Horror sztorik a magyar egészségügyből

2020.02.19. 15:41

13-greatest-horror-doctors-herbet-west.jpgA körzeti fogorvos érzéstelenítő nélkül kezdte el a fogamat fúrni.

Tisztelt Praxis!

 

Rengeteg horror sztorim van az egészségügyből. A körzeti fogorvos érzéstelenítő nélkül kezdte el a fogamat fúrni, erre hosszas jajgatásba kezdtem, amire ő az mondta adott érzéstelenítőt. Persze mikor felálltam, nem láttam csillagokat és nem szédültem... Csak menni is alig bírtam. Magánfogorvos sikeresen belevágott a másik 2 fogamba, ami egészséges volt, így nem tudom, mit tehetnék.

 

13-greatest-horror-doctors-herbet-west.jpg

Pszichiátrián egy néni a folyosó közepére kakált és hiába szóltunk, nem takarították fel. Gyermekorvosnál elmondtam, hogy erős fájdalmaim voltak nem tudtam kikelni az ágyból, amire az volt a válasz, hogy szellentenem kellett, de itt még nincs vége.

 

Többször szólt anya, hogy nem menstruálok, mi lehet a baj, erre az volt a válasz, hogy normális. A következő orvos mondta, hogy egyáltalán nem normális, valószínűleg PCOS  betegség. A tüneteket a PCOS betegség okozta, nem egy szellentés. Először voltam nőgyógyásznál, aki annyira erősen kezdte el tágítani a méhem, hogy rosszul lettem a fájdalomtól. Erre ő fejet vágott mikor nem szabadna fájnia.

 

Meg még tudnék mesélni milyen bunkó leszarom a munkámat viselkedést folytattak az orvosok. Reméljük, keményen visszakapják az élettől.

 

Üdv,

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazság, hol vagy? 2020.02.19. 21:32:00

Ez nem a gyakori kérdések.Ott szoktak az okosok ilyen kamu szöveget írni.

antiszociális munkás 2020.02.20. 19:17:02

Ez a szarkupac blog még létezik?

Muhammad Balfas 2020.02.20. 19:41:22

Egy ismerősömnek olyan jól sikerült a fogfehérítés , hogy azóta érzékeny a hidegre is meg a melegre is..

lutria 2020.02.20. 20:34:11

Az én fogorvosom meg minden beavatkozásra érzéstelenítőt akar adni (van nála kis adag és nagy),eddig soha életemben-a 80'-as évek óta a gyerekfogászattól kezdve-nem adtak érzéstelenítőt fogfúrásra/tömésre így hát tavaly ősszel sem kértem,kicsit csodálkozott is.Csak egy bölcsességfog húzásra kértem mert az tutira fájdalmas lett volna.

Hórukk 2020.02.20. 23:41:44

A fogorvosnak illene megkérdezni a betegét, hogy kér-e érzéstelenítést. A pszichiátriai takarítást orbánnál kell megreklamálni, valszeg nincs takarító napközben. A stadionokban jobban fizethetnek. A méhtágítást csak terhességmegszakításnál tudom elképzelni. Nem más zajlott ott?:-)

wwolf 2020.02.21. 05:20:42

Lehet sirni. En 2018 aprilisa ota vagyok fajdalomban napi 24 oraban, egyetlen perc megszakitas nelkul. Tavaly szeptemberben azt mondtam eleg, nem fogok hagyni hogy az orvosok elhajtsanak. MNire jutottam? Most $6000 dollarral tartozom az orvosoknak, ugyanugy mindenem faj, es mindenki ugyanugy szarik az egeszre. Beleertve az orvosokat, a betegbiztositot satobbi. Szoval aki azt hiszi hogy egyedul Magyaroszagon szar az egeszsegugy azt ki kell abranditanom. Ha nem vagy milliardos, MINDENHOL SZAR.

cardak1212 2020.02.21. 07:49:07

Poszter, ezen a blogon hiába keresel együttérzést, csak lekicsinylést és a "túl érzékeny vagy" vagy a "nekem sokkal rosszabb" szövegeket fogod kapni. Ne hallgass ezekre! Nem csak taplóknak áll a világ!

wwolf 2020.02.21. 11:54:23

@Muhammad Balfas: Fogalmam sincsen. Csak $6000 adossagom.

Kicknick 2020.02.21. 12:20:04

@wwolf: mondjuk az nekem is fájna

az_igazi_trebitsch 2020.02.21. 12:29:31

"A körzeti fogorvos érzéstelenítő nélkül kezdte el a fogamat fúrni" Ennek megelőzésére van egy remek módszer. Finoman meg kell markolni a doki golyóit, és azt kell mondani neki, hogy ugye, doki, nem fogunk egymásnak fájdalmat okozni?".... :-)

Muhammad Balfas 2020.02.21. 23:35:23

@wwolf: De mégis, valami ízületi, vagy mozgásszervi probléma?
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása