Kiskunhalasi Semmelweis Kórház Kht.

2010.06.23. 15:45

Értékelje az intézményt, mesélje el tapasztalatait!

 

 

Cím: 6400 Kiskunhalas, Dr. Monszpart L. u. 1.


Telefon: +36-77-522-000 +36-77-522-000


E-mail: igazgatas@halasi-korhaz.hu


Web: http://www.halasi-korhaz.hu

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hundoc 2010.07.18. 01:11:05

Urológiai szempontból Dr. Holman Endre főorvos miatt kiemelkedő ez a kórház.
Ami miatt nem csak orvosi körökben lett ismert a neve:
www.polgarinfo.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=18161
Ha jól tudom a szentesi kórházban a megboldogult Bugyi professzor keze alatt tanult aki emberileg és szakmailag is kiváló volt.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.02.03. 14:18:51

Sokszor megfordultam ott,vannak jó és rossz tapasztalataim is. Csak annyit mondok: az egyik nőgyógyásznak az a beceneve,hogy hentes:D

EDYT-SOLT 2011.08.27. 07:27:28

Nekem csak pozitiv élményeim vannak a kórházzal! A telefonon történt időpont egyeztetetéstől a befekvésig! A REUMA és REHAB szakrendelés és Osztályról van szó. MINDIG kedvesek segitőkészek! Az már csak hab a tortán, hogy a Főorvos úr is: (Dr SZABÓ TAMÁS), aki sosem fáradt, mindenkihez van egy kedves szava, és nem utolsó sorban lelkiismeretesen, precizen végzi munkáját!!!

Neki és az egész Osztály összes dolgozójának ezuton szeretnék további sok sikert kivánni, hozzá sok erőt- egészséget!

Üdv: Sánta Imréné Solt

micsoda??? 2011.09.16. 21:48:13

Nekem kimondottan negatív tapasztalataim vannak a halasi kórház trauma ambulanciájáról!
Kimondottan egy nővérről!
Meg kell hogy mondjam, hogy én ilyen bunkó emberrel még nem sűrűn találkoztam!
Köszönni nem tud, de ha hozzá is szól az emberhez, abból sincs köszönet!!!
A viselkedése olyan, mint ha Ő lenne ott a kis Isten!!!
Nagyon kedves stílus egy kiszolgáltatott helyzetben!!!

Hugyecz János 2013.06.24. 05:39:57

Nekem az egy napos sebészeten volt egy jó tapasztalatom! Volt a nyakamon egy csomó (lipoma) és kértem neten egy csütörtöki napon időpontot. Már aznap meg is jött a válasz, hogy következő hét kedden mehetek a dokival megbeszélni konkréttan a dolgokat. A doki már csütörtökre meg is adta az időpontot, hogy kimetszi a csomót! Meg is történt minden, majd ey hét múlva mentem vissza varratszedésre, addigra a szövettani eredmény is megvolt! Itt én nagyon díjaztam a gyorsaságot, hiszen nekem van egy allergiás betegségem, mert idegileg kikészít a várakozás! Itt flottul ment minden, tehát panaszra semmi okom!
© 2009-2015 praxis
blogszabályzat
süti beállítások módosítása