Fejér Megyei Szent György Kórház

2010.06.24. 12:16

 

Cím:   8000 Székesfehérvár, Seregélyesi út 3
Telefon:   +36-22-535 500              +36-22-535 500    
E-mail:   info@mail.fmkorhaz.hu
Web:   http://www.fmkorhaz.hu/

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gereblyés Paraszt (törölt) 2011.01.14. 11:40:52

A Fül-Orr-Gégén kedvesek és emberileg az elvárható szinten praktizálnak az orvosok és a beosztott nővérek.

Hangsúlyos kivétel az ordas tapló rangidős nővér, aki megengedhetetlen hangnemben beszél a betegekkel, cinikus vigyorral arcán keresi a tűréshatárt, kollegináit megbotránkoztató viselkedésével szórakoztatva. Mivel baszatlanságát ily módon próbálja kompenzálni, remélem kap valakitől egy parasztlengőt, vagy legalább egy útilaput a talpa alá.

bibus59 2011.08.04. 15:07:07

Tisztelettel köszöntök minden Székesfehérvári Kórházban dolgozót!Főképpen minden orvost,ápolónőt!2007 szeptembere óta,6 alkalommal töltöttem betegként,5-10 napokat a sebészeti osztályokon.Orvosokról,nővérekről csak a legjobbakat tudom írni!Kedves türelmes doktorok,és ugyanilyen nővérek ápoltak!Kedves betegtársaim!Ezek az emberek éppen olyan anyák,apák,mint mi vagyunk!Higgyék el nekem,az ott léteim alatt,magam győződtem meg arról,mennyit dolgoznak.Éjjel és nappal!Nekik mindig észnél kell lenni!Párom erőlködése ellenére sem fogadott el eggyetlen forintot sem,egyik orvos sem!Nagyon hálás vagyok,dr.Török Lehelnek,aki ideg sebész.A gerinc műtétem után még több alkalommal segített,hogy csökkentse fájdalmaimat.Megköszönte,hogy megkerestem,és ennyi.Köszönöm doktor úr!Tiszta rendes a kórház,és higgyék el kedves betegtársaim,nekünk is türelmesebbnek kell lenni,bármilyen nagy a fájdalom.Tisztelettel kívánok türelmet és egészséget,doktornak,nővérnek,takarítónak egyaránt!Ibolya

bibus59 2011.08.04. 15:39:19

Köszönetem fejezem ki,Dr.Paál Balázs,és Dr.Tihanyi Zoltán sebészeknek,és azoknak az orvosoknak,akik éppen ügyeletesek voltak és engem tisztességgel elláttak.Hosszú éjszakai munkájuk után,türelemmel és kedvesen végig hallgattak,és segítettek fájdalmam csökkentésében!Róyné

XtraP 2011.12.27. 14:47:43

Székesfehérvár, 2011. december 24-26.

Hosszú és érdektelen (kór)történet helyett álljon itt (a teljesség igénye nélkül!) azon önzetlen és készséges orvosok és egészségügyi szakdolgozók névsora, akik az ünnepen is a munkahelyen teljesítettek, fájdalmamat enyhítették, elesettségemet és félelmeimet oszlatták, és emberségükkel a legjobbkor támogattak:

Dr. Németh Gyula ügyeletes orvos
Dr. Deák Piroska ügyeletes orvos
Dr. Márton Petra kezelőorvos (Sürgősségi osztály)
Dr. Hegedűs Ágnes (Diagnosztikai Labor)
Dr. Eizler Kornélia (Neurológia)
Dr. Kocsis Antal (Neurológia)
Dr. Borsodi Imre (Sürgősségi osztály)
Betegszállítók, nővérek, ... és még sokan mások, akiknek nevét sajnos nem ismertem meg, de kedves hozzáállásukat nem felejtem.

Mindannyian tudjuk, hogy a gyógyítás ma Magyarországon lényegesen inkább a dolgozók lelkiismeretességén, mintsem elismertségükön alapszik. Nos, ezúton is tanúsítom, hogy az említett helyeken nincs hiány lelkiismeretben, jóindulatban, figyelmességben, türelemben, emberségben.

Köszönöm mindannyiuknak.

Gyula,
a SBO 15749651-es "esete" :-)

evatanti 2012.01.30. 17:19:09

A testvérem a kórház női pszichiátriai osztályán fekszik,ide-oda ingázva a nyílt és a zárt részleg között.A mai nap meglátogattam,tanúja voltam,hogy a nappalos nővér milyen lekezelően és sértő módon beszél a betegekkel.3 órakor a betegeknek jár cigaretta,ők kérték is,a nővérek el voltak foglalva,mindketten.Az egyik telefonált,a másik figyelte.Közben az én testvérem megjegyezte nekem,hogy őket nem kedveli.Pár perc múlva kiosztották a cigarettákat és az egyik nővér emelt hangon megjegyezt,hogy "én sem kedvelem magát,nem véletlenül nem tette ki a doktornő a nyílt osztályra".Ezekkel a szavakkal.Pechjére én is ott voltam,szóvá tettem,hogy ő szubjektív véleményt nem mondhat a betegről,ez személyeskedés csupán.Ha egy ápolt elküldi melegebb éghajlatra,a nővér ugyanezt nem teheti meg a beteggel szemben.Etikátlan.Nem tiszte vitatkozni a beteggel.Valamikor ott dolgoztam a zárt osztályon nővérként,sejtésem van,mit lehet és mit nem.Természetesen nem fogom annyiban hagyni a dolgot,az osztály főnővérénél fogok panaszt tenni a nappalos ápolónő ellen.Mindenki az osztályon segítőkész és empatikus,nővérek és orvosok,kivétel a mai nap szolgálatban lévő ápolónő.

Igazság, hol vagy? 2012.01.30. 19:51:18

Ha valamikor ott dolgoztál akkor méltatlan hozzád ez a panasz.Ha valaki a nyílt és a zárt osztály között ingadozik,akkor megkérdőjelezem a reakcióit"őket nem kedveli" a nővér biztos nem privát telefonbeszélgetést folytatott.Ennél nagyobb problémád ne legyen,hogy a betegek lehet hogy 10p-el később gyújthattak rá!

evatanti 2012.01.31. 12:06:47

Nos,nem az volt a probléma,hogy később gyújtottak rá a betegek.Nem olvastad elég figyelmesen,vagy szövegértési problémáid vannak.A nővér hangneme volt az,ami nem megengedhető egy beteggel szemben.Látatlanban meg ne minősíts egy beteg embert,te sem tudhatod,kid kerül esetleg hasonló helyzetbe.

Igazság, hol vagy? 2012.01.31. 18:50:17

@evatanti: A beteg hangneme is számít.A beteg is ember,ezt elismerem,az ápoló személyzet is Ember,neki is vannak érzései.

evatanti 2012.02.01. 04:15:17

Ha valaki ápolónak megy egy pszichiátriai osztályra,akkor félre kell tennie az érzéseit,a munkahelyére ne vigye be a problémáit.Itt a lényeg az osztály jellegén van,ott kaphat hideget-meleget egy nővér,viszont ha megüti egy beteg,nem üthet vissza.Ezzel minden,munkát ott vállaló embernek tisztában kell lennie.Én is kaptam Lipóton pár sallert,mégsem adhattam vissza,meg sem fordult a fejemben.Ragozhatjuk ítéletnapig.

Igazság, hol vagy? 2012.02.01. 19:15:37

@evatanti: Igen,lehet ragozni,de teljesen felesleges.

Irkutszk 2012.02.01. 19:30:08

@evatanti: Elképzelhetetlen, hogy célja volt a hangnemmel? Költői kérdés, nem kérek rá választ.

SophiaZsofia 2012.06.07. 00:56:50

Nekem a nogyogyaszati ambulancian voltak sajnos tapasztalataim. Csak par aprosag a sok kozul:

Vizsgalat utan ertelemszeruen (bugyi nelkul) az UH vizsgalatrol eppen a ruhaim fele igyekeztem, mire egy " apoloszemelyzet" feltepi az ajtot, es en szembe talaltam magam a folyoson varakozo kb 10-15 ferfikisero egyikevel.

A varakozas a folyoson( ha nincs fogadott orvosod) hasonlit egy olyan focimeccshez, ahol te soha nem kapsz labdat. Ulsz/ vagy allsz orak hosszat( orvos nincs bent) erre lejon valaki az osztalyrol, maganbeteg oldalt varakozik, maganbeteg be, maganbeteg ki, orvos ki, es folytatod a varakozast...Egy delelott folyaman ez tobb orvossal es tobb maganbeteggel valtakozik. Ha nem ulok ott, en sem hiszem el. 2,5-3 ora az atlag varakozas.

Egy masik alkalommal, elveteltem, es kenytelen voltam bemenni: Megjelenik egy " apoloszemelyzet" adatokat felveszi, kozli hogy vetkozzek le, "majd jon az orvos", es eltunik. Nem vetkoztem le. 10-15 perc utan visszajon, szamonkeri hogy ugyan miert nem vetkoztem le, mert " nem az orvos fog magara varni" . Csak annyit mondtam hogy nem akartam osszeverezni a padlot...Aki mar atesett ilyenen, es esetleg az is aki nem, at tudja erezni a lelkiallapotomat. Tisztelet a kivetelnek, de jo parat elkuldenek krumplit kapalni a kaposztafoldre. Es igen, az orvosnak kutya kotelessege esetleg megvarni mig levetkozom, nem konyhakesz husdarab vagyok a vizsgaloasztalon, szettett labakkal!
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása