Kiváló ellátást kaptam hálapénz nélkül

2014.04.16. 08:30

pitr_lego_smiley_happy_clip_art_31778.jpgBementem egy órán belül megműtött, úgy hogy valószínűleg elkésett a magánrendelésről, nem tudta számíthat-e tőlem pénzre, de nem is érdekelte.

Üdv!

 

A sok szörnyűséggel szemben én egy pozitívumról számolnék be. Egyszer csak lett egy bartolin tályogom. Nem tudtam mitévő legyek, akkor még nem tudtam, hogy az, de fájt és kellemetlen volt, magánrendelésre szoktam elmenni Dr. Bakó Ferenchez (nem tudom lehet-e nevet írni, ha nem kérem, töröljék) Kecskeméten, de ez nem várhatott addig, amíg rendel, aznapra meg már nem szokott időpont lenni.

 pitr_lego_smiley_happy_clip_art_31778.jpg

Végül is felhívtam, és elmondtam neki a tüneteket. Azt mondta azonnal menjek be a kórházba, ha tudok. Nem tudta ki vagyok, szerencsére nem sűrűn fordultam elő nála. Bementem egy órán belül megműtött, úgy hogy valószínűleg elkésett a magánrendelésről, nem tudta számíthat-e tőlem pénzre, de nem is érdekelte. Megtehette volna, hogy azt mondja, menjek a magánrendelésre, de nem. Mindenki rendes volt tudták mikor ébredek körülbelül, két nővér ott volt, áthúzták az ágyat segítőkészek voltak stb...

 

Ennyi a konkrét történet, de bármikor voltunk itt Kecskeméten akár a Nyiri úton akár az Iszáki úton nem volt rossz tapasztalat.

 

Üdv Andi

 

Legyen itt az Ön hivatkozása és logója, vagy rendeljen tőlünk további hirdetési felületeket. A részleteket megtalálja legfrissebb médiaajánlatunkban.

10233390-empty-blank-emblem-badge-shield-logo-insignia-coat-of-arms.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.04.16. 16:53:07

Gondolom most nem fognak ide kommentelni, hogy "összevissza írkál a posztoló, nem lehet megtudni a leveléből semmit, félinformációkat közöl, butaságokat beszél" stb.
Ezt csak olyankor szokták, amikor szidja az orvosokat...

jágör68 2014.04.16. 17:12:55

Talán meglepő, de a magánrendelőben nem szoktak műteni...
Max. ambuláns betegvizsgálat, gyógyszerfelírás, továbbutalás fekvőbeteg intêzménybe.
Sajnos a posztkommunista tolvajprivatizáció nem szabályozta le, hogy ne csak a kis ráfordítás- nagy haszon- tevékenységeket lehessen kazsolázni.
Aztán a költséges műtéttel meg irány az állami intézet...

lavór 2014.04.16. 21:10:51

Szerintem sok ilyen orvos van. Még több remek ápoló.
A mentősök is kedvesek voltak velem.

SusanneF 2014.04.16. 21:13:23

Az a szomorú,hogy ez nem általános!
Arról,ha jól emlékszem,nem esik szó:
-hogy a posztoló rég ismeri-e az adott orvost?
-jár(t)-e magánrendelésre?
-utólag adott-e hálából pénzt?
Nekem ezek nélkül nem kerek a poszt,egy félbehagyott pozitiv tapasztalat....

kheiron 2014.04.16. 22:03:16

@SusanneF:

-hogy a posztoló rég ismeri-e az adott orvost?
-jár(t)-e magánrendelésre?

"magánrendelésre szoktam elmenni Dr. Bakó Ferenchez (nem tudom lehet-e nevet írni, ha nem kérem, töröljék) Kecskeméten"

Csak el kellett volna olvasni a posztot. :-)

zotyesz11 2014.04.16. 23:10:07

Orrsövény műtétem volt 1 hónapja, állami intézményben.
2 napot feküdtem a kórházban (1 nap műtéttel együtt, másnap délután hazamenetel)
Még 3-szor mentem vissza kontrolra.

Pénzt nem adtam.
Viszont köszönöm az ellátást.

she_wolf 2014.04.17. 00:18:11

@Hoppácska:
Mondd! Nem akarsz nőül menni a "tévedhetetlen tudományhoz"? Szép pár lennétek:))
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása