Szidtak, ócsároltak és nem hitték el, hogy beteg vagyok

2016.06.17. 06:23

img08.jpgHalálkórháznak hívjak, mert élve nem nagyon jön ki az ember onnan. A vidéki környezetemben számtalan ember halt meg ott. Felelőtlenek!

Tisztelt Praxis!

 

Erről a kórházról sajnos nekem is megvan a véleményem. Én az édesanyámat vesztettem el a felelőtlenségük miatt. Nemcsak pénz, hanem emberség is kell ehhez a munkához. Sőt egy kardiológiai vizsgálaton velem is úgy beszéltek, sőt kiabáltak, mint egy senkivel.

 img08.jpg

 

Ismeretlenül szidtak, ócsároltak, és nem hitték el, hogy beteg vagyok. 30 kilóval nehezebb voltam, mint a rendes súlyom, és állandóan lihegtem. Attól is elfáradtam, hogy átültem a másik székre. A vizsgálat után persze kiderült, hogy tele vagyok vízzel. A szívemet is elérte már. Ez után magamat gyógyítottam ki, mert nem bíztam már senkiben (édesanyám is szívbeteg volt, és megfulladt a víztől) lecsapolhatták volna, de nem tették.

 

Halálkórháznak hívjak, mert élve nemnagyon jön ki az ember onnan.

 

A vidéki környezetemben számtalan ember halt meg ott. Felelőtlenek!

 

Katalin

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anitám83 · http://kep.ivpicture.hu/223232.t.jpg 2016.06.17. 07:19:45

Nesze semmi fogd meg jol. Nekem ez jutott eszembe errol a posztrol. Semmi konkretumot nem tartalmaz.

asztalosani 2016.06.17. 07:22:42

@anitám83:
így aztán bele sem lehet kötnöd, mi?!
és ez fáj neked, mi?

asztalosani 2016.06.17. 07:27:51

"Ismeretlenül szidtak, ócsároltak"

fel kell őket nyomni névvel pontos időpont megjelöléssel az összes helyen, nem ide irogatni névtelenül.

ha nem tudod mit kell ilyenkor csinálni, akkor keress fel FÜGGETLEN INGYENES jogvédő szervezeteket, ők majd megmondják mit hogyan merre. (pl.: TASZ)

tájékoztatnálak, hogy mindenhol próbálkozz be (pl.: egyenlő bánásmód hatóság, AJBH stb. ), kivéve a __betegjogi képviselőket___, mert ők az eü. szolgáltatót védik és szinte NULLA jogi végzettség nélkül lógják át a napokat...

apanna 2016.06.17. 07:40:01

Ez egyre betegebb...

apanna 2016.06.17. 07:44:04

Saját magát meggyógyította?

she_wolf 2016.06.17. 09:46:50

@apanna:
Ahhoz puca is kéne, az meg nincs neki.
Csak pofája. Jó nagy, veres, vastagbőrű.

g0826 2016.06.17. 10:31:10

Ez face hsz volt. De ettől a személytől már több poszt is született.

she_wolf 2016.06.17. 10:47:44

@g0826:
Nini, milyen rendes a Praxis, hogy megszólítja önmagát:)
Eddig onnan lehetett vágni, hogy nem one way Praxis levél, hogy lemaradt a megszólítás. Úgy látszik, a blogszerkesztő halad a korral. Szabad röhögni?

Hopp! Az aláírás sem maradt le. Nomégilyet:O Csak ámulok ezen a fejlődésen...
Remélem, ha kellő ideig és módon ráncigálom a gazdi bajszát, előbb-utóbb moderátora is lesz a blognak. Vagy ne legyenek vérmes reményeim?

rest of boys 2016.06.17. 13:05:35

Ancika csak akkor kap hasi görcsöt, ha rágalmazásért feljelent egy orvos egy posztolót. Ennek ellenére ha az egészségügyiekről van szó, azok feljelentéséhet ingyen és bérmentve ad tanácsokat.
Többször is.

Brehm, Állatok Világa, 17. kötet, Mollusca.

she_wolf 2016.06.17. 13:29:40

@rest of boys:
Állatokat nem bántani, mert berágok!:D
Na jó, a férgeket lehet emlegetni, bár még ők is hasznosak tudnak lenni. Nem is tudom, ven-e olyan teremtmény, amivel kellőképpen egálba lehet hozni ezt a miazmát, aki Te igen nagyvonalúan Ancikának hívsz (ne tedd, mert tényleg berágok, oszt jól kinézel!:D):(

2016.06.26. 09:17:41

Azért ezek a pungálások nem olyan egyszerűek mint azt egy laikus hinné. Sokan azt hiszik hogy csak beszúrják a tűt aztán megnyitják a sörcsapot és ennyike. Ha lehet mindenhol kerülik az eszközös beavatkozásokat, nem véletlen. Főleg egy szívkatétert betenni azért nem kevés tapasztalat kell. A tüdőpungáláshoz is igen szűk hely áll rendelkezésre ahol a tű bemehet. Előzetes röntgen meg mindenféle vizsgálat kell és még mindig ott van a fertőzés veszélye. Ezek szerint az orvosok még is csak jól döntöttek, mert a poszter túlélte hogy nem lett le és megcsapolva.:)
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása