Mosolygós orvosok, kedves nővérek

2010.11.22. 14:14

Kedves Praxisblog!


Remélem, nemcsak a negatív élményeknek lehet hangot adni.


Nekem ugyanis csupa pozitív volna, azonban úgy érzem, ezt is meg kell osztani, ne negatívakon csámcsogjunk csak!

 


A veszprémi Csolnoky Ferenc Kórház nőgyógyászati osztályára kellett bemennem egy kisműtétre (nem terhességmegszakítás, mielőtt valaki ezzel kezdene vádolni.) Reggel megbeszélt időben jelentkeztem, papírmunka és a betegfelvétellel járó vizsgálatok szépen mentek sorban (nem egyedül voltam, természetesen, így kicsit várni is kellett). A betegfelvételnél is nagyon kedves, segítőkész volt mindenki, orvostól a takarítónőig. Az osztályon részletesen elmondták, mi vár rám, papíron is megkaptam a műtét leírását, a vele járó következményeket, s az utána követendő dolgokat, majd aláíratták a beleegyező nyilatkozatot, megkaptam az ágyamat. Az osztályon rend, tisztaság volt.


Az összes nővérke kedves, odaadó, segítőkész volt, mind mosolyogtak az emberre. A kérdéseimre mindenki tisztességesen válaszolt. A műtét előtt az aneszteziológus végtelenül jó humorú, kedves volt, szintén mindent elmondott, hogy mit csinál és miért csinálja. Elnézést kért a szúrásért (nem fájt). Külön jó dolog, ha a műtét előtt azért csak-csak izguló beteget megnevettetik!


A műtétet végző orvos is mosolygott, kedves volt, nyugalom áradt belőle. Műtét után hamar felébredtem, a beteghordó fiatalember is nagyon készséges és kedves volt, ő is mosolyogva végezte a munkáját. A hazajövetel előtt az osztályos nővér segítőkészen igyekezett mihamarább előkeríteni a papírjaimat. Az orvos még egyszer elmondta, mi várható, mit lehet tennem és mit nem szabad, megegyeztünk a kontrollban is.


A nap során figyeltem másokat is, hogy velük miként bánnak, de midenkivel hasonlóan kedvesek és segítőkészek voltak.


Senkinek egyetlen fillért (se csokit, se mást) nem adtam, mindenki önzetlenül, szakmaszeretetből, hivatástudatból végezte a munkáját, úgy, ahogy azt egy ember elvárhatná máshol is.


Csupa jó benyomással jöttem haza, és szeretném, ha helyt kapna a blogon a pozitív vélemény is! Megérdemlik azok, akik a kemény és sok esetben embert próbáló munkát képesek mosolyogva, odaadóan és jól végezni, külön ellenszolgáltatás nélkül. Köszönetem és minden tiszteletem a kórház dolgozóinak!

 

Köszönettel:
Edi

 

 

 

Van egy sztorid a magyar egészségügy helyzetéről? Megvárattak, félrekezeltek, megaláztak? Küldd a praxisblog@yahoo.com címre, vagy használd Kórházértékelőnket!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Visco Stello (törölt) 2010.11.22. 15:03:38

Drága Hölgyem!

Szedje össze magát! Emlékezzen vissza!
Csak volt valami, ami nem volt jó. Biztos, hogy senki nem nézett magára sandán? Vagy nem fordult senki zsebbel Ön felé? Jól megnézte? Biztos, hogy minden tiszta volt? Alánézett a szekrénynek is? Biztos? Ön előtt bontották föl a steril tűt?
Ne hagyjon minket bizonytalanságban kérem! Lehet, hogy lassanölő mérget kapott. No mindegy, majd 40-50 év múlva megtudjuk ugyis.

Leroi 2010.11.22. 15:20:26

Ez nem lehet igaz! Felháborító!
Hol vannak a régi jó sintértelepes posztok?
A vaddisznó főorvos, a hiéna szakorvos, a sakál nővérek?
Hol van a pezsgő ordítozás, lealázás, kikötözés, kórházi sado-mazo, a jó meleg lesz@rások?
Követeljük a jól ismert jelzőinket! Most! Azonnal!

Irise 2010.11.22. 15:58:49

Remélem a veszprémiek is olvassák majd,mert biztos nagyon jól fog nekik esni :)
El Visco, Leroi nálatok nagyon elgurult a kis rózsszín pirula? lol

El Visco Stello (törölt) 2010.11.22. 16:20:06

@Irise: Én kéket szedek, hogy ne guruljak le az ágyról.

Leroi 2010.11.22. 17:33:47

Nálam dühöng a psychoticus shub!
Harántimpulzus! :))

El Visco Stello (törölt) 2010.11.22. 18:02:02

Unicum+sör+immunmoduláns.Holnapra csak a fejed fog fájni.

Leroi 2010.11.22. 18:27:45

@El Visco Stello:
Rum+Vodka+Gin = Gumikalapács :))

TamásD 2010.11.22. 18:28:32

Látjátok, dícsérő poszt = fél nap múlva 7 válasz, amiben csak pár hülye orvos irogat egymásnak:)

TamásD 2010.11.22. 18:30:51

@TamásD: Viszont ha már így magunkra maradtunk, Irise, Leroi, Stello ti hol és milyen szakmában dolgoztok?

apolka11 2010.11.22. 18:44:29

Húha, ilyen posztot is régen láttam.
Valljátok be, hogy ezt valamelyik orvosunk írta álnéven...hihi.
Egyébként meg simán van ilyen, sőt, továbbra is azt gondolom, ebből van több.
De kevés komment lesz hozzá, az tuti. Majd holnap jön egy brutálisabb.

El Visco Stello (törölt) 2010.11.22. 18:52:13

@TamásD: Nono! A "hülye" még elmegy, de az "orvos" kicsit erős. Nem gondolod?

"hol és milyen szakmában"
Magyarország, hegesztő.

Leroi 2010.11.22. 19:29:32

@TamásD:
Neurológia.

Ez unalmas, fantáziátlan poszt, itt nem lehet orvost szivatni, nővért ...sztatni, eü. intézményt alázni/gyalázni...
Szerintem be is rekeszti hamarosan a posztíró...
A valódi érték az egészségügyi személyzet orrba-szájba szapulásában van.
Ha ez hiányzik, a sikernek annyi...

Leroi 2010.11.22. 19:33:12

A népnek (az ókori Róma óta) kenyér és cirkuszi játékok kellenek...
Panem et circenses.
Ha nem lát az arénában kiszenvedni egy ágyékkendős gladiátor orvost, ha nem csorog vér a Homo Medicus-ból, akkor nincs izgalom, nincs kielégülés...
Az ő örömükhöz a mi vérünk kell.
Ezt bizonyítja ez a blog.

Leroi 2010.11.22. 19:35:43

@El Visco Stello:
Az egyik legszebb szakmának tartom a hegesztést, lehet nagyon jó lenni benne és csakis így érdemes gyakorolni.
Ha nem félteném a myopiás szemeimet, belevágtam volna amatőr módon.

Despota 2010.11.22. 19:43:58

@Leroi: Csak a miheztartás végett,az elkövetkező napokban rendszeresen lesznek hasonló posztok és hamarosan (december 1.) lesz egy önálló menüpont is a pozitív sztoriknak.

2010.11.22. 19:48:49

Azért a rendszeresen írók között sokan vannak nem orvosok, akik nem támadják az orvosokat, ezt nektek is észre kell venni, mégis ha közülük valaki megemlít néha 1-1 negatívumot, akkor egyesek nagyon durván neki esnek, ezzel akaratlanul is olyan szelekciót idéznek elő, amivel pont ezeket az embereket szoktatják le a beírásokról.

Irise 2010.11.22. 19:59:12

@TamásD: surgossegi,Anglia. Te?

@Turchi: Szignifikansan tobben vannak,aki tamadjak az orvosokat, de en mar megyek is,jobb,ha befogom a pofam, mert en meg kizsakmanyoltam az orszagot es elmentem kulfoldre,ugyhogy jogom sincs mar ide irni, hogy le nem eg a kepemrol a bor.

TamásD 2010.11.22. 20:01:56

@Irise: Debrecen, sebészet-onkológia

TamásD 2010.11.22. 20:04:27

@El Visco Stello: sejtettem, de olyan szépen írtad az immunmodulánst...

IoSonoGerardo 2010.11.22. 20:06:17

Pusztán a kötekedés kedvéért: az illusztrációként használt dr Hibbert nem hiszem, hogy hűen tükrözi a posztban sugallt pozitív orvosképet, hiszen paternalisztikus stílusával, arcátlan pénzközpontúságával inkább a klasszikus (ezen a blogon legalábbis) történetek szereplője lehetne ;)

Egyébként végre egy poszt, ami kb egyezik az eddigi eü tapasztalataimmal.

Irise 2010.11.22. 20:18:19

@IoSonoGerardo: Speciel en meglepodtem volna,ha nem ilyen kepet tesznek a poszthoz. A moderatorok nem birnak ki ugyanis,ha lenne egy olyan poszt,ami maradektalanul pozitiv kepet festene az orvosokrol. Nekik ilyenkor azert muszaj egy kicsit manipulalniuk lol

@TamásD: Na azt sem tudnam csinalni. Le a kalappal elotted!

Leroi 2010.11.22. 20:20:22

@Despota:
Köszönöm, köszönjük!:)
@TamásD:
Kemény szakterület, gratulálok...
A DEOEC élen jár ebben is...

Dr.laikus PhD 2010.11.22. 20:29:58

@Irise:
Dr. Julius Hibbert - orvos, a Simpson család minden tagját ő kezeli.
Krónikus nevetőrohamban szenved, ami abban nyilvánul meg, hogy majd' minden mondat után nevet egy jót. Ez főleg azért érdekes, mert többnyire elég morbid dolgokról szokott beszélni.

Mi a baj vele?

Irise 2010.11.22. 20:33:24

@Dr.laikus PhD: Te draga Laikus,hagyj mar vegre beken engem. Ne szolj hozzam lecci,nem veszed eszre,hogy mar honapok ota direkt nem valaszolok neked? Olyan mindegy mit mondok,ha A-t mondok, te B-t,ha B-t mondok, te A-t, es mielott azt mondanad,hogy paranoid vagyok,mar egy kollegam is viccelodott vele,hogy mennyire ram vagy kattanva. Lecci szeress mast!

Dr.laikus PhD 2010.11.22. 20:34:33

Én is írok majd pozitívat.

Mindenki értem harcol most, mindenki összefog.
Még csak gyanú van.
Szégyellni fogom magam, ha megúszom. :))

Teszem hozzá, nem vagyok senkinek senkije.
Most csak egy nagyon rémült beteg.

El Visco Stello (törölt) 2010.11.22. 20:39:33

@Leroi: Az igazsághoz tartozik, hogy a hegesztők java nem a szakma gyönyörűségeibe hal bele. Meghát én már nem is vagyok igazi hegesztő. Úgy pontosítanám, hogy "képesítéseim között szerepel".

Dr.laikus PhD 2010.11.22. 20:40:34

@Irise:

De,de paranoid vagy.

Nem én vagyok a mumusod.

apolka11 2010.11.22. 20:40:52

@Dr.laikus PhD: azért remélem megúszod, legyen szó bármiről is.

És amúgy én sem vagyok orvos, de ha kell, kiállok az orvosokért, nem is annyira értük, hanem mert néha elegem van már ebből az össznépi magyar rinyálásból és bűnbakkeresésből...

tódór piroska 2010.11.22. 20:44:48

esztet nem hiszemel. Bisztos valami hüje pézéhes csaló sintér (ércsd orvosnak látszó trágy)vagy bunkoparaszt nővér írta,mert a prakszisblogbú asztat má tudomhogy ők csakpletyiznek,kávéznak,cigiznek meg kínozzák a betegeket a sintér dokikmeg azzal szórakoznak hogyminn él nagyob kinok között lehetőleg ne gyógyújjonmeg.Senki csak:A pézt aggyák odsa.

Leroi 2010.11.22. 20:58:11

@tódór piroska:
Jaja, az orvos tangabugyipántja és a nővér dekoltázsa külön ki van képezve a húszezreskötegek számára...

Dr.laikus PhD 2010.11.22. 20:58:14

@apolka11:
Én is remélem nagyon....

Szerintem is kicsi türelemmel és belátással másképp látna mindenki.

Leroi 2010.11.22. 21:00:42

@apolka11:
Aranyos vagy, kicsi székely, és még aranyosabb így, pici székelylyel is
"felszerelve"...:)

Dr.laikus PhD 2010.11.22. 21:11:00

@Leroi:

hihihi látom magam előtt. :D

Leroi 2010.11.22. 21:13:34

@Dr.laikus PhD:
Tényleg tenni fog Székely Nemzetünk
erősítése érdekében...
Bizony...:)

Leroi 2010.11.22. 21:14:51

@Dr.laikus PhD:
Ja, a tanga és dekoltázs?:)))
Gondold csak el a dokit, mint rúdtáncos chippendale-mukit...

apolka11 2010.11.22. 21:20:21

@Leroi: Köszönöm:)
Bár nem vagyok én olyan kicsi:)
És drukkolj, hogy a kislegénnyel minden rendben legyen...
És hajrá az erősítésben neked is:):)

Leroi 2010.11.22. 21:42:23

@apolka11:
Igen, drukkolok persze, hogy Csaba népének maradéka szép, egészséges és erős legyen...
Én is köszönöm...:)

ma21 2010.11.22. 21:43:25

2008-ban Szegeden a Sebészeti Klinikán volt 2 műtétem.Szóról szóra ugyanezeket a pozitív tapasztalatokat tudom leírni.
A sebész adjunktus aki mint orvos, mint ember KIVÁLÓ!!Több ismerősöm ment már hozzá.Ugyanilyen jó Dr-nőhöz járok Gyulán Sugártherápia controllra.

bakela 2010.11.22. 21:58:07

Despi!
A poszt vége véletlenül lemaradt:

„És végül jött Rácz Jenő bácsi, és mindenkit jól összeszidott, mert valaki ismét nyitva hagyta a nitrogén-oxidul /N2O/ csapját.”

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.11.23. 07:41:58

@TamásD: Azért csak ennyi komment, mert szerintem ez a normális hozzá állás!! Üdvözlöm a veszprémieket.

P75 2010.11.23. 07:48:58

@TamásD: ilyen az ember (nemcsak a magyar): a jó dolgok természetesek, a rosszat azonnal szóvá teszi.
A no comment mögött részemről az van, hogy ebben a történetben minden tiszta, nincs mit vitatni, egyszerűen csak örülök neki, h van ilyen hely, ahol így bánnak a beteggel. Egy negatív posztban azért mindig van olyan pont, amin el lehet vitázni jó sokáig.

Nem én vagyok, hanem én 2010.11.23. 08:01:42

@bakela:
azóta is megy a röhögés, mi?... ehe... :)
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása