Megyei Jogú Város Kórháza - Nagykanizsa

2010.06.24. 14:27

 

Cím:   8800 Nagykanizsa, Szekeres József u. 2-8.
Telefon:   +36-93-502-000           +36-93-502-000     
E-mail:   titkarsag@nkkorhaz.hu
Web:   http://www.nkkorhaz.hu/

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dane1947 2012.05.02. 19:59:23

Kedvező véleményemet szeretném megosztani a Nagykanizsai Városi Kórházban szerzett saját tapasztalataimról:A körzeti orvosom délután magas lázzal, 85-ös vérsejtsüllyedéssel,és epehólyag gyulladás,és vakbélgyulladás gyanújával beutalt a sürgősségi osztályra.Már ott kedvező benyomást szereztem az ápolók, orvosok összehangolt munkájáról,pedig nagyon sokan várakoztunk a sorunkra.Végül az ügyeletes főorvos felvett a sebészeti osztályra.Ott több kivizsgálás következett,bekötötték az infúziót a görcsoldókkal,fájdalomcsillapítóval.Az ultrahangvizsgálaton egy idős radiológus orvos vizsgált meg,majd megkérdezte,miért akarom megműttetni az epehólyagomat,hiszen nincs kő,mondtam, hogy a sebészorvos apró kövekre gondolt,azért tervezte a műtétet.Ekkor ismeretlen betegként a radiológus visszaküldött a sebészetre, és mondta, hogy egyem meg a reggelimet, de legyen benne zsiradék is, és 1 óra múlva menjek vissza a rendelőbe.Mikor visszamentem, az epehólyagomat megnézte ultrahanggal, és közölte, hogy működik az epehólyag zsiradék fogyasztása után is, és ezt rá is írta a leletre.Ennek a szakmáját szerető,nagy tudású nekem teljesen idegen Főorvosnak (Dr Magyar főorvos)aláírásáról tudom a nevét,köszönhettem, hogy megúsztam egy műtétet.A sebészeten is azt tapasztaltam, hogy a takarítónőtől a nővéreken keresztül az orvosok,és Főorvos is mindent megtesz a betegért.Kérem Professzor Bátorfi Igazgató Urat tolmácsolja köszönetemet az említetteknek.Ez a nagykanizsai kórházban történt 2012.áprilisban.Köszönettel, és tisztelettel:Lakatos Péterné
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása