Perverz nőgyógyász

2011.02.02. 14:22

Sajnos a családomban elég sok rossz tapasztalat van különböző orvosokkal kapcsolatban és hiába még csak 17 vagyok, már nekem is sikerült belefutnom egy olyan emberbe, aki megalázott és aki miatt azóta is félek a nőgyógyászoktól.

 

 

A barátommal egy éve vagyunk együtt, fél év után szeretkeztünk először. Hónapokig óvszert használtunk, de nemrég azt beszéltük meg, hogy áttérünk a fogamzásgátlóra. Mivel Budapesten tanulok gimnáziumban, ezért az otthoni nőgyógyászomhoz csak nagyon nehezen tudtam volna eljutni, ezért a kerültei rendelőbe mentem, előzőleg az itteni háziorvosomat kérdeztem meg, hogy mit javasol, ő ajánlotta.

 

El is mentem egyik délután a rendelésre, szerencsére legalább várni nem kellett sokat. Az asszisztens hölgy elkérte a TAJ kártyámat, majd behívtak. Bemutatkoztam, elmondtam miért jöttem.. Az orvos 40-50 körüli férfi volt. Hümmögött, majd mondta, hogy vetkőzzek a vizsgálathoz. Nem ez volt az első nőgyógyászati vizsgálatom, ahogy már írtam, de ez nem volt olyan, mint a többi. Miután a szokásos procedúrán átestem, a doktor úr kiküldte az asszisztens hölgyet, mert négy szemközt akart velem beszélni. Ekkor még semmi rosszra nem gondoltam, csak nem értettem, mit akar mondani.

 

Azt mondta, hogy nagyon tetszem neki, ha gondolom elvisz egy remek helyre, beszélgetünk és hátha kialakul valami. A hideg futkosott a hátamon, mondtam, hogy szó sem lehet róla. Azt mondta rendben, akkor még megvizsgálná a melleimet. Én értetlenkedve néztem, majdnem sírva fakadtam, de elég határozottan mondtam, hogy sietnem kell, kint vár az édesapám a kocsiban (ez hazugság volt, de semmi más nem jutott eszembe). Ekkor végre megkaptam a receptet és végre bevághattam magam mögött az ajtót.

 

Azóta sem mertem visszamenni hozzá, pedig már a gyógyszer elfogyott és nem ártana ismét felíratni, de inkább halasztom a dolgot. Az biztos, hogy hozzá többé be nem teszem a lábamat, de lassan már minden orvostól félek, pedig tudom, hogy hülyeség. Amikor elmeséltem a páromnak, azt mondta fel kellene jelenteni, de nem hinném, hogy sok értelme lenne. Úgyis letagadja, egy félig gyereknek pedig nem szokás hinni.

 

Czakó Bernadett

 

Van egy sztorija a magyar egészségügy helyzetéről? Megváratták, félrekezelték, megalázták, vagy ellenkezőleg, csupa jót tapasztalt? Küldje el történetét a praxisblog@yahoo.com címre, vagy használja

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rikavagyok 2011.02.02. 14:51:40

Ha így történt, fel kell jelenteni.

Irkutszk 2011.02.02. 15:07:03

Amit nem értek: Miért nem ment el egy másik nőgyógyászhoz, pl. ahhoz, akinél korábban járt otthon. Havonta (khm, háromhavonta) szerintem azért el lehet viselni egy hazautat. Szerintem ha rossz és jó tapasztalatai is vannak az orvosokkal kapcsolatban az írónak, akkor ragaszkodni kellene a kedves orvosokhoz.

Káin 2011.02.02. 15:22:43

Szerintem nem kellene annyiban hagyni a dolgokat, fel kell jelenteni mindenképpen.

Káin 2011.02.02. 15:24:33

@Irkutszk: Maximálisan egyet tudok érteni. Két három havonta haza lehet menni, magam is kollégista voltam középiskolában, én speciel hetente jártam haza. Vasárnap aztán nem mindig volt kedvem visszajönni Pestre, így elég sok háromnapos "ünnepet" csináltam magamnak :).

Irkutszk 2011.02.02. 15:33:02

@Káin: Az írónak annyiban igaza van, hogy hétvégén szokás hazajárni, nem iskolaidőben, az orvos meg valószínűleg csak hétközben rendel. De szerintem egy péntek délutáni rendelési időt el lehetne csípni, főleg, ha időpontra megy, előre megbeszélve.

apolka11 2011.02.02. 15:35:12

Engem meg irtóra lelomboz/meglep (egyidőben), hogy egy értelmesnek gondolt orvos, aki nyilván nem 20 éves, ne találjon más módot az ismerkedésre, mint hogy ilyen olcsó szöveggel leszólít egy kislányt (egyáltalán mit akart tőle?--na jó, gondolom erre mit mondanátok), semmi árnyaltság vagy burkoltság (ha már).
Nekem ez döbbenetes, de azt nem merem hinni, hogy nem igaz.

Mikor kamaszként 17 évesen először voltam nőgyógyásznál, én speciel nem fogtam fel, hogy a nemi szerv az neki futószalagon van az orra előtt és folyton zavarban voltam, mi van ha ÚGY nézi.
Mondjuk 2 terhesség után rájön az ember, hogy nem nézi ÚGY.
Már ha normális.

Káin 2011.02.02. 15:35:51

@Irkutszk: Tény és való. Ráadásul a nőgyógyász még az átlagosnál is inkább bizalmi ember egy nő életében szerintem.

Bikli néni 2011.02.02. 16:14:25

Úristen, micsoda szócsata lesz ebből a posztból...
Én is azt mondanám, hogy fel kell jelenteni, de nagyon necces, mert szegény lány nem tudja semmivel sem bizonyítani. Max az asszisztensnőt meghallgatnák tanúként, hogy miért lett kiküldve, szokás-e kiküldeni. De egy tanúk nélküli esetet...
Mindenesetre, ha fel akarod mégis jelenteni, javasolnám, hogy _ismeretlen_tettes_ ellen tégy feljelentést, mert még a végén téged hurcolnak meg hamis vádért.

Bikli néni 2011.02.02. 16:17:38

@Irkutszk: Megmondom, miért: én is most akartam elmenni, a barátnőm ajánlotta, akut problem, de a doktor bácsi kijelentette, hogy 3 hónap múlva van legközelebb időpont, kivéve, ha valaki terhes. Gondolom, a gyógyszerfelírás még ennél is macerább... Egy 17 éves lány - aki ráadásul nem feltétlenül avatja be a szüleit abba, hogy ilyesmit csinál - meg nem fog megfizetni egy magánorvost.

Irkutszk 2011.02.02. 16:30:16

@Bikli néni: Én csak az egészségügyi szempontok alapján nézem a történetet:

Azzal, hogy épp elfogyott a fogalmazásbogyó, azzal meg nem csak a nagy adag hormont kezdte el szedegetni szép szorgalmasan minden nap, hanem még meg is vonta a szervezetét tőle egy-két hónap után, aztán majd újrakezdi pár hónap múlva. Szerintem ez végképp a szervezet megterhelése. Volt már korábban szó róla, milyen csodásak ezek a tabletták. Lórúgás a normális hormonszintekhez képest, egy 17 éves lánynak! Nem tudom, pl mióta menstruálhat (vegyük azt, hogy három éve, szerintem kb 14 évesen szokott beindulni), mindenesetre nagyon fiatal. Aztán majd 29 évesen néz nagyot, hogy nem indul újra a normál ciklusa, és két-három évig nem lehet gyereke, mert több, mint tíz éven keresztül elnyomta a saját hormontermelését a (szervezet számára) túladagolással?

Azzal meg, hogy jaj, elfogyott, úgyhogy most nem szedem: csak gratulálni tudok. Adott egy lórúgást a hormonháztartásának, és amikor az szerencsétlen épp kezdené megszokni az új helyzetet, hirtelen elveszi. Abszolút felelőtlenségnek gondolom ezt a viselkedést. Összezavarja a saját szervezetét. Persze, erre majd azt mondják (mondja ő is), hogy dehát én erről nem tudtam, honnan kellett volna tudnom róla? Na, hát onnan, hogy a szüleid nem arra vannak, hogy átvágd a fejüket. Persze, ideális helyzetről beszélek, de az emberek anyja az, aki tűzön-vízen keresztül csak a gyermekeik érdekeit tartják szem előtt. Legalább neki talán el kéne regélni, hogy mi is a szitu. Mert igenis probléma, ha elfogy az a dilibogyó. És az anyukának már igazán illene legalább annyi sejtése legyen a dolgokról, hogy ezt nem kéne csak úgy ripsz-ropsz abbahagyni, aztán pár hónap múlva majd folytatom.

Bikli néni 2011.02.02. 16:38:32

@Irkutszk: Ebben igazad van. Meg abban is, hogy anyunak illene ezt elmagyarázni a gyerekének, de sokszor még anyu sem "naprakész" ezekben a dolgokban. A gyógyszerrel kapcsolatban egyébként nagyon sok tévhit kering. Én pl. próbaképpen megkérdeztem az évek során pár orvost, hogy gyermekvállalás előtt mennyivel kell abbahagyni a gyógyszerszedést. Volt, aki 3 hónapot mondott, volt, aki hatot, és volt, aki egy évet. Ugyanakkor a használati utasításra az is rá van írva, hogy ha valaki mellette mégis teherbe esik, akkor sincs semmi zűr, csak hagyja abba.
Az is a köztudatban él, hogy a gyógyszerek hormonbombák, meg az is, hogy már sokkal kevesebb a hormontartalmuk, mint 20-30 évvel ezelőtt. Ja, meg hogy célszerű néha 6-12 hónap szünetet tartani. Vagy akár csak egy hónapot. Más orvos szerint ez hülyeség. Kinek higgyen az ember?

Irkutszk 2011.02.02. 16:45:08

@Bikli néni: Az, hogy teherbeesés előtt mennyivel érdemes abbahagyni attól függ, hogy mennyire stabil a nő saját hormontermelése. Annak kell regenerálódnia a babatervezés előtt, ennyi.

Ha a gyógyszer mellett valaki teherbeesik, akkor a sok hormon veszélyezteti a baba fejlődését, ezért kell abbahagyni (bár ez gondolom egyértelmű).

A gyógyszerek hormonbombák, és sokkal kevesebb hatóanyag van bennük, mint 20-30 évvel ezelőtt. Ez a két állítás nem mond ellent egymásnak. Az újabb hatóanyagok ugyanis specifikusabbak, kisebb mennyiségben is kifejtik azt a hatást, amit a korábbiak csak nagyobb mennyiségben voltak képesek. Ezzel a mellékhatások előfordulása, súlyossága nagymértékben csökkent, de attól még az a hatás, amiért szedi az illető a gyógyszert, megmaradt. Tehát a saját nemi hormontermelését ettől függetlenül tönkrevágja, kinek jobban, kinek kevésbé.

A szünetekről nem tudok nyilatkozni, gondolom az lenne a lényege, hogy regenrerálódhasson a nő saját hormontermelése, mája (ahol elbomlanak a hormonok, legyenek szervezet-, vagy gyógyszergyár-termelte hatóanyagok).

Bikli néni 2011.02.02. 16:54:24

@Irkutszk: Azt hiszem, inkább nem kérdezek többet ebben a témában, mert - mint érintett, bár már múlt időben - még a végén olyat fogok hallani, amitől halálra rémülök...

ccke 2011.02.02. 16:55:12

Ha így volt gáz, feljelenthető, bár nehezen bizonyítható.

Fogamzásgátlók: sok típus van, különböző mennyiségű és kombinációjú hormontartalommal. A mai korszerű tabletták biztonságosak FELNŐTTEKNEK. Elvileg ha hosszabb távon szedi valaki, akkor rendszeresen kontrollálni kellene pl. májfunkciót.
Gyerekeknél (és egy 17 éves azért még annak számít, akkor is, ha él nemi életet) nem javasolt, még nőnek, a ciklus se mindig stabilizálódott, későbbi termékenységre is lehet hatással. Jó nőgyógyász, ha lehet megpróbálja lebeszélni a gyógyszerről ilyen fiatalt, persze ha nem lehet, fel kell írni, mert még mindig kissebb a veszélye, mintha nem védekezik, abortusz, stb.

ccke 2011.02.02. 17:01:48

@Bikli néni:
Szünet: a normális ciklus a gyógyszer elhagyása után legalább 1 év, mire visszaáll, tehát ennél rövidebb szünetet hagyni nincs értelme. Hogy hosszabbat van-e arról sincs bizonyíték, van, aki javasolja, van, aki nem.

Ártatlan leányka 2011.02.02. 17:15:59

Nos van akinél közlik, hogy gyógyszert kell szedni, mert a saját hormonháztartásával gondok vannak. Mikor anno elmentem a nőgyógyászhoz, hogy akkor első gyógyszer, volt vérvétel, ultrahang, ott derült ki, hogy a gyógyszer nem csak saját fejlövés miatt kell hanem a későbbi esetleges gyerekvállalás miatt is, mert a méhem egyszerűen képtelen lett volna beágyazni egy petesejtet. Na erre varrjanak gombot a fújfúj gyógyszeresek. Ó, és a mindenféle kemikáliával szembeni allergiámat még nem is említettem. Az önmegtartóztatáson kívül csak a gyógyszer maradt védekezési módként. Ekkor voltam 19, most 22, köszönöm de semmi probléma nincs, májam tökéletesen funkciónál az évenkénti vérvételi eredmények alapján és sokkal jobban esik, hogy nem meglepetésszerűen jönnek a piros napok.

A poszthoz pedig, atyaég, ilyen orvosok tényleg vannak? Az enyém az elején mondta, hogy mivel látja, hogy rettentő zavarban vagyok mellvizsgálatot nem tart, viszont én figyeljem, ha bármi furcsát érzek azonnal keressem fel. Plusz a gyógyszerre a nőgyógyász javaslatot tesz, a háziorvos is felírhatja. Így elég hozzá visszajárni, a nőgyógyászhoz meg csak évente ellenőrzésre meg ha gond van.

Irkutszk 2011.02.02. 17:22:20

@Ártatlan leányka: Természetesen van, amikor gyógyszerrel segítik a normális ciklus kialakulását, de a posztban nem erről van szó. Ne keverjük a szezont a fazonnal.

dr_freak 2011.02.02. 17:25:37

Még szerencse, hogy a posztoló ilyen ügyesen kivágta magát, én azt hiszem, ledermedtem volna (17 évesen meg pláne). Ezért érdemes inkább női nőgyógyászhoz menni, ott kisebb az esélye az ilyen történetnek. Bár, ha jobban belegondolok, hogy hová fejlődik ez a világ... :)

Bikli néni 2011.02.02. 17:26:15

@Ártatlan leányka: Sőt, ismerek valakit, aki olyan gyógyszert szedett betegségre, ami teljesen felborította a ciklust, és összevissza volt, kéthetes késésekkel. És akkor javasolták neki a f.gátlót, amikor még nem is élt nemi életet, mert az rendbe rakja a dolgokat.

@ccke: Nekem nemrég felírtak vmi újat azzal, hogy abban kevesebb a hormontartalom (helyettesítő doki). Visszamentem két hónap múlva, amikor visszajött a sajátom, hogy nézzen már meg, vérvételt szeretnék. Lepattintott azzal, hogy van bajom vele? Mert ha nincs, akkor nem kell vérvétel. Pedig ez nem röntgen, felesleges besugárzással... Hozzáteszem, utána olyan apróbb zavaró problémáim lettek, ami korábban nem volt, két hónap múlva hagytam az egészet a francba, és azóta se szedek semmit.

Bikli néni 2011.02.02. 17:29:12

@Irkutszk: A posztban nem erről van szó, való igaz. Leányka csak azt említette meg, hogy úgy általában lehet előnyös oldala is a f.gátlónak.
Ja, eszembe jutott még egy ellentmondás: sokan azt mondják, hogy a bogyó csökkenti a mellrák kockázatát, most meg nemrég azt olvastam, hogy inkább fokozza...

2011.02.02. 17:56:24

@Bikli néni: A fogamzásgátló minimális odafigyelés mellett jelentősen csökkenti a teherbeesés kockázatát.

Innentől kezdve maradjunk annyiban, hogy azt kéne róla bebizonyítani, hogy fél éven belül a gyógyszert szedők fele meghal rákban, különben még mindig lesz, aki be fogja szedni.

Szerintem te is tudod nőként, hogy mikre képesek a gyengébbik nem tagjai a terhesség ellen. Szerintem sokan az abortuszra várók közül kérdés nélkül elcserélnék a sorsukat egy rákellenes kezelésre, pedig az sem egyszerű.

A bogyó akármilyen egészségügyi kockázatokat rejt magában, nincs vetélytársa a fogamzásgátlásban.

Én 3 dolog miatt utálom:

- nem véd a betegségek ellen (még sosem találkoztam olyan nővel, aki akár alkalmi kapcsolatokban is, a bogyó mellé óvszert is használt volna),
- a hormonháztartásra gyakorolt hatást gyakran kamatostul megfizeti az ember lánya (és ezért az ember fia is),
- a nő kezében hagyja a döntést a terhesség kapcsán.

Érdekes, hogy pl. Dienille-t elsősorban nem is fogamzásgátlásra írnak fel, mégis, tömegek használják arra, a fenti pontokkal kombinálva... hagyjuk is.

tódór piroska 2011.02.02. 18:05:41

Biztosan öreg és maradi vagyok sokak szemében, nekem mégis az volt az első gondolatom, hogy egy 16 és fél éves középiskolás lánynak muszáj rendszeres nemi életet élni?

Ha az eset valóban megtörtént, az a szexuális zaklatás minősített (foglalkozás körében elkövetett, kiszolgáltatott személy terhére, aki ráadásul fiatal korú) esete, amiért sok éves végrehajtható szabadságvesztés jár. Ezt tudják a nőgyógyászok is, aligha kockáztatnák a fegyházat és a foglalkozástól való eltiltást egy kamaszlány miatt...

A valóságot jobban leírja az alábbi vicc (Webdokiról másoltam ide):

Az idős nőgyógyászt súlyos testi sértés gyanújával őrizetbe veszik. Egy rámenős újságíró bemegy a börtönbe, hogy beszéljen a dokival.
- Mondja el, mi az igazság az üggyel kapcsolatban!
- Hát, fiam, az hosszú történet - mondja az orvos.
- Nem baj, meghallgatom - biztatja a firkász.
- Az úgy kezdődött, hogy egy eléggé zsúfolt napom volt.
Napközben hat szülés, négy terhességmegszakítás, harmincnégy vizsgálat. Éjszaka ügyeletes voltam, öt szülés, három küret, négy vizsgálat. Másnap délelőtt bennmaradtam, mert egy páciensem szült, ha már ott voltam levezettem még négy szülést, kilenc abortuszt és megvizsgáltam tizenhét nőt. Délután szólt a kollégám, hogy vállaljam el a műszakját, mert sürgős dolga van, elvállaltam, volt hat szülés, négy abortusz, huszonhat vizsgálat. Este végre elszabadultam a kórházból, elindultam haza, de annyira fáradt voltam, hogy le kellett ülnöm egy padra. Erre odajött egy ribanc és azt mondta, hogy egy százasért megmutatja a pináját. Na ekkor vágtam pofán!

Irkutszk 2011.02.02. 18:05:58

@ReignOfdark: Érdekelne az a pont kifejtve, hogy 'a nő kezében hagyja a döntést a terhesség kapcsán'. Én is gondolok valamire, hogy mit értesz ezalatt, de érdekelne a kifejtett véleményed :)

2011.02.02. 18:09:11

@Irkutszk: A férfi honnan tudja, hogy a nő valóban rendesen szedi a fogamzásgátlót? Sehonnan.

Bikli néni 2011.02.02. 18:28:11

@ReignOfdark: Vagy épp arról nem tud, hogy asszonka szedi.
Ami pedig az egyes pontot illeti: szerintem gyógyszert az ember lánya általában stabil párkapcsolatban szed, ott meg jó eséllyel nem kell tartani váratlan betegségektől :)

SusanneF 2011.02.02. 18:28:33

Női,ajánlott nőgyógyászhoz kell menni-van egy pár!
Sajnálatos,de egyébként nehezen elképzelhető-nekem legalábbis!
Fura javaslat-de ha mindenképp pasihoz kell menni,vigye a partnerét is!Be is mehet vele...miért is ne?

SusanneF 2011.02.02. 18:35:55

Sajnos az is előfordul,hogy olyan esetben is felírják a fog.gátlót,amikor kifejezetten ellenjavallott!!
Menzesz rendezésére,UH és labor ellenőrzés nélkül....

Leroi 2011.02.02. 18:54:08

Úristen, engem pedig a fogorvosnőm botránkoztatott meg egy alkalommal, 17 éves voltam és még ártatlan,
a számban dolgozott és a köpenye ki volt gombolva, kilátszott a fehérneműje, és a gömbölyű melleiből egy darab, izgató parfümje volt és dolgozott, dolgozott a számban, én pedig verejtékeztem keményen, rám mosolygott és láttam, hogy szemében perverz tüzek gyúltak, markolásztam a szék karfáját, ő pedig hófehér fogaival rámmosolygott, megint fölémhajolt, képzeljétek, én 17, ő 30, ez borzasztó, már vártam, hogy vége legyen, hisz csak egy kis hamvas középiskolás fiú voltam, de ő csak dolgozott és dolgozott a számban, rátérdelt a székemre, a köpenye alul szétnyílt, lebarnult térde és combja elővillant, és én a poklok poklát éltem át, már segítségért akartam kiáltani, hogy ne, ne, én nem vagyok olyan, engem egy nő nem zaklathat így, ártatlanságom teljében...csak nyögések hagyták el a torkom és nyálaztam, ő pedig a nyálszívóval leszívta, és dolgozott, dolgozott a számban, bennem pedig dolgoztak a hormonok, éreztem, hogy gondolatban megerőszakol engem, a kiszolgáltatott diákot...
Borzasztó volt, pokoli...
Ma is megálmodom néha ezt a szörnyűséget és reggel igen szűknek bizonyul a pizsamanadrágom.
Őrület...

Irkutszk 2011.02.02. 18:57:50

@Leroi: (Komolyságot erőltetve magamra:)

Akkor ezért találták ki a fekvő fogorvosi széket, és hogy hátulról nyúlkálnak az ember szájába, nem oldalról!

(Bár remélem, hogy a te fogorvosod, doktor úr, nem változott azóta a régi-régi eset óta. :) )

Bikli néni 2011.02.02. 19:04:38

@Leroi: Ez nagyon mély nyomokat hagyhatott benned, hogy már másodszor is leírod :D

Leroi 2011.02.02. 19:08:43

@Bikli néni:
Egy psychotrauma volt...egy rettentő élmény.
Azóta (kimondani is borzasztó) csak a dúskeblű szőkésbarnákat kedvelem.
Jó úszók előnyben...

Leroi 2011.02.02. 19:10:45

@Irkutszk:
Most hatvanhoz közel járó doktor úrhoz járok a fogaimat rendben tartani...
Az ő köpenye legalább nem nyílik ki ennyire embertelenül...

Irkutszk 2011.02.02. 19:17:42

@Leroi: Visszatérve a poszthoz... Azért a fiúk valahogy másként élik meg ezeket az élményeket (nem a kihasználásról beszélek, hanem arról, ha felfigyelnek rájuk idősebbek). Vagy nem?

Leroi 2011.02.02. 19:24:49

@Irkutszk:
Mondjuk a doki eléggé yorkshire-i volt, hogy csak így ráhajtott a csajra.
NEM ALÁZTA MEG, ahogy az első sorokban leírja a csaj, hanem ajánlatot tett neki. Két különböző dolog.
Nos, ezt duplán büntetik: a csaj kiskorú volt, másrészt pedig akkor, abban a pillanatban a doki kezelése alatt állott. Egy feljelentés és a dokinak bokacsattogása támad...
Csodálkozom, hogy egy orvos ennyire könnyelműen kockára tesz mindent egy fruska miatt, de nagy a gyanúm, hogy mások ELMENTEK vele, tehát volt már sikere ilyen ajánlatokat követően.
Van egy rétege az aligfelnőtt lánykáknak, akik biztosan megteszik.
Mások még huszonéves korukban SEM.

A fiúk másként élik meg, persze, a fenti kommentjeimből hiányoznak a kövér szmájlik, de oda kell őket képzelni vastagon!:DD

Bikli néni 2011.02.02. 19:28:22

@Leroi: Azt látom... Már a szokásos köszönésed is elmaradt... :)

Leroi 2011.02.02. 19:49:07

@Bikli néni:
Doch, das ist einer Misverständnis gewesen...

Leroi 2011.02.02. 19:50:36

Missverständnis...genauso

tbjárulékfizető 2011.02.02. 19:51:01

Most sajnálom csak igazán @leroi büntijét: ignore on.
Szőkésbarna vagyok adott méretekkel, jól úszok. Korról nem volt szó:)

Irkutszk 2011.02.02. 19:55:00

@Leroi: Én nem kételkedem abban, hogy ezt a szituációt megalázónak _érezte_ ez a lány. Nem volt az, kétségtelen, de ő annak érezte. Mert az ajánlattétel azt jelenti, hogy nőként felfigyelt rá a férfi, és ő megalázónak érezte, hogy egy ötvenes férfi őt megkívánta. Mert hogy jön ahhoz bárki is, hogy az ő testét, a lelke nélkül, és még szóvá is tette...

Bikli néni 2011.02.02. 19:57:23

@Leroi: Dieser Satz war nicht so sehr eindeutig. Willkürlich?

tbjárulékfizető 2011.02.02. 20:00:03

@Leroi: ez esetleg megbocsájtás is lesz előbb-utóbb?

tbjárulékfizető 2011.02.02. 20:02:45

@Leroi: akkor már meg is szólíthatlak? illetve ha igen, akkor válaszolsz is? Ez utóbbi a lényeges kérdés.

Leroi 2011.02.02. 20:04:36

@tbjárulékfizető:
Ne légy már ilyen szőrszálhasogató, valami piti kis dolgon összekaptunk anno, de ez nem jelenti azt, hogy két Korea vagyunk...

Mária 2011.02.02. 20:05:50

@Irkutszk:

Ötvenes???

Negyven és ötven közötti, egy 17 éves lány _szerint_.

Ez _valójában_ egy harmincöt körüli férfit jelent :)

Egyébként meg próbálj meg egyszer leötvenesezni egy 45 körüli férfit, tuti nem teszed zsebre a reakcióját :)))

Bikli néni 2011.02.02. 20:06:32

@Leroi: Javaslom, ne offoljuk tovább a germán tudásunkkal a posztot. Megbeszéljük privátban.

tbjárulékfizető 2011.02.02. 20:09:48

@Leroi: Én komolyan veszlek.
És tényleg jól úsztam annó, legjobb eredménye 12 hely vidékbajnokságon. ez nem kiváló, de a jó kategóriába beleillik.
két éve még rendszeresen úsztam, ha jobban leszek, megint elkezdem, szóval így oxigén nélkül is( szat. néha 82) akar néhány fiatal versenyezni velem, nagyon mulatságos. Majd ha már kimozdulhatok itthonról oxigén nélkül ( vagy kapok mobilt, intézés alatt van) akkor írok az eredményeimről. A többi is igaz, de a korom...

Leroi 2011.02.02. 20:10:37

@Bikli néni:
Főleg az én germán "tudásommal"...:)))
Gut, einverstanden.

Leroi 2011.02.02. 20:13:11

@tbjárulékfizető:
Pulmonológia?...
Ez az O2 saturatio így kevés, sajnos...
:(
Javulást Neked...

Irkutszk 2011.02.02. 20:13:13

@Mária: Elnézést :D Nem jegyeztem meg

A 35 körüli mondat nagyon tetszik :))

Ööö, ok, majd megpróbálok vigyázni :) Esetleg magammal viszek valamilyen védőfelszerelést, füldugót, kétajtós szekrény ismerőst, stb :D

tbjárulékfizető 2011.02.02. 20:18:36

@Leroi: ezért kapom az oxigént itthonra is. Most a kórházban szerzett fertőzésekkel bajlódok, legalább kettőt sikerült összeszedni 80-as vénás medrol mellett.
ezzel együtt-osztályról egyedül- felkönyörögtem magam a torna órára, napi bicikli és torna, összesen 2 óra. csak aztán jütt a torokgyulladás és a hörghurut már itthon, ez kiütött.
Most veszek egy szaturáció mérőt és biciklizni fogok itthon, a szat. mérő alapján oxigénre rábukok, vagy folytatom. De akármilyen kripli vagyok, ha erőltetem, a mozgástól kezdek beindulni. A Kushing kórt gondolom nem kell leírni, 10 nap 80-as medrol után gyakorlatilag nincs izom a lábamon.
Szóval edzés, de ésszel.

Leroi 2011.02.02. 20:24:43

@tbjárulékfizető:
Így van, sajnos a steroid kilövi a mellékveséket és előidézi ama kórt azaz inkább tünetcsoportot (ellenben elhagyása után az összes tünet szépen visszafejlődik)...az úszás később üdvös lenne az izmok szempontjából.
Pár neurológiai kórképben szintén adagolnak methylprednisolont, nemrég volt egy CIDP-s betegünk (a Guillain-Barré krónikus formája) gyakorlatilag járásképtelen volt, plasmapheresissel és steroidokkal jól javult, cushingoid tünetei is eltűntek...
Kitartást Neked!

Itt kérek nagybetűs BOCSÁNATOT, ha durván megbántottalak korábban.

Blackwitch Willow 2011.02.02. 20:27:16

@ReignOfdark: nem igazán értem a kifogásaidat. nem találkoztál még olyan nővel, aki óvszert használt volna alkalmi kapcsolatban a bogyó mellett: nem tilos ám a férfinak se megvennie, tartania és használnia azt az óvszert...ugyanez a hármas pontra, hogy "honnan tudja a férfi, hogy a nő szedi-e"
használjon óvszert, ha ennyire fél.

tbjárulékfizető 2011.02.02. 20:28:09

@Leroi: Most biciklizni tudok, meg némi torna is lesz, a többit később. 10 éves korom óta szarkoidózisom van, de ez most már fibrózis.
És a békülésünk után már nyugodt szívvel megyek dolgozni. Ilyenkor este jobban megy. Jó éjt.

scopolamin 2011.02.02. 20:38:35

Könyörgöm, egy fogamzásgátlót bármelyik háziorvos felírhat. Nyilván ha láz, rosszullét, influenza, baleset, egyéb kórság kapcsán valahová el kell menni ellátásért, akkor a fogamzásgátló íratása semmivel sem körülményesebb. Sőt, csak 3 havonta kell. Ha már ismert a nőgy. által javasolt konkrét fajta, továbbiakban különösebb akadály nincs. Ha elfogyott, és halogatja a felíratást, akkor gyakorlatilag abbahagyta a fogamzásgátlást.

*Catalina* 2011.02.02. 20:46:02

Tényleg gáz, hogy ilyen is megtörténhet, de annyira egyszerű a megoldás: női nőgyógyászhoz kell menni és kész.

Csak sajnos kevesebben vannak, az igaz.

De nem nagy ügy keresni egyet.

A posztolónak üzenem: ebből tanulhat, keressen egy női nőgyógyászt és ezzel elkerülhetők az ilyen kínos helyzetek.

Leroi 2011.02.02. 20:47:13

@tbjárulékfizető:
Jó éjt és javulást Neked!

Leroi 2011.02.02. 20:47:59

@*Catalina*:
Talán az leszbi lesz...

*Catalina* 2011.02.02. 20:53:32

@Leroi: Fő a pozitív hozzáállás, nem igaz?

Kik vannak többen a perverzek vagy a leszbik?

Irkutszk 2011.02.02. 20:54:12

@Leroi: Hogy magának mik nem jutnak az eszébe!

Irkutszk 2011.02.02. 20:54:48

@*Catalina*: Rossz a kérdésfelvetés:

Kik vannak többen, leszbi vagy perverz nőgyógyászok?

Bikli néni 2011.02.02. 21:01:06

Azért nőnemű nőgyógyászból elég kevés van. A múltkor épp olyan helyen voltam, ahol kint volt az ajtón a lista: hét férfi és egy nő.
Talán itt, a blogban fejtette ki egyszer valaki, hogy azért vannak többen a férfi nőgyógyászok, mert ők erősebbek(?) vagy valami ilyesmi.
Azért a nőgyógyászok nagy része szerintem magától is tisztában van a helyzettel, nekem az első orvosom pl. egész normális volt, mindig beszélgetett a vizsgálat előtt egy kicsit, hogy megy a suli, egy-két vicc, és ezzel máris oldotta a hangulatot.
Egyébként nem úgy van, hogy az ilyen vizsgálatokon az asszisztensnek kötelező bent maradnia, pont a félreértések elkerülése végett?

Leroi 2011.02.02. 21:19:33

@Bikli néni:
Van olyan hölgy, aki kifejezetten kéri, hogy egyedül lehessen a nőgyógyászával, persze ez nem jár kötelezően együtt a vizsgálat "szövődményeivel".
Egy nő biztonságban érzi magát egy kellemes modorú, megértő, jól felkészült, lelkiismeretes szakemberre bízza egészségét, ilyenkor talán az sem baj, ha történetesen sármosabb a doktor.

Leroi 2011.02.02. 21:23:06

Na, kimaradt egy "ha" a harmadik sor közepéből...:)

*Catalina* 2011.02.02. 21:34:24

@Leroi: Nem baj, ha sármosabb a doktor, csak valahogy kicsit kínos a helyzet a vizsgálaton. Legalábbis én sohasem szerettem levetkőzni idegen férfi előtt.

Persze csak magamról beszélek, ezért nem mentem soha férfi nőgyógyászhoz.

Leroi 2011.02.02. 21:40:50

@*Catalina*:
Férfi urológus előtt férfiként sem egészen zavartalan a dolog.

Emlékszem, első ilyen csoportos élményem a sorozáson volt, amikor azzal ugratták egymást a keményebb fickók, hogy aki itt begerjed, az biztosan csíra...
De alábbhagytak ők is a poénkodással,amikor a bennünket vizsgáló orvosezredes két asztalnál ülő kollegájáról kiderült, hogy nők.

*Catalina* 2011.02.02. 21:45:21

@Leroi: :)

Szerintem tudnak abból kínos helyzetek adódni, ha ellenkező nemű vizsgálja az embert.

Pláne, ahol vetkőzni is kell.

Leroi 2011.02.02. 21:58:44

@*Catalina*:
Elsősorban azt a tudatot kell megerősítenünk magunkban, hogy az illető segítségét kérjük egészségi állapotunk javítása érdekében, ő pedig segítő szakemberként viszonyul hozzánk, nem ellenkező neműként.

adamantium 2011.02.02. 22:01:18

nyilvánvaló okokból még nem írattam fel magamnak fogalmazásgátlót, de első alkalommal nem szoktak véletlenül valami laborvizsgálatokat csinálni? májenzimek, Leyden mutáció hasonlók?
egyébként bár nem tartom lehetetlennek a történetet, de ha egy nőgyógyász ekkorát kockáztat akkor már legalább egy tényezőt kizár a dologból és 18 éve felettinél próbálkozik

Leroi 2011.02.02. 22:08:06

@adamantium:
Szerinem ellenállhatatlannak érezte magát és volt már pár tucat skalp (jobbanmondva: muff) az övén...

Hatodéves 2011.02.02. 22:10:35

@Irkutszk:
Nem volt megalázó? Most viccelsz? Egy nőgyógyászati vizsgálat már amúgy is egyike a legmegalázóbb dolgoknak, az ember napokig szarkedvű miatta, még női orvosnál is (legalábbis én csak azt tudom).

Plusz az is megalázó, ha egy negyven éves pasi ajánlatot tesz.

Most adjuk össze a kettőt és vegyük hozzá, hogy a lány 17 éves.

Ha ez megtörtént, én kivégeztetném ezért azt az orvost. Komolyan.

Hatodéves 2011.02.02. 22:12:19

@Bikli néni:
Mondjuk az meg a másik rémálom, hogy ha az asszisztens is bent van. Még a háziorvosnál is. Az ember még az emésztési panaszait sem mondja el, nemhogy a nőgyógyászatiakat.

Leroi 2011.02.02. 22:27:09

@Hatodéves:
Itt felmerül a kérdés, hogy mi megalázóbb, a kiskorú gátlástalan nemi élete vagy egy nőgyógyászati vizsgálat...ami nem következett volna be, ha történetesen nem kezd el 16 évesen válkodni és ehhez időnapelőtt fogamzásgátlót kérni...
Egy negyvenéves pasi még pasi a szó valódi értelmében, ami egy nőről már csak jóindulattal és jó pár tuningtrükkel mondható el.
Ezzel nem meenteni akarom a kollegát, de a negyedik évtizedben még nincs minden meccs lejátszva...

*Catalina* 2011.02.02. 22:34:55

@Leroi:

A mondanivalód első részével egyetértek, de a másodikkal...

Egy 40 éves nő is lehet nő a szó "valódi értelmében", miért kell ilyeneket írogatni?

Akkor mit mondjunk azokra, akik 20 évesen jóval idősebbnek néznek ki a koruknál?

Leroi 2011.02.02. 22:41:52

@*Catalina*:
Csak fellőtték bennem a szputnyikot azzal, hogy ha egy pasi negyven éves, már nem lehetnek esélyei...
Persze ne a 17 éves kurvenyákokkal kezdjen, hanem benőtt fejelágyú nőkkel, akkor nincs probléma.

Leroi 2011.02.02. 22:45:38

Nyilván egy orvosbulin vagy bármilyen saját társaságabeli összejövetelen a szakadt kiscsajnál különbb nőkkel is találkozhatott volna, de nála épp ott és épp az a szituáció izzította be a motrokat...
Erre mondják, hogy nem kell szarba lépni és akkor nem leszünk büdösek.
Ez van.

apolka11 2011.02.02. 22:49:13

@Hatodéves: Szerintem egy nőgyógyászati vizsgálat egy megbízható orvosnál nem megalázó. Illetve a terhességeim előtt én is annak éreztem, de mikor havonta, majd kéthetente kell menni, nem érzi már annak az ember, illetve én nem. Mondjuk akkor már a baba köti le a gondolataimat, nem mint nő állok előtte, hanem egy valami, aminek baba van a hasában.
Persze, lehet, visszatér a kényelmetlenség, ha csak az évi rákszűrésre megyek...

Az én nőgyógyászom együtt dologzik a feleségével, ő az asszisztense, és sosem megy ki vizsgálat alatt, ami engem nem érdekel, de azért eltűnődtem már rajta, milyen lehet ez egy feleségnek...hogy így vizuálisan is mindig jelen van, nem lehet egy egyszerű dolog eleinte.

Viszont ott kizárt, hogy a fenti eset megtörténjen...anyu rajta tartja a szemét ugyanis:D

apolka11 2011.02.02. 22:51:28

@Leroi: Hagyd a szputnyikot, a legszebb férfikorban vagy, te is tudod!
Vagy nem így érzed?:)

*Catalina* 2011.02.02. 22:51:59

@Leroi: Nagyon durván nyomod.

Honnan tudod, hogy szakadt volt?
Ha nem tűnt volna fel, itt az orvos volt a hibás.

Ennyi erőval a kiscsaj is mondhatná hogy nem kell sz***-ba lépni és nem kell ilyen orvoshoz menni.

"Saját társaságbeli összejövetel" - ez nagyon jó! Mintha arisztrokraták lennének! :)

Leroi 2011.02.02. 22:54:03

@apolka11:
Aranyos vagy....;)
Te pedig a legszebb női korban és szerepben...Remélem, jól van a kis édes Emberkéd, szépen fejlődik, jól papikál, alucizik...

A nőgyógyászra és feleségére visszatérve, a közös zavarukat leküzdi a közös szakajtóba gyűjtés öröme...

Hatodéves 2011.02.02. 22:57:06

@Leroi:
Jaj, ne haragudj, nem azt mondtam, hogy nem lehetnek esélyei! Egy negyven éves pasi szupervonzó is tud lenni, egészen addig, amíg nem felejti el, hogy negyven éves és nem húsz. Bocsánat, nem úgy értettem :(

A kislány meg mehetett volna más ok miatt is nőgyógyászhoz. Itt nem ez a lényeg. Hanem az, amivel mindenki egyet is ért, hogy vérlázító dolog, ha egy nőgyógyász nekiáll rendelés közben pasiként viselkedni.

Leroi 2011.02.02. 22:58:01

@*Catalina*:
Úgy a jóházból való, kellően megnevelt csajok nem kezdenek a surmójukkal 16 évesen gyalulgatni, javíts ki, ha rosszul tudom.
A saját társaságbeli összejövetel az orvosok közös összejövetele.
Nem arisztokraták, mert azoknak csak a rang volt a nevük előtt.
Orvosok.

A minősítgetésemet pedig kéretik mellőzni, mielőtt én is belekezdenék tiedbe.
Garantáltan nem köszönöd meg.

Leroi 2011.02.02. 22:59:48

@Hatodéves:
Persze, hogy mindenki a jól behatárolt korosztályát és társasági körét részesítse előnyben.
Nem voltunk jelen a vizsgálatnál, tehát NEM tudjuk az igazságot.
Egy kijelentés valóságtartalma addig kétséges, amíg nincs kellőképpen megerősítve.

Hatodéves 2011.02.02. 23:03:36

@Leroi:
Igen, és én inkább nem hiszem el a sztorit, mint igen. Az orvos iránti haragom a "ha igen"-re vonatkozott.

apolka11 2011.02.02. 23:05:48

@Leroi: Igen, a szakajtóba valami elképesztő mennyiségű pénz gyűlik össze, talán bankjegyek futnak a feleség szeme előtt, így nem is látja, hol nyúlkál a férj:)

A kis székelyek jól vannak köszi, a háromhetes épp egy kilót hízott mióta hazajöttünk, így mondhatom jól hízik, nagyon jól:)

*Catalina* 2011.02.02. 23:08:54

@Leroi:

Az első mondatoddal teljesen egyetértek.

Viszont:
Nem minősítettelek, csak megállapítottam, hogy durván fogalmazol.

Ha te elkezdesz engem minősítgetni, tedd azt.

Az orvosok nyilvánvalóan nem arisztrokraták, mert annak születni kell.

Bikli néni 2011.02.02. 23:32:23

@Hatodéves: Csatlakozom, a harmincas évei végén - negyvenes évei elején járó pasik IS tudnak nagyon vonzóak lenni :)
Ami meg az "esélyeket" illeti: én elhatárolódom az ilyesmitől, de sokan pont arra buknak, hogy egy ilyen korú férfinak már van egzisztenciája, egy biztosabb anyagi háttere, és még jó pasi is - minden ujjukra juthat egy nő :)

bauchi 2011.02.03. 04:04:25

@tódór piroska: A viccet ismertem.Viszontellenberger azért nem lettem nőgyógyász,mert túl nagy a kisértés.Sajnos sokan nem tuggyák,hogy az ördög pina képében jelenik meg.Semmi különös,de olyan mint egy barlang.Mindent elnyel.
(szerintem Te vagy itt az egyetlen,aki ezt érti...ha emlékszel a storyra...)

bauchi 2011.02.03. 04:04:36

@tódór piroska: A viccet ismertem.Viszontellenberger azért nem lettem nőgyógyász,mert túl nagy a kisértés.Sajnos sokan nem tuggyák,hogy az ördög pina képében jelenik meg.Semmi különös,de olyan mint egy barlang.Mindent elnyel.
(szerintem Te vagy itt az egyetlen,aki ezt érti...ha emlékszel a storyra...)

bauchi 2011.02.03. 04:04:46

@tódór piroska: A viccet ismertem.Viszontellenberger azért nem lettem nőgyógyász,mert túl nagy a kisértés.Sajnos sokan nem tuggyák,hogy az ördög pina képében jelenik meg.Semmi különös,de olyan mint egy barlang.Mindent elnyel.
(szerintem Te vagy itt az egyetlen,aki ezt érti...ha emlékszel a storyra...)

bauchi 2011.02.03. 04:05:45

@tódór piroska: A viccet ismertem.Viszontellenberger azért nem lettem nőgyógyász,mert túl nagy a kisértés.Sajnos sokan nem tuggyák,hogy az ördög pina képében jelenik meg.Semmi különös,de olyan mint egy barlang.Mindent elnyel.
(szerintem Te vagy itt az egyetlen,aki ezt érti...ha emlékszel a storyra...)

bauchi 2011.02.03. 04:05:54

@tódór piroska: A viccet ismertem.Viszontellenberger azért nem lettem nőgyógyász,mert túl nagy a kisértés.Sajnos sokan nem tuggyák,hogy az ördög pina képében jelenik meg.Semmi különös,de olyan mint egy barlang.Mindent elnyel.
(szerintem Te vagy itt az egyetlen,aki ezt érti...ha emlékszel a storyra...)

bauchi 2011.02.03. 04:06:07

@tódór piroska: A viccet ismertem.Viszontellenberger azért nem lettem nőgyógyász,mert túl nagy a kisértés.Sajnos sokan nem tuggyák,hogy az ördög pina képében jelenik meg.Semmi különös,de olyan mint egy barlang.Mindent elnyel.
(szerintem Te vagy itt az egyetlen,aki ezt érti...ha emlékszel a storyra...)

bauchi 2011.02.03. 04:06:42

@tódór piroska: A viccet ismertem.Viszontellenberger azért nem lettem nőgyógyász,mert túl nagy a kisértés.Sajnos sokan nem tuggyák,hogy az ördög pina képében jelenik meg.Semmi különös,de olyan mint egy barlang.Mindent elnyel.
(szerintem Te vagy itt az egyetlen,aki ezt érti...ha emlékszel a storyra...)

bauchi 2011.02.03. 04:06:54

@tódór piroska: A viccet ismertem.Viszontellenberger azért nem lettem nőgyógyász,mert túl nagy a kisértés.Sajnos sokan nem tuggyák,hogy az ördög pina képében jelenik meg.Semmi különös,de olyan mint egy barlang.Mindent elnyel.
(szerintem Te vagy itt az egyetlen,aki ezt érti...ha emlékszel a storyra...)

bauchi 2011.02.03. 04:07:12

@tódór piroska: A viccet ismertem.Viszontellenberger azért nem lettem nőgyógyász,mert túl nagy a kisértés.Sajnos sokan nem tuggyák,hogy az ördög pina képében jelenik meg.Semmi különös,de olyan mint egy barlang.Mindent elnyel.
(szerintem Te vagy itt az egyetlen,aki ezt érti...ha emlékszel a storyra...)

bauchi 2011.02.03. 04:07:40

@tódór piroska: A viccet ismertem.Viszontellenberger azért nem lettem nőgyógyász,mert túl nagy a kisértés.Sajnos sokan nem tuggyák,hogy az ördög pina képében jelenik meg.Semmi különös,de olyan mint egy barlang.Mindent elnyel.
(szerintem Te vagy itt az egyetlen,aki ezt érti...ha emlékszel a storyra...)

bauchi 2011.02.03. 04:07:56

@tódór piroska: A viccet ismertem.Viszontellenberger azért nem lettem nőgyógyász,mert túl nagy a kisértés.Sajnos sokan nem tuggyák,hogy az ördög pina képében jelenik meg.Semmi különös,de olyan mint egy barlang.Mindent elnyel.
(szerintem Te vagy itt az egyetlen,aki ezt érti...ha emlékszel a storyra...)

dayaxx 2011.02.03. 11:08:39

A lány 17 éves, nem gyerek és nem kiskorú. Hivatalosan fiatalkorú és hivatalosan szexuális éltet is élhet (14 év alatt büntetendő).
A menstruáció általában 2-3 év alatt beáll, általában a lányok már inkább 12-13 éves korban kezdenek menstruálni. Vagyis ez sem feltétlen kizáró ok a tablettára. (bár a szervezet fejlődése még tart...)
Mindezek mellett sosem szednék tablettát, működjön csak a szervezetem magától normálisan.

Irise 2011.02.03. 11:23:50

@adamantium: nme feltétlen. Attól függ,mennyire alapos a nőgyógyász.

A poszthoz. Hát nőgyógyászokat kellene megkérdezni, anoním alapon, de kétlem,hogyha aznap már láttak 25 nőt,akkor a 26.-tól úgy begerjednének,hogy kockáztatnál érte jó hírnevüket, állásukat. Persze nem lehetetlen a sztori. Csak nekem kicsit valószerűtlen, de attól még lehetséges.

Leroi 2011.02.03. 12:44:29

@*Catalina*:
Nem szándékoztalak egyáltalán bántani vagy sértegetni, csak higgadtságra kértelek, amiben sajnos én is hiányt szenvedek olykor.

rikavagyok 2011.02.03. 12:54:05

@Bikli néni, @Hatodéves:
Szerintem a 30sok 40kevés éppen ideális kor. Okosak, ügyesek, tudják mit akarnak, és általában bevásárolni és mosogatni is megtanultak. Csak az a baj velük, hogy általában pocakosak.
Illetve, hogy a szépeknek, ott van vagy az asszony+ x gyerek, vagy pasijuk van. :P (szerintem hormonokkal tömi az asszisztencia kávémat, attól jár az eszem ilyeneken...)

Ettől függetlenül a nőgyógyász akkor se kezdjen ki a páciensével, ha egy görög istenre hajaz. Abszolút etikátlan. (meg aztán... egy pasi előbb udvaroljon, utána lássa meztelenül a nőt.)

@Leroi:
Nem a dizsiben ugrott be a klotyóba egy gyors numerára, hanem fél év után, védekezett, nőgyógyászhoz ment, stb. Az ilyen átlagos, normális mai kamasz. (Ha lányos apának lenni büntetett az ég, akkor jobb lesz, ha megemészted ezt...)

@bauchi:
10X mond, 10X mond, 10X mond, 10X mond, 10X mond, 10X mond, 10X mond, 10X mond, 10X mond, 10X mond,

tódór piroska 2011.02.03. 13:05:53

@Leroi:
Már x-edik alkalommal fordul elő, hogy (kicsit másként ugyan), ugyanazt írjuk valamiről.

" nekem mégis az volt az első gondolatom, hogy egy 16 és fél éves középiskolás lánynak muszáj rendszeres nemi életet élni? " - írtam tegnap 18.05'-kor

Ugyanez Leroi-ul:

"Itt felmerül a kérdés, hogy mi megalázóbb, a kiskorú gátlástalan nemi élete vagy egy nőgyógyászati vizsgálat...ami nem következett volna be, ha történetesen nem kezd el 16 évesen válkodni és ehhez időnapelőtt fogamzásgátlót kérni..."

@Hatodéves:
"...én inkább nem hiszem el a sztorit..." Én sem. Ez az egész vagy fantáziálgatás, vagy tudatalatti vágyak kivetítése, vagy egyszerű feltűnési viszketegség tünete. Na, erre jöhetnek a viszontvádak! A kivégeztetéshez pedig annyit, hogy Mo. jogállam, nincs halálbüntetés, ha igaz és bizonyítható (lenne) a történet, szexuális zaklatás minősített esetéért sok évnyi börtönt kapna a (majdnem azt írtam hogy kolléga) mocskos gazember.

@bauchi:

Ezt jól megjegyeztem.
Ezt jól megjegyeztem.
Ezt jól megjegyeztem.
Ezt jól megjegyeztem.

Leroi 2011.02.03. 14:23:29

@rikavagyok:
Fiús apa vagyok, de ez manapság még rosszabb talán.
A fiúk a mai lányok nemi étvágya mellett talán még veszélyeztetettebbek.
Annyit tudok, hogy negyedik általánosban a lányok tanítják a fiúkat a nemi élet titkaira (persze, csak szóban), miközben a fiúk a focin és a Call of Duty-n kívül egyébről alig beszélgetnek egymás közt...

caixa 2011.02.03. 14:23:40

a fogamzásgátlót háziorvos is felírhatja, nem kell mindig nőgyógyászhoz menni ezért

illetve azért még van néhány nőgyógyász Budapesten, váltani lehet, akár nőneműre is

qbr 2011.02.03. 14:23:51

@Leroi:
Egy nőgyógyász írja ezt egy betegeknek szóló nyilvános orvos-válaszol oldalon:
"Aki nemi életet él, az a nemi élet megkezdésének a pillanatától, aki pedig elmúlt 18 éves, az a 18. születésnapjától, függetlenül attól, hogy nemi életet él-e vagy nem, panaszmentesség esetén is feltétlenül keressen meg egy nőgyógyászt szűrővizsgálat céljából. "

Bár él nemi életet a posztíró, maximum 12 hónappal (de mivel gondolom nem a 17. születésnapján ment el, ezért valószínűleg csak néhány hónappal) később mindenképp ment volna nőgyógyászhoz.
A szégyenérzet egy egyébként is nagyon negatív érzelem, egy kamasz számára különösen az. Néhány hónap alatt nem érett volna annyit a személyisége, hogy ettől sokkal jobban feldolgozhatta volna.

Ha most ezzel a viselkedéssel a nőgyógyász elérte azt, hogy a posztíró a következő néhány évben ne menjen nőgyógyászhoz, akkor azzal bizony akár a beteg életét is veszélyezteti.

Egyékbént a helyzetet úgy képzeld el, mintha kamaszkorodban nem fogorvoshoz mentél volna, hanem aranyér-vizsgálatra, aminek a végén a középkorú kolléga ajánlatot tesz neked.

Leroi 2011.02.03. 14:26:36

@rikavagyok:
A legszebb leírást egy orvosról talán Karinthy Frigyes alkotta anno Herbert Olivecronáról, az idegsebészről, aki agydaganatát műtötte...

caixa 2011.02.03. 14:27:49

hagyjátok már ezt a 17 éves és már kezdi dumát...

már az én kamaszkoromban sem volt ez olyan meglepő

nem kopik, nem romlik...családanyák vagyunk azóta

rövid az élet, hosszú a sír jeligére

Leroi 2011.02.03. 14:30:04

@qbr:
Ha túltengett volna benne a szégyenérzet, akkor nem adja oda magát 16 évesen a partnerének.
Mert hogy is van ez? A nőgyógyász előtt van szégyenérzet, a fiúja előtt pedig nincs?
Nálam ez ennyire egyszerű.
Amivel nem mentem a kollegát, nagy balf@sz volt, hogy ilyesmivel foglalkozott ő, akinek kisujját sem kell kinyújtania egy nőért.

caixa 2011.02.03. 14:34:31

egyébként nem biztos, hogy kamu

fiatal körüli nőgyógyász haverunk lakásának a fala szexképekkel volt tűzdelve (akkor még egyedülálló volt), nekem ez már akkor nagyon furcsa volt, mert én épp azt gondoltam, hogy nekik p.na p.na, tárgyként tekintenek rá (jó, a képeken rendkívül csinos nők szerepeltek, de ettől még...)

a srácnál azért rákérdeztem és mondta, hogy tetszett már meg neki csinos páciens, de hát épp küretre ment, nem volt alkalmas idő az ismerkedésre (nem ő végezte el az abortuszt rajta)

ki a franc gondolná, hogy egy vélhetően zaklatott lelki állapotú, ilyen helyzetben lévő nőben a doki épp egy potenciális szexpartnert lát...nekem bizarr volt

caixa 2011.02.03. 14:36:51

@Leroi: hát 34 évesen sem ugyanaz a kategória a férjem meg a nőgyógyász

ha nem is szégyenérzet, de idegenkedés mindig van az emberben

Leroi 2011.02.03. 15:12:30

@caixa:
Hatodéven extrém sokat ügyeltünk nőgyógyászaton, alkalmunk volt rengeteg VV-ra, szüléslevezetésre, stb.
Mindenesetre a vizuális-palpatoricus-olphactoricus feeling fényévekre áll attól, amit egy pasi egy nászágyon tapasztal, úgyhogy ez a látvány nem az a látvány, értve ezalatt a benyomásokat is...

Leroi 2011.02.03. 15:13:42

@caixa:
A sztori pikatériája az lenne, ha kiderülne, hogy a csajszi barátja egy negyvenes kopasz izomagyú zöldséges...

belekotyogok 2011.02.03. 15:13:54

@caixa: idegenkedés, persze, de akkor is, ha egy ismeretlen orvos előtt kell elmondani a panaszaidat, szinte mindegy, hogy miről is van szó.

ha valaki szerint a nőgyógyászati vizsgálat megalázó, akkor egy kicsit figyelje már munka közben az orvost. én megtettem. a doki kb annyi időt tölt a nemi szerveim szemrevételezésével, ami a vizsgálathoz szigorúan szükséges, az asszisztens meg akkor sem néz oda, amikor a vetkőzőből kilibegsz, mert rohadtul nem érdekli.
persze amennyiben úgy érzi a páciens, hogy a szükségesnél tovább bámulják a csupi seggét, akkor feltétlenül váltson orvost.

nemrégiben mellkasomon lévő anyajegyem műttettem le, amikoris nem kicsit megdöbbentett, hogy tökpucérra le kell vetkőzni, majd beteregettek egy nagy zöld lepedővel. valószínű látszódott az arcomon a mélységes döbbenet, mert az asszisztens elmosolyodott és mondta, hogy ne parázzak ezen, ez nekik nem egy pucér test, hanem műtéti terület, így fognak rá tekinteni.

persze nincs kizárva, hogy f*szfej volt a doki és ha valóban bepróbálkozott a posztírónál, akkor noszaneki feljelentés.

rikavagyok 2011.02.03. 16:10:31

@Leroi: 2.-ban "csókolóztam" a fiúkkal a pad alatt. Intőt kaptunk. Kibírtuk. (És tudtommal senkiben sem keletkezett maradandó pszichotrauma^^.) De rettegj fiús apuka!!! :)))))

Leroi 2011.02.03. 16:45:27

@rikavagyok:
Csak a tartásdíjtól esetleg, egyebekben meg tesz, amit akar az ifjúság, részemről fáklyásmenet...:)

bauchi 2011.02.03. 17:22:19

@Bikli néni: Ha nem hagyod abba a csúnya beszédet,zahtaplahtarulc lesz.

bauchi 2011.02.03. 17:29:22

@bauchi: Az a baj,hogy ügyeletben voltam és a gép nem működött megfelelően.Gyűtöm a pénzt egy újra.Egyébként minden rendben.
Mostanat küldik a repülőjegyet,mennyek Ghánába egy interjúra.Bárcsak leszarhatnám az egészet.Aztán gyá Géza,gyá.Nagyon únom mi foyik itt.

bauchi 2011.02.03. 17:32:42

Mindenkinek!Nekem miért nem volt 17 éves koromban iyen élményem!!Viszont egyik szolvencia nem volt rossz....Hatalmas cidában végződött...

bauchi 2011.02.03. 17:42:40

Most vagyok 108 éves és a kocsmában van egy pultos csaj,aki nagyon aranyos,hót szerelmes belém,nagyon boldogok vagyunk, és akkor?...Ojan segge van!!!....
Ez megint egy fake poszt volt.
Különben nem látom, miért volt ez a méhész perverz?!
Csak meg akarta dúgni a kiscsajt.A dúgványozás perverzitás?Mi lett ebből az országból????

Eleven Ezüst 2011.02.03. 18:42:05

Ha igaz a story, akkor sexuális zaklatás a neve a dolognak.

Dugni meg nem ott akarta..ha.. ha.. és ha....

Középiskolás korban egyes fiatalok tanulással foglalkoznak főállásban, mások meg előre leélik az életük felnőtt részét, pár év alatt.

Mária 2011.02.03. 20:04:56

@bauchi:

Mondjuk ebben a kommentben két szóra is rá kellett hogy gúglizzak pedig nem vagyok hamvas tizenhét éves...

rikavagyok 2011.02.03. 21:44:48

@Mária: érdekes... nekem ment. Gond?;)

caixa 2011.02.04. 09:02:35

@belekotyogok: az USA-ban nincs olyan, hogy ne lenne jelen egy nőnemű asszisztens a manuális viszgálatnál (ahogy mondják, mint chapperone azaz gardedám)

...így védik ki a hasonló reklamációkat, és ez nem is hülyeség, védelem mindenkinek

Roooz 2011.02.04. 21:46:54

Már megint a nőgyógyászok... Egyébként a gyógyszeres megjegyzésre hivatkozva kérdem... Bizonyos esetekben "jótékony" is lehet a lórúgás, nem? És itt nem terhességmegelőzésre gondolok...
Arra gondolok, h csökkentheti a méhnyakrák kialakulását, pl. PCOS-nél.

OFF: jó gasztroenteromókusra lenne szükségem, nagyon! :) Tud vki ajánlani...?

Roooz 2011.02.04. 23:54:44

@rikavagyok: Szívem szerint sehol, de a muszáj miatt Bp-n akárhol! :(( Köszönöm! :))

aesculap 2011.02.05. 08:11:23

@Roooz: elérhetőséget privát e-mailben küldöm.

tris 2011.02.07. 22:53:26

ilyet egy orvos nem engedhet meg magának.

ezek miatt nő nőgyógyászhoz menni? Nekem meg egy nővel van rossz tapasztalatom - a kacsát úgy rakta belém, hogy fájt és utólag azt is hozzátette, hogy ne ijedjek meg ha vérezne. Köszi bénácska.

Heszi421 2011.02.09. 15:23:18

@dr_freak: ne is említs női nőgyógyászt, Debrecenben a Klinikán futottam egybe bele, soha többet! Megalázó, durva, és flegma volt. Azt hittem akkor 18 évesen, hogy a női nőgyógyász jobb mint egy férfi, de ez volt életem legnagyobb pofára esése.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása