Kókusztej házilag

2012.11.15. 16:00

162.jpg20 dkg kókuszreszelék, 1 liter víz 

Több leírást, receptet elolvastam mire hozzákezdtem. Van, ahol azt írják főzve lesz jobb, van, ahol nem kell csak forrázni. A kókusztejet nagyon szeretem édességekbe, kávéhoz, mártásokhoz, turmixokhoz. Nem mindig tudok vásárolni mikor épp szükségem, van rá és nincs is mindig itthon. Nagyon kíváncsi voltam milyen lesz az itthon készített verzió. Elégedett vagyok, nagyon finom, telt kókusz ízzel.

 162.jpg

20 dkg kókuszreszelék, 1 liter víz 

 

A kókuszt leforráztam a forrásban lévő vízzel majd visszatettem a lábosba és az egészet felforraltam. 2 órát állni hagytam. Az egész keveréket 5 percig mixeltem botmixerrel.2 x leszűrtem, kinyomkodtam és egy kancsóba a hűtőbe tettem. A visszamaradt kókusz egy részét kekszez használtam.  A tej nagyon finom, isteni málnás turmix készült belőle.

 

Béres Andrea

 

edesenegeszsegesen.hu

© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása