Részeg volt az orvos, vagy csak szórakozott?

2011.10.10. 06:00

Sziasztok!


Most egy nagyon fura esetet osztok meg veletek,nyár elején történt egy magántulajdonban lévő kórházban.Megérkeztem a kórházba,adminisztrációs dolgok után a nővérke megmutatta,hol lesz a szobám.Elmondta a szabályzatot is,s majd mondta,hogy nemsokára jön a kezelőorvosom is.15 perc múlva be is toppant a doki,aki inkább valami részegnek nézett ki inkább,mint orvosnak.Vigyorgott már az ajtóból,meg integetett.Majd kérdezte:szlovákul,vagy magyarul beszéljen velem:-
-Mindegy,mondtam én.


Doki kérdi,maga magyar,vagy szlovák:Én erre:magyar.


-Következő kérdés:Magyar,vagy szlovák középiskolát végzett:
Mondtam,hogy magyart.erre a pali furcsán nézett,majd a következő kérdése ez volt:


De egyetemre már szlovákra megy?
Igen,mondtam kissé félve.Eztuán mondta,vetkőzzek le,csak az alsónemű maradhat.Levetkőztem.Ekkor csörgött a doki telefonja,beállt az ablakba telefonálni,én meg ott álltam majdnem meztelenül percekig,közben meg férfi beteghordók jöttek-mentek.Nagyon kínos volt ez.


Amikor a pasi abbahagyta a telefonálást,kivizsgált,közben persze vigyorgott,mint egy 3 éves.


Aztán nevetve közölte:Holnap magának nyelőcsöves ultrahngra kell mennie,olyan kövér ember csinálja azt az első emeleten.
Ez érdekesen hangzott.


Az is furcsa volt benne,hogy a vizit végén simogatta a betegeket.Meg az a gyerekes vigyorgás,meg integetés....na az mindent vitt.

 

 

Van egy sztorija a magyar egészségügy helyzetéről? Megváratták, félrekezelték, megalázták, vagy ellenkezőleg, csupa jót tapasztalt? Küldje el történetét a praxisblog@yahoo.com címre, vagy használja megújult kórházértékelőnket!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.laikus PhD 2011.10.10. 06:14:26

Ezt így most hogy?
Más ország belügyeibe fogunk beleavatkozni?

Szlovákiában a szoba átjáróház.
Na? Na?

Hát ugye, hogy ott sem jobb!

EmpatiaTolerancia 2011.10.10. 07:16:53

Kedves Posztoló!

Beírásodat úgy vélem nem erre a fórumra kellett volna küldened - furcsa, hogy megjelent.

Magán kórházba azért megy valaki sok-sok pénzért, hogy ha szakmailag nem is, de emberileg jobb, diszkrétebb, figyelmes ellátást kapjon. Ennek fényében nem tudom értékelni a beírást.

De: aki pasizza, palizza, dokizza az orvost - még ha nem is szemtől szembe - az miért vár igényes hozzáállást?

Az egyetemen, ahova készülsz sem fogják díjazni a stílusodat, de még a fogalmazási készségedet sem.

serfecs (törölt) 2011.10.10. 07:23:56

@EmpatiaTolerancia: nem is erre küldte... www.nlcafe.hu/forum/?fid=441&topicid=285354
Valaki átollózta onnan. Ennyira pang a Praxis blog??

serfecs (törölt) 2011.10.10. 07:38:35

Ugyanez a beteg írta: www.nlcafe.hu/forum/?fid=441&topicid=284284&forumuser=helv%E9cia&forumuserid=1137178

És ezt is: www.nlcafe.hu/forum/?fid=441&topicid=284834&forumuser=helv%E9cia&forumuserid=1137
Utóbbi ugye ismerős, megjelent itt is... Ilyen beteg emberek írásai miért jelennek meg itt, nem lehet szelektálni???

tódór piroska 2011.10.10. 07:53:43

Engem meg néhány éve Nancy-ban, a kórház sürgősségi osztályán egész délelőtt várattak. Igaz, 1 óra azzal ment el, hogy az úniós kártya érvényességén tököltek, majd az adatokat egyeztették az útlevélben szereplőkkel. Utána pötyögés a számítógépen, majd a több órás várakozás egy börtöncella méretű vizsgáló helyiségben, teljesen egyedül. Se vérvétel, se röggöj, se vizsgálat. Háromszor, vagy négyszer is szóltam a pont arra járó dolgozónak, hogy történjék már valami, mondták, hogy nyugi, várjak. Végül meguntam és otthagytam őket, inkább hazajöttem néhány nappal előbb a tervezettnél.
Na, ehhez mit szóltok?

SusanneF 2011.10.10. 08:25:16

@tódór piroska: :)
Jó,hogy megvárhattad,hogy haza gyere...
Én legalábbis tudom,hogy a külföldi kórházak sincsenek rózsaszirommal teleszórva...
Majd 40 éve történt egy német kórházban,hogy katétereztek-de míg élek,nyomot hagy..:(

SusanneF 2011.10.10. 08:30:01

Mivel magánkórházban fizetős szolgáltatást vesz igénybe a páciens,szerintem simán ott lehet hagyni őket,ha valami nem korrekt...
Amúgy én nem vártam volna levetkőzve,amíg a doki telefonál-vagy visszaveszek valamit,vagy magam elé kapom a felsőmet,ill.kiveszem a köntöst a batyuból....
Arról nem szól a fáma,hogy később mennyire lehetett elégedett az ellátással..
Mi köze egy dokinak ahhoz,hogy én milyen suliban végeztem,és milyenbe készülök?Ha akarok,válaszolok,ha nem,nem.
Ez nem tarozik az anamnézishez:)...

SusanneF 2011.10.10. 08:34:37

Az első belinkelt fórumos bejegyzéshez csak annyit kérdeznék,hogy kontrollra nem a kezelőorvoshoz szokott az ember lánya visszamenni?Mert én mindíg a kezelőorvoshoz mntem vissza...

SusanneF 2011.10.10. 08:39:02

@Panni75: 45 éves doki,csont meg a bőr a csaj szerint,aki 21 éves....és reménytelenül szerelmes??Ajjajjjjj.
Micsoda mázli,hogy az én lányaim másképp gondolkoznak...:)DDDD

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.10. 08:41:26

Ha jól gondolom, tegyük sorrendbe a dolgokat. A posztküldő elment egy dokihoz, (magán) aki vagy részeg volt, vagy nem. Betették egy szexmániás nénihez, aki szerelmes volt az egyik dokiba. Ő is bele szeretett abba a dokiba..Ezeket a szösszeneteket beküldte a NC-nak, valaki meg onnan kimásolja ide.
Ennyi.
De lehet , hogy az egész fordítva volt. Ő volt a szexmániákus néni, akit úgy vizsgált a doki, hogy vagy részeg volt vagy nem, erre ő beleszeretett.

El Visco Stello (törölt) 2011.10.10. 08:42:06

Ha ez a "Kronstadt” kórházban történt, akkor tudom, hogy kiről van szó: Kvasztics Fedor orvos, morfinista és zongorista.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.10. 09:20:30

@tódór piroska: Levin szakács volt. A Trebitsch volt az igazi.

tódór piroska 2011.10.10. 09:44:17

@batgirl: Igaz, régen olvastam. Levin nagy volt.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.10. 10:29:33

Csak én látom úgy, hogy lassan, de biztosan haldoklik a praxis?

Mária 2011.10.10. 11:16:56

Ez a Csillagvirág Klinika volt Csillagkúton.

A nővért Elvirának hívják, a doki neve Dr. Kardos Zoltán. Telefonon Betti Tanakis hívta a dokit, azért vigyorgott, mert az esti bulit szervezték a Macsekban.

Gyöngyi nem akart jósolni a posztolónak a recepción?

Ha megint a kórházban jár, kérem, hogy mondja meg Bodolai Bandinak, hogy ő a kedvenc karbantartóm!

EmpatiaTolerancia 2011.10.10. 12:20:29

@Panni75: Linkjeidet nézve nem csupán ollózás, hanem "javított bővített kiadás". A végén még én szégyelem magam, hogy reagáltam rá. Pedig nem nekem kellene....
@batgirl: igen, haldoklik, vagy tán már meg is halt.

Tempus-Anh 2011.10.10. 14:24:27

Én a bakela stílusát látom felfedezni a posztban, kissé gyengített kiadásban, de még mindig üt.
A poszt olyan, mint a Svejk, befejezetlen, de azért eléggé humoros ahhoz, hogy rekeszizmainkat megmasszírozza.
Hiányzik a beöntés és a kinin-nyalóka, de a nyelőcső-ultrahang is megteszi helyettük. Olyan kövér ember által elvégezve.
:)

SusanneF 2011.10.10. 15:39:52

@Mille38: Ugyan nem tőlem kérdezted
-de szerintem röntgen...:)

2011.10.10. 16:02:22

@EmpatiaTolerancia: @Panni75: @batgirl: Szerintem akkor kezdett haldokolni, mikor nem közölték le a pozitív írásomat. Bizony! :D

2011.10.10. 16:04:55

Szerintem az mentheti meg a blogot, ha a tapasztaltabb orvosok elkezdenek írni sztorikat a saját munkahelyi tapasztalataikból!

VaTi 2011.10.10. 16:32:20

@ReignOfdark: nekem sokszor eszembe jut, ha egy-egy aktuálpolitikai hírt olvasok az egészségügyről (akár külföldről is), vagy ha valami érdekes hír/cikk/sztori megjelenik valahol, hogy ezt jó lenne megrágcsálni az itteniekkel. De beledobni egy más poszt kommentjei közé nagyon off lenne. Ilyenkor sajnálom, h nincs pl ilyen rovata a blognak. És szerintem is érdekes lenne az orvosok tapasztalatait olvasni, annyira biztos vagyok benne, hogy naponta futnak bele érdekes és/vagy hülye emberekbe, esetekbe.
Egyébként meg tegnap dokinál voltam és az időpontomhoz képest 9 csúszva hívtak csak be. Fel vagyok háborodva és magamban már fogalmazom az új posztot. :)

VaTi 2011.10.10. 16:35:38

@VaTi: szóval: "az időpontomhoz képest 9 percet csúszva"

csak néha benézek ha marhaságot látok 2011.10.10. 16:37:45

@VaTi: nálunk van bárpult a szakrendelőben ásványvízzel, meg üdítővel meg kávéval, meg újságokkal, hogy ne unatkozzanak a betegek, de az időponthoz képest 2 óra várakozás elfogadott, ezen alul nem is fogadnak el panaszt, ja nem magyarország, ezt elfelejtettem mondani :D

VaTi 2011.10.10. 17:06:54

@csak néha benézek ha marhaságot látok: basszus, engem sem üdítővel, sem kávéval nem kínáltak a 9 perc várakozás alatt. Ez a magyar egészségügy, szép, mondhatom...Erre fizetem a tébét? :)

isolde 2011.10.10. 18:21:12

Én meg ma a munkahelyemen, ahol orvos vagyok, reggeli vizit előtt kávézgattam a kollégákkal a kezelőben, csokit ettünk egy dobozból és nevetgéltünk, és gondoltam is, hogy meg kéne írnom a Praxisra, hogy az orvosok itt kávézgatnak meg röhögcsélnek.

macska69 2011.10.10. 21:03:33

@ReignOfdark: Hú, de nagyon támogatom az ötleted!

Circus 2011.10.10. 21:15:09

@EmpatiaTolerancia: "De: aki pasizza, palizza, dokizza az orvost - még ha nem is szemtől szembe - az miért vár igényes hozzáállást?"
Először viselkedtek vele úgy, aztán pasizta le... tehát nem utóbbinak köszönheti az előbbit.

Amúgy meg tökmindegy, egyetértek Veled is, meg úgy mindenkivel itt feljebb - haldoklik ez az egész, tán azóta, mikortól kiderült a rengeteg, mondjuk úgy, 'másodközlés'... kár pedig.

Drach 2011.10.10. 21:52:52

Tudom, hogy ez nagyon OFF lesz, de Ti talán tudtok nekem segíteni egy kérdés kapcsán, mert már tényleg nem tudom, kihez forduljak.
Kismama vagyok. Amennyiben condylomák (amelyeket valamilyen okból nem akar kezelni az orvos) miatt császárt javasolnak, de a condylomák maguktól elmúlnak (mind a külsők, mind a hüvelyfalon lévők), akkor is ragaszkodjak a császárhoz?
Bocs, de már annyira megkavartak ezzel kapcsolatban, hogy jó lenne biztosat tudni...

irutavé 2011.10.10. 22:08:33

Tudja Valaki,hogy miért tűnt el a hozzászólásom? Cenzor? Eléggé új kommentező vagyok,így kissé tudatlan!

thbogyó 2011.10.10. 22:15:41

Előre is bocsi mindenkitől, ez most eléggé OFF lesz, de - azok kedvéért, akik ismerték és szerették: Tegnap elhunyt Czinner Antal Professzor Úr, a Heim Pál Kórház belgyógyászatának osztályvezető orvosa. Bővebben: www.medicalonline.hu/cikk/elhunyt_czinner_antal_professzor

cenzorilla 2011.10.11. 06:34:59

@irutavé:

Csak a megjelent hozzászólást lehet törölni.
Ilyenkor blogmotor grrrr. .)
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása