SZTE ÁOK Gyermekgyógyászati Klinika

2010.06.24. 16:05

 

Cím:   6720 Szeged, Korányi fasor 14-15.
Telefon:   +36-62-545-330               +36-62-545-330      62-545-331         62-545-331    62-545-332             62-545-332     
E-mail:   czene@pedia.szote.u-szeged.hu
Web:   http://www.szote.u-szeged.hu/pedia/

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Úttalan utakon 2012.08.22. 15:08:51

Szerintem ezt csak osztályonként lehetne értékelni. Én még nem találkoztam olyan szülővel, aki a gyerek-gasztroenterológiáról jót mondott volna, elsősorban a pokróc hozzáállás miatt.
Az én gyerekemet 9 hónaposan vittem oda, reggeli időpontra, azt kérték, éhgyomorral vigyem. 9 hónapos gyerek naponta ötször eszik. Odaértünk reggel éhgyomorral, orvos sehol, a váróteremben egyre többen. Az orvos több óra késéssel érkezett, és aztán mindenki mást előttünk hívtak be. Végül elvégeztek a gyereken pár olyan vizsgálatot, amelyek közül egyik sem indokolta az éheztetést, és adtak egy papírt. Vissza kéne mennünk oda, felülvizsgálatra, de a gondolatától is rosszul vagyok, és soha többé nem viszem oda gyereket. Inkább saját szakállamra elkezdtem neki tejtermékeket adni egy évvel később, és mivel akkor már nem lett kiütéses, bevezettem a tejet minden további konzultáció nélkül. Papíron még tejérzékeny, de nem éri meg ezt a meghurcolást a hivatalos felülvizsgálat.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása