Gasztro - Karácsonyi fűszeres csillagok

2012.12.17. 16:00

1.115.jpgNagyon finom,egyszerű. Azonnal fogyasztható ,puha, karácsonyi linzer.

Szeretek mindenféle kekszet, linzert sütni. Múlthéten elkészítettem a csillagokat és tegnap betöltöttem, csokiztam. Nagyon finom, egyszerű. Azonnal fogyasztható, puha, karácsonyi linzer.     3

 

Hozzávalók:

 

7 dkg vaj

50 dkg liszt

5 dkg xukor és 1 fél késhegyni stevia port használtam.

 4 tojássárgája

egy citrom reszelt héja

20 dkg darált dió

 2 teáskanál mézes fűszerkeverék

baracklekvár a "ragasztáshoz" 

 1.115.jpg

Összegyúrjuk az alapanyagokat és 2 órát pihentetjük. Ezután lisztezett felületen kinyújtottam és csillagformákat vágtam ki belőle. 180 fokon 10-12 perc alatt megsütöttem. Lekvárral összeragasztjuk őket és felolvasztott csokival ecsettel kentem meg. Mogyorót szórtam a tetejére.  Gábor barátom által készített diós almalekvárral és DW cukormentes baracklekvárral töltöttem.

 

Béres Andrea

 

www.edesenegeszsegesen.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása