Csupa szőr lett a nő arca

2011.06.11. 13:05

Tisztelt Praxis blog!


Szeretnék önöknek elmesélni egy történetet és erről a véleményüket kikérni. A feleségem a közelmúltban részt vett egy lézeres bőrgyógyászati beavatkozáson, amelynek a célja az lett volna, hogy a feleségem arcáról a nem kívánatos szőrt eltüntesse. A kezelés nagyon drága volt, a végösszeg a 800 ezer forintot is elérte. Ennek ellenére a kívánt eredmény nem hogy jobb lett volna, mint korábban, hanem sokkal rosszabb.A kezelés nem hogy csökkentette, vagy eltüntette volna a nem kívánatos szőrszálakat, hanem fokozta azok növekedését, körülbelül a duplájára nőtt a számuk.A kezelés folyamán minden orvosi előírást betartott a feleségem, ám az eredmény tragikus lett.

 


Feleségem önbizalma teljesen összetört, szinte összeomlott, a munkahelyén felmondott, szégyenében már az utcára sem mer kimerészkedni. Nyugtatókat szed és nagyon aggódok érte, ilyen állapotban még soha nem láttam szegényt, pedig már több, mint 15 éve vagyunk házasok. Hangsúlyoznám, hogy egyértelmű a negatív változás a kezdeti állapothoz képest, fénykép és videó készült az egész kezelési eljárásról.A beavatkozást végző orvos azonban nem vállalja a felelősséget, mondván ő nem tehet az egészről és egyébként is aláírtuk a szerződét, amely tartalmazza, hogy a kezelés eredménye egyénenként eltérő lehet. Ennek tükrében természetesen a kifizetett közel egymillió forintot sem hajlandóak visszafizetni, valamint a kezelést újra elvégezni sem akarják, mossák kezeiket.


Ami a legrosszabb az egészben, hogy látom mennyire szenved a feleségem és teljesen tehetetlenek vagyunk. Egy szóval sem mondták el nekünk a kezelések előtt, hogy akár ilyen méretű negatív következménye is lehet, ha informáltak volna rendesen bennünket a lehetséges kockázatokról, akkor biztosan nem vágunk bele. Így pedig kifizettünk egy rakás pénzt feleslegesen, vagyis nem feleslegesen, mert ahogy írtam, a helyzet sokkal rosszabb lett, mint korábban. Kíváncsi volnék az olvasók, hozzászólók véleményére, hogy mit tehetnénk ebben az esetben, illetve arra, hogy hogyan ítélik meg a helyzetet.

 


Arra is gondoltunk, hogy felkeresünk egy ügyvédet és kártérítési per indítunk a kezelést végző orvos ellen, amelyben vagyoni és nem vagyoni kártérítésre kötelezzük egy esetleges megnyert perben. Még sem járja, hogy valaki valamit nem rendesen végez el, utána nem hajlandó sem a kezelés árát visszafizetni, sem jóvátenni az általa okozott károkat.

 

Üdvözlettel: M.


 

 

Nyereményjáték! Töltsd fel egy fotót az autódról és nyerj egy iPad 2-t!

 

Van egy sztorija a magyar egészségügy helyzetéről? Megváratták, félrekezelték, megalázták, vagy ellenkezőleg, csupa jót tapasztalt? Küldje el történetét a praxisblog@yahoo.com címre, vagy használja megújult kórházértékelőnket!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bauchi 2011.06.11. 21:10:39

Az m1tv mkékfény műsorában egy mágus 40 millió forintot csalt ki egy intelligens,pénzügyileg magasan képzett középkorú nőből azzal,hogy leveszi róla rontást.Vagy rántást?
Az emberek baromsága határtalan.

incze15 2011.06.11. 21:36:33

Bizony az a villanófényes szőrtelenítés egy nagy átverés. Ez egy olyan intim szférája a hölgyeknek hogy nem mernek reklamálni. Én is el hordtam a dokinak 280 ezret, csak idejében abba hagytam, mert inkább erősebb és több lett a szőr az arcomon. Végre találtam egy ilyen oldalt ahol ez a téma. Büntetni kellene azt aki kihasználja azokat a hölgyeket, akik örökölték ezt az átkot, és szenvednek tőle életük végéig. Nem szedtem gyógyszert soha amitől ki szőrösödhettem volna. És állítólag nem kontár akihez jártam, még a tv-ben is szerepelt. Szégyen!!!!Ha nincs meggyőződve róla hogy hatásos, akkor nem szabadna egy orvosnak elfogadni érte pénzt, csak abban az esetben ha sikerült segítenie.

rianna 2011.06.11. 21:40:22

bármikor belenézek a kommentekbe, mindig ezt az ellenséges hangulatot találom, a posztoló mindig hülye, stb. A segítő szándék közelít a nullához. Gyökérnek és frusztráltnak tartom azokat, akik ezt a hangulatot gerjesztik.

Hatodéves 2011.06.11. 21:40:36

@incze15:
Hogyhogy villanó-fényes? Ez mit jelent? Tényleg ilyen drága?!

Hatodéves 2011.06.11. 21:41:10

@Hatodéves:
Ez alatt mást értesz, mint a lézer, mert a poszt írója lézert írt.

Ugyandehogy (törölt) 2011.06.11. 21:41:23

@Scala: @kisvagány: köszönöm, kb ez volt a sejtésem...

Elanor_ 2011.06.11. 21:41:55

nem ertem, miert ne lehetne igazi a poszt?

a lezeres kezelesek kozott eloiras, h borotvald minel gyakrabban a teruletet. ami egyebkent iszonyat baromsag szerintem, mert az addig eszrevehetetlen babaszorszalakat is megerositi.
igy tortenhetett a posztiro felesegenek kalvariaja. en tokeletesen megertem.

szerintem nem lehet mast csinalni, mint egy empatikus, normalis orvoshoz visszamenni, akit kezelesenkent lehet fizetni es kizetni 1-2 kezelest meg (az nem olyan draga), de addig is a szorszalakat csak visszavagni (tudom, maceras, de maskep nem megy), a borotvat meg elfelejteni!

kitartas!

El Visco Stello (törölt) 2011.06.11. 21:47:45

@rianna: Szerinted mit kellene tennünk? Megborotválni?

incze15 2011.06.11. 21:48:35

Kiegészítésként még annyit, nincs hormonzavarom, nem szedtem gyógyszert, nem vagyok kövér, egy csinos hölgy vagyok, és ilyen gonddal küszködöm, és nincs segítség. Hétszer voltam kezelésen, ilyennek vagyok kódolva, azt mondta az orvos. Felmerül a kérdés, miért engedik ezt a gépet használni?

Ugyandehogy (törölt) 2011.06.11. 21:50:16

@El Visco Stello: hát nem emlékszel arra a termékre, aminek az volt a szlogenje, hogy "hat hét hit és hat"?

El Visco Stello (törölt) 2011.06.11. 21:52:02

@incze15: "És állítólag nem kontár akihez jártam, még a tv-ben is szerepelt."
Látod, itt a gond. Ha valami volt a tévében akkor az maga a megváltás. Az csak jó lehet.

incze15 2011.06.11. 21:53:41

Higgyétek el az igazat írom, ha valaki tudna segíteni én lennék a legboldogabb.

incze15 2011.06.11. 21:54:50

Félre értetted, ő mutatta be elsőnek Magyarországon a készüléket

Bikli néni 2011.06.11. 21:55:01

@Turchi: Köszi, valóban így van :) Nem tudom, Dr. Morcz miért ment el (bár azzal, hogy néha-néha kommentel, feltételezem, olvas még), de nagyon sajnálom, hogy már nincs itt tanácsokat adni :( Ha valaki, hát én aztán nem örülök neki, hogy elment, a többieknek is állandóan mondogatom, hogy jöjjenek vissza. Máriának is mondtam, hogy ne menjen el, mert színesebb vele a blog, csak most már én is úgy gondolom, hogy kicsit túllő a célon.

@mariablog: Én azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a bloggazda simán csak nem akar leállni veled vitatkozni :P Már csak azért sem, mert téged sosem lehet meggyőzni arról, hogy nem jók az elképzeléseid. (Ezzel nem azt akarom mondani, hogy minden hülyeség, amit mondasz, de te is olyan vagy, mint minden más ember: egyszerűen nem lehet mindig mindenben igazad, és nem lenne haszontalan, ha ezt végre magadtól is belátnád.)
És hogy én itt kivel milyen viszonyban vagyok, ahhoz neked semmi közöd.

El Visco Stello (törölt) 2011.06.11. 21:55:31

@Babette_: Dede, valami patienta vagy mi...
Aztán ha mégse hatott akkor az volt, hogy nem jól hitt a páciens:)

incze15 2011.06.11. 21:57:00

és mind ez egy tv műsorba történt

El Visco Stello (törölt) 2011.06.11. 21:58:28

@incze15: Én elhiszem. Nem olyan hihetetlen, hogy egy hölgynek szőr van az arcán. Sőt vannak kultúrák, ahol ez egyenesen szexepil. Egy indiai hölgy bajusz nélkül...hát nem is tudom.

Bikli néni 2011.06.11. 22:00:29

@incze15: "És állítólag nem kontár akihez jártam, még a tv-ben is szerepelt."
LOL, ezt most komolyan mondod? Azért, mert szerepelt valaki a tévében, már maga lesz az Úristen?! Egyszer valaki megmutatta nekem, talán még fent van a youtube-on azt a Tihanyi nevű ürgét, aki a BPTV-n osztotta az igét. Valami mosógép fűtőszálával végzett el gerincműtétet egy betelefonáló lúzeren. Hát a könnyem folyt a röhögéstől. Meg a fejemet fogtam, hogy ennyi sötét ember van az országban.
A mélypont pedig az volt, amikor egyszer a magasröptű velvet címlapján láttam egy ilyen cikket, hogy "Liptai Claudia jósnője megjósolta, ki nyeri a való világot" Édes Jézusom!
Na, ennyit arról, hogy ki szerepel a tévében. Nekem nem kell, hogy szerepeljen, meg promózza magát, végezze el normálisan a dolgát, az bőven elég.

incze15 2011.06.11. 22:03:11

jó éjt mindenkinek, ma sem tudott segíteni senki.

incze15 2011.06.11. 22:06:30

@Bikli néni: magánklinikán volt Sopronba ez a hétszeri kezelés, és eredménytelen

SusanneF 2011.06.11. 22:08:22

Lassan elhiszem,hogy marijja azért jár ide,hogy legyen feszültség...
Pedig néhányan szeretjük az áramszünetet,ugye?:)

Bikli néni 2011.06.11. 22:13:34

@incze15: Nézd, én pl. szívesen segítenék, ha tudnék, de sajnos nem tudok... fentebb, az elején leírták egy páran (így vaktában), hogy mi lehetett a probléma (homeoizé cuccok).
Esetleg próbáltál beszélni másik orvosokkal? Lehet célszerű lenne.
És a soproni magánklinika ténye mit változtat azon, amit én leírtam? Most ezt minden irónia nélkül kérdezem.

SusanneF 2011.06.11. 22:21:09

@incze15: Mire számítottál?
Van egy műhibás oldal,ott találhatsz ügyvédet,aki segít...
Nem tud senki táv-hókuszpókkal csodát tenni,hiába várod...

incze15 2011.06.11. 22:22:20

@Bikli néni: Köszi, de tényleg szívesen venném ha valaki tudna tanácsot adni. Orvos nevet nem akartam írni, ismert bőrgyógyász. Azt gondoltam nem sarlatán akihez megyek. Talán nem is az, csak a találmány nem hatékony, rengeteg pénz van bent, és valahogy vissza kell ezt kamatosan csordogáltatni. De így????

kicsi11 2011.06.11. 22:24:13

Én az ilyen esetekben, ajánlatot szoktam tenni: vagy segït megoldani a problémát, vagy az egész történet névvel, címmel felkerül a netre. Nálam ez mindig beválik ( volt már szálloda, műszaki áruház, bútoráruház, bank) Hirtelen mindig mindenki nagyon segítőkész lett. Szerintem a dokinak, meg a klinikájának sem hiányzik az ilyen reklám!

Bikli néni 2011.06.11. 22:30:41

@incze15: Nevet nem is írhatsz, mert azt rögtön kiszedik. De Susanne-nak igaza van, a távgyógyítás kamu, és azt itt senkitől nem fogod megkapni. Ez annak is betudható, hogy az ide járó orvosok tényleg orvosok, és nem sarlatánok :)
De ne keseredj el, most hétvége van, és hétvégén jellemzően kevesebben kommentelnek. Ma pl. szinte egyiküket sem láttam. Próbáld meg pár nap múlva, ha tényleg ettől a fórumtól vársz segítséget, de szerintem tényleg nem ezen a helyen fogsz segítséget kapni. Max leírod részletesen, és a többiek látatlanban ötletelnek.
És én mit csinálnék: átnézném a papírokat, amiket aláírtam, hogy mégis mit vettem tudomásul. Aztán beszélnék egy-két független orvossal, és amikor mindenki megerősített abban, hogy úgy van, ahogy te azt gondolod, akkor lehet ügyvédhez fordulni, de azt tényleg nem itt kellene keresned. Nyilván vannak ilyesmire szakosodott ügyvédek, azon a másik fórumon, amit fentebb írtak, biztos tudnak segíteni.
Tudom, hogy nem ezt a választ vártad, és hidd el, én nagyon szívesen segítenék, de ez csak egy blog, ennél többet tényleg ne várj...

fda 2011.06.11. 22:32:06

Tudni kellene, hogy mit ígértek irásban az orvosok a beavatkozás sikeréről és kockázatairól.
De biztos, hogy én sem hagynám annyiba, ez azért több annál, hogy bocsi, nálad nem jött be a kúra. Kérem a következőt.

Pierr Kardán 2011.06.11. 22:33:54

A poszt írója helyében azért alaposan utána járnék a dolognak, elsősorban orvosi értelemben. Ha tényleg egy lézeres kezelés következtében kezdett megerősödni a szőr az arcán, akkor ezen elindulva egy olyan felfedezést tehetnek, aminek az eredményéért kopaszodó férfiak milliói fognak rengeteg pénzt fizetni!!!

incze15 2011.06.11. 22:40:35

@Pierr Kardán: a kopaszodó férfiaknak elhaltak a hajhagymái, nehéz lenne gondolom újból növekedésre serkenteni a hölgy velem együtt pedig azért ment orvoshoz, hogy a gép tegye meg mind ezt, amit a természet a kopasz férfiakkal.

El Visco Stello (törölt) 2011.06.11. 22:41:45

@Pierr Kardán: 50-es kopaszodó vagyok, de nem lennék potenciális vevő:))) Ha ma este azt mondanák, hogy egy ezresért visszacsinálják a hajam, nem adnék érte egy forintot se. Annyira nem érdekel...

szabidoki 2011.06.11. 22:44:59

@incze15: te jó ég, nem akarlak bántani, de nem csodálkozom, hogy megszívattak... Lehet, hogy ez most újdonság lesz, de a tévében (meg egyébként sok más helyen) nem mondanak mindig igazat!

SusanneF 2011.06.11. 22:48:54

@El Visco Stello: Azt mondják-már elmúlt 22 óra-hogy nagyobb a férfiassága a hamarabb kopaszodóknak:):)
Csak nehogy elpirulj,mert már előre látom:)

incze15 2011.06.11. 22:54:16

@SusanneF: Késő van, aludni térek, de előtte még annyit szeretnék mondani, ha bennetek áldott volna meg a sors egy hasonló problémával, akkor nem szórakoznátok másnak a bánatán, Jó éjt!!

Bikli néni 2011.06.11. 22:57:32

@El Visco Stello: Ahá, tehát ezért van a kazánfűtőnek sapka a fején :P

@fda: Nagyon körültekintőek. Még egy anyajegy-levételnél is alá kell írni a műtéti beleegyező nyilatkozatot. Hogy még azt is tudomásul veszi az ember, hogy akár el is patkolhat. Gondolod, hogy ezek után ebben az eljárásban bármiről is megfeledkeztek volna?

Bikli néni 2011.06.11. 23:04:22

@incze15: Senki nem szórakozik a bánatodon, ezt nyugodtan elhiheted. Csak reálisan látjuk a dolgokat. De nem értem, hogy a Susanne El Visconak címzett megjegyzésén most miért sértődtél be. Nem is neked szólt.
Amúgy honnan tudod, hogy az itt jelenlévők közül kiket áldott meg a sors valamilyen szépséghibával vagy súlyos betegséggel? Vannak itt egy páran, ha ez vigasztal.

Bikli néni 2011.06.11. 23:12:04

@incze15: neked is! És remélem, lesz megoldás a problémádra. Tényleg.

El Visco Stello (törölt) 2011.06.11. 23:14:54

@SusanneF: Erről órákig mesélhetnék, de hallgatni is tudok.
Alaptalan a híresztelés:)))

pszichopuszi · http://pszichopuszi.blog.hu/ 2011.06.11. 23:52:35

Mint pszichológus erre azt mondanám, hogy az önelfogadás nagyon fontos dolog, és végülis ez az, ami képes elhozni a boldogságot. Sajnos a nők fejét megzavarja a média, meg az onnan érkező női kép, miszerint mindenkinek piszkavas modellnek kell lenni. Pedig ez nincs így. A belső harmónia az, ami fontos, az vetül ki, és ha ez rendben van, akkor a külső csak másodlagos.

Scala 2011.06.12. 00:35:51

@SusanneF: ezt a kopaszok találták ki, hogy felnyomják az ázsiójukat!
Már hallottam hivatásos nyomozókról, titkosszolgálat, és honvédségi tisztekről is, ők a legjobbak... a hm. ... párkapcsolatban... nem tudtad? :-)
@El Visco Stello: Na ugye!

Lehet pár hónap, és elterjed a TEKről is, egy titkos kiválasztási szempont... :-D

Ugyandehogy (törölt) 2011.06.12. 07:18:16

@El Visco Stello: az azért elég férfi tulajdonság, hogy órákat tud mesélni a férfiasságáról.
ennél többet csak a pukizásról tudnak.

:D

SusanneF 2011.06.12. 07:23:08

@incze15: Rajtad én egy pillanatig sem szórakozom!!!!!
Ami szórakozás,poénkodás-az NEM neked szólt!
Én legalábbis biztos hogy nem írtam semmi olyat-de ha mégis magadra vetted,másold ide!
Annyira meg nem lehetsz mimóza,hogy az egymásnak szóló poénkodás miatt felveszed a kesztyűt...!!!!!!!!!!!!!!!!

SusanneF 2011.06.12. 07:26:39

@Scala: ÓÓÓÓÓ,ez eddig csak gyanús volt...:)
Van pár sármos nyomozó,akiknek nehéz lenne ellenállni,az bizti...:)!!!!!!!

SusanneF 2011.06.12. 07:31:02

@pszichopuszi: Igaz,de ettől még-mivel korábban leírtam,hogy vannak pont e problémával küzdő ismerőseim-NAGYON nehéz így mozogni emberek között,úgy tenni,mintha minden ok lenne....
Szerintem muszáj a probléma okára megoldást keresni...
Ha volt pénz erre az "elfuseráló"?beavatkozásra,akkor sajna,a megoldását is ki kell harcolni,akár magánrendelés,akár sztk,akár bármilyen áron...
Ha nem megy,akkor legalább a kellemetlen szőrösödés eltávolítását kell megtalálni,ha lehet,nem borotvával....:(

SusanneF 2011.06.12. 07:32:59

@pszichopuszi: Ha már itt egy cicológus,arra válaszolj,légyszi,miért oly drága a családterápia lehetősége??????????
Egy barátnőmnek szüksége lenne rá,DE 10-12 e.ft. egy alkalom...!
Ez nem a közalkalmazotti fizetéshez van méretezve......!!!!!!!!!!!

ondol 2011.06.12. 08:42:28

@pszichopuszi: ezoterikus cipológus vagy, és valszeg kezdő?

Mondjuk elsőre standard szabványszöveggel nyitni, nem okos. Belső harmónia nem üt át egy talpig szőrös arcon... hagyjuk...

mariablog · http://maria.blog.hu 2011.06.12. 08:46:31

@Desiderata:

Ezt itt hiába mondod.

Kétbites átlagpógár a lézerezést érti, mer látta a lézerkardot a csillagok háborújába.

A rögönyözést is érti, mert a rögönyöket is szokta látni a szántófődön.

A hormonokat meg nem érti, mer a hormonokat nem szokta látni sehol.

mariablog · http://maria.blog.hu 2011.06.12. 08:49:20

@ondol:

Azért írt sablonszöveget kommentszpemben, mert még nem tanult meg trekbekelni :)

ondol 2011.06.12. 08:51:13

@mariablog: F@ca, aggyá neki tippeket:-D

mariablog · http://maria.blog.hu 2011.06.12. 08:54:25

@pszichopuszi:

Ezt olvastam a blogodon:

"...Persze a pszichológus több is ennél egy kicsivel... képzéseim során én is számos skillel gazdagodtam, jól rá tudok hangolódni az emberekre. A speciális technikák is, amelyeket megtanultam alkalmazni, abban segítenek, hogy közelebb juthassak az Emberekhez, hogy hatékonyabban meg tudjam oldani a gondjaikat..."

*

Bocsika, én ugyan nem vagyok pszichológus, de azt tanultam a pszichológusokról, hogy nem azért fizetik őket az emberek, hogy megoldják a páciensek HELYETT a problémákat...

Kicsivel több tudás, kicsivel kevesebb bullshit ámerikai marketing blabla nem ártana az induláshoz.

oncogito 2011.06.12. 09:14:18

Nem tudom sajnálni a történet szereplőjét.
Embereknek, gyerekeknek sokszor nincs pénz egészségmegőrző, sőt életmentő műtétre. Egy kozmetikai műtétre meg rizikózik majd' egymillió forintot - és nem lett szebb.
Persze, a pénz miatt lehet perelni, de akit orvos elcseszett, az nehezen szerez érvényt igazának ennél sokkal nagyobb baj esetén is.
Szőrtelenítésre ennyi pénzt aki kiad, valahogy csak túléli.
Éhezni legalábbis nem fog...

SusanneF 2011.06.12. 09:15:45

@mariablog:
-Nem vagyok szivi,neked különösképp nem!
-azt írsz-mint ahogy mindenki!-amit akarsz,mondjuk,téged már többször kiemeltek innen a stílusod miatt,míg engem egyszer sem...!
-a probléma ott van,hogy te itt csak piszkálódsz,és ritkán van mások javára,amit írsz................:(
Légy jelen sűrűn a saját blogodon,minket pedig inkább hanyagolj!
Úgyse fekszik neked ez a blog,akkor minek jársz ide,és borzolod a kedélyeket?Élvezed,vagy mi?
Maradj a saját kaptafádnál!!

2011.06.12. 09:46:19

10telettel. Az IPL működik, én próbáltam. Nagyon zsír :) Úgyhogy én már sosem fogok lézereztetni menni vagy ilyesmi (akármennyire is "az IPL kamu, a lézer a jó") :P

baliquez 2011.06.12. 09:58:58

Pereljen mindenért. Ha nem lézer és lézeres kezelésként hirdették akkor fogyvédnél (hívhatnák "vakus" kezelésnek is, csak az ugye nem annyira menő), plusz az "egyénenként eltérő" nem szőrszaporítást jelent hanem max annyit hogy a (hirdetett!) teljes szőrtelenítés helyett mondjuk marad 10-20% a kezelés végén. Kedvesdoktorúr hülyének nézi tiszteltügyfelet, tömlöcbe valamint pellengérre vele.

Dr.laikus PhD 2011.06.12. 10:05:26

@oncogito:

Azért nem sajnálod, mert van pénze?
Ugyan már!

Borzasztó kényelmetlen és frusztráló dolog férfias szőrzettel csinos női testben létezni.
Ráadásul még az okát sem tudva.
Ennyi pénzért persze elvárható lenne, - ha orvos aki kezelte, - hogy elküldje endokrinológushoz, vagy egy tesztet elvégezzen nála. Kikérdezze, de legalább látszatra segítsen.
Ami felháborító a mosom kezeim, nem vagyok hibás. (ami persze nagy valószínűséggel így is van)

Az már lassan megszokás, hogy nem beszél az orvos, de ennyi pénzért se?

mariablog · http://maria.blog.hu 2011.06.12. 10:24:07

@baliquez:

Attól, hogy valaki vesz a munkaruházati boltban fehér köpenyt és kiírja az ajtóra, hogy "szőrklinika", vagy hogy "epilátordoktor", vagy hogy "bikinivonal ambulancia", attól még semmi garancia nincs rá, hogy valódi orvos végzi majd a szőrtelenítést.

Sőt.

Magyarországon a fogyasztóvédők még nem büntettek elég céget ebben a műfajban, bár a törvény betűje szerint egy vállalkozás nem hirdetheti megtévesztő elnevezéssel magát.

Ugye, senki nem hiszi el, hogy a "kipufogóklinikán" orvosok szerelnek autókat? Ugye nem?

Leroi 2011.06.12. 11:05:20

@Dr.laikus PhD:
Szia...:*
Férfias szőrzethez többnyire férfias izomzat, a zsírpárnázat férfias megkevesbedése, a gömbölydedség szögketessé válása, mély hang, fejlett ádámcsutka is társul, úgyhogy mesze endokrinologiai okokat kell keresni a háttérben, nem pedig a kozmetológus pénztárcáját vastagítani.
Nem fészekbepiszkítás, de az ilyen kollegákat mint a kozmetológusok és (luxus-, nem rekonstrukciós!) plasztikai sebészek és nem tekintem valódi orvosoknak.

Leroi 2011.06.12. 11:07:39

meg még a többi elütések, bocs, sietek

lődörgő 2011.06.12. 11:16:22

Talán érdemes lenne egy endokrinológust felkeresni, "nem ritkán" hormonális oka van a túlzott, vagy indokolatlan szőrnövekedésnek. A lézeres kezelés ilyenkor egyébként is "csak" ideiglenes esztétikai eredményt szokott hozni

Dr.laikus PhD 2011.06.12. 11:18:51

@Leroi:
Attól függ, mikor alakult ki.
Mamám is volt hasonló helyzetben, vékony volt, ellenben a szőrzete megerősödött.

Mellékvese ártalom volt.
Sőt nekem is a hosszan tartó szteroid szedéstől. Kevés, de annál erősebb.
Jó barátom volt a csipesz... ;))
Most viszont a pihék nőttek meg.
Jó kísérlet lesz, hogy abbahagyom és a fejemen kinő a szőr, az arcomon meg kihullik. :DDD

Utolsó kemo meg volt, szokás szerint kórház, mert eltűnt minden ami fehér kéne legyen.
Kapkodom az antibiotikumot...
Most szóltak be, hogy jó a vérkép mehetek haza!!!!!!
Így kukucskált be, hogy meggyógyult, haza mehet!

Az ellenőrző vizsgálatokon nincs áttét!!!!!

Kezdődik a sugárterápia hónap végén, utána lesz CT, ha az is jó (és miért ne lenne?) akkor a zsebembe költözött a gondviselés is. :DDDD

Nekem azért jót fog tenni a luxus gyakorlat....

cenzorilla 2011.06.12. 11:20:55

@ondol:

Kitöröltem amire írtad, így a válaszod is.

SusanneF 2011.06.12. 11:30:20

@cenzorilla: Azt is kitörölted,amit én írtam maríjjának??Miért?

cenzorilla 2011.06.12. 11:40:29

@SusanneF:

Ignoráld, ha nem tetszik.
A blog nem a kettőtök karatéjáról szól.

Meg volt a karate innen is onnan is, ennyi elég volt belőle.

ElPadre 2011.06.12. 11:59:39

@pszichopuszi: 1. a piszkavas-énkép-önelfogadás dolognak ehhez nem sok köze van. ha hirtelen te kezdenél úgy kinézni, nőként, mint egy farkasember (azért persze, nem ilyen rossz a helyzet, gondolom), nem biztos, hogy olyan felhőtlenül vállalnád önmagad. plusz aki külső kontrollos, annak még nehezebb a dolog, de ezt sztem tudod.

2. "számos skillel gazdagodtam": LEÁNYOM! tudom, hogy a pszichológiában sok még a lefordítatlan kifejezés, de a skill=képesség nem tartozik közéjük. neked, mint pszichológusnak, ezt azért kutyakötelességed lenne tudnod: ért-he-tő-en-be-szél-ni. :)

3. azért csak így tovább. :) (de magyarul, ahol lehet.)

Erika Viking 2011.06.12. 12:01:12

Nem volt lelkierőm elolvasni az összes kommentet, lehet, hogy ezt írta már valaki:

Én voltam lézeres szőrtelenítésen, és nagyon jól működött, nem nőtt vissza semmi. Igaz, a végösszeg nem érte el a százezret, pedig öt kezelés kellett. A kezelés előtt le kellett borotválni a szőrt, a kezelés után pedig 1-2 hétig az elhalt szőr nnövekedett, majd kiesett. Az az 1-2 hét elég furcsán nézett ki, de szerencsére nekem nem az arcomat kezelték :) A posztból nem derült ki, hogy mikor csinálták a dolgot, de lehet, hogy csak várni kell.

Egyébként endokrinológus, és pszichiáter, gyorsan!!!

SusanneF 2011.06.12. 12:13:35

@cenzorilla: Akkor már szedd ki a szivis durrogását maríjjának is-ha kérhetem!!!!Az miért maradt benne??
Ha már azt kiszeded,ami szerinted csak kettőnkre tartozik!

onderon 2011.06.12. 12:14:35

óriási, ahogy egymást csesztetitek :D

SusanneF 2011.06.12. 12:16:23

@cenzorilla: Több szivis téma is benne maradt-nem jogos-szedd ki,vagy akkor nem értem,a többi miért tünt el???????????????
Legél ésszerű,lécci!

SusanneF 2011.06.12. 12:17:45

@onderon: Ha marijja stilust váltana,vagy távoltartaná innen magát-feleannyi csesztetés se lenne..

Scala 2011.06.12. 12:37:31

@cenzorilla: tőlem is kiszedtél egyet, ami pszichopuszit küldte melegebb éghajlatra?

mákonya 2011.06.12. 12:49:56

@SusanneF:
Vasárnap van, süt a nap, itt legalábbis. :-) Lapozz tovább, ne olvasd, amit ír és akkor nem bosszantod magad. ;-)

hairless chicken 2011.06.12. 13:03:43

@SusanneF: nyugodjál már meg, ez egy virtuális játszótér. minek veszel magadra mindent? és ha szivinek hív, akkor mi van? legyen már benned annyi stíl, hogy fel sem veszed (főleg, ha a válaszod milyenségével az ő véleményét erősíted csak). ha szerinted mária troll, akkor ne etesd, alapszabály. ennyi. neked lesz csak jobb.

cenzorilla 2011.06.12. 13:08:16

@Scala:

Ja igen!
Egyrészt senkit ne küldj melegebb éghajlatra, úgy meg főleg nem, hogy reklámozod is! :)

Irkutszk 2011.06.12. 13:24:52

@tea fan: @Turchi: De igenis ez szépészeti probléma. Ha hormonzavaros, akkor a hormonzavarát kezeltesse (amennyire lehet), ne az arcát, könyörgöm!

Egyébként családja van, a férje úgy vette el, ahogy elvette, az írásból látható, hogy szereti és törődik vele olyan ábrázattal, amilyen van neki, a francot érdekelné ezentúl 800 ezerért egy lézeres akármicsoda! Komolyan ennyire elrugaszkodtunk a józan paraszti észtől és praktikumtól? Olvassatok vissza ahhoz a poszthoz, amit említettem. Az ottani posztírónak (bár azt a posztot nem a férje, hanem ő maga írta) az volt a legnagyobb baja, hogy elesett a biciklivel, és ennek egy akkora feneket kerített, hogy teljes ráncfelvarrást csináltatott a plasztikai sebésszel.

Léteznek olyan emberek (nők és férfiak), akik mindenhol szőrösek, rendben? Az arcán nem csak a bajusz és a szakáll felett, hanem az orcáján, a homlokán, a füle mögött, a fülében, az orrán is. És ők is teljes életet élnek, mert a lényeg nem kívül van, hanem belül! Szerintem igenis eltévelyedettek azok, akik ennyire a külsőre koncentrálnak. Pont a lényeget rontják el az életben.

Irkutszk 2011.06.12. 13:36:08

@Dr.laikus PhD: Annyira örülök! Szavakba sem tudom formálni. Talán majd egyszer, egy versbe...

Dr.laikus PhD 2011.06.12. 13:40:28

@Irkutszk:

Nyugtával a napot! :DD
De én is nagyon örülök!

Az egyik adminisztrátorral akkora hangzavart csaptunk ugrálva, hogy kiszólt a doktornő, CSENDET!!!

Ez egy ilyen hely. Mindenki mindenkiért meg tesz mindent és neki aztán volt velem dolga bőven az azonnali vizsgálatok elérésével. De elérte. Járt neki az ugra-bugra rendesen. :DDD

mariablog · http://maria.blog.hu 2011.06.12. 13:41:31

@SusanneF:

De nem fogja távol tartani magát, ezt már megbeszéltük.

Lapozzunk :)

Leroi 2011.06.12. 14:21:45

@Dr.laikus PhD:
Ennek nagyon örülök, további javulást, Melletted vagyunk!

2011.06.12. 14:40:02

@Irkutszk: Más a véleményed. Nekem is.

mákonya 2011.06.12. 15:24:13

@Dr.laikus PhD: Így ismeretlenül is nagyon örülök neked. :-)

Pipi1970 2011.06.12. 15:43:37

Kedves Ondol. Nem butaság, amit írtam, tény. Félreértés ne essék nem akarok senkit meggyőzni. Nekem a leletek és tények többet érnek! Sajnos illetve szerencsére a saját bőrünkön tapasztaltuk. Egyébként nem titok a B17 vitaminról beszéltem (nem tudom milyen szekta lenne mögötte). És sajnos más orvosi téren is futottam már bele gyógyszer mellékhatásokba, amire 3 orvos is azt állította, hogy amit én produkálok nem okozhatja. Hát okozta... De egyébként ezt a bejegyzést is nyugodtan törölhetitek.
Szép napot mindenkinek.

SusanneF 2011.06.12. 16:12:55

@Pipi1970: Amit nem lenne muszáj,törölnek,amiről meg úgy gondolod,hogy nem marad itt,itt marad...

SusanneF 2011.06.12. 16:15:10

@mákonya: @hairless chicken: persze,persze,helyt adok...
nyilvános,hogy itt is mennek az emberi játszmák-mint mindenhol...
Amúgy meg birkatürelmem van,és utoljára kb.xxxv éve voltam hisztis....:):)

SusanneF 2011.06.12. 16:15:48

@mariablog: Te magaddal megbeszélted,igen.

Irkutszk 2011.06.12. 22:08:07

@Turchi: Az első felém intézett válaszodban ezt kellett volna mondani, illetve kedvtől függően ezt kifejteni, és nem személyeskedni, és akkor nem húztam volna fel az orromat.

2011.06.12. 22:12:01

@Irkutszk: Interneten egy blogban orrot felhúzni? :-)) Nem érdemes. Nem személyeskedtem. És ebben is eltér a véleményünk.:-)

Bikli néni 2011.06.13. 00:04:57

@Dr.laikus PhD: Óó, te drága, a nap híre ma a Tiéd! Úgy drukkoltam-drukkolok, hogy rendben menjen minden! De ugye megmondtam én: erős vagy... ;)

ccke 2011.06.13. 00:20:03

@Bikli néni: csatlakozom. sok erőt és hasonló optimizmust a továbbiakban is a Laikusunknak!

Irkutszk 2011.06.13. 05:21:37

@Turchi: Szerintem ezt a társalgást ezennel befejeztük. Én legalábbis tuti.

wowerman 2011.06.15. 02:29:55

már bocs de miért kell ilyen hiúnak lenni? zavarta 2 pihe az arcán?

bauchi 2011.06.15. 06:37:34

@wowerman: Festőkém,a höjeséget nem lehet depillálni.

Irkutszk 2011.07.21. 04:58:28

@Dr.laikus PhD: Küldtem neked egy privát üzenetet.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása