Baranya Megyei Kerpel -Fronius Ödön Gyermek Egészségügyi Központ

2010.06.23. 16:18

Értékelje az intézményt, mesélje el tapasztalatait!

 

Cím: 7624 Pécs, Nyár u. 8.


Telefon: +36-72-518-500 +36-72-518-500


E-mail: pajancsi@freemail.hu, peter.vajda@pte.aok.hu


Web: http://www.gyermekseb.hu/pecs/pecsII.htm

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NoOne 2012.04.06. 12:27:13

A Fertőző Osztályon jártunk ott, több esetben gasztroenterológiai probléma (coeliakia -- diagnózis felállítása) miatt, és egy esetben sajnos tényleg fertőző betegség (rotavírusos) miatt. Korrekt vezetéssel, korrekt orvosokkal és ápolókkal találkoztunk, az ellátás pedig nem csak szakszerű volt, azon jóval túlmutató. Köszönjük az ott dolgozók munkáját, segítségét és hozzáállását!

Tímea06 2012.07.15. 23:19:47

Hallásvizsgálatra mentünk a kislányommal.
Amit ott tapasztaltam, nem akartam elhinni.
Fel akartunk menni a vizsgálatra de nincs babakocsi felhajtó, ezért két hosszú lépcsőn nagy nehezen felcibáltam egyedül (mivel nem mindenkinek a párja ér rá, pl. az enyém dolgozott, de lehet azt hiszik mindenkit el tud valaki kísérni)a babakocsit.Felérünk.Egy üveg ajtón át kellett volna tovább mennünk, de nem nyílott csak az egyik szárnya amin nem fért be a babakocsi.Szóval kénytelen voltam kint hagyni a kocsit az előtéren és ezért a pelenkázó táskát, minden értékünket és a gyereket kézben tovább vinni.Senki nem garantálta,hogy a babakocsit nem fogják ellopni.Szerencsére nem vitték el!Aztán egy kinti folyosón kellett átmennünk ami borzalmas volt!!!!!Szó szerint le van omolva a folyosó!!!!!!!A leomlott részek többségére vas háló szerű valamit tettek!Pfff. megoldás!!!!Komolyan féltem végigmenni rajta a gyerekkel!Aztán hallásvizsgálat!A vizsgálatot végző személyen látszott,hogy kurvára unja amit csinál és már nagyon elege van, pedig még reggel volt!Ja és nem mellékesen a füldugókat cserélni kéne, hát ő azzal is spórolt!
Szóval egy olyan helyen ahova kisbabákat visznek ne legyen babakocsi felhajtó és olyan ajtó amin átfér a kocsi az felháborító!!!!!Ráadásul leomlik a talaj!!!!Elég szomorú!!!!!!!

vanier (törölt) 2012.07.16. 09:03:15

@Tímea06: Bocsi,de a füldugükon szerinted miért spórol?
Gondolj arra,hogy nem vesz a kórház és nincs rá pénz és nem azért mert rohadt genya. Szerinted kinek a hibája,hogy nincs pénz akadálymentes feljáróra, vakolatra, és egyebek?

Tímea06 2012.07.16. 21:06:41

@vanier: Bocsi, de ha a gyerek elkap valamit a másiktól akkor megéri?amúgy ott volt vagy 100 füldugó! Én nem hibáztattam a dolgozókat azért mert nincs feljáró, csak szerintem felháborító és ennyi!!!!
És a talaj nem vakolatból van, de a lényeg,hogy életveszélyes!!
Nem háborogni kell azért mert leírtam az igazságot!!

vanier (törölt) 2012.07.17. 07:03:15

@Tímea06: Nem azért háborgok ,mert leírtad az igazságot,hanem azért mert téves következtetésre jutsz..s legfőképp az a gondom nem azt teszed amit kellene. ha ezt a minisztériumba címeznéd több haszna lenne.Az olyan hangulati elemek,meg: látszott rajta nagyon unja - ugyan olyan nem helyén valóak mint ha a dolgozó azt mondaná:jött 1 anyuka aki azt hitte ő fújja a passzát szelet...

Tímea06 2012.07.17. 08:36:31

@vanier: Én egy szót nem szóltam a hölgynek!Ez csak az én észrevételem és igen is,hogy elég flegma volt és látszott rajta,hogy kurvára elege van!Ennyi!!

vanier (törölt) 2012.07.17. 09:18:34

@Tímea06: Ő meglehet azt gondolta amit én leírtam. Kvittek vagytok

2012.07.17. 09:46:45

@Tímea06: Nem is tudom, téged mi háborított fel jobban: a lépcső, vagy hogy nem te készítetted a munkavédelmi és munkaegészségügyi szabályzatot? :D

Tímea06 2012.07.17. 09:53:17

@Fyall - Separate or superstate!: Valakiknek nagyon fáj az igazság!!! :D
Itt is mindenki leírhatja a tapasztalatait, én nem fogok szépeket,jókat írni amikor nem tudok!

vanier (törölt) 2012.07.17. 10:11:01

@Fyall - Separate or superstate!: Én még azt sem értem,ha valaki ennyire igényes miért nem megy Magánkórházba.van több is: telki, Dr. Rose...

2012.07.17. 10:23:14

@Tímea06: Milyen igazság? Hogy lépcső van a Nyár utcában? Ez miért fájna nekem? Neked fájt, ezért nyafizol itt.

Vagy a higiéniával kapcsolatos megállapításaid? Szerinted milyen mértékben adok ezzel kapcsolatban a véleményedre? Ne értékeld túl magad.

Tímea06 2012.07.17. 17:22:46

@vanier: azért mert sajnos nem jártam utána! :D

Tímea06 2012.07.17. 17:24:33

@Fyall - Separate or superstate!:
Bocsi,hogy nem vagyok igénytelen!Szerintem nem értékelem túl magam, inkább te magad!
Örülök ,ha nem adsz a véleményemre, akkor le lehet szállni rólam!!
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása