Leírhatatlan hangnemben ordítozott velem az orvos

2014.03.31. 09:27

angry-doctor-woman-wants-to-catch-you-18994418.jpgValaki még ajánlotta, hogy próbáljam meg a " Fájdalom ambulanciát "hátha az segít! Bár ne tettem volna!

Tisztelt Praxis!

 

Nekem is nagyon rossz tapasztalatom van, térd protézist kaptam, mert már nem tudtam járni! Sajnos párosult egy ízületi artrózis betegséggel mindkét lábamban. Sajnos a térdműtét nem oldotta meg a problémámat, a nagyfokú fájdalmaim maradtak, járni, feküdni, a legnehezebb. Minden fajta vizsgálaton, kezelésen voltam (akupunktúrától, gyógytornától, gyógy masszázstól, vízgyógyászattól, a különböző erős fájdalomcsillapítók injekcióktól kezdve mindent sok ideig, tehát nem egy-egy alkalom, hanem hosszadalmas ideig, sok pénzér megpróbáltam! Valaki még ajánlotta, hogy próbáljam meg a " Fájdalom ambulanciát "hátha az segít! Bár ne tettem volna!

 

Olyan fájdalmasan megaláztak, hogy már nem csak a lábaim fájnak, hanem a lelkem is! Elmentem bejelentkezés, időpontra várás után, bizakodva. A főorvos asszony fogadott a Dél- pesti kórház rendelésén, megvizsgált, kikérdezett, injekciót adott, felírt egy pakolást a térdemre, amit én becsülettel meg is csináltam, hiszen reménykedtem, hogy használni fog, és legalább bot nélkül tudok járni! Minden nappal jobban fájt a pakolás alatt! Ezek után az utolsó nap, mielőtt felülvizsgálatra mentem nem raktam fel! Elmondtam a főorvos asszonynak, erre leírhatatlan hangnembe ordítva utasított rendre, hogy ha én nem tartom, be az ő nagy tudásának betartását minek megyek oda, ha én jobban értek hozzá, mi használ nekem és mi nem, akkor ne menjek oda, hiszen ő nem azért van, hogy az én lelkemet simogassa. Miután már sírtam, hiszen én erre a hangnemre nem adtam okot, amit meg is kérdeztem sírva tőle!

 angry-doctor-woman-wants-to-catch-you-18994418.jpg

Erre azt mondta többet nem tud engem a nénit fogadni, majd a kollégája ellát, neki erre nincs ideje! A főorvos asszonyból minden hiányzik, ami empatikussá tehet egy embert, hát még egy orvost! Sajnos a lábam továbbra is fáj, próbálkozom mindennel, amit csak orvos javasol, de mivel a következő időpontot tavaly Pünkösd vasárnapjára adták, amire én sajnos el is mentem, persze rendelés nem volt ugyan, hogy is lett volna, de gondoltam, hátha ügyelet van!

 

Ünnep után még elmentem egyszer, de a részemre ajánlott dr szabadságon volt!! Ezért fel adtam a fájdalmas kísérletezést! Oda nem mentem többet! Járok a házi orvosomhoz, aki mindent megpróbál, hogy jobb legyen, és kevésbé szenvedjek! Sajnos 63- évesen ilyen nehéz!

 

Legyen itt az Ön hivatkozása és logója, vagy rendeljen tőlünk további hirdetési felületeket. A részleteket megtalálja legfrissebb médiaajánlatunkban.

10233390-empty-blank-emblem-badge-shield-logo-insignia-coat-of-arms.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tempus-Anh 2014.03.31. 13:53:43

"A határozatlan együtthatóval kellett megoldani az egyenletet és akkor mikor kihívott, és akkor mikor megmondtam, hogy akkor beszorzok lambdával, erre kiesik a második egyenlet, persze, azért nem esett ki, mert iksszel is be kellett volna szorozni, csakhogy ezt Frőhlich nem vette észre, mire megmondtam, hogy hogy kellett volna, akkor mikor észrevette, hogy ő nem tudta, szégyellte magát, és azt mondta, hogy menjek helyre, és azóta pikkje van rám, mert jobban tudtam az algebrát, és nem akart kihívni javítani, pedig a törvényszékben benne van, hogy januárig ki kell hívni a fiút javítani, mert másképpen nem érvényes az osztályzat, és a Steinmann, a legjobb tanuló is mondta, hogy föl lehet jelenteni Frőhlicht, de nem akartam, mert úgyis pikkje van rám, pedig a dolgozatba nekem ugyanaz jött ki, mint Steinmannak."
Biztos vagyok benne, hogy a posztíró Karinthy nyomán fogalmaz...

magam adom 2014.03.31. 14:19:30

Ezt a posztot olvasva is déjà vu-m van. Ez egyre gyakrabban esik meg itt velem ...

Tempus-Anh 2014.03.31. 14:28:38

@magam adom:
Dejá vu, dejá entendu, dejá vécu...:)
Eléggé ismétlődnek a motívumok errefelé, valóban...

she_wolf 2014.03.31. 16:49:29

@magam adom:
Addig örülj, míg van néhány dézsa vud:) Anyósom már arra sem emlékszik, hogy hány, az enyémmel azonos keresztnevű menye volt:(

she_wolf 2014.03.31. 16:52:11

@Tempus-Anh:
Karinthy röhögséges, ezért szeretem:) A poszter - és a panasza - már nem, és a helyében Karinthy sem lenne az:( Nekem nem ismerős a poszt, de én new hús vagyok itt:)

acka1 2014.03.31. 17:13:01

Jesszumpepi.....Hogy lehet Pünkösd Vasárnapra időpontot adni egy ambulanciára???
A beteg pedig rá sem kérdez előtte egy héttel, hogy az időpont amit adtak az tuti???
Én még messze vagyok a 63-tól, de nekem is fáj mindenem.Ha pedig panaszkodom, akkor azt mondják, hogy a korral jár. Hogy is van ez ? Amúgy tudom, negyven fele már az ág is húzza az embert :) .

she_wolf 2014.03.31. 17:47:30

@acka1:
Pedig naptárt már a nagyon régi természeti népek is használtak, jóval az időszámítás előtt:)
Ez milyen lenne?: "Hmmmm....az vasárnap, nem jó. Akkor jöjjön hétfőn.":))

acka1 2014.03.31. 17:58:03

@mig54: Pünkösd Hétfőn ? :D Amúgy erre gondoltam én is, hogy a naptár használata jelentősen megkönnyítené a beteg és az időpontot adó asszisztens dolgát is :) Én is éppen a múlt héten hívtam föl a szakrendelőt egy időpontért :) Ott naptár nélkül én kértem, hogy 7-én hagy jelenjek meg náluk, és lőn.....elfogadták :) Igaz az hétfő, és nem vasárnap :) ;)

Tempus-Anh 2014.03.31. 20:06:22

Igen, ezt az időpontosdit átkopulálásként szokták egymás közt a kollegák is alkalmazni.
Amikor egy-egy irtó kek, "Minden-Orvosok-Gyémántokkal-Kirakott-Nagykeresztje-Kardokkal-Szalagokkal" betegtől visítva menekül az illető doki és nyavalyatörős rángógörcsbe kezd a nevének hallatán is, akkor az őt cumiztatni akaró kollega negédesen megajánlja a betegnek azt az időpontot, amikor épp ő szakrendel.

A többit el lehet képzelni.

csakférfi 2014.03.31. 20:30:12

@Tempus-Anh: Miért hiszi valaki hogy az orvos jobb a betegnél.Mármint hogy nem betegebb?

Tempus-Anh 2014.03.31. 20:35:54

@csakférfi:
Haltak meg orvoskollegáim. Hirtelen halálos balesetben is és ágyban, testüket lassan csonttá senyvesztő tumorban is. Szívinfarktusban is. Stroke-ban is.
Mért lennénk jobbak a betegnél?
Unverständliche Frage.

csakférfi 2014.03.31. 21:18:16

@Tempus-Anh: Mivel a posztíró nehezményezi hogy nem emberhez méltóan bánt vele a nő.
Ezért kérdeztem miért hiszi hogy fejben jobbak az orvosok mint egy nem orvos.
Csak mert ledoktorált?
Nevetséges.Attól még nem lett emberibb hogy elmormolta az eskü szövegét.Mármint azt hogy ne árts többet.

lpt1 2014.03.31. 21:31:15

Azért pofa kell a lopott, vízjeles képpel posztoláshoz.

Tempus-Anh 2014.03.31. 21:33:59

@csakférfi:
Orvosit elvégezni nem egyenlő a ledoktorálással. Elvégezzük az egyetemet és a (tudományos fokozatot nem jelentő) dr. viselésére jogosultunk, ez lehet a nevünk előtt. A doktorik még ezután következnek - és nem mindenkinek.
Én még a Hippokratészi esküt tettem le annak idején, ami itt Magyarországon már régen megszűnt, helyette valamilyen hibrid-szöveget mondanak el a frissen végzettek.
Ki mondta, hogy fejben jobbak az orvosok mint egy nem orvos?
Még mindig nem tiszta a kérdés.
Az ízületi arthrosis FÁJ, nagyon fáj, pokol tőle az ember élete. És nem mindig eredményes a kezelése. EZ VAN. És nem minden fájdalom csillapítható, azonkívül ez a dolog nagyon összetett. Van egy objektív és egy szubjektív oldala.
Lehet emelni a csillagokig a beteg gyógyszeradagját, lehet variálni hosszú ideig, el lehet követni sok mindent.
A térd, a csípő, a derék, a váll, általában az ízület az fáj.
Sajnos.

she_wolf 2014.03.31. 21:41:26

@csakférfi:
Az örök kérdés most is ott lóg a levegőben: Ki mit tart emberinek?

csakférfi 2014.03.31. 21:45:17

@Tempus-Anh: Pontosítok.
Mivel a "főorvos asszony" titulus feltételezi azt hogy segíteni akar (gyógyítani) azaz a fájdalom megszűnjön és az ember fájdalom nélkül éljen tovább.Így azt is feltételezi erről a nőről hogy jó ember.
A feltételezés helytelen mivel a düh egy emberben aki megbízik (szeret) egy másikat félelmet kelt,majd konfliktushoz vezet, így saját személyiségét kérdőjelezi meg (én jó vagyok)
Ezáltal még betegebb lesz.
Magyarul egy majom aki ordít azzal akinek segíteni kellene.Mivelhogy erre esküdött: ne árts többet.
Így világos?

csakférfi 2014.03.31. 21:51:28

@mig54: Azt ami én vagyok.
Én szeretek,én jó vagyok.Nem teszek rosszat.Olyant ami velem sem szeretném hogy megtörténjen.Nem lopok nem hazudok nem ölök .Dolgozom és szeretek.
Mindenkiről azt feltételezem így gondolkozik (szeret).
Aki bebizonyítja az ellenkezőjét azt nem szeretem,elkerülöm.Haragszom rá.
FÉLEK tőle.

Tempus-Anh 2014.03.31. 22:10:18

@csakférfi:
Sikerült a saját magad nimbuszát az egekig emelned, felnézünk rád, nagy vagy, hiába.

Ahogy mondani szokás: dícsérd csak magad, ha már más nem dícsér.

A feneketlen nagy jóságodat és szeretetedet talán azzal indíthatnád, hogy embertársadat nem majmozod le.

Ugye.

she_wolf 2014.03.31. 22:21:28

@csakférfi:
Szándékosan én sem teszek rosszat, olyasmit pláne nem, ami nem szeretném, hogy velem is megtörténjen. De ettől még nem biztos, hogy jó vagyok. Én sem lopok, gyűlölöm a hazugságot (a magamét jobban, mint másokét), és én sem ölök (legalábbis embert, szándékosan). De ettől még nem biztos, hogy jó vagyok. Én sajnos nem dolgozom (mert nem tudok, illetve tudnék, de nincs munkáltató aki alkalmazna) és én is szeretek. Nagyon. Ettől még nem tartom magam jó embernek.

Azért, mert már senkiről nem feltételezem, hogy így gondolkodik, csak azokról, akiket ismerek is. Nem haragszom senkire (illetve csak egyetlen emberre) és nem is félek senkitől.
Az orvosokhoz idegenként viszonyulok - hiszen az vagyok -, illedelmesen és tisztelettudóan viselkedem velük szemben. Ez a tudásuknak szól, nem az embernek. Nem azért kerestem fel mert társaságra vágyom, hanem mert a tudására van szükségem.
Cserébe azt várom el, hogy tudása legjavát adja akkor, és ott. Nekem ez jelenti az orvostól elvárt emberi magatartást.
Gyakran igaz, hogy az itt megjelent posztokat illik némi fenntartással fogadni. A poszterek hajlamosak kicsit túldramatizálni a történteket. Véleményem szerint ebben a posztban is feszül némi indulat, és az indulatos ember ritkán tud objektív maradni.

Tempus-Anh 2014.03.31. 22:31:01

@mig54:
A terápiához hozzátartozik mindaz, amit egy orvos tanácsként elmond egy betegnek. A tüdőgyógyász a COPD-s vagy asthmás betegnek a dohányzás tilalmát, az arthrosisos beteg ne emeljen, ne lépcsőzzön, a gyomorbeteg kerülje a fűszeres-füstölt ételeket, a pankreászbeteg ne alkoholizáljon, a köszvényes ne tobzódjon a disznóhúsevésben, a diabeteses a bevitt szénhidrátokat mérsékelje, az epilepsziás ne éjszakázzon, ne diszkózzon, a neurotikus ne stresszelje magát.

A gyógyszereit szedje.
Kontrollokra járjon.

Teszi? Nem teszi.

És kezdődik minden előlről.
Az orvos nyel, füstölög, szakmai elégtétel agyonnyesve, sikeres kezelési élmény kilőve, szájíz rossz, közérzet pocsék. Újabb lefutott üres kör.

she_wolf 2014.03.31. 23:08:19

@Tempus-Anh:
Az első bekezdésedről akaratlanul is Murphy törvénykönyve jutott eszembe:)

Persze, hogy az orvos nem passzióból tépi a száját. De látod? Az is baj, ha ezt teszi, meg az is, ha nem teszi. És akkor előráncigáljuk - ha kell, ha nem - az adu ászt: Empátia! Erre mindenki rákötözgeti a maga csomóját a mosdó és a törölköző szokásos összeházasításával. Válóper esetén pedig hajtépésig megy a balhé azon, hogy a tyúk volt-e előbb, vagy a tojás. (Pedig már régóta köztudott, hogy a tojás:))

csakférfi 2014.04.01. 07:34:59

@Tempus-Anh: Tévedsz,ismét.Azzal hogy "majom"-ként jellemeztem egy embert az arra utal hogy úgy viselkedik bizonyos esetekben,nem emberként.Ha ez rám nézve sértőnek tartod az a te bajod nem az enyém.Javaslom nézd meg a Stressz címú oktatófilmet.
Az hogy engem Te az egekben látsz mint a becsület tisztesség és szeretet "huszárát" az ismét csak a Te bajod nem az enyém.
Én a földön élek és egyszer (nem olyan rég ) megesküdtem valakinek holtomiglan holtodiglan.Ettől vagyok boldog.Nem attól hogy kiszolgálok gyógyszergyártó cégeket saját önzésemet kielégítendő.Valamint nem silányulok csak gyógyszerek felírására gyógyítás címén.Felfogom hogy azért mert valaki elesett még nem kell nekem is belerúgnom bármi történt is az életében.
Ettől vagyok csak férfi.
Nem egy majom aki elveszvén a tudás erdejében saját egóját abban látja bizonyítottnak hogy másokat megaláz.
Remélem hogy ez esetben nem "sértettem "vérig ismét a rohadt nagy orvosi öntudatodat.

reepach 2014.04.01. 07:37:31

@Tempus-Anh: a wd_t olvasgatva hatarozottan az a benyomasom, hogy az orvosok kozt szep szamban vannak elvakult, ontelt es onzo , kimeletlen szar alakok

she_wolf 2014.04.01. 08:24:02

@csakférfi:
Bocs. Jól látom, hogy minősítesz? Szerintem ne tedd. Erre még az említett eskü sem jogosít fel. A te figyelmedet is felhívnám, hogy nem túl szerencsés az állatok és az emberek viselkedése közt párhuzamot vonni. Más az ok, és más a következmény. (Bár főemlősök esetében ki tudja?) Most éppen egy példát vélek látni, ami elbizonytalanít abban, amit eddig igaznak véltem.

Tempus-Anh 2014.04.01. 10:13:59

@reepach:
A wd itt minek a rövidítése?

@mig54:
Megszólított, én pedig válaszoltam neki, látom tovább gombolyítja-pödörgeti a szálakat, itt valami esküt is emleget (felesküdött a Hadurára? feleségül vett valakit?)...és ráadásul azt bizonygatja, hogy férfi...Nos, amit ki kell nyilatkozni és ráadásul ad plenum bizonygatni is kell, azzal többnyire gondok szoktak lenni. Khm...Általában a neoliberális feministák árnyékában megbúvó alázatos ölebek szoktak így megnyilvánulni...egy konzervatív, jobboldali szemléletű férfinak ez nagyon hányinger kategória. A gyógyszerek felírását és gyógyszercégek kiszolgálását nem tudom, honnan rántotta elő, gondolom a túlméretezett egója szivarzsebéből így, ismeretlenül. Ennyit róla.

csakférfi 2014.04.01. 15:39:24

@mig54: A véleményed igaz hiszen állati viselkedést az agresszióval szoktunk azonosítani.
Másként szólva nem vagyok az igazság bajnoka és a véleményem nem mérvadó( a lőtéri döglött kutyát nem érdekli hogy mit gondolok).
Egyvalamit azonban mindazonáltal szeretnék jelezni.
Nem az alapján ítélek meg gondolatokat némelyekről amit mutatnak a tudásukból. Hanem aképp hogy tiszteli az embert nem szín és korra tekintet nélkül.Valamint boldog-e.
Ha ezen feltételnek nem felel meg.Akkor is rossz ember kategória.Tőlem lehet ez az ember egy Einstein,Vagy Jolie kisasszony.
Megtanultam saját séróból dönteni rossz és jó között.Nem jókedvemben tettem.mindazonáltal nem fogok belebetegedni ha sértő ártó szándék árad feleém,mivel megtudom védeni magam a "majom" kategória gondolkodásától.Ezáltal élhetek hosszú boldog életet.Aki nem hiszi járjon utána.
A vita nem attól vita hogy ráerőszakoljuk a gondolatainkat másokra .Hanem az hogy nem sértődünk meg ha bántó a szándék.
Ezért tudok ítélni és nem ítélkezni.

csakférfi 2014.04.01. 15:57:10

@Tempus-Anh: Ó látom nem vagyok arra méltó hogy velem vitázz.
Apámat idézném akkor.
"Tanuld meg fiam a földön a szar az úr"
Értette arra ezt hogy paraszt ember volt és a saját ürülékét a földre hordta a WC.-ből, ettől a nővények szépen termettek.Eladta őket a "városi" népeknek.
Mivel neki a munkája gyömölcse az volt amit eladott a saját földjéről.
Ezért hiszem olykor hogy némelyek minden "szart" megesznek.Amiről azt hiszik jó.
Felnőtt ember vagyok és férfi aki a tisztelét a saját felesége felé mutatja.
Ő bizonyítja ezt .Nem valami ficsúr aki valakinek képzeli magát és ebben rejlik a hite.
Attól kisöreg hogy orvos vagy még nem esem kétségekbe a "nemi" hovatartozásodat illetően.
Az hogy ölebnek hittél egykoron igaz volt.Ma már a gyerekeim is olvassák a kommentjeimet.Példálózván nekik milyen "városi" ficsúrokkal kell barátkozniuk az egyetemen.
Valaha én is ezt tettem.
Csakhát egyszer mindenkinek megjön a józan esze.
Kivéve..........."a gyevi bírót"
:)

acka1 2014.04.01. 16:46:02

@csakférfi: Csak egy kérdés.
A ,,városi,, nép nem kapott fertőzést az emberi ürüléktől, mert anno a tehenek trágyáját hordták ki apámék a földekre, mert már akkor is tudták, hogy az akár fertőző is lehet, hiszen a növény,mint te is írtad ebből ,,táplálkozik,,, és a sok nyavalyát, amit az emberi ürülék okozhat szintén magába ,,szívja,, és akár halálos fertőzések forrása is lehet...

Tempus-Anh 2014.04.01. 18:04:41

@acka1: Az csak egy dolog, hogy emberi excrementummal európai kertész nem trágyáz (erre való az állati szalmástrágya), szóval magára valamit adó gazda nem hordja maga alól a növényeire a saját ganaját, de hogy ezzel még az utód el is dicsekedjen, az már a non plus ultra. :-)

acka1 2014.04.01. 18:23:05

@Tempus-Anh: Kisilabizáltam a latin nevét a ,,dolognak,, :D
Azt hiszem egyszer volt egy eperleveses szalmonellás sztori ,mert emberi ,,ittjőnakimondhatatlanlatinszó,,-val volt megszórva trágyázás címszó alatt.
A non-plus ultráról pedig egészen más jut az eszembe :-)

Tempus-Anh 2014.04.01. 19:34:00

@acka1:
Nekem is a finom süti jut először eszembe, de ezesetben az alaptalan hőzöngés netovábbja...:)

magam adom 2014.04.01. 20:05:46

@Tempus-Anh: olyan érzésem van, hogy értelemmel a végtelen űrben csak férfiak vannak... :-)

csakférfi 2014.04.01. 20:39:52

@acka1: Én is ezt kérdeztem apámtól és erre ezt válaszolta amit idéztem.
Magyarul ha most modern kertészként vegyi úton előállított "műtrágyát" használok.Meg aztán kémiai szerekkel gyomirtok védem a növényeimet.Mégis melyik a jobb.Ha mérgezek vagy ha csak sima szalmonellás hasmenést okozok?Mellesleg lényegtelen.
Visszatérve a poszthoz.Ez a "tempus "gyerek dühös lett rám ,mivel minősíteni merészeltem(emberként)egy bizonyos titulussal rendelkező kollégáját.Mivel ordenáré módon viselkedett egy nálánál gyengébbel.Meg aztán felvilágosítottam néhány tapasztalatomról.Mármint hogy a gyógyszergyárak ölebei lettek az orvosok.Hiszen anyagi jólétüket saját kormányuk nem tudja biztosítani.Ezt nehezményezte.Valamint azt hogy nem tekintettem rá istenként és hunyászkodtam meg előtte nyusziként.
Namármost ez a "tempus" gyerek semmivel sem különb annál az idézett "főorvos nő"-től.
ugyanis én ártatlan vagyok mivel csak az igazat írtam.Nem sértettem .Ő viszont nem üti meg ezt a mércét,mert hazudozni próbál.
Mi következik ebból?
Az orvosok istennek képzelik magukat,engem meg földi halandónak aki nem hisz az istennek sem.Fura ezt megélni így látatlanban.
Mindig is vallottam isten nincs.Emberek vannak akik annak képzelik magukat.
S mivel a képzelgés elmebetegségre utalhat.Bátran kijelenthetem "baj van a toronyban"náluk.
Sajnos régóta él bennem ez a sejtés.
Most bizonyossá vált.Azért jó tudni hogy a világ nem ilyen.Egészséges elmével gyakran csodálkozom embereken.Hogy hogy nem veszik észre a jót?Maguk körül.Miért van az hogy a neten annyi "defektes" ember arroganciával ítél a másikról,pusztán azért mert nem hisz abban amire a másik vágyik.
A megfejtés az hogy a tudás alapú tekintélyelvű társadalom illúzió.Meg az is hogy ez demokrácia.
Engem már nem zavar,de aki elveszti ezt az illúziót.Az itt megmutatkozik.
Csodák nincsenek csak magyarázatok.Nem az orvosoktól,politikusoktól tudósoktól.
Az a szomorú hogy erre minden ember képes.Mármint hogy megbékéljen,ha elveszti az illúzióit.Sajnos így rossz és jó viszonya az ami meghatározza azt hogy kit hogyan ítélek meg.Hihetnéd hogy elítélem.Nem, a sorsa az ő kezében van.Megjósolható a betegsége is amiben évek múlva szenvedni fog.Mert a természet törvényeit nem írhatja felül még az "intelligensnek" kikiáltott orvostársadalom sem.
Ugyanis ők is hazudnak.
Én nem.
:) részemről enni volt ehhez a poszthoz a kommentelés és a vélemény.Sem időm sem energiám vitázni olyanokkal akik hazudnak saját egójukat védendő!
Csak egy férfi sem nem több sem nem kevesebb.Egy senki a tömegből.
Így jó!

csakférfi 2014.04.01. 20:48:16

@acka1: Ja még valami.Amikor kereskedő voltam beszéltem egy 90 éves bácsival.Aki megjárta a "donkanyart" és a háborút.
Igen tiszteltem az öreget.
Az evés kapcsán azt mondta.A mai gyerekek nem tudják mi az az éhség.Mi megettük a saját( és mások) sz..rát mert nem volt más csak a hó és a fagy.Csak hogy éljünk.
Ugye nem gondolod hogy hiszek a Te oktalanságaidban?A "genetikát" mint varázsszót hagyd meg a tudatlanoknak.

Tempus-Anh 2014.04.01. 21:55:57

@acka1:
"Isten meghalt." - mondta Nietzsche. "Nietzsche meghalt." - mondta Isten.

"Mindig vallottam: isten nincs." Hát az olyanoknak mint ő, nincsen istenük, valóban.

Az "egészséges elme" megint leborult az önnön nagysága előtt.
Ennyi zagyvaságot összefecsegni valóban csak olyan elmével lehet, mint az övé...:)

De az a gyanúm, hogy zűrben repkedő kommentelőnk tért vissza egy újabb rémálom-sorozattal, ezúttal más néven. :)

Spongya rá.

reepach 2014.04.01. 22:02:39

@Tempus-Anh: Webdoki. Érdemes regisztrálni. Az a gyalázkodás, ami ott megy...

acka1 2014.04.01. 22:04:02

@csakférfi: ,,Ugye nem gondolod hogy hiszek a Te oktalanságaidban?,,
A lényeg, hogy Én hiszek magamban, és abban, hogy akinek a kezébe adom az életem, az is hisz magában. A többi meg nem számít :)
@Tempus-Anh: "Isten meghalt." - mondta Nietzsche. "Nietzsche meghalt." - mondta Isten. És én sem érzem magam már túl jól :-D
Kellemes szép jó éjszakát mindenkinek :)

reepach 2014.04.01. 22:13:16

@Tempus-Anh:

"Mindig is vallottam isten nincs."

Az Isten tagadása nem bűn, hanem büntetés. Aki pedig kérkedik vele, az buta. Van aki hiszi Isten létezését, van aki abban hisz, hogy nincs Isten. Tudományosan egyik hit sem igazolható, de az nem kétséges, hogy Istenben hinni magasabb rendű, komplexebb intellektust igényel, hiszen a természettudományos világkép összeegyeztetése a transzcendenciával olyan kihívást jelent az embernek, amilyenre a zűrös értelemmel bíró férfiak nem képesek.

Irkutszk 2014.04.02. 05:37:47

@reepach: Ennek ellenére sokkal könnyebb egyszerűbb elmével hinni, a komplexebb mindig több kifogást emel, és okoskodik, tamáskodik össze-vissza.

Irkutszk 2014.04.02. 05:46:51

@csakférfi: Ha már össze kell hasonlítani a műtrágyázást (és vegyszeres gyomirtás) és a szalmonella-fertőzés okozását, akkor ímé, a válaszom: A műtrágyázás-vegyi gyomirtás következményei attól függenek, hogy pontosan mi van a műtrágyában és/vagy vegyi gyomirtóban, az milyen gyorsan bomlik el, mire bomlik, hogyan és mire hat, stb. Pl. ha a műtrágya sókat tartalmaz (amire a növénynek igencsak szüksége van), akkor az megfelelően terítve nem mérgező. Amennyiben lassan bomló, nagyon mérgező anyagról van szó gyomirtóként - lsd DDT-betiltás - akkor az hosszútávon okoz problémákat.

A szalmonella-fertőzés okozása emberi ürülékkel viszont rövidtávon okoz akár halálos kimenetelű fertőzést, úgyhogy én nem csinálnám a helyedben.

mldrv 2014.04.02. 07:05:28

@reepach: Nem. Istenben nem hinni bátorságot igényel, őszinte szembenézést a lehetőséggel, hogy nincs a halál után semmi, és hogy egyedül van az emberiség, nincs gondoskodó apafigura a mennyekben. Ez a szöveg pedig, hogy magasabb rendű intellektust igényel hinni, minden, csak nem objektív. A te saját szubjektív véleményed csak, így a "nem kétséges" erős kifejezés volt ide.

@Irkutszk: Pontosan...

Tempus-Anh 2014.04.02. 09:57:03

@mldrv:
Mert az istenhit nem egyéb, mint felkészülés a halál utáni életre? Hm?
A materializmus és ateizmus egyik rákfenéje, hogy egoista módon mindent az egyéni érdek, a jólét és a biztos, langyos jövő szemszögéből szemlél, tervez el. Számukra az, amiből nem származik rövid vagy hosszú távon kézzelfogható haszon, elvetendő. Ha ezt most pártszínekre lefestem, rémesen hasonlítani fog egy-két, mai politikai színtéren mozgó figura szónoklatának lényegéhez, ígéreteihez.

Irkutszk 2014.04.02. 10:20:37

@mldrv: A materialista logika alapjait követve ateistának lenni szimpla butaság. Hiszen ha hiszel Istenben, de nem létezik, akkor halál után nem történik semmi. Ellenkező esetben azonban elvágtad magad, de keményen.

Az istenhit nem intelligencia kérdése, mindenkinek saját intellektualitásához mérten szolgáltat megkönnyebbülést és nehézségeket.

she_wolf 2014.04.02. 20:14:16

@Tempus-Anh:
De meg még Bodriéval sem ám!:)

she_wolf 2014.04.02. 20:21:15

@Tempus-Anh:
Biztos(ak) vagy(tok) abban, hogy ez eddig még csak a harmadik lenne? Kíváncsi lennék a lappangókra:) Vagyis inkább nem is:(

she_wolf 2014.04.03. 09:39:24

@csakférfi:
"A véleményed igaz hiszen állati viselkedést az agresszióval szoktunk azonosítani."

Ha ez valóban így van, akkor az nagy baj! Lehet, hogy te, és akiket ismersz így szoktátok, én nem, és akiket ismerek, azok sem. (És egyetlen épeszű ember sem tesz ilyet.)
Én pl. még soha nem hallottam olyasmit, hogy az ember szülői önfeláldozását mondjuk a nőstény polipéval hasonlította volna össze valaki:) Pedig milyen gyönyörű párhuzam lenne....
Miért pont az agresszió az, ami téged erre a kifacsart gondolkodásmódra késztet?
Ez úgy sületlenség ahogy van! De ha már, akkor legyen neked: Agresszió, ivadékgondozás, társadalmi berendezkedés: sokat tanulhatna a mindenek felelé helyezett ember például a farkasoktól:)) És még sorolhatnám....

mldrv 2014.04.17. 01:28:10

@Tempus-Anh: Nem mondtam, hogy az istenhit csak arról szól, hogy mi van a halál után, de ez kétségtelenül egy elég nagy része a vallásos tanításoknak. Amiket itt írsz, az mind szubjektív vélemény arról, hogy neked mi tetszik és mi nem.

mldrv 2014.04.17. 01:36:15

@Irkutszk: Nem, a logikus érvelés nem ez, hanem az, hogy igencsak kicsi a valószínűsége, hogy létezik egy büntető keménykezű isten. Nem 50/50 a valószínűsége. Ez a fajta istenkép egyébként is annyira földhözragadt és emberi, hogy én egyszerűen nevetségesnek találom.

Azt meg végképp, hogy ilyen érvelés - amit materialista logikának hívtál - alapján kellene hinni egy ilyen önkényes hatalomban, csak azért, mert az talán jobban megéri úgy a halál után. Ez minden, csak nem logikus.

Ami szerintem kifejezetten materialista módon logikus, az inkább az, hogy ami itt van előttünk, az biztosan létezik, úgyhogy foglalkozzunk azzal. Miért áldozzuk fel a biztosat a bizonytalanért.

Abban egyetértünk, hogy nem intelligencia kérdése az istenhit.

mldrv 2014.04.17. 01:39:15

@Irkutszk: Egyébként is milyen isten az már, amelyik az alapján jutalmaz meg, hogy a saját érdekeid miatt próbáltál meg hinni benne - tehát, hogy ne a rossz helyre juss. Nem egy igazságos isten, hanem egy hatalomvágyó isten :P

Irkutszk 2014.04.17. 08:16:41

@mldrv: Engem Isten nem azért jutalmaz meg, mert hiszek benne. Nem tudom, miért jutalmaz meg, mert mindenféleképpen méltatlan vagyok a jutalomra. Viszont törekszem rá, hogy méltó legyek. Megítélni pedig, hogy Isten milyen, nem tudom, mert nem érem fel ésszel Őt.

Irkutszk 2014.04.17. 08:18:35

@mldrv: Nem szóltam valószínűségekről, csak hogy logikailag vagy létezik, vagy nem. Majd kifejtettem, mi történik, ha elhiszem és mi történhet akkor, ha nem hiszem el a létezését. Mindenki saját maga dönti el, hogy mennyi rizikót vállal.

mldrv 2014.04.18. 03:16:40

@Irkutszk: Ez itt kb nulla rizikó a materialista logika szerint. Az a logika ami szerint erre a kérdésre a válasz egy "igen" vagy egy "nem", nem igazán realista szerintem.

mldrv 2014.04.18. 03:18:20

@Irkutszk: sajnos vannak, akik azt hiszik h meg tudják ítélni :)

egyébként én azt mondanám, hogy feleslegesen becsüli le magát az ember azzal, ha méltatlannak tartja magát a jóra.

nem baj, nem vagyunk egyformák gondolkodásmódban.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása