Uzsoki utcai Kórház

2010.06.24. 17:37

 

Cím:   1145 Budapest, Uzsoki u. 29-41.
Telefon:   +36-1-467-3700           +36-1-467-3700       251-7333
E-mail:   uzsoki@uzsoki.hu
Web:   http://www.uzsoki.hu/

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ElegemVan 2011.04.11. 22:14:52

Sziasztok!

Nekem alapvetően jó tapasztalatom van az Uzsoki kórházzal.

Először is, az a rész, amiben én voltam, nagyon szép, igényesen fel van újítva. Majdhogynem jó bent lenni, ha lehet ilyet mondani egy kórházról.

Az orvosok nagy része, akikkel én találkoztam, normálisak voltak. Kis, altatás nélküli műtéten vettem részt: az asszisztens kedvesen viselkedett, részletesen válaszolt a "hülye" kérdéseimre is (nagyon izgultam), az orvos úgyszintén. Szóba került, hogy éppen állást keresek, ajánlották, hogy menjek fel az admin osztályra, mert szoktak keresni adminisztrátort, kérdezzek rá, hátha van üres pozíció.

Amikor beszéltek nekem egy beavatkozásról, tűszúrásról pontosan elmondták, mennyire fog fájni, mit fognak csinálni, stb. és valóban, korrekt felvilágosítást kaptam minden esetben.

Nem várakoztattak feleslegen, emberszámba vettek (kivéve egy orvost, aki egy mintát vett tőlem, de ez egy volt a kb. 20 alkalmazottból, akikkel találkoztam. Beleértve a recepcióst is).

Szóval alapjában jó élménnyel tértem haza, sokkal rosszabbra számítottam a korábbi tapasztalataim után.

AG 2011.09.15. 15:53:17

Sziasztok!

Én 1 hétig voltam bent tavaly tavasszal.
(Szülészeten)

A tapasztalataim nagyon jók. :-)
Mindenki kedves (akivel találkoztam), a nővérektől az orvosokig, tényleg MINDENKI!!!!

A felújított rész nagyon szép, tiszta, rendszeresen takarítanak, nem úgy, mint más kórházakban.

A nővérek nagyon figyelmesek, kedvesek, rögtön "ugranak" ha épp van valami panaszod. Minden kérdésemre szívesen válaszoltak, amit nem tudtam, ne voltam benne biztos.

Az orvosommal is nagyon meg voltam elégedve! :-)

Egyedül a kaja ami nem túl jó. :P

Üdv;

AG
(17 hós Kisfiú anyukája) :)

laukoeva 2012.06.06. 14:10:44

Sziasztok,
én csípőprotézis beültetés miatt voltam az Uzsoki kórházban, és csak jót tudok mondani!

Profi csapat!
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása