Karfiol leves

2012.11.14. 16:00

197.jpgBrrrrrr… Hideg van. Nem szeretem, de a meleget sem, 25 fok amikor jól érzem magam. Jól esik egy forró leves. Jelen esetben egy karfiol leves került terítékre.

Brrrrrr… Hideg van. Nem szeretem, de a meleget sem, 25 fok amikor jól érzem magam. Jól esik egy forró leves. Jelen esetben egy karfiol leves került terítékre. Jövök hamarosan sütőtök krémlevessel, spenót krémlevessel, amihez sajt chipset ropogtattunk, illetve még van néhány őszi leves a tarsolyban.

 197.jpg

1 közepes fej karfiolt rózsáira szedtem. Hozzáadtam 2 megpucolt, felkarikázott sárgarépát, 1 fehér répát és 2 liter vízzel feltettem főni. Natur vega mixet, sót, borsót tettem hozzá. Mikor megpuhult akkor 1 dl tejszínnel tettem krémesebbé és szaggattam bele 1 tojásból, kevés szénhidrát csökkentett lisztből apró galuskákat. Kiforraltam és forrón, petrezselyemmel megszórva tálaltam.

 Elkészült a leves krém változata is. Jövök vele hamarosan.

 

Béres Andrea

 

edesenegeszsegesen.hu

© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása