Szent Imre Kórház

2010.06.24. 17:33

 

Cím:   1115 Budapest, Tétényi út 12-16.
Telefon:   +36-1-464-8600           +36-1-464-8600      
E-mail:   sztimre.pr@t-online.hu
Web:   http://www.sztimrehosp.hu/

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sebajtóbiás 2011.03.30. 11:08:21

a fül-orr-gége ambulancián jártam. muszáj volt és szombat délután. olyan tizenöten lehettek előttem, ugyanennyien utánam, tehát tömeg. ennek ellenére a dokinő (asszem Horváth Zsuzsanna) tök jó fej volt. türelmes, kedves, nem küldött el a vérbe, pedig nyilván fáradt volt. ennek ellenére alaposabban megvizsgált, mint a magándoki előtte két nappal és olyan gyógyszert adott, amitől minden oké lett. szóval minden tiszteletem az övé, és asszem totál megértem azokat a dokikat, akik azt mondják, h viszlátszevasz, és külföldön keresnek melót...

nogyogyaszkereso 2011.04.08. 00:38:27

Csak megerősíteni tudom az előző olvasó hozzászólássát.
Hatalmas tömeg ellenére dr Barkóczi Beáta doktornő nagyon alaposan megvizsgált,mindent elmagyarázott,igazán egy tünemény orvos.Javaslatával több mint 2 hónapig tartó fülfájásomat sikerült rendbehozni,pedig előtte már egy másik korházat és magánorvost is megjártam.
Egy kedves imserősöm ajánlotta a doktornőt,akinek a manduláját műtötte.Úgyhogy a Szent Imrét és Barkóczi doktornőt különösen ajánlom!:)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.04.16. 15:40:51

Szülészeten voltunk. Felújított, súlyponti kórház, ennek megfelelően bár sokan voltak, de profi EÜ csapat, maximálisan ajánlanám! (mondjuk a gyermekorvost nem, valószínűleg kifogtuk a leggyengébb láncszemet)

mártus 2012.08.04. 10:57:13

Én lesújtó véleménnyel vagyok a 1./ sürgősségi ellátásról. A stroke-os idős emberhez már siet a mentő, nem adnak infúziót, hogy visszatérjen, hiába lenne az "idén belül", sőt az időt is húzzák ameddig csak lehet. Maradt az anyukám ellátatlanul, baloldali bénulással és beszédzavarral.
lesujtó véleménnyel vagyok a 2./ Gastroenterológiai osztályról. Dr. Szűcsről és az ott uralkodó orvoslásról-ápolásról később bővebben írok.

mártus 2012.08.04. 10:59:27

Elírtam, már NEM SIET A MENTŐ, KI SEM AKAR JÖNNI! (és bocs: "időn belül" vagyis amig nagy eséllyel javítható az állapota)

mártus 2012.08.18. 12:34:15

Ebben a kórházban nincs betegjogi kéőpviselet. Ha van is, csak "papíron", élőben senki nincs a jelzett számú épületben és szobában. Két hét után kiderítettem, hogy szabadságon van az illetékes, helyettese nincs, keressem szeptemberben.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása