PTE ÁOK OEC Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika

2010.06.24. 10:46

Értékelje az intézményt, mesélje el tapasztalatait!

 

 

Cím:   7624 Pécs, Édesanyák útja 17.
Telefon:   +36-72-536-370             +36-72-536-370     
Web:   http://aok.pte.hu/index.php?page=egyseg&nyelv=hun&egy_id=440

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tímea06 2012.07.15. 23:05:40

Az én tapasztalatom:
A tisztaság és a higiénia nem megfelelő!!
Valamint a nővéreknek változtatniuk kéne a hozzáállásukon!Némelyik, tisztelet a kivételnek szó szerint bunkó és nem akar semmit csinálni!! Az egyik szobatársam be szerette volna vinni a babáját a megörzőbe, hiszen azért van erre azt mondták neki,hogy ne hagyja ott vigye vissza a szobába.Ez este történt és nagyon úgy nézett ki a dolog,hogy mindenkit elzavartak, mert az nap éjjel egy baba sem volt bent!

vanier (törölt) 2012.07.16. 09:05:23

@Tímea06: Ki tehet ,arról szerinted,hogy nincs elég tisztaság?40-50 ágyra van 1 nővér. te hogyan oldanád meg,hogy 40-50 beteg óhaja sóhaja meglegyen? Kis matek.

Tímea06 2012.07.16. 21:02:28

@vanier: Én kérek elnézést ha nem írtam érthetően! Én a wc-k és zuhanyzókra gondoltam és az én matekom szerint volt elég takarító nő, csak éppen takarítás után még mindig pl. üres volt a kézmosó.És a te matekod mit mond????

vanier (törölt) 2012.07.17. 07:06:44

@Tímea06: Nincs pénz kézmosó folyadékra és azt ,hogy nem a kőrház foglalkoztatja a takarítónőket az ki van szervezve tűzhöz közel ülő emberkéknek,mert az a biznic'.S szerintem azért éri meg kiszervezni,mert így a minimum alá mehetnek. Erről nem az ott dolgozók tehetnek.

Tímea06 2012.07.17. 08:39:40

@vanier: Na nehogy már nincs pénz kézmosóra!Érdekes amint észrevették a nővérek ,hogy pl.nincs kézmosó vagy a wc takarítás után is ugyan olyan amilyen volt és szóltak, akkor egyből megváltozott a helyzet!Hirtelen lett pénz???

vanier (törölt) 2012.07.17. 09:17:10

@Tímea06: nem lett csak a szűkös keretekből raktak be látták hisztis anyuka vagy és nem akarták hogy basztasd őket. Az a baj sokan köztük te is nem is sejtik mennyire nincs pénz semmire. Vagy csak nem akarják tudomásul venni és azt hiszik ageresszióval (mert ez is az ) elérnek mindent.Épp ilyen volt mikor szültem és 1 nagyon hisztis szobatársam nem hozott evőeszközt,bár a kórházak mindig mondják hozni kell ő persze nem hozott. kiverte a hisztit mivel egye meg a levest. A nővér hozott. Erre ugyan az volt a reakciója, mint neked. Sőt még neki állt feljebb, mert kihűlt a levese. Pedig a nővér a saját kanalát adta oda,csak hogy hallgasson és ne táncoljon az idegeiken.

2012.07.17. 09:40:56

Csak hogy egészben lássuk a képet, ez az az intézmény, ahol egy átlagos szülő nőnél jóval többször fordultam meg, és itt egy két szakvizsgás szakorvos egyetemista lányok tucatjait látja el kötelességén túl, bejelentkezés nélkül, csak odaülnek és várnak, elképesztő.

Szóval lehet magyarázni, hogy a nővérke csúnyán nézett, de láttam amit láttam, méghozzá azt, hogy ilyen sehol sincs Németországban, Spanyolországban vagy Britanniában, ez csak Pécsen van és csak az ottani nőknek.

Persze így is volt a váróban, aki szóvá tette, hogy egyszer "valami szülés" miatt késett 10 percet. Van azért arcbőr, na.

Tímea06 2012.07.17. 09:48:26

@vanier: Már ne is haragudj, de ne hasonlíts ilyen hisztis nőhöz engem!!!!!Én ott sem szóltam senkinek, hanem más szólt, én nem keveredtem vitába senkivel, mert velem végig ott volt a kislányom és én vele foglalkoztam!
Ez egy olyan oldal ahova leírhatod a tapasztalataidat!Te hisztizel itt össze-vissza!Mindenkinek had legyen meg a saját véleménye és ennyi!!!!!!Nekem ez a véleményem ,hogy ahol újszülöttek vannak és friss sebes anyukák ott jobban kéne figyelni a higiéniára!!És még egyszer mondom nem hisztiztem bent, csak meg van a véleményem!!!!

vanier (törölt) 2012.07.17. 10:05:39

@Tímea06: ha szerinted én hisztis vagyok ,akkor nem tudom te mi vagy:D.
Leírtam már nem az a gond,hogy leírod a tapasztalatod...hanem, hogy
1.rossz következtetést vonsz le
2. nem jól cselekszel.

vanier (törölt) 2012.07.17. 10:09:20

@Tímea06: te dolgozol/dolgoztál életedben egyáltalán? Ha újgazdagné vagy akkor meg ajánlom az alábbi linket ott jobban lehet primadonnáskodni...bár a végtelenségi ott sem.

rendelo.drrose.hu/araink

Tímea06 2012.07.17. 17:20:32

@vanier: Tanulj meg olvasni mielőtt bármit leírsz!Egy szóval nem mondtam,hogy hisztis vagy, te írogatsz ilyeneket!
Nem értem milyen rossz következtetést vonok le!?Azt tudom,hogy pénzhiány van, de attól még a higiénia nem volt megfelelő!És ez tapasztalat!Lehet te igénytelen vagy és a minimumot sem várod el, de én nem vagyok az!!!!
És igen dolgoztam elég sokat már ahhoz képest,hogy fiatal vagyok!És te dolgoztál valaha????Nem vagyok újgazdagné, mi mindketten mindenért megdolgoztunk!És nem panaszkodom!
Azért köszi a linket, de egy ilyen helyen,ha primadonna lennék akkor biztos a végtelenségig lehetne "hisztiznem"! :D

vanier (törölt) 2012.07.17. 17:34:53

@Tímea06: Hogy ki az igénytelen az az én számomra nyilvánvaló, de az nem én vagyok:D.
Szövegértő olvasást az gyakorolhatnád,ez csak tanács.
Nagyot tévedsz,ha azt hiszed magán klinikán bármit megengedhetsz magadnak,ott elegánsan kivezetnek a kapu elé.

Tímea06 2012.07.17. 18:30:55

@vanier: :D
Örülök,hogy ilyen okos vagy! :D

Tímea06 2012.07.17. 18:32:24

@vanier: Nem hiszem,hogy a tisztaság,fertőtlenítés nagy elvárás!
Arról nem tehetek,hogy neked jó a kosz és a fertő!!!!:D

hibiszkusz75 2012.07.17. 20:08:08

@Tímea06:
Nem ismerem a helyet, de szerintem a kosz és fertő meghatározás kicsit túlzás.
Amúgy meg lehet kapni, 100 Ft körüli árban tisztasági csomagot, amiben van kéztörlő is, a mérete egy gyufásdobozé így bárhova vihető.

Tímea06 2012.07.17. 21:57:12

Ezért nem is szóltam semmiért bent,mert már előre gondoskodtam magamnak kéz fertőtlenítőről,fertőtlenítő kendőről és wc ülőkéről.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása