettem, hogy a rendelési idő kellős közepén miért szaladgál ki az sztk-ból és tűnik el 30-40 percekre.

 

 

Aztán egyszer "megvilágosodtam". Történt ugyanis, hogy elkaptam valami légúti fertőzést, ezért úgy döntöttem, hogy az otthoni méz/tea kúra helyett megvizsgáltatom magamat és felíratok valami gyógyszert.

 

Ahogy sétáltam a rendelő felé, beugrottam a közelben lévő szupermarketbe egy üveg ásványvízért. No és kivel találkoztam a boltban? Ki vásárolgatott vidáman a rendelési idő kellős közepén? Pontosan, az én háziorvosom.

 

Azóta többször is láttam rendelési időben itt-ott (hol a zöldségesnél, hol a piacon), miközben feltételezem szokás szerint tömegesen vártak rá. Kérdem én, rendben van ez így? Nem vagyok tisztában a háziorvosok munkabeosztásával, de ha én lógnék ki munkaidőben intézni a saját privát dolgaimat, repülnék is azzal a lendülettel.

 

Örülnék, ha az orvosok is kifejtenék a véleményüket, mert valóban érdekelne, hogy tényleg nincs idejük elintézni a bevásárlást és egyebeket, vagy csak egyedi példával állunk szemben.

 

Tszteletel: B.G.

 

Van egy sztorid a magyar egészségügy helyzetéről? Megvárattak, félrekezeltek, megaláztak? Küldd a praxisblog@yahoo.com címre, vagy használd Kórházértékelőnket!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Káin 2010.10.21. 08:28:48

Hú, ez érdekes. Lehet, hogy ugyanaz az orvosunk?Mondjuk nem hinném, mert az enyém nő és nem férfi, de én is sokszor látom rendelési időben mindenfelé.

kendike 2010.10.21. 09:27:27

Ó, azok a hosszú, várakozással töltött órák a rendelőben... Szerintem azért a legtöbb orvos nem ilyenkor éli a személyes életét.

2010.10.21. 09:38:26

Hát, ez ciki, nincs mit mentegetni rajta (hacsak nem az ikertestvére volt :)
Nem mondom, hogy mindig egyszerű az időbeosztás, de a h.o-nak megvan az a könnyebbsége is, hogy a nem rendelőben töltendő, azaz "házhozjárós", szabadlábon töltött négy órájában elintézze az ügyeit. Meg aztán vannak sokáig nyitva tartó boltok... Ha a tizenkettőzős családanya meg tudja csinálni, akkor azt hiszem mi is.
Üdv: egy háziorvos

phoenix102 2010.10.21. 09:50:49

Hát ez kellemetlen. Volt olyan hónap a kórházban, amikor 300 órát dolgotam, de azért a vásárlást meg tudtam oldani munkaidőn kívül. Bár azért megjegyezném, hogy a munkaidőben kiszaladgálás egy szép magyar közalkalmazotti hagyomány.

Lehet, hogy a házidoki előtte nap éjszaka ügyelt és a rendelés előtt megéhezett :)) Baromi éhes tudok lenni én is ügyelet után.

Bikli néni 2010.10.21. 10:01:33

Nekem ez valahol sántít. Ugyan mi értelme van kimennie az orvosnak a rendelési időben? A megjelent betegeket el kell látnia, nem küldheti őket haza. Ha békésen kimegy vásárolni, azzal csak magával tol ki, mert annál többet kell ülnie a rendelőben utána. A mai világban, ahol a hiperek tízig vannak nyitva, vagy épp be sem zárnak éjszakára, nem szempont, hogy későn ér véget a rendelés.
Én azt tudom elképzelni, hogy az orvos megéhezett, és mondjuk - döbbenet - kiment az ebédszünetében (ami JÁR) valami élelmet vásárolni. Tegye fel a kezét, aki nem szokott ebédelni... Hogy most otthonról hoz, kantinban eszik, vagy csak egy zsömiért ugrik ki a boltba, ebből a szempontból tökmindegy.
Persze én is felhúznám magam, ha ezt tapasztalnám, de attól se lennék boldog, ha a doki a rendelés közben beájulna az éhségtől.

Hatodéves 2010.10.21. 10:02:20

@doktrina:
Egyetértek. Egyszer-kétszer megeshet az ilyesmi, de ha rendszeres, akkor az nem tisztességes a betegivel szemben, és munkaszerződésileg sem.

Káin 2010.10.21. 10:14:18

@Bikli néni: Azért 4 óra alatt csak nem hal éhen, nem?És a négy óra alatt is jár az ebédszünet?

Polifémosz 2010.10.21. 11:42:24

Képzeljétek van olyan szemét háziorvos is aki az ügyelete után nem hajlandó rendelni, mert úgy gondolja, hogy elég volt a 24 órás szolgálat egyhuzamban! Tényleg van ilyen elvetemült! Pedig 32 órát kéne dolgoznia egyfolytában a lustájának hiszen nem végez olyan koncentrációt igénylő munkát mint egy buszsofőr- ebben megegyezhetünk igaz?

Polifémosz 2010.10.21. 11:44:45

@Káin: Milyen ebédszünet? Nálunk olyan nincs- akkor eszünk amikor békén hagynak....
Apámat rendszeresen az ebéd mellől ugrasztották fel nagy előszeretettel- és telefonálni is akkor szeret a kedves beteg- hogy rendelünk e ma, meg megjött- e a laboreredménye stb......

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.10.21. 12:01:55

@Polifémosz:A mi háziorvosunk naponta 4 órát rendel.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.10.21. 12:08:25

@Polifémosz: szerintem ez butaság amit írsz. Ironikus szeretnél lenni, de ez nem jött be.

Káin 2010.10.21. 12:20:22

@Polifémosz: Sértődött, rosszindulatú komment, a poszt pedig nem erről szól. Azért jó, hogy vannak olyan orvosok is, akik normálisan véleményezték a levelet (doktrina, phoenix), ők tényleg hozzájárulnak ahhoz, hogy speciel én hogyan álljak az eü dolgozókhoz.

Polifémosz 2010.10.21. 12:36:22

Nem lehet tudni, hogy miről szól a poszt, hiszen csak az egyik fél feltételezéseken alapuló észrevételeit olvashatjuk. Ebben az esetben én is feltételezhetek olyasmit ami viszont nagyonis életszerű.
Mifelénk van olyan háziorvos aki heti két 16 órás és egy 24 órás ügyeletet is visz gyakran. Elötte és utána is rendel a saját körzetében valamint készenlétez plusz 4-4 órát. De van aki kevésbé bírja és egy -egy ügyelet után nem rendel hanem elmegy bevásárolni aztán haza aludni. Ez persze szabálytalan de az is, hogy 32 óra munkát vár el tőlünk a társadalom. A Unioban ez tilos!!

Ha egy orvos minden fenti vagy egyéb ok nélkül vásárolgat rendelési időben az nyilván nem egészen komplett...de szerintem ilyen csak elvétve akad- nem érdemes rá energiát fecsérelni.

Az általam leírtak viszont reálisak és sokkal valószínűbbek, gyakoribbak.

fullfruit 2010.10.21. 13:00:33

@Polifémosz: de meg vagyunk haragudva a világra:-)

radiologus.hu · http://www.radiologus.hu 2010.10.21. 15:22:35

Maximum akkor lehetne kiszaladni pár percre, ha nincs akut ellátás, és a következő előjegyzett páciensig még van idő.

De váratni a betegeket....

Peetee 2010.10.21. 16:55:15

Hát ő a doktorúr, neki mindent szabad.

Én évek óta nem láttam a háziorvosomat, illetve többször találkoztunk privátban, mint a rendelőben.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.10.21. 17:02:39

Na és.

Máskor nincs ideje, aki meg orvoshoz megy úgyis fel van készülve hosszú várakozási idôkre.

Balián 2010.10.21. 17:06:11

Igen ez az egész közférára jellemző.

Unbiased 2010.10.21. 17:11:31

Az én háziorvosom 4 helyett 5-kor, vagy még később kezd. Addigra nagy tömeg gyűlik össze, bizakodva tartjuk a kezünkben a sorszámot, ami persze naivitás, mert a jó ismerősök, barátok soron kívül mennek be ("csak gyógyszert iratok fel"). Mindig irigykedem a szomszéd szobában folyó rendelésre, ahol sokszor az orvos maga néz ki, és szólítja név szerint a következő beteget. Flottul, gyorsan megy nála a rendelés. Próbáltam átmenni hozzá, de nem volt rá hajlandó. Nem érdemes betegnek lenni...

Cicmaláj 2010.10.21. 17:15:41

@Unbiase@Ismerős szitu.

Cicmaláj 2010.10.21. 17:18:55

@szomorutojas: Miért ne lenne? 4 óra a rendelés időtartama.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.10.21. 17:27:47

@Cicmaláj: az én háziorvosom háziorvoskodik, szakrendel, meg még egy halom minden mást csinál, mind csupa orvosi izé.

Kacorka 2010.10.21. 17:41:16

Sziasztok!

Én azt szeretném megkérdezni, hogy az mennyire normális jelenség szerintetek, hogy én a háziorvosomat a rendelés elején még szinte sosem tudtam elcsípni. 1-2 órával később érkezezik és addig egy orvosgyakornok rendel (ezek egyébként nagyjából féléves periódusokban cserélődnek nála) A betegek nem nagyon panaszkodnak, szépen mindenkit megvizsgált a gyakornok, köztük engem is.

Nem járna ezért egy irdatlanul nagy seggberugás jobb helyeken?

Cicmaláj 2010.10.21. 17:45:02

@szomorutojas: Azért nem mindwn doki csinál ezer mást id

Unbiased 2010.10.21. 17:46:41

@szomorutojas: ez most dicséret, vagy elmarasztalás?

Бабаяга 2010.10.21. 17:51:26

@Bikli néni: reggel hétkor reggeli, ebéd és ebédszünet csak álom, így marad az esti vacsora. És szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki nem ebédelni jár a munkahelyére, hanem dolgozni. A háziorvosok vagy 8-12-ig dolgoznak, vagy délután 4-8-ig. Ebbe nem fér bele az ebédszünet. Bár tudom, hogy déltől négyig általában a fekvőbetegeiket látogatják és néha még ezen kívül is.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.10.21. 18:12:12

@Unbiased: Ilonkanénit szeressük minden körülmények között.

gorillka 2010.10.21. 18:17:41

mai történet:
szemészetre mentünk, ki van írva a rendelési idő: 13:30-tól nem emlékszem meddig.
Egyre értünk oda, regisztrációnál megtudtuk négyen vannak még előttünk.
Ülünk békében-nyugalomban a váróban 13:45-kor kicsit gyanakszunk.
Pár ajtóval odébb kijött egy hölgy, kérdésemre válaszolt, hogy valószínű itt van a doktor, de ilyenkor szokott ebédelni, majd kettőkor kezdi a rendelést.

Leroi, én kérek elnézést és tudom a te bunkókád vagyok

Szerintem meg az én időm is van olyan drága, mint az övé...

A 2. pontod ugye vicc volt?

A sziesztával nincs baj, de akkor írjuk ki, rendelési idő 14:00-tól.

epres négercsók 2010.10.21. 18:18:04

Leroi, tudom, hogy van olyan, hogy az embernek rossz napja van, de akkor se így add ki a mérged plíz.
Vénszivar, te pedig ne vágj vissza ilyen stílussal.

Bikli néni 2010.10.21. 18:24:20

Na, akkor félig off lesz, de elmondanék valamit. Aki nem dolgozik a közszférában, az jobb, ha nem teszi a degradáló megjegyzéseit. Igen, ott is vannak lusták, léhűtők, hanyagok, stb. De a közalkalmazottak és köztisztviselők nagy része keményen és becsülettel dolgozik. Ma kommenteltem egyet délelőtt tízkor (akkor jutott időm a reggelire, és közben), és most, már itthonról. Ez mind volt a mai láblógatásom, mert naplopó közszolga vagyok én is. Ebéd közben csak azért nem melózok, mert nem kéne összekenni a cuccokat, amikkel dolgozom. Teszem ezt annak ellenére, hogy nemsokára mennem kell, és akkor nem tudom, mi lesz. Szóval nem kell általánosítani, hogy minden közszolga egy naplopó dög, mert nem így van.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.10.21. 18:29:37

@Bikli néni: Nem is kell mindenkit seggbe rúgni. Csak azt, aki nem végzi el azt a munkát, amit az állás betöltésével magára vállalt. Nem érdekes, hogy közalkalmazott vagy orvos vagy bárki, az a lényeg, hogy csinálja, ami a dolga. Ha az orvosnak az a dolga, hogy orvosoljon, akkor csinálja azt.

gorillka 2010.10.21. 18:34:42

@Bikli néni: én azért válaszolnék, mert ritkán általánosítok.
A közszférában is vannak lógósok, kb. ugyanannyi mint a versenyszférában, csak ugye az utóbbiakkal nem találkozunk.
Az, hogy egy könyvelő mit csinál a munkahelyén nem derül ki számunkra, de ha ülünk egy váróban és - hogy a példánál maradjuk - az orvos fél órás késéssel érkezik, mert ebédel éppen és ezt ráadásul mindig így csinálja, az elég feltűnő.
Ha a Tesco-ban hátat fordít az eladó, mert nincs kedve kiszolgálni, akkor hívom a főnökét és szóvá teszem.
De ki mer egy orvosnak szóvá tenni bármit is?
Én nem.
Viszont, az is igaz, hogy mikor a nagymagyarátlagtól pozitív irányba eltérő szolgáltatást tapasztaltam, akkor teljesen elérzékenyültem és szóvá tettem.

mérien 2010.10.21. 18:52:41

@phoenix102:" munkaidőben kiszaladgálás egy szép magyar közalkalmazotti hagyomány"
:) Érdekes lenne, ha mint pedagógus munkaidőben bevásárolni járnék:)
De valóban: az Önkormányzatnál ugyanezt tapasztaltam sajnos...:(

Káin 2010.10.21. 18:53:35

@mérien: Osztálykirándulás a legközelebbi hiperbe :).

Káin 2010.10.21. 18:54:35

@epres négercsók: Na, lemaradtam valamiről...Gyors a cenzúra :D

mérien 2010.10.21. 18:56:53

@Káin: Na, ez látod nem jutott eszembe.:)) Valahogy én az a parás pedagógus vagyok, hogy időnként azt veszem észre, hogy pl. egy kiránduláson a gyerekek önfeledten játszanak, én meg 5 percenként számolom, hogy megvan-e mind.
5 perc kevés a hipermarkethez:)

Káin 2010.10.21. 19:12:52

@mérien: De legalább egy lurkót sem veszítesz el :).

Irise 2010.10.21. 19:15:30

Nem tudom, én munkaidőben dolgozni szoktam, soha nem fordult elő velem,hogy kimentem volna vásárolni és netezni sincs időm munka közben.
De biztos,hogy van olyan,aki ezt megteszi, orvosok, tanárok, buszsofőrök és zsiráfok között is.

@Kacorka: A gyakornoka nyugodtan rendelhet, nem jár érte seggberugás. Nem lehet úgy megtanulni a szakmát,hogy csak állsz a fal mellett és nézel. Gondolom,mikor megjön a HO-d, átbeszélik a betegeket a gyakornokával, ellenőrzi,hogy nem hibázott-e valamit az ifjonc, és eztán folyik a rendelés tovább.

Káin 2010.10.21. 19:15:30

@Káin: Legalábbis remélhetőleg :).

epres négercsók 2010.10.21. 19:28:51

@Káin: Áh, csak épp véletlenül pont most jártam erre.

Leroi, nem tiltottalak ám ki, nyugodtan írd le a véleményedet, csak ne sértegesd indokolatlanul a jónépet, semmi mást nem kérek.

Irise 2010.10.21. 19:43:54

@venszivar: Irigykedsz,mi? Tanulni kellett volna annak idején, vagy legalább agyat növesztened...

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.10.21. 19:53:57

@epres négercsók: ha bevezethetnénk bakelát mint mértékegységet, Leroi messze nem érte el a 15 centibakela szintet

repecs 2010.10.21. 19:58:20

Legközelebb kérdezd meg hogy mit hozzál neki és akkor lehet soron kívül fogad.

Káin 2010.10.21. 19:59:42

@szomorutojas: Azért inkább ne vezessük be:)

Leroi 2010.10.21. 20:06:03

Na megint fenntvan a vén alkesz...
A detoxoknak még van kapacitásuk, szivar...
A borítékaimat pedig bízd rám...
Savanyú a szőlő, mi?:)))

venszivar 2010.10.21. 20:17:23

@Irise: Nagyon ütős,vicces,frappáns,lényegre törő ,hol tanultad? Havasnál ?Írj valami értelmezhetőt is.Szedd össze magad,nagyon várom,hogy mit tudsz...

epres négercsók 2010.10.21. 20:24:45

@venszivar: Leroi alapvetően egy értelmes ember, csak néha eldurran az agya. Ha esetleg nem vetted volna észre, őt is töröltem.
Szerintem hagyd abba a másik sértegetését, mert így te sem leszel különb nála. Tudom, ő kezdte, te viszont emelkedj felül ezen, és ne folytasd.

epres négercsók 2010.10.21. 20:25:54

Leroi, szivar, rendezzétek már ezt le privátban légyszi!

Irise 2010.10.21. 20:31:56

@szomorutojas: Nekem viszont nagyon tetszik a centibakela mertekegyseg! :D

isssti 2010.10.21. 20:43:17

Lapátra kell tenni a dokit: ennyi.
Ha majd nem lesz nála sor - meg a kutya sem, akkor lehet, hogy leesik neki a tetanusz...

El Visco Stello (törölt) 2010.10.21. 20:55:13

Eléggé nehezemre esik védelmére kelni egy orvosovics/orvosovicsovának az itt már ezerszer boncolgatott okok miatt, de most a posztolónak nincs igaza. Vagyis abban igaza van, hogy nem ismeri az illető munkaidő-beosztását. Nem tudja, hogy hányszor hívták beteghez, mennyit dolgozott már aznap, volt-e ideje vásárolni, stb.

Jó a kép! ( A képen látható 50-es doktor urat még férfi létemre is ...)

El Visco Stello (törölt) 2010.10.21. 20:59:21

@Bikli néni: "De a közalkalmazottak és köztisztviselők nagy része keményen és becsülettel dolgozik."
...de nem-e feleslegesen-e? :)

kyanzes (törölt) 2010.10.21. 21:18:36

Ez nem egyedi jelenség. Pl. én nem tudok esténként (7-8 között) bemenni a rendelőbe, mert az orvosok "lelépnek" (ahogyan a portás fogalmazott) hiába van rendelési idő. Nem tehetsz semmit.

Lehetne boncolgatni (mennyire illik ide) hogy az orvosok persze túlóráznak, délelőtt (vagy éppen délután) kórházban vagy más rendelőben vannak ügyeletben, de vazze' az van kiírva, hogy 8-ig van rendelés. Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy 3/4 hétkor már lekésted a vonatot. Ultragáz.

Bikli néni 2010.10.21. 21:47:46

@El Visco Stello: De, nyilván ez is szempont. Arról viszont nem az egyszerű dolgozók tehetnek, hogy mindenféle buznyák szabály miatt egy csomó felesleges pluszmunkát kell végezniük. Szerintem, aki itt állami alkalmazott, mind tudna erre példát mondani.
A témához pl. abszolút laikus szemmel úgy gondolom, hogy az orvosok sem lennének ennyire agyonhajszolva, ha nem a felesleges adminisztráció tenné ki a munkaidejük nagy részét.
Mondok egy életszerű és nem egyszer megesett példát: a világon semmi bajom nincs, de el kell mennem beutalóért vagy valami papírért az orvoshoz. Várok a váróban cirka két órát, mert senkinek nem vagyok a spanja és különben is, minden ott várakozó nyugdíjas csak a receptjéért jött, illetve a maradék köhög mint állat, mert épp influenzaszezon van. Kivárom a sorom a papírért, majd a két óra redva bacis levegő következtében pár nap múlva megyek megint vissza, immár tényleg betegen, mert becsókoltam valami vírust. Rossz nekem, pluszmunka a dokinak, kitolás a többi várakozó beteggel, egy rakat pénzkidobás a TB-kasszának. Holott, ha csak simán lerendezhetném a dolgomat az adminisztrációs hülyeség nélkül, ezek mind elkerülhetők lennének. És ezért nem az orvos a hibás, hanem az a sok ész, aki burokban ül a szuper kis irodájában, és kitalálja ezeket a barom szabályokat.
Valami hasonló lehet a közszolgáltatások számos területén is.

Bikli néni 2010.10.21. 21:50:06

@kyanzes: Bár ez tényleg létező probléma, azért nem kéne általánosítani. Én pl. olyan helyen dolgozom, ahol egy helyen több dolgot intéznek, és amikor kijövünk egy ajtón, és nem az ügyfelekkel foglalkozunk (tipikus okmányirodai jelenet :)), úgy néznek ránk, mintha fel akarnának nyársalni. De nem állhatok le és magyarázhatom el örökké, hogy attól, hogy én kijöttem egy ajtón, még nem oda tartozom, és majd jön az illetékes, aki foglalkozik a problémáival...

tódór piroska 2010.10.21. 22:22:07

@szomorutojas: nekem nagyon hiányzik bakela...

tódór piroska 2010.10.21. 22:38:00

nekem hiányzik bakela...

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.10.21. 23:18:38

@tódór piroska: ilyen fokára az önsanyargatásnak nem jutottam, de mindenképpen elismerendô az általa képviselt gonzodoktor-stíl.

@Irise: jópár témánál beindultok annyira, hogy kitehetne Despota egy bakelométert :)

Elszármazott 2010.10.21. 23:30:17

Senkinek sem tűnt fel, egy furcsa ellentmondás, ami az egész cikk hitelességét alapvetően megkérdőjelezi és egy hatásvadász, hangulatkeltő kitalált irománnyá teszi? Ha kedves B.G. valóban olyan helyen dolgozik, ahol "de ha én lógnék ki munkaidőben intézni a saját privát dolgaimat, repülnék is azzal a lendülettel...", akkor hogyan is történhetett meg, hogy "többször is láttam rendelési időben itt-ott (hol a zöldségesnél, hol a piacon), miközben feltételezem szokás szerint tömegesen vártak rá..." Szóval kedves kommentelő társak ezt +szoptuk!!!

venszivar 2010.10.22. 00:17:20

@epres négercsók: Nos epres,már másnap van s nem történt semmi.
Azért az,hogy kivetted a leroi kirohanását az nem fer,mert így eltüntetted,ami jó pár ember felháborodását kiváltotta,így nem vagy objektív.Sajnos ez már túl nagy részrehajlás ,biztos meg van rá a jó okod..........pondró !

@Leroi: Itt a vén alkesz.A kutyámat sem bíznám rád. Attól nem várható el,hogy a zsebedbe tegye a borítékot.

Irise 2010.10.22. 00:49:09

@Elszármazott: tenyleg, :D

@szomorutojas: mi az a gonzodoktor?

pakesz (törölt) 2010.10.22. 00:50:20

a haziorvosi ellatas mar tudtommal piaci alapu
nem kell odamenni, ennyi
ha a tescoban/CBA -ban gorenyek, akkor nem megyek oda, ez a szabad verseny...

az hogy tobbszor latta es nem ment at masik orvoshoz az a poszt tolot minositi...
ha meg igy is megeri neki hogy varni kell ra, akkor minek jon ide sirni?

2010.10.22. 11:37:30

@szomorutojas: Mekkora duma! Centibakela, bakelométer? :D Óriási! :o)

2010.10.22. 11:46:06

@Káin:
Nem akarok álszentnek tűnni, én kiszaladok a boltba, de csak ha nincs senki a váróban, és futva, nem pedig nagy vidáman vásárolgatva.
Az ügyeletben meg rendelni szoktam a kaját, ha nem viszek magammal. Azt hiszem erre még "fussa"...
Mindenkinek érdeke, hogy egyen az orvos, biokémiai tény, hogy idegbajos, akinek leesik a vércukorszintje. Akkor meg arról szól a poszt, hogy parasztul beszélt a doki. :)

cochran 2010.10.22. 12:06:42

@venszivar:

A kutyádat csak te dugod, ahhoz semmi közöm.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.10.22. 15:01:50

@Irise: "A gonzó lényege az erős szubjektivitás, a tények és a fikció vegyítése a szerző által közvetített üzenet hatásának felerősítése érdekében, aminek a pontosság igényét is alárendeli, és így a stílus felülkerekedik a tárgyilagosságon."
Innen a gonzo, a doktor meghát kijár neki. :)
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása