Ha nem tudnám, hogy kórházban vagyok,azt hihetném, hogy ez wellness

2013.05.07. 08:20

doctor_with_smiling_patient.jpgSzóval nekem csak pozítív tapasztalataim vannak,de azt is tudom,hogy az orvos beteg kapcsolatot is millió dolog befolyásolja.

Szinte mindenütt csak rossz dolgokat hallok az orvosi ellátásról.Most, hogy nemrég tíz napig a szombathelyi Markusovszky kórház lakója voltam,még jobban nem értem a negatív tapasztalatokat.Én stroke-al kerűltem be,öt n apig vizsgáltak,ez idő alatt egy percig sem éreztették velem,hogy beteg létemre a kiszolgáltatottjuk lettem volna.Az orvosok,ápolók/volt fiú is/mindig elérhetőek,segítőkészek voltak.Azt a két szót,hogy nincs és nem soha nem halottam a személyzettől,mindig toppon voltak.A tevékenységük eredménye az lett,hogy egy újabb betegséget állapítottak meg,az utolsó fázisban.Akkor irány az érsebészet.Hát nem ugráltam örömömben,hogy a nyakamra teszik a kést.A Főorvos elmondta,hogy mit fog csinálni,és hogy ne aggódjak,minden rendben lesz.Inkább nem hittem, mint igen.

Altatás,műtét,intenzív.No az intenzív egy külön világ.Amit ott az orvosok és az ápoló személyzet produkál,hát az nem semmi.Mindenütt,mindig minden betegnél ott vannak és segítenek.Egy huszonnégy óra alatt három turnus személyzet munkáját tapasztaltam meg,le a kalappal mindnyájuk előtt.Ők mindig a maximumot teljesítik.Mikor elbocsájtottak az intenzívről,Judit nővér odajött és mielőbbi gyógyulást kivánt. Nem mondom,hogy vissza vágyom az osztályra,de azért jó tudni,van ilyen is az egészség ügyben.Vissza a sebészeti osztályra,ahol már várt a nővérke,üdvözlésként adott egy bökést.Na most már csak ezektől féltem,mivel a műtét után-és azóta sem-egy szúnyog csipésnyi fájdalmat sem éreztem.Ezen az osztályon is látszott,hogy elhívatott,munkáját magas fokon végző orvosok és ápolók próbálnak nap mint nap nagyon sokat tenni a betegekért.Bár,ahogy elnéztem,a betegek nem kis hányada rájátszik a betegségére,és szolgának nézi az ápoló személyzetet,akik még ilyenkor is kedvesen,szolgálatkészen,udvaríasan válaszolnak a tízedszer feltett ugyanazon kérdésre.Csak a legjobbakat tudom mondani a kórházban eltöltött napokról,amít a Főorvosnak úgy fogalmaztam meg,"ha nem tudnám,hogy kórházban vagyok,azt hihetném,hogy ez egy wellness".

Szóval nekem csak pozítív tapasztalataim vannak,de azt is tudom,hogy az orvos beteg kapcsolatot is millió dolog befolyásolja.Azért azt soha ne felejtsük,hogyha belépünk abba a H betüs intézménybe,ott nem mi vagyunk a szakemberek és bízzunk az ott dolgozók szaktudásában.Amúgy egy nyaki ér műtétem volt,de nagyon rendes volt a doki,mert nem keresztben,hanem hosszában vágott.Nemrég voltam ellenőrzésen,minden oké, meggyógyultam.Köszönet az orvosoknak és az ápoló személyzetnek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mondeoman 2013.05.07. 17:33:36

Jaj, ne már, a panaszkodós bejegyzéseket sokkal jobban szeretem, mert azok alatt lehet mindenfélét fikázni. :)

Viccet félretéve, nagyon örülök, hogy meggyógyult, és hogy jók voltak a tapasztalatai, további jó egészséget!

El Visco Stello (törölt) 2013.05.08. 13:48:16

Kedves Judit nővér!
Nagyon klassz írás, köszönjük!
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása