Tudja mit? Nyalja ki!

2013.01.23. 06:00

Doctor in telephone line.jpgNem nyalom ki V doktor ,inkább tiszta vizet próbálok önteni a pohárba!Remélem fogja még ezt olvasni!

Tisztelt Praxis blog!

 

 Dr V házi gyermek szakorvos (csecsemő-gyermekgyógyász) Tapolca, gyermekorvosi rendelő. Talán a 6 alkalomból 1x volt elérhető a rendelőben esetleg az asszisztens hölgy volt megtalálható. De ma senki a rendelési időben. Ez rendszeres,de a fizetését felveszi. Sőt volt rá példa,hogy szintén az itteni rendelési idejében ő éppen Balatongyörökön helyettesített .Ugyanis az ő elmondása szerint kötelező a bejelentkezés a meghatározott rendelési időben.

 

Telefonhívást intézem felé,amit ő így zárt le mielőtt kinyomta: "Tudja mit?Nyalja ki!" Nem tudom "doktor úr" ,hogy mit kell kinyaljak ez igazán nem is érdekel!Csak egy kérdésem van. Miért nincs soha a rendelőben? Miért engedik ezt meg évek óta itt Tapolcán? Ami egy nyílt titok amúgy az orvosok és asszisztensek körében. Csak egy a gond,hogy még egy szülő sem tett panaszt,pedig ritkán jelenik meg a munkahelyén. Nos,akkor most én elindítom. Reggel irány Sz főorvos!

 

UI: Nem nyalom ki V doktor ,inkább tiszta vizet próbálok önteni a pohárba!Remélem fogja még ezt olvasni!

 

2013.Január 14.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

traktoroslány 2013.01.23. 13:15:00

@Fyall: Tudom, hogy van sok orvos, aki erőn felül, és jól teljesít, csak azt nem értem, hogy az miért jelent mentséget a posztban leírt viselkedésre.

Ha nálad a villanyszerelő hibázik, akkor majd gondolj arra, hogy azért milyen rengeteg jó és szorgalmas villanyszerelő van. Csak épp nálad nem működik a villany. De hát hidd el a többiek rendesek.

Szerintem az orvosok is emberek. Van köztük ilyen is, olyan is, amolyan is. De hogy mind szent volna? Egyre nehezebben hiszem el ahogy öregszem.

A túlóráért perelt orvos esetét egy kicsit kétkedve fogadom. Ki pereli?

Terézágyú 2013.01.23. 13:16:38

@M.D.House:
"Ha annyira figyelnéd ezt a blogot, akkor tudnád, hogy bármelyik poszthoz a hozzászólások 95%-a az orvosokat és az egészségügyi dolgozókat gyalázza felháborodva. "

Érdekes, én éppen az ellenkezőjét tapasztalom itt...

Terézágyú 2013.01.23. 13:18:14

@Pempős Pista, a lokális világsztár:
míg a homáron vagy munkahelyi terror blogon a kommentezők általában felháborodnak ilyen eseteken, itt mintha az orvosi kamara fizetett kommentezői hurrognának le minden beküldött posztot"

ohhhh... csak nem????

Jim Raynor 2013.01.23. 13:19:58

@M.D.House:

" Ha annyira figyelnéd ezt a blogot, akkor tudnád, hogy bármelyik poszthoz a hozzászólások 95%-a az orvosokat és az egészségügyi dolgozókat gyalázza felháborodva."

ezen inkább elgondolkodni kellene, nem felháborodni........

Terencius 2013.01.23. 13:20:48

Na, kikerült a poszt a címlapra, azonnal mejelentek a hiperöntudatos, de ezt a blogot sosem látogató trollok.

esefe 2013.01.23. 13:21:51

@M.D.House: Vagy ilyen sok embernek van rossz tapaszatalata az orvosokkal?

esefe 2013.01.23. 13:22:46

@traktoroslány: Az bizony előfordulhat.:))

esefe 2013.01.23. 13:25:42

@Terencius: Te meg magas lovon ülsz, bár látható, olvasható indokod, okod erre semmi nincs.

Zs. 2013.01.23. 13:45:46

Az a legfurább, hogy itt sokan el tudnak képzelni olyan helyzetet, amelyben az orvos JOGOSAN mondja ezt egy betegének. Az orvosok nem egyetemet végzett, higgadt, intelligens emberek (kellene legyenek)? Szerintem NEM LÉTEZIK olyan helyzet, melyben ezt akárki egy betegének, kollégájának, családtagjának vagy bárkinek jogosan és teljesen elfogadhatóan mondhatja.
Meglehet, hogy a sztori nem igaz, de sajnos ez nagyon egybevág azzal a végtelen arroganciával, amit a magyar orvosok jelentős részébe csepegtet az egyetem és pár év praxis. Menjenek csak külföldre, lehetőleg olyan országba, ahol magánbiztosítós rendszer van, és ahol egy orvos szolgáltatást nyújt, nem szivességet tesz. Rájükférne egy kis továbbképzés.

neduddki21 2013.01.23. 13:53:07

@VaTi: "Sokkal érdekesebb lenne egy lefolytatott vizsgálat eredményével együtt."
Csakhogy ez nem egy bíróság, hogy a bizonyítékokat is csatolni kelljen, ez egy blog. Leírta a tapasztalatát. És valóban az első dühét is kiírta magából, és valóban így van, ahogy leírta - és miért kételkednék, mi érdeke lenne bárkit is ok nélkül besározni - akkor a düh teljesen érthető. Lehet kifogásokat keresni, magyarázkodni, de munkaidőben, (a kiírt rendelési időben) meg kell jelenni munkavégzés céljából. Az orvosnak is és másnak is. Ugyanis tényleg ezért kapja a fizetését.

M.D.House 2013.01.23. 13:55:32

@esefe:
Az lehet, de az interneten mégsem található még egy ehhez hasonló blog, ami egy bármilyen másik szakmát napi szinten gyalázna és tovább rontaná a megítélését. Mert itt nap mint nap csak ez zajlik. Minden szakmában és szakterületen vannak hibák a rendszerben, de mégis csak az egészségügyet pocskondiázza mindenki. Érdekes módon a hazug kampánybeszédeken meg pártgyűléseken mindig több ezren vannak az utcán, de az egészségügy jobbátételéért még soha senki nem tüntetett vagy állt ki a nyilvánosság elé... A mai magyar egészségügy romokban hever és ezért a döntéshozó politikusok a fő felelősök, nem a benne dolgozók.

karcsibácsi 2013.01.23. 14:04:34

@neduddki21:
" Leírta a tapasztalatát."
Vagy a kitalációját.
@Zs. : ha valaki azt mondta neked, hogy vakok közt a félszemű is király, nos, az hazudott. (H.G.Wells)

Terézágyú 2013.01.23. 14:07:39

@M.D.House:
"Az lehet, de az interneten mégsem található még egy ehhez hasonló blog, ami egy bármilyen másik szakmát napi szinten gyalázna és tovább rontaná a megítélését."

Dehogyisnem. Ugyanilyen blog van már évek óta a máv-ról, ahol keményen megkapja a vasút, és minden egyes vasutas minden egyes beírásnál, és bizony az ott megszólaló és "a mundért védő" vasutasokat "keményen leugatja" a többség...
Ugyanez a helyzet a bkv-val.
De rengeteg blogbeírás születik bármelyik szolgáltatási területről, és a kommentekből az az általános vélemény olvasható ki, hogy "nem érdekel, hogy mennyi a fizetésed, milyenek a munkakörülményeid, szolgáltass!"...

Ha valaki beírja, pl. hogy a metróban "lekurvázott a biztonsági őr, mert lassan vettem elő a bérletemet", akkor ezt a legtöbb hozzászóló elhiszi, és az őrt szidja, amiért bunkó volt...
Ezen a blogon viszont az itt kommentelő orvosok(?) folyamatosan kétségbe vonnak szinte mindent, amit a levélíró ír...

Ja és még annyit: szerintem a levélírók nem a "szakmát" gyalázzák általában, hanem csak egyes orvosokat, amikkel éppen rossz tapasztalatuk van...
ja, hogy ennyi sok rossz tapasztalatuk van...?!

traktoroslány 2013.01.23. 14:09:50

@M.D.House: A Homáron és a Munkahelyi terroron is ütnek másokat is. Meg biztos vannak még ilyenek.

Az egészségügy valóban romokban hever, de nem csak az. Az iskolák is, az egyetemek, meg még egy csomó munkahely. Ezért senki sem hibáztatja az orvosokat vagy a tanárokat. Más munkahelyen is nehéz az élet válság és zseniális kormányzás idején.

Egyébként komolyan úgy gondolom, hogy legyen szó bármiről vagy bárkiről az nem ront a megítélésén, ha a hibáit elismeri, és legalább néha elfogad kritikát. Sokkal többet ront a megítélésen, ha valamilyen felsőbbrendűséget, hibátlanságot hirdetve minden kritikát, hibát letagad, szőnyeg alá söpör.

2013.01.23. 14:10:37

@karcsibácsi: Én egy másik nevet találtam egy másik weblapon, nem azt, amit te! :-)

Sz. a Bályos Kiss Lány (törölt) 2013.01.23. 14:11:41

amíg megoldódik ez az ügy, talán ez is hasznos lehet: a nátha kezelés nélkül egy hét, gondos terápiával hét nap alatt múlik /díványlakói kamarai javallat az orvosilag igazolhatatlan páciensi panaszok konfliktusmentes kezeléséhez vica-verza!/

Bartush 2013.01.23. 14:12:43

Nem ő az egyetlen ilyen gyermekgyógyász. Ahova mi járunk, ott sincs sokat ott az orvos. 8-10 között rendel, és rendszeresen félórával 10 előtt ér be. Irigylem azokat a hozzászólókat, akik ilyennel még nem találkoztak.

Terézágyú 2013.01.23. 14:12:51

@traktoroslány:
"A Homáron és a Munkahelyi terroron is ütnek másokat is. Meg biztos vannak még ilyenek."

Ja igen, egy időben a tanárokról is volt egy blog. Na, ott pl. az volt a kommentelők alaphangja, hogy "a szemét tolom ki annak a tanárnak, ha az én gyerekemnek okozna kárt" stb. stb.

Ezzel nem azt mondom, hogy az eldurvult hangnem helyes lenne...

neduddki21 2013.01.23. 14:20:09

@karcsibácsi: Nem hinném, hogy a kitalációját. Az írásból áradó düh valódinak látszik, ha kitalálta volna, sokkal összeszedettebb lenne a szöveg. És ugyan miért találna ki bármit is? És nem is túlságosan egyedi eset, itt a blogon sokan panaszkodtak már hasonlóra, és nem sokan lehetnek, akik a való életben ne tapasztalták volna, hogy az orvos nem jelenik meg időben a rendelőben, hogy órákig kell rá várni. Én ismertem olyan körzeti orvost, aki a rendelési időben járt el a szeretőjéhez évekig, a betegek meg türelmesen vártak rá a váróban.

haggyadaszt 2013.01.23. 14:28:38

Sztem jobban járt volna a posztoló, ha nem azonosítja ilyen pontosan a dokit, könnyen polgári perré fajulhat. Legközelebb inkább nyalja ki.

belekotyogok 2013.01.23. 14:34:29

Ismerek nőgyógyászt, aki "szülni" megy az sztk-s rendelési időben, olyat is, aki privát betegeteket fogad az sztk-s rendeléseken (ilyet éppenséggel fogorvosban is ismerek), sőt, sebészben is.

A helyzet az, hogy sokan nem szólnak és jelentenek, mert félnek az orvostól, félnek az ezzel járó procedúrától, ráadásul kisvárosban, mint Tapolca, sok lehetőség nincs mást választani. Az sem biztos, hogy a mellette dolgozó kollega átveszi a "problémás" beteget... hivatkozva mindenféle okokra, persze, megteheti, pláne ha nem a körzetébe tartozik.

A legtöbb ember nem tesz hivatalosan, írásban panaszt, és ez nem jelenti azt, hogy nem érkezett már szóban észrevétel.

Fekete Dália 2013.01.23. 14:40:36

Ismerek ilyen orvost, ráadásul a körzete mellett még ugyanott, ugyanabban az időben üzemorvosi teendőket is ellát(na).
Persze közben elugrik bevásárolni és hivatalos ügyet intézni.

Nem értem, hogy egy gyermekorvos miért nem tud naponta két órán keresztül a rendelési idejében a munkahelyén tartózkodni.
Ráadásul ahogyan elnézem a héten többször is ebéd és alvásidőben rendel, hogy ez miért jó a csecsemőknek.

Fekete Dália 2013.01.23. 14:44:00

"A legtöbb ember nem tesz hivatalosan, írásban panaszt, és ez nem jelenti azt, hogy nem érkezett már szóban észrevétel."

Azoknak is azt mondaná, hogy nyalja ki, vagy ..opja le?
Az orvos az nem ÁTLAGEMBER.

karcsibácsi 2013.01.23. 14:51:25

@Turchi: Én is, de megnéztem az eekh.hu-n is, és ő nem is gyerekorvos.

2013.01.23. 15:01:30

@karcsibácsi: Az attól függ, ugyanazt találtuk-e :-) Lehet hogy 3 különböző is van?

Terencius 2013.01.23. 15:16:27

@esefe: Te kis homo trollikusz, most helyre billent a kis sikertelen, frusztrált életed?

Ken Adams79 2013.01.23. 15:26:47

Hát...azért, ha jól tudom, sok orvos, azért nincs bent rendelési időben (gondolom gyerekorvosra is igaz), mert házhoz megy. GYÓGYÍTANI... mert ORVOS...
Amikor olyan beteg a gyerek (vagy az aggódó szülő azt hiszi, hogy olyan beteg), akkor kimennek házhoz.
szóval, ha 1 felháborodott anyuka (vagy apuka, mert ugye a posztoló nem írta alá), azért hívja, hogy leszidja az orvost (azt sem írta le a posztoló, hogy mit mondott neki), és ő épp 1ik helyről rohan a másikra, esetleg a dugóban ül, akkor lehet, hogy morcos 1 kicsit.
Akkor sem mondhat ilyet, természetesen, de kíváncsi vagyok, hogy miért mondta ezt.

Terézágyú 2013.01.23. 15:30:26

@Ken Adams79:
"ha jól tudom, sok orvos, azért nincs bent rendelési időben (gondolom gyerekorvosra is igaz), mert házhoz megy. GYÓGYÍTANI... mert ORVOS..."

Biztos vagy te ebben??? Tudtommal még a körzeti orvosok sem járnak házhoz, hacsak nem valami elfekvő öreghez...

belekotyogok 2013.01.23. 15:37:47

@Ken Adams79: gondolom a házhoz hívásnak vannak szabályai, nem csak úgy, rendelési időben indul útnak, otthagyva a betegeket, vagy épp, a két órás rendelési időt teljesen rendelőn kívül töli. De persze lehet, hogy rosszul gondolom, soha nem volt rá még szükség.

Az én háziorvosom pl a rendelési idő előtt egy órával és utána egy órával megy ki házhoz.

Farkantoán Chatpartner 2013.01.23. 15:38:29

Bár a t. posztíró lesújtó tapasztalata tipikusnak mondható, én nem zárnék ki egy félretárcsázási / -kapcsolási lehetőséget sem.

Farkantoán Chatpartner 2013.01.23. 15:40:51

@hazank fia: doktorom, Tapolcán nincs gyerekorvos? :) Ez se túl vidám rátok nézve...

M.D.House 2013.01.23. 15:42:26

@Terézágyú:
A két dolog azért nem ugyanaz, mert az egészségügy nem egy szolgáltató Zrt. mint a MÁV és a BKV. Ezek cégek, az egészségügy nem az. A "mindent kétségbe vonás" is relatív, ha a posztoló nem írja le rendesen a részleteket, akkor gyakran nem látható át vagy nem teljesen hihető a dolog amit leír sérelemként. Arról nem is beszélve, hogy nem egy posztról kiderült már itt, hogy csak kitaláció volt az egész történet és ezt maga a szerzője vallotta be a kommentekben utána...
A sok rossz tapasztalat pedig hihető, de az általánosítás szinte kivétel nélkül mindig megvan. Ha a posztban nem is, de a hozzászólásokban mindig előkerül.

Farkantoán Chatpartner 2013.01.23. 15:43:15

Ha a beteg csak félig hasonló stílusban adta volna meg V-nek a magáét, bilincsbe verve hurcolják el mint közfeladatot ellátó személy inzultálóját.

Farkantoán Chatpartner 2013.01.23. 15:44:28

@M.D.House: fogd úgy fel a posztot mint kiindulópontot, egy tipikus élethelyzet tömör leírását.

Ken Adams79 2013.01.23. 15:45:02

@belekotyogok:
lehet, hogy vannak szabályai, nem tudom.
Hozzánk régen (ha nagyon betegek voltunk) kijött, az biztos.
De, ha délelőtt elhívják valahova, ahova kimegy és az elhúzódik, vagy aztán elhívják valami sürgős esethez, akkor már csúszhat.
Én eddig soha nem találkoztam olyan orvossal, akiről ne csak teljes elismeréssel tudnék beszélni, vagy flegma -esetleg bunkó- lett volna.

Terézágyú 2013.01.23. 15:51:40

@M.D.House:
"A két dolog azért nem ugyanaz, mert az egészségügy nem egy szolgáltató Zrt. mint a MÁV és a BKV. Ezek cégek, az egészségügy nem az."

Nézd, ez csak kifogás. Nem akarok belemenni jobban, mert felesleges.
A vasutas is, meg az orvos is alkalmazott.

Ha meg önálló az orvos, a körzeti orvosnak kötelező csinálni egy BT(?) vagy vállalkozónak számít? nem is tudom, de akkor meg bizony szolgáltat.

"A "mindent kétségbe vonás" is relatív, ha a posztoló nem írja le rendesen a részleteket, akkor gyakran nem látható át vagy nem teljesen hihető a dolog amit leír sérelemként."

Hát ha nem akarod hinni, akkor nem hihető... Nincs ott egy orvos a rendelési időben? nem hihető!!!!

"Arról nem is beszélve, hogy nem egy posztról kiderült már itt, hogy csak kitaláció volt az egész történet és ezt maga a szerzője vallotta be a kommentekben utána..."

Tényleg? Ezt nem is tudtam. Ez többször előfordult?

És akkor te eleve abból indulsz ki, hogy biztos ez sem igaz? Akkor hagyd a fenébe az olyan blogot, ahol nem lehetsz biztos abban, hogy kitaláció-e...

"A sok rossz tapasztalat pedig hihető, de az általánosítás szinte kivétel nélkül mindig megvan. Ha a posztban nem is, de a hozzászólásokban mindig előkerül."

Stimmt. Amikor azonnal kitalációnak minősítenek bármit... :) Mert ugye azt te se gondolod komolyan, hogy kizárólag a "már megint egy rossz orvos" az általánosítás, de a "már megint egy összevissza beszélő, hazudós beteg" az nem az :)

Terézágyú 2013.01.23. 15:52:35

@Ken Adams79:
"Én eddig soha nem találkoztam olyan orvossal, akiről ne csak teljes elismeréssel tudnék beszélni, "
De jó neked.
Irigyellek. Komolyan.

M.D.House 2013.01.23. 15:53:28

@traktoroslány:
A jogos és célzott kritikával senkinek nem lenne itt baja, csak sosem célzott, hanem mindig általánosítás lesz a vége. Előbb-utóbb minden posztnál az jön elő a kommentekben, hogy: minden orvos szemét, félrekezel, csak a hálapénz számít... stb. Vannak ilyenek is ez kétségtelen, vannak durva, bunkó, lekezelő, pénzéhes orvosok ezt sosem vitatta egyikünk sem. De nem mindegyik ilyen. Akik itt hozzászólunk alkalmanként, mindig igyekszünk elmagyarázni érthetően amit lehet, sőt tanácsot is adni, de ezekből is mindig azt szűri le a hozzászólók egy része, hogy az orvosokat és a mundér becsületét védjük. Pedig nem. Csak azt kellene elhinni, hogy akik az egészségügyben dolgoznak jobban átlátják a rendszer működését, hogy mi miért úgy van ahogy, mint azok akik betegként vannak benne.

belekotyogok 2013.01.23. 15:54:39

@Ken Adams79: Tényleg nem tudom, nekem mindenesetre elképzelhetetlen, hogy egy eleve két órásra szabott rendelési időben házhoz menjen egy gyerekorvos, nem tudhatja, hogy milyen esetek várnak rá a váróban.

Én sajnos találkoztam már bunkó orvossal.

Terézágyú 2013.01.23. 15:56:43

@M.D.House:
"A jogos és célzott kritikával senkinek nem lenne itt baja, csak sosem célzott, hanem mindig általánosítás lesz a vége."

Hát, a levélíró bizony éppen célzott kritikát fogalmazott meg...

"Csak azt kellene elhinni, hogy akik az egészségügyben dolgoznak jobban átlátják a rendszer működését, hogy mi miért úgy van ahogy, mint azok akik betegként vannak benne."

Ezzel az a baj, hogy ezt mindenki el tudná mondani minden helyzetben. Sőt, fogom is mondani a munkahelyemen, ha egy kliens panaszkodik.
Mellesleg szinte ugyanezekkel a szavakkal hallottam már ezt a mondatot egy vasutastól, amikor arról volt szó, hogy miért vannak késések stb.

Kékcsillag 2013.01.23. 16:01:32

@Fyall:
Én nem tudom, hogy van a körzeti dokik munkaideje, de a mi dokinénink speciel dolgozik egy nap kb. 3 órát.
Pl. 08:00-12:00-ig van a rendelési idő, 08:40-kor érkezik általában, és 12 előtt 10-20 perccel úgy elsöpör, mint a huzat.
És nem rendel másik körzetben, nem dolgozik emellett kórházban, szóval kőkemény 3 óra egy nap a munkaideje, azért érdekes.

Farkantoán Chatpartner 2013.01.23. 16:03:55

@Ken Adams79: doktor, abaré, hogy milyen nívótlan propagandát huzalozol.

M.D.House 2013.01.23. 16:03:59

@Terézágyú:
Felesleges most rám kiélezni ezt, hogy mit hiszek és mit nem, illetve nem is a mai posztról beszéltem. Körzeti orvos lehet vállalkozó is, amikor megveszi a praxist, illetve lehet önkormányzat által üzemeltetett is. Mindegy. A posztról felesleges írnom, mivel nem írták meg a beszélgetés tartalmát, így csak az egyik oldalt és a végkifejletet ismerjük. Ezt elég tömören le lehetne zárni. Ha az orvos nincs ott a rendelési idejében, akkor tegyenek panaszt ellene és kész. Sőt, mivel több orvos is van ott, nyugodtan válthatnának vagy válthattak volna orvost már korábban is. Ennyi.

Terézágyú 2013.01.23. 16:09:31

@M.D.House:
"A posztról felesleges írnom, mivel nem írták meg a beszélgetés tartalmát, így csak az egyik oldalt és a végkifejletet ismerjük."

Ez így van. Ahogy fentebb is írták: ez nem a bíróság, ez egy blog, ahol megjelenik egy olvasó levele, akinek van valamilyen véleménye, illetve tapasztalata.

M.D.House 2013.01.23. 16:11:11

@Terézágyú:
Most nem a mai posztról van szó. De majdnem minden posztnál ugyanaz sül ki a dologból... De mindegy ez, valószínűleg sosem lesz itt másként. A saját szakterületét illetően pedig szerintem mindenki hozzáértőbb annál aki nem abban dolgozik.

Kékcsillag 2013.01.23. 16:12:35

@Ken Adams79:
Erre van egy történetem: a gyerekem (bébi volt még) körzeti gyerekorvosa a rendelőben kb. napi 1-1,5 órát volt bent, vagy annyit sem. Ja, és beteg gyerekhez NEM jött ki. Mármint a saját körzetében beteg gyerekhez nem.
Aztán mit ad Isten, beszélgetek egy ismerőssel, hogy van a kisunokája, kihez hordják dokihoz, stb. Erre mondja az ismerős, hogy az X Doktor jár ki hozzájuk, kérésre mindig kijön (persze pénzért). Ez a doki a mi körzeti gyerekdokink. Szóval, abban az időben, amíg a mi kölkeinket kellett volna gyógyítania a rendelőjében, abban az időben ő a másik körzet gyerekeihez járkál ki, pénzért maszekolva. (Nem a szabadidejében, hanem a MI rendelési időnkben.)

M.D.House 2013.01.23. 16:14:18

@Terézágyú:
Jól írod, nem bíróság, de mégis mindig elítélik az egészségügyi dolgozókat... Lennének akik megérdemlik, de itt mindig kollektív bűnösség van terjesztve. Ez nagyon nem igazságos.

Terézágyú 2013.01.23. 16:20:35

@M.D.House:
"Most nem a mai posztról van szó. De majdnem minden posztnál ugyanaz sül ki a dologból... De mindegy ez, valószínűleg sosem lesz itt másként."

Hát éppen erre mondtam, hogy ez egy blog :)
Ide a betegek írnak, akik valamit tapasztalnak. Minden egyes levél ilyen.

"A saját szakterületét illetően pedig szerintem mindenki hozzáértőbb annál aki nem abban dolgozik."

Erre írtam fentebb, hogy akkor az utas sem panaszkodhat a vasutasokra...??? Hiszen a vasúti témákhoz a vasutasok értenek, ők dolgoznak abban :) stb. stb.
Mellesleg a fenti ügyben (és igen sok ilyen levélben) nem szakmai dolgokról van szó, csupán arról, hogy az illető orvos milyen, mint ember...

Terézágyú 2013.01.23. 16:27:57

@M.D.House:
"Jól írod, nem bíróság, de mégis mindig elítélik az egészségügyi dolgozókat... Lennének akik megérdemlik, de itt mindig kollektív bűnösség van terjesztve. Ez nagyon nem igazságos. "

Nem.
De ez így működik. Valaki megírja, hogy találkozott egy bunkó biztonsági őrrel, akkor a hozzászólók is hasonló történeteket hoznak fel - és a végén az derül ki, hogy mindegyik biztőr bunkó.
Amikor egy orvos ír egy panaszlevelet, hogy egy kalauz bunkó volt vele, akkor ugyanez a helyzet.
Valójában éppen a "körbepanaszkodás" a nem jó... Lehet, hogy a fenti levél írója pl. egy ügyfélszolgálaton dolgozik, és egy másik blogon éppen rá (vagy kolléganőjére) panaszkodott egy levélíró, hogy milyen lassan és rosszul intézi a kliensek ügyeit...

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.01.23. 16:28:42

Orbán, Bályer, Lázár kinyalhatja, de a szőke nő nem sz.phat le!

neduddki21 2013.01.23. 16:34:45

@M.D.House:
Ha az orvos nincs ott a rendelési idejében, akkor tegyenek panaszt ellene és kész. Sőt, mivel több orvos is van ott, nyugodtan válthatnának vagy válthattak volna orvost már korábban is. Ennyi."

Mindezt levélíró is tudja, ahogy olvastam, meg is teszi, nem is tanácsot kérni írt ide, hanem elmondani a vele történteket. Ahogyan a blog leírása is tartalmazza, erre való ez a blog.

Visszatérve a rendelési időre, én úgy tudom, azért napi 3 óra, hogy a fennmaradó időben betegeket tudjon látogatni. Vagyis a betegek látogatása - kivéve a nagyon sürgős eseteket - nem rendelési időben kell hogy történjen.

Terézágyú 2013.01.23. 16:34:52

@M.D.House:
Egyébként, ha belegondolsz, a kollektív bűnösség ellen csak egy megoldás van: az, hogy maguk az orvosok is elítélik azt a társukat, aki ellen a panasz van. De ha nem ez történik, hanem egyértelműen az orvos pártjára állnak, akkor még könnyebben átcsúsznak a levelek a "minden orvos ilyen"-témába.
Fentebb is: valaki beírta, hogy "az az orvos bizonyára egy beteghez ment" - hát persze, hogy beírták többen is a saját, ellenkező tapasztalataikat...

Ken Adams79 2013.01.23. 16:35:00

@Farkantoán Chatpartner:

Ha valaki nem úgy látja a dolgokat, ahogy te, az már biztos "nívótlan propagandát huzalozik"...
Te jó ég.
Te vagy tuti az az ember, aki ha valaki máshogy gondolja mint ő, akkor tuti , hogy a "fideszblrenc".

@Kékcsillag:
Hozzánk anno a saját háziorvosunk járt, de hogy fizettek-e neki szüleim, azt nem tudom (szerintem nem)

Itt gondolom az az alapvető probléma , hogy a szülő (teljesen érthető módon), ha valaki nem úgy néz (vagy gondol) az ő egyetlen szemefénye kisgyerekére, ahogy azt ő elvárja, akkor a másik már biztos a munkájából lóg, biztos flegmázik , rosszul végzi a munkáját.
Pedig az orvos valószínűleg tudja, hogyha 1et tüsszent a gyerek, abba nem fog belehalni, mig a szülő (természetes módon) meg is ijedhet... aztán a 2. gyereknél, már lazább lesz.

neduddki21 2013.01.23. 16:43:53

@Ken Adams79: "Hozzánk anno a saját háziorvosunk járt, de hogy fizettek-e neki szüleim, azt nem tudom (szerintem nem)"

Biztos lehetsz benne, hogy fizettek. A pénzt akkor is elvárják, ha indokolt volt a házhoz menés, nem még akkor, amikor csak a beteg kényelme miatt mennek. Ez utóbbi egyébként jogosan, ha plusz szolgáltatást várok, akkor fizessem meg az ellenértékét. A baj ott van, ha mindezt rendelési időben teszi a körzeti orvos.

Terézágyú 2013.01.23. 16:53:44

@neduddki21:
Hozzánk soha nem jött ki az orvos - márminthogy nem is jutott eszébe senkinek sem, hogy ki kellene hívni...

hazank fia 2013.01.23. 17:28:42

@Turchi:
@karcsibácsi:
Igazatok van, beneztem. En is a varosi honlapon neztem, de nem kerestem tovabb, ez utan:
www.tapolca.hu/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=category&id=227:gyermekorvosi-rendel%C5%91k&lang=hu

Itt meg csak nok voltak... :)

4. pont visszavonva

Terencius 2013.01.23. 17:43:44

A komment társak kiderítették, hogy Tapolcán NINCS "V" nevű gyerekorvos. Van "V" nevű orvos, de NEM gyerekorvos.
Tehát a poszt toló picinykét füllentett.
Ezek után:
1. Miért kéne elhinni a trágár telefont?
2. Miért kéne elhinni, hogy soha nincs a munkahelyén az orvos, feltételezve továbbá, hogy a panaszos nem minden rendelésre megy el.
3. Sürgős esetben a gyerekorvos még rendelési időben is kimehet a pácienshez. Gondolom a posztolót nagyon nem érdekelné, hogy mit szólnak a rendelőben, ha az ő gyerekét látná el.
Mielőtt a homo trollikuszok letámadnak, közlöm, nem vagyok orvos

neduddki21 2013.01.23. 18:12:03

@Terézágyú: Ha annyira beteg a gyerek, hogy nem tud bemenni a rendelőbe, akkor muszáj kihívni. Nálunk még olyan gyakorlat is volt, hogy az otthonlévő kismamák felfogadtak egy orvost, aki hetente egyszer megnézte a gyereket, ha beteg volt, ha nem. Beadta a védőoltásokat, megbeszélte a problémákat. Megvolt a tarifa, hogy ezért mennyit kell fizetni, orvosonként is változott. Ha jól emlékszem, soha nem rendelési időben jött, előtte, vagy utána, mindig azonos időpontban.

chico 2013.01.23. 19:29:40

@M.D.House: a jobban átlátják a rendszerről jut eszembe. Átlag fél-egyévente változik a betegút, a területi illetékesség, a kórház, szakellátó, stb. elnevezése. Szerinted átlag beteg fájdalmak közepette ráér ennek orvoshoz menés előtt utánanézni?

A rendelési időben való jelenlétről meg annyit, hogy pl. az egri cukorgondozóban az egyik főorvos rendelési idejében csak az asszisztens ül benn, a doki meg a kórházban akárhol, vagy magánrendelésen. Amikor beteg van, az asszisztens felhívja az általa tapasztaltakkal a dokit, aki dönt, majd szintén telefonon közli, hogy a következő félévben milyen legyen az életmentő inzulinadag. mindezt a legutóbbi szigorítás után. Bár még talán jobb, is így, mert személyesen egy Mengele a doki, és többnyire porba alázás után ad receptet. Khm.

VaTi 2013.01.23. 20:33:07

@Terézágyú: " ez nem a bíróság, ez egy blog, ahol megjelenik egy olvasó levele, akinek van valamilyen véleménye, illetve tapasztalata. "
Igazad van, még csak megjátszásból se tegyél úgy, mint aki kíváncsi a másik oldal véleményére...Több kommentedben hangoztatod ezt. Ugyanakkor az orvos kommentelők véleményét úgy mnősíted, h "itt mintha az orvosi kamara fizetett kommentezői hurrognának le minden beküldött posztot"
Szóval a posztban a posztolónak szabad hirrogni. A másik oldalnak kuss.
Szééééép...Hajrá, ess csak be minden címlapnál idelökni a heti keserű epédet...

realy 2013.01.23. 20:40:20

Az anyukának üzennék itt, mivel nem tette ki nyilvánosan a nevét, a névtelenség bátorságával ócsárolja orvosát, mivel most divat ezt tenni....
A Doktor Urat, és nyomatékkal írom nagybetűvel, 30 éve ismerem, hivatástudatból lett orvos, sok kisgyermeket, köztünk a sajátomat is gyógyította, gyógyítja, állandóan képezi magát,hogy betegeit saját maga felé támasztott szakmai elvárásokkal kezelje,gyógyítsa.
Mellette mindig türelmes, és humoros.
Az panaszt író édesanya , úgy gondolom nincs tisztában azzal, hogy önmagát mekkora bajba sodorhatja evvel:
1. a telefonbeszélgetés felvétele megvan, így az anyuka által elhangzottak, mely kiváltotta a doki reakcióját/aki mellesleg beteget látott el akkor Tapolcán/ lekérhető a telefontársaságtól

2.Nem csak gyanítom, hogy eme beszélgetés nem irodalmi nyelven zajlott, és nem kizárólag a gyermek betegségéről volt szó, az anyuka részéről....

3. Sajnos az időjárás (ónos eső,havazás) a buszok kimaradását okozta, így az asszisztens valóban nem tudta időben kinyitni a rendelőt ezen a napon,vidékről jár dolgozni.

4. az anyuka arról sem beszélt, hogy életveszélyben volt-e akkor a gyermeke, hogy olyan gond volt-e vele ami miatt sürgős ellátásra szorult volna.

Elnézést kérek a Doktor Úrtól, hogy itt kéretlenül védelmére keltem,de igazság érzetemet sérti,hogy nyilvánosan névtelenül lehet bárkit mocskolni, úgy hogy biztosan tudja az a rágalmazó,hogy a közvélemény úgyis mellette áll,mivel nem ismeri a teljes történést.

ArgonX 2013.01.23. 20:40:36

A jelenség számomra sem új. A lányom gyerekorvosa budai, és én is egy kezemen tudnám megszámolni, hányszor találtam benn rendelési időben. Mert ő allergológus, mert ő belgyógyász, meg kutya f*sza, mindennel foglalkozik. Mondjuk én nem telefonáltam rá, de párszor nem sok kellett volna hozzá, hogy kérdőre vonjam. Amikor végre eltakarodott rendelni egy másik kerületbe, hálát adtam az égnek.

Nyilván házhoz ment folyton. Nyilván nekünk nem volt szerencsénk soha...

karcsibácsi 2013.01.23. 20:55:23

@ArgonX: "Amikor végre eltakarodott rendelni egy másik kerületbe, hálát adtam az égnek."
Gondolom, ő sem esett búskomorságba, hogy megszabadult tőled...

ArgonX 2013.01.23. 21:00:09

@karcsibácsi:

Pont leszarom mibe esett... :)

megvalaszolok 2013.01.23. 21:12:40

@ArgonX: Gondolom te pedig a munka hőse vagy, aki minden nap keményen 3-4 órát túlórázva, mosolyogva végzi a dolgát.

megvalaszolok 2013.01.23. 21:25:39

@Terézágyú: Rosszul tudod. A körzeti orvosok elég gyakran járnak házhoz.

Fergio 2013.01.23. 21:33:07

@realy:
Nem kel mindeki a posztoló védelmére, valószinűleg ő sem kedvesen szólt az orvoshoz a telefonálás alatt, ami miatt az a "nyalja ki" mondattal fejezte be a beszélgetést. Amikor az ember elmegy a gyerekrendelésre, és már a 6. alkalommal sincs bent az orvos, akkor feltehetőleg ideges lesz, főleg ha ugyancsak buszoznia kell, meg a gyerekkel berumlizni a városba.
Az nagyon dícséretes dolog, hogy a doktor házhoz megy, és a beteg gyerekeket gyógyítja. Az már kevésbé, hogy nem egy ilyen eset volt, hanem több. Ezt neki is érzeni, tudnia kellene, hogy a rendelési időt be kell tartania, ha nem megy, akkor meg kell oldania a helyettesítést.
Mert az ugye nem mentség a 6. alkalommnál, hogy bocsi, de házhoz kellett mennem. Ugyanis a többi beteg ebben az esetben joggal érzi azt, hogy őt nem veszik megfelelően figyelembe, nem kapja meg a szükséges orvosi ellátást. Tehát még egyszer: nagyon pozitív, ha a doki képzi magát, és házhoz rohangál, de oda kell figyelnie a többi betegre a rendelési időben!

megvalaszolok 2013.01.23. 21:45:44

@Fergio: Idéznék egy mondatot a posztból: "Ugyanis az ő elmondása szerint kötelező a bejelentkezés a meghatározott rendelési időben." Netán, ha telefonált volna előtte a kedves anyuka, hogy van-e ott valaki, nem született volna a poszt. Ok, a doki nem volt ott. Ez is baj, mert ha ott lett volna, megint nem lett volna poszt:)
Mellesleg, ha jól tudom, kártyák vannak. Ha ennyire rossz a doki, miért nem jelentkezik át másik orvoshoz?

Wásztákhurwáh (törölt) 2013.01.23. 21:49:43

@realy: bázmeg, ez egy blog, mindenki névtelenül kommentezik, te is, ráadásul állítólag te csak egy távoli ismerős vagy, mégis úgy írsz, mintha maga az orvos lennél... csak nem így van?!

Elképesztő, ahogy fenyegetsz valakit, mert egy szent tehénként kezelt orvosról kimondja, hogy nyalásra szólította fel. Ha megvan a felvétel, amit nem tudom honnan tudsz (hacsak nem maga az orvos vagy), akkor elhangzik rajta ez is. Nincs olyan helyzet, amikor egy orvos ilyet mondhat a betegének.
Méghogy bajba kerülhet... meg megütheti a bokáját...
Lapos kúszásban kell járni a megalázó bánásmód után is, mert még a betegen állnak bosszút?

Szerintem nem "divatból" hozta nyilvánosságra a szülő az esetet, hanem azért, mert ilyen esetben ezt kell tenni. Ha veled teszi ezt az orvos, te se hagyod szó nélkül.

Én nem olvastam semmilyen eszeveszett rágalmat a posztban, csak azt, hogy kinyalásra szólított fel egy orvos egy pácienst illetve egy anyukát.
Ezt sem lehet leírni? Így volt, vagy nem így volt?
A rágalmazásról eléggé téves elképzelései vannak a kommentezőknek, amikor hatalmas bajba sodródással fenyegetik a posztolót. A kinyalatás az oké, a nyilvánosságra hozás az elfogadhatatlan.

@megvalaszolok: Munkaidőben, munkahelyen, munkát végezni... ez olyan nagy kérés? Ja és nem alpári módon beszélni a beteggel.

megvalaszolok 2013.01.23. 21:54:53

@Wásztákhurwáh: Honnan tudod, hogy épp nem betegnél volt? A posztoló is leírta, kollégáját helyettesítette. Egyébként pedig kérte, hogy jelentkezzenek telefonon. Olyan nagy kérés?
Nem olvastál rágalmat a posztban? Szerintem épp te vagy az, aki nem igazán tudja mit jelent ez már ne is haragudj.
Mellesleg, még egyszer kérdem, ha ennyire rossz az orvos, miért is nem választanak másikat?

Fergio 2013.01.23. 22:12:07

@megvalaszolok:
Tehát szerinted, ha valaki nem végzi a munkáját rendesen, akkor nem őt kell lecseszni, hanem keresni kell mást, aki jól dolgozik. Szerencsére nem mindenki így gondolkodik, mert különben elég nagy káosz lenne minden területen...
Másik: jelentkezzenek telefonon. Miért ha összejön x beteg a rendelésre akkor inkább nem megy ki házhoz? Ez nem így működik!!! És ha valakinek akut panasza van, akkor mit csináljon, keressen másik orvost? Hátha valaki "ráér"? Gondolkozzál már!!!

Fergio 2013.01.23. 22:16:12

@megvalaszolok:
a leírás alapján 6 alkalomból 1-szer volt ott. még mielőtt leírnád, hogy ez hazuigság, elárulok egy titkot! Én is jártam így amikor a fiam csípőjét kellett megnézetnünk a születése után, és amikor a hetente egy alkalommal rendelő orvos a 4. héten sem volt bent - az aszisztenssel telefonon egyeztetett időpontban - akkor elrebegte a aszisztens, hogy sajnos a doktor úr már 2 hónapja nem jár be dolgozni... akkor erre kérnék gombot varrni.

megvalaszolok 2013.01.23. 22:17:12

@Fergio: Miért is nem végzi rendesen? Mert más kollégát helyettesít, kijár betegekhez? Hogy jössz te ahhoz, hogy egy név nélküli poszt alapján megítéld más munkáját?

megvalaszolok 2013.01.23. 22:18:43

@Fergio: Ja, hogy te jársz is hozzá. Akkor elnézést. Mellesleg a Bt-je hónap óta felszámolás alatt van. Gondolom ez is közrejátszhat....

Fergio 2013.01.23. 22:21:53

@megvalaszolok:
Nem hozzá, hanem egy teljesen másik orvoshoz, teljesen másik helyen. Hm?

megvalaszolok 2013.01.23. 22:25:17

@Fergio: Akkor te most nem annál az orvosnál voltál akiről a poszt szól?

megvalaszolok 2013.01.23. 22:30:33

@Fergio: Továbbra is fenntartom véleményem, miszerint, ha nem tetszik az, vagy nem megfelelő a szakmai tudás, akkor másik orvost kell választani. Majd, ha elfogytak az adott doki betegei és nem kap pénzt a kártyák után, elgondolkodik.
Szerinted az a rossz megoldás, ha a nem megfelelő szolgáltatás helyett keresek egy jobbat?

Fergio 2013.01.23. 22:31:48

@megvalaszolok:
Hogy jössz Te ahhoz, hogy egy név nélküli poszt alapján védesz bárkit is? :o)))
Tényleg azt gondolod, hogy ez a cselekedet - a házhoz járás - mentesíti az orvost a felelősségre vonás alól? Mert akkor ezek szerint ezt bárki megtehetné igaz? Te meg amikor elmész egy rendelésre a gyerekeddel, akkor értsd meg, hogy a doktor úr háznál van. Jó, és? A Te gyerekedet ki fogja meggyógyítani?

Fergio 2013.01.23. 22:33:53

@megvalaszolok:
Nem. Egy másiknál, de a helyzet ugyanez volt. Mármint az, hogy egyszercsak kiderült, a doktor úr nem rendel.

Fergio 2013.01.23. 22:42:34

@megvalaszolok:
Az a baj, hogy arra KÉNYSZERÜLSZ, hogy válassz egy másikat. De NEM ez a megoldás. Ez két külön dolog.

zellerlevél 2013.01.23. 23:01:16

@M.D.House:

Az egészségügy a bőrünkre megy.
Azt sem lehet mondani, hogy az egészségügyben dolgozók ne tehetnének arról, hogy a tekintélyük a béka feneke alatt van.

Az egészségügy, mint szolgáltató számára nem mentség az egészségügy anyagi helyzete, mert az egészségügy problémáinak jó részét kezelni lehetne normál emberi kommunikációval, rendelési idők betartásával, bejelentkezési lehetőséggel, sorszámmal, korrekt tájékoztatással.

Egyidejűleg nyilván az is igaz, hogy a betegeket a sérelmeik többsége, legyenek azok valósak, vagy csak véltek, nem jogosítja fel arra, hogy nagy nyilvánosság előtt behatárolhatóan, a hivatalos felülvizsgálati, panasztételi lehetésget megkerülve névtelenül megvádoljanak meg orvokat, intézményeket.

Kékcsillag 2013.01.24. 07:13:01

@megvalaszolok:
Bocs, nem túlóráról van szó, hanem a normális munkaidőben való, munkahelyen tartózkodásról.

Dr.laikus PhD 2013.01.24. 08:32:50

@Wásztákhurwáh:

"Szerintem nem "divatból" hozta nyilvánosságra a szülő az esetet, hanem azért, mert ilyen esetben ezt kell tenni. "

Ezzel szerintem mindenki egyet ért, de ennek nem a blog a módja, hanem a betegjogi képviselő, a fenntartó és érdemes megnézni ki még.

_Nem_ ez a blog.

Annál is inkább, mert az adatvédelmi törvény védi az orvost a névtelen mocskolódástól.

Érdemes ezt figyelembe venni.

Dr.laikus PhD 2013.01.24. 08:49:02

@Fergio:

Elvonatkoztatva a feltételezéstől, hogy az orvosnak elege volt (szerintem) az alpári felelősségre vonástól, mert csak így tudom elképzelni, hogy még nem bontott a vonal és az orvos dühében mondta amit mondott, ha és amennyiben.

Jártam már én is így, de hát senkinek nem történt baja. Az én önbecsülésemnek igen. :-)
Ja és ingyér vót. A következő telefonnál már fát vághattak a hátamon.

Csak azt akarom mondani, hogy gyermekorvost az ember választ ha megteheti. Nem kell előtte idegileg kikészíteni az aktuálist.

NoOne 2013.01.24. 10:58:46

Csak úgy mondom:
ez a blog azért jött létre, hogy ha valakinek gondja támadt az egészségügyi rendszerben, tapasztalatát, véleményét itt (is) megoszthassa azokkal akiket ez érdekel (látogatják, olvassák a blogot);
a blog fenntartójának szerintem nem tiszte, hogy kivizsgálja azt, hogy az adott eset megtörtént-e, mindenki nézzen utána -- ha akar --, és döntse el maga;
amennyire tudom, egyedi esetekről van szó, az általánosítás mind az ellátott (beteg, hozzátartozó, nem eü-s blog-látogató), mind a szolgáltató (eü-ben dolgozó) részéről általában megalapozatlan, és mint olyan, igazságtalan lehet, ettől függetlenül itt vélemény, amivel vagy egyetért valaki, vagy nem;
hülye emberek sajnos mindenhol vannak, és sajnos a legtöbbször vannak olyan hülyék, hogy nem érzékelik/tudják, mikor kellene már befogni a szájukat (lefogni a saját kezüket a billetyűzet felett).
A "vica versa" pedig helyesen "vice versa".

M.D.House 2013.01.24. 11:02:54

@chico:
Miért kellene a betegnek tudni a betegutakat? Nem kell. Nem is mondtam ilyet. Csak arra utaltam, hogy aki az egészségügyben dolgozik az jobban átlátja hogyan működik a rendszer, mint az aki betegként van benne. Azért próbálunk elmagyarázni dolgokat ezzel kapcsolatban.

M.D.House 2013.01.24. 11:20:32

@zellerlevél:
Így van, a nép bőrére megy a dolog, ezért érthetetlen, hogy miért hagyja ezt a nép. A propaganda pártgyűléseken hiába vannak kint tízezren, attól semmi nem lesz jobb az életben. Viszont ha az egészségügy jobbátételéért harcolnának ennyien biztos másabb lenne a helyzet. A normális hangnemű kommunikáció menne/mehetne pénz nélkül ez igaz, de minden máshoz pénz és plusz munkaerő kellene hidd el. Pl. a kórházi rendelési időkben sosem lesz rend amíg nincs elég orvos hozzá. Mert aki aznap rendel, annak is ugyanúgy el kell látnia az osztályos betegeit, műtenie kell stb. Egyszerre pedig nem lehet 2 vagy több helyen. Az ellátás sem lesz jobb pénz nélkül, mert pl. hiába kellene egy beteget naponta 5x tisztába tenni, ha az osztályon nincs elég pelenka hozzá és így csak maximum 2x lehet, hogy mindenkinek jusson... És ez ugyanígy van a gyógyszerekkel is. Nem véletlen az, hogy a betegnek sok helyen azt mondják, hogy tessék behozni az otthoni gyógyszereit, mert azt az osztályon nem fogják tudni adni...

Terencius 2013.01.24. 11:47:59

@hazank fia: Miért kéne visszavonni? Van Tapolcán férfi gyerekorvos? Ha a posztoló ebben hazudott, miért kéne elhinni a többi mondandóját?

karcsibácsi 2013.01.24. 12:54:37

@Terencius:
Van Tapolcán férfi gyermekorvos, sőt V betűvel kezdődik a neve. Íme: www.tapolca.hu/index.php?option=com_content&view=category&id=106&Itemid=511&lang=hu
Sőt, másik V betűs férfi orvos is van Tapolcán, de az az eekh.hu szerint ő nem gyermekgyógyász szakorvos, ezt írtam @Turchi:-nak.
Ettől függetlenül nekem is az a véleményem, hogy a posztban írtak nem felelnek meg a valóságnak (igyekszem tapintatosan fogalmazni, hogy ne sértsem meg a posztoló és a kommentelők érzékenységét). Az egész nem több rágalomnál, mind az az állítás, hogy az orvos szinte soha nem tartózkodik a rendelőben, mind pedig az inkriminált mondat. Véleményem szerint kórjelző (és egyben elszomorító), hogy a kommentelők milyen vehemenciával és indulattal vetődtek rá erre a légből kapott történetre.

Terézágyú 2013.01.24. 13:05:55

@VaTi:
"Igazad van, még csak megjátszásból se tegyél úgy, mint aki kíváncsi a másik oldal véleményére..."

Én ilyet sosem írtam. Ha ide beírna az illető orvos, hogy kéremszépen, ez nem így volt, én mindig ott vagyok rendelési időben stb. akkor elolvasnám...

"Ugyanakkor az orvos kommentelők véleményét úgy mnősíted, h "itt mintha az orvosi kamara fizetett kommentezői hurrognának le minden beküldött posztot"

Hát speciel ezt nem én írtam be ide, bocsi :)))

"Szóval a posztban a posztolónak szabad hirrogni. A másik oldalnak kuss."

Nem, nem kuss a másik oldalnak sem. Inkább az az érzésem nekem, és másoknak is, hogy éppen a betegnek van kuss...

"Hajrá, ess csak be minden címlapnál idelökni a heti keserű epédet..."
1. Nem csak címlapnál jövök és nem minden címlapnál jövök.
2. "Odalököm"...? Ez kedves :)
3. Tehát orvost szidni "keserű epe" a panaszost meg... az mi is? :) Teljesen rendjén levő dolog?

2013.01.25. 08:54:56

@karcsibácsi: Hagyjuk meg, tény, hogy az említett kolléga nem a jólneveltség és finom modor élő szobra, de akkor sem kéne a háta mögött nyilvánosság előtt, arctalanul (és arccal sem) mocskolódva pellengérre állítani. Ha valakinek gondja van konkrétan a személyével, ne nyilvános hecckampányt indítson ellene, hanem beszélje meg vele. Tapolca nem egy személytelenül nagy város.

Különben van Tapolcán más háziorvos/gyerekorvos is, az egyiküket pont ismerem személyesen is :)

2010.azevpraxisa.hu/cim:Tapolcarol-nyertek-meg-Az-ev-praxisa-dijat

problem solved

karcsibácsi 2013.01.25. 09:39:47

@Fyall:
Utólag is gratulálok neki, de ő is felnőtt háziorvos, nem gyerek.
problem hasn't solved

2013.01.25. 10:00:01

@karcsibácsi: www.tapolcakorhaz.hu/gyermekorvos.htm Itt lehet válogatni. Egyszer az a gyerkőc is felnő. Csak arra akartam utalni, hogy van választás. Olyan is, akit elég sokan szeretnek :)

problem?

cenzorilla 2013.01.25. 10:07:08

Próbáljatok a jelenségre koncentrálni, mert csupa jó szándékból sértitek meg a személyiségi jogait,vagy másét ha valamelyőtök váletlenül rálel.

Leo66 2013.01.26. 21:53:09

Tapolcai egyetlen férfi gyermekorvosa 2012. dec 07.-ével FELMONDOTT.
A posztoló nem írta ki mikor történt az ominózus eset, valamint azt sem írta le ő mit mondott előtte .
Ha egy rendelésre be kell előre jelentkezni, és a beteg vagy hozzátartozó ezt nem tette meg, akkor reklamációra nincs oka. Sürgős esetre ott a mentő, kórház.
Az orvos munkaideje és a rendelési idő nem azonos, a rendelési idő minimális ideje törvényben meghatározott.

avarrita 2013.01.27. 23:19:41

Csak jelzem, hogy ilyen jóképű dokik, mint itt az illusztráción, a SOTE endikrinológiai osztályán vannak. Csak kapkodtam a fejem, amikor már a harmadik jött velem szembe a folyosón. És még kedvesek is voltak, mind egy szálig :) kifejezetten sajnáltam, hogy negatívak lettek az ételintolerancia tesztjeim :)

csokosszaju 2016.03.29. 21:18:31

ne mérgelődj, vidd át másik dokihoz
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása